Ik was dorpsbewoner!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:54 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik hoop van harte dat sg weer maffia is
ik heb het over nu, de vorige officiele ronde was je mobquote:
Ach gutquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:55 schreef Susi het volgende:
Ik wil wel burgemeester zijn :-)
Waarom ? Ik ben het nog nooit geweest
Susi is volgens mij nooooooooooooit mafia, en t is geen Trevland dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach gut
Toe maar dan
BM-stemming
Ja is goedquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:10 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey siesta, ga je nog voor bm? -> Vote siesta, (no pienses que quiero ligar)
Siesta-G-unit (1) Sybse
Susi (2) Nembrionic, Hara
Naar maffia?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
I spy with my little eye dat er altijd een mafia BM kandidaat bij is. Misschien verander ik mijn stem dus nog
Ik stel me niet aan, ik gaf alleen aan dat ik even wat anders ging doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, jij hoeft je ook niet zo aan te stellen hč. Er was even een probleem, nu is het over. Klaar, we beginnen opnieuw.
Oh, okay. Dan vatte ik het verkeerd op, sorryquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, ik gaf alleen aan dat ik even wat anders ging doen
Was even een potje gamen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, okay. Dan vatte ik het verkeerd op, sorry
Als ik geen vegetariėr zou zijn, zou ik wel eens vis op een tropisch eiland willen eten. Wat jij? Dat smaakt vast anders dan hierquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:37 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Was even een potje gamen.
Geen probleem hoor, we komen er wel uit!
Lekker warm landje, en een kokosnoot, zal het ook vast wel goed doen denk?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik geen vegetariėr zou zijn, zou ik wel eens vis op een tropisch eiland willen eten. Wat jij? Dat smaakt vast anders dan hier
Zit net te denken, vind het zelf ook niet eens lekkerquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind kokos echt ontzettend smerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |