we zijn al begonnenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef DuTank het volgende:
TERUG VAN MIJN BAN EN IK DOE MEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Sheepcidus het volgende:
##Vote Siesta
Siesta-G-unit (2) Sybse, Sheep
Susi (2) Nembrionic, Hara
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis![]()
hahahah, kreeg die link net via msn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
hara voor bm!quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat jij niet alleen mafia uitroeit. Je roeit het halve dorp uit
quote:
En 4 mafia!quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb één dorpsmoord op mijn geweten.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:07 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Slecht hoor, dat je toen geen eens gelynched werd.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
Dat zou wel HEEL verdacht zijn tochquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:07 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Slecht hoor, dat je toen geen eens gelynched werd.
- Ik heb geen piemel, ik zoek d'r juist eentje.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:25 schreef PrincePolly het volgende:
Oh ja: Vraagje aan Susi:
Ik zag ergens dat je in Estland of iets was geweest.
- Is het waar dat je daar alle lekkere chikies kunt krijgen met een Audi/BMW/MB sleutelhanger, een paar dollar uit je broekzak laten steken en een Hi, how are you doing openingszin?
Subvraag:
- en zijn ze inderdaad lekker, die Estse dames?
Nu niet meerquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:43 schreef Susi het volgende:
[..]
- Ik heb geen piemel, ik zoek d'r juist eentje. Heb niet echt verstand van vrouwen, laat staan hoe je ze kunt krijgen. Zul je toch echt zelf moeten doen
- Mwoah. Van wat ik heb gezien lijken ze allemaal op Russen. En nee, dat is niet positief. Anders had ik wel Russinnen gezegd. 't Grootste deel is ook van Russische oorsprong. De Estische vrouwen zijn op zich wel knap, maar niet bijzonder. 't Zijn geen Zweedse dames.
Plannen om er heen te gaan ?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |