Saai. Ik ben benieuwd wanneer ze content gaan toevoegen. Ik kon geen eens een FOK! clubhuis maken. Boo.quote:Op maandag 24 november 2008 23:53 schreef jslavenburg het volgende:
Ja hoe is het nu met de Home beta...?
Die is er alquote:Op maandag 24 november 2008 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Saai. Ik ben benieuwd wanneer ze content gaan toevoegen. Ik kon geen eens een FOK! clubhuis maken. Boo.
Dan ga ik die zo zoeken! En vaag dat die PSN het niet meer doet, want ik kon m nog wel binnenhalen!quote:
Nope.quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow en beta keys uitdelen voor een product waarbij je de fans iedere keer hebt moeten teleurstellen met een uitstel.
Wat een gedrocht.
Bij mij werkt deze...quote:username:ps-home@live.nl
password:home@ever1234
deze werkt wel minimaal tot morgen vroeg open
Misschien omdat die er al is?quote:Op maandag 24 november 2008 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Saai. Ik ben benieuwd wanneer ze content gaan toevoegen. Ik kon geen eens een FOK! clubhuis maken. Boo.
Hey bowlingbaasquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef Remake het volgende:
Wie is de eigenaar van het fok clubhuis?
Doe mij is wat meer rechten geven
TheDutchNelson
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef Fallen het volgende:
Cybje, je laat je wel erg kennen.
Je probeert het 1x, werkt het niet... en het is meteen Royal Sadness...
Probeer die logingegevens nog een aantal keer, meerdere andere mensen waren wel succesvol. Ik heb met die gegevens van gisteren ook 3x moeten proberen voordat het werkte....
IK HEB HET VERDOMME 5 KEER GEPROBEERD, 5 KEER DAMMIT, 5 KEEEEEEEEEEEEEER!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef Fallen het volgende:
Cybje, je laat je wel erg kennen.
Je probeert het 1x, werkt het niet... en het is meteen Royal Sadness...
Probeer die logingegevens nog een aantal keer, meerdere andere mensen waren wel succesvol. Ik heb met die gegevens van gisteren ook 3x moeten proberen voordat het werkte....
In de wiki moet toch geen topic linkje staan? En in de OP kan je toch zelf aanpassen? Wat snap ik niet?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[PS3#155] Waar NFS Undercover dé topgame is!
Wie wil dit deel even aan de wiki toevoegen? Bij voorbaat dank.
quote:
Wat op pagina 1 staat; werkt!quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
IK HEB HET VERDOMME 5 KEER GEPROBEERD, 5 KEER DAMMIT, 5 KEEEEEEEEEEEEEER!!
De hele beta is gewoon EPIC FAIL met hun kansloze beta keys. Die mogen ze lekker in hun reet douwen.
Home
Onze eeuwige azijnpisser cybje vervrolijkt het topic lekkerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In de wiki moet toch geen topic linkje staan? En in de OP kan je toch zelf aanpassen? Wat snap ik niet?
quote:Vanwege aanhoudende spam heb ik deze pagina beveiligd. Maak een account aan (aanmelden in het rechterbovenhoekje); daarna kan je de pagina wijzigen.
och jezus, jong... je zou eens ergens moeite voor moeten gaan doen.quote:
Je kan toch wel de OP in dit topic aanpassen, jij hebt hem gemaakt!quote:
Nu wel jaquote:
Prima! Bij deze is dat opgelost!quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kan toch wel de OP in dit topic aanpassen, jij hebt hem gemaakt!
In die wiki hoef je niks aan te passen die klopt zo!
Second life, maar dan op de PS3quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:19 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Wat is dat Home nu precies? Ik heb het idee dat het een soort OS moet voorstellen voor de PS3, maar dat lijkt me alleen erg onlogisch en overbodig. Iemand...?
Je vraagt t al 4x? Die PSN overnemen en dan downloaden vanuit de store met dat account.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:20 schreef jslavenburg het volgende:
Hoe kan ik een beta key krijgen/ =O
quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nu ook in het bezit van een PS3!!
StruuB-NL voor diegene die dat nodig vinden, Cyb heb je wel al geadd
quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gizmo
![]()
Morgen accept ik je request. Zo en nu duik ik m'n nest in![]()
Kan mij niet aanmelden zegt hij >.<quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je vraagt t al 4x? Die PSN overnemen en dan downloaden vanuit de store met dat account.![]()
![]()
Je moet een NIEUW useraccount op je eigen PS3 aanmaken. Duh.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:40 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Specifiek:
Je kan je niet aanmelden met de e-mail van een andere user.
'Mijn' Fernandoquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:30 schreef Skeletor het volgende:
[..]
omg![]()
kzie ook nog een stukje Fernandoooooooooo
Ok, ik ben ingelogd, loop te zoeken in de PS Store, maar waar staat ie? (Sorry ben noob hierin)quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je moet een NIEUW useraccount op je eigen PS3 aanmaken. Duh.
Rechts boven-in heb je een icoontje van reeds gedownloade items....quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:48 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ok, ik ben ingelogd, loop te zoeken in de PS Store, maar waar staat ie? (Sorry ben noob hierin)
Ja, volgens mij wel. Leverde met LBP Beta ook geen issues op.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:53 schreef jslavenburg het volgende:
Sorry, heb het net voor jou reactie gevonden:
Laatste n00b vraag: Mag ik gewoon met elk account dat ik heb zelf aanmelden en op Home gaan zonder enige banmogelijkheden?
moet je tegen cyb zeggen...quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:55 schreef SuperFruitig het volgende:
HOME DE SHIT AL JULLIE HATERS ZIJN VERLATERS
Ok, dank je voor de hulpquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Leverde met LBP Beta ook geen issues op.
Serieus?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Second life, maar dan op de PS3
Ik heb zowieso al een haat-liefde-haat relatie met Cyb.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb zowieso al een haat-liefde-haat relatie met Cyb.
Soms denk ik dat ik hem mag, en dan braltie weer wat haat samen met Wes. En dan posttie weer eens eennaar Wes of Disjfa (?) en dan is het weer mijn vriend. En dan gaatie weer te inside of zegtie dat Xbox een epic win is, en dan huil ik mezelf weer in slaap. En dan hebben we nachtenlange msn gesprekken, en dan krijg ik weer kriebels in mn buik
Ridin the emotional rollercoaster that is Cyb![]()
Ik..quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef Remake het volgende:
Wie is de eigenaar van het fok clubhuis?
Doe mij is wat meer rechten geven
TheDutchNelson
Ik krijg de melding dat de ID of het password niet klopt...quote:
Ik dus ook, heb eerder het vermoeden dat iemand het heeft veranderd ofzo..quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik krijg de melding dat de ID of het password niet klopt...
van wie is die 2e screen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Sony
Check de bestandsnaam...Infamousquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:14 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
van wie is die 2e screen?![]()
De rest kan ik allemaal wel thuis brengen en inderdaad
Kan zijn dat t account nie meer werkt... hij zei dat hij em tot vannochtend open zou latenquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik dus ook, heb eerder het vermoeden dat iemand het heeft veranderd ofzo..
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:14 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
van wie is die 2e screen?![]()
quote:"First you rank up to unlock the classes and then you unlock the secondary ability of each of those classes by using the primary one. Eventually you unlock the ability to mix and match the badges, opening up the game a lot more. You also unlock extra ammo and grenades on spawn, or additional weapons for a class as well as the ability to create squads and clans. Yes heavy weapons can slow a player down. The Assault class is slower, but has more armor for instance. Hope that answers your questions."
On release date-We have not announced the official date, so not sure where they got the 17th from. Would have to ask them.talking about gamestop
It is a bit early for all that, but good idea. Will keep an eye on it.
"its 720p, but of course it will run on al types of tvs."
32 players (sometimes a mix of humans and bots)
beta players don't keep experience points
NO CO-OP OR SPILTSCREEN!!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mickey...
inFamous Story Trailer
Zal later worden gepatched las ik laatst ergens.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:17 schreef wijzenisonbeleefd het volgende:
Ah, jammer dat er geen co-op bij killzone 2 zit.
Ik vond het al briljant dat Resistance 2 maar 350mb hoefde te installenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:58 schreef JK het volgende:
Vanmorgen op m'n smoel gegaan met m'n fiets door de gladheid, toen ik viel kreeg ik ineens Mirror's Edge voor me, als je ergens onderdoor gaat sliden
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:58 schreef JK het volgende:
Vanmorgen op m'n smoel gegaan met m'n fiets door de gladheid, toen ik viel kreeg ik ineens Mirror's Edge voor me, als je ergens onderdoor gaat sliden
Huh? Waar dan? Ik zie het niet...quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:33 schreef merino het volgende:
Nieuwe Playstation.com is online
inloggen met je psnid en eindelijk een online gamercard
hmmz erg veel functies zijn er nog niet nee. Meer grafische update en dus inloggen met je psnid.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Huh? Waar dan? Ik zie het niet...
waar kun je dan inloggen met je PSNid?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:07 schreef merino het volgende:
[..]
hmmz erg veel functies zijn er nog niet nee. Meer grafische update en dus inloggen met je psnid.
Maar er zou meer aan moeten komen had ik ergens gelezen.
Die Fernando is van jouw?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:51 schreef Beach het volgende:
Mirvan heeft mijn Fernando wat woordjes geleerd
whahaha dat wilde hij ja... Ik vroeg m nog of het voor Claudia wasquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:51 schreef Beach het volgende:
Mirvan heeft mijn Fernando wat woordjes geleerd
Ja al vijf keer aan en uit gedaan. Ik kan ook niks anders selecteren, ik krijg meteen die melding.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:45 schreef Platina het volgende:
tvp
ps3 al eens proberen volledig in/uit te schakelen?
Dan moet je m laten formateren. ZIt niks anders op denk ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:48 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja al vijf keer aan en uit gedaan. Ik kan ook niks anders selecteren, ik krijg meteen die melding.
op ja drukkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:42 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een probleem met de PS3. Ik krijg een foutmelding als ik de PS3 opstart. Dan staat er 'Het databestand op de harde schijf wordt gereconstrueerd'. En dan krijg ik een melding dat ie moet formateren maar dan staat er dat als ik dat doe dat alle gegevens weg zijn.
Weten jullie wat ik moet doen?
Je kunt nog geen Europese games/consoles registeren??quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:45 schreef R_B het volgende:
Je kan dit soort fratsen dan doen:
[ afbeelding ]
Je moet je jabra ook laten zoekenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:02 schreef linebear het volgende:
ik heb vanmiddag een bluetooth headset gekocht (Jabra BT125). Krijg hem niet aan de praat met mijn pS3.
Ik heb op manage Bluetooth Devices geklikt, gaat scannen maar vindt hem niet
Er zit niet veel op dan gewoon het te doen. Doet ie t niet meer; opsturen naar Sonyquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:01 schreef Gewas het volgende:
Ik krijg een foutmelding. Er staat dat alles weg is als ik de harde schijf ga formatteren en op internet heb ik gelezen dat je PS3 dan niks meer doet.. dus wat moet ik doen?
Oke iemand heeft hem dus voor me gemaakt, hoe weet ik niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:10 schreef robbolo het volgende:
[..]
Er zit niet veel op dan gewoon het te doen. Doet ie t niet meer; opsturen naar Sony
Heb je ze met een psn kaartje gekocht of met je CC?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:53 schreef merino het volgende:
[ afbeelding ]
*downloading
Tevens Fall Games Sale met: Last Guy, Pixel Junk Eden, Echochrome, Novastrike, Wolf of the battlefield
allemaal $5.
Heb meteen maar Echochrome erbij gekocht
Je kan alleen in de US store iets kopen als je adres in de US is, en je cc via dat adres werkt. Je kan inderdaad een virtuele cc aanmaken, maar doe t dan via je US account adres.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:24 schreef Griebus het volgende:
[..]
Heb je ze met een psn kaartje gekocht of met je CC?
Is er duidelijk met welke europese CC je wel in de US psn aankopen kan doen?
Leg mij nou 's uit hoe ik die game kan downloaden?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:53 schreef merino het volgende:
[ afbeelding ]
*downloading
Tevens Fall Games Sale met: Last Guy, Pixel Junk Eden, Echochrome, Novastrike, Wolf of the battlefield
allemaal $5.
Heb meteen maar Echochrome erbij gekocht
Niet,.... de Europese store van PSN werkt weer eens niet mee. De 360 bezitters kunnen wel met een gerust hart SFII HD downenquote:Op woensdag 26 november 2008 12:54 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Leg mij nou 's uit hoe ik die game kan downloaden?
Dat viel me al tijdens de E3 al op ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:47 schreef Chocobo het volgende:Die laadtijden van Home,........ en voor wat eigenlijk?
http://www.g4tv.com/trail(...)ectFeed_Footage.html
Vanmiddag aan begonnen...quote:Op woensdag 26 november 2008 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
Valkyria Chronicles review van GameTrailers
9.1
Ik wil wel ruilen voor Pixeljunk Edenquote:Op woensdag 26 november 2008 16:31 schreef Mourir het volgende:
Ik wil SF best delen maar dan moet je wel een beetje een betrouwbare status op fok hebben
platinum?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Zo -_- CODW@W mag ook de deur uit
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:51 schreef Beach het volgende:
[..]
platinum?
*vergelijken gaat*
edit:netjes
Ik vond hem nogal frustrerend en buggyquote:Op woensdag 26 november 2008 18:04 schreef Beach het volgende:
Ik vond sp erg cool.
Luxeprobleem hee...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:55 schreef Beach het volgende:
Raken jullie Far Cry 2 eigenlijk nog aan met games als LBP, R2 en CoDWaW?
Ik niet
neejquote:Op woensdag 26 november 2008 15:55 schreef Beach het volgende:
Raken jullie Far Cry 2 eigenlijk nog aan met games als LBP, R2 en CoDWaW?
Ik niet
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:59 schreef SuperFruitig het volgende:
SP dan, MP is leuk natuurlijk maar daar heb ik geen tijd voor met al de studie enzo, moet ook nog WWE kijken
Ik kan wel inloggen maar zie nergens home staan ook niet in de de lijst met wat er allemaal gedownload is.quote:Op maandag 24 november 2008 23:56 schreef Ik_ben_lief het volgende:
username:ps-home@live.nl
password:home@ever1234
Bij mij werkt deze...
MOSSELS!!quote:
Uitgespeeld op Veteran?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Zo -_- CODW@W mag ook de deur uit
Als een ware epic failquote:
?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:18 schreef SuperFruitig het volgende:
?
BLBLBLBLBLBLLBBLBLBLBLBLBLBLBLLB MOSSELS ?
Lullig...quote:US, November 26, 2008 - Capcom has a big pre-Christmas surprise on the way for Xbox 360 owners: a demo of Resident Evil 5!
Famitsu reports in its latest issue that a demo of the latest and greatest in survival horror will be available on Xbox Live Marketplace starting December 5. Players will be able to sample two stages of play set in that familiar urban setting from past game show demos. These stages will be playable both offline and through co-op.
There are a couple of caveats about the demo. First, only Gold Members will have access to it. Second, as Famitsu is a Japanese magazine, the demo is only confirmed for Japan at the moment. Of course, given how things have worked out in the past with Xbox Live, it's reasonable to expect the demo elsewhere throughout the world around the same time.
For PlayStation 3 owners, we're sorry to report that Famitsu doesn't make any mention of a demo for that version of the game. This is presumably an Xbox 360 exclusive.
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lullig...
Maar ik speel 'm volgende week gewoon.
quote:Capcom has confirmed to Shacknews that the downlodable Resident Evil 5 demo will hit both PlayStation 3 and Xbox 360 in North America, though there is no announced timeframe.
http://www.cdwow.nl/Resistance-2/product/view/3700008quote:Op donderdag 27 november 2008 10:01 schreef Mrakz0r het volgende:
Is Resistance 2 vandaag al stiekum uit??? Morgen is de officiele datum dus grote kans dattie vanavond al bij mediamarkt/free records shop/etc. in de winkel ligt?
Ik heb hem toch bij Play.com besteld en kreeg geen bericht dat ie niet werd verzonden naar NL.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:40 schreef Vince22 het volgende:
Net even de PS3 Wireless Keypad besteld bij Amazon UK!
Play.com shipped deze niet naar NL
¤ 28.82 inclusief verzenden!
Ik bestel nooit want ben nooit thuis.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.cdwow.nl/Resistance-2/product/view/3700008
Jouw huis heeft geen brievenbus?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:40 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ik bestel nooit want ben nooit thuis.
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:48 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Jouw huis heeft geen brievenbus?
Valt mee, laatst een Led Zeppelin shirt besteld, had ik met een week binnen.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:33 schreef Cyberia18 het volgende:
De verzending van Play zuigt nog steeds ballen zeker?
Ik bedoel 't andersquote:Op donderdag 27 november 2008 10:48 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Jouw huis heeft geen brievenbus?
?????quote:Op donderdag 27 november 2008 11:15 schreef Beach het volgende:
OMG gratis Siren Bloodcurse (alle chapters), Pain, Warhawk en Tekken 5 online!!
Home beta geruild met iemand op Gametrailers voor Pixeljunk Eden.quote:
En hij gaf z'n echte account info en nu heb ik dat allemaal erbij (ben aan het dlen) in ruil voor een niet meer geldige jap account.quote:********* said: GO TO FORGET PASS WORD..U REMEBER SRRY TO PUT U THROUGH THIS.....U WANT GAMES....SIREN,WARHAWK,TEKKEN ANYTHING
Ja ik heb hem, en vind hem veel te moelijkquote:Op woensdag 26 november 2008 19:04 schreef Platina het volgende:
Iemand die Midnight Club heeft? Hoe arcade is de game nu eigenlijk? Zit namelijk te twijfelen of ik em mot kaupen.
GAWD SPREAD THE LOVE BEACH!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Home beta geruild met iemand op Gametrailers voor Pixeljunk Eden.
Dat was met mn jp account en ook het enige gekochte erop.
Ik had hem een paar dagen de tijd gegeven om het te downloaden. Zo eerlijk ben ik wel.
En vanochtend kon ik niet meer ermee inloggen![]()
![]()
Ik over de zeik; mailtjes vertaald die in mn hotmail zaten en jahoor: pass en later email veranderd.
Ik boos een pm sturen naar die gozer op gametrailers.
Ik kreeg meteen antwoord.
Nou wist hij niet wat er was maar ging het checken.
Bleek het zn neefje te zijn geweest.
Hij echt zo van sorry hoe kan ik het goedmaken.
Kies wat uit uit mn lijstje.
[..]
En hij gaf z'n echte account info en nu heb ik dat allemaal erbij (ben aan het dlen) in ruil voor een niet meer geldige jap account.
Gedownload met mn japanse account, maar geinstalleerd om mn gewone nederlandsequote:Op donderdag 27 november 2008 12:01 schreef JK het volgende:
Je hebt het goed voor elkaar Beach
Op welke account had je zelf nou je Home beta, je NL account?
Ik wacht nog wel op de open beta.... toch weinig tijd om te gamen nu, al zit jij volgens mij hele avonden in Home als ik in mn friendslist kijk
Toch wel netjes opgelostquote:Op donderdag 27 november 2008 11:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Home beta geruild met iemand op Gametrailers voor Pixeljunk Eden.
Dat was met mn jp account en ook het enige gekochte erop.
Ik had hem een paar dagen de tijd gegeven om het te downloaden. Zo eerlijk ben ik wel.
En vanochtend kon ik niet meer ermee inloggen![]()
![]()
Ik over de zeik; mailtjes vertaald die in mn hotmail zaten en jahoor: pass en later email veranderd.
Ik boos een pm sturen naar die gozer op gametrailers.
Ik kreeg meteen antwoord.
Nou wist hij niet wat er was maar ging het checken.
Bleek het zn neefje te zijn geweest.
Hij echt zo van sorry hoe kan ik het goedmaken.
Kies wat uit uit mn lijstje.
[..]
En hij gaf z'n echte account info en nu heb ik dat allemaal erbij (ben aan het dlen) in ruil voor een niet meer geldige jap account.
Dit is de open beta hequote:Op donderdag 27 november 2008 12:01 schreef JK het volgende:
Ik wacht nog wel op de open beta...
Tuurlijk ben ik megabaas (ergo, ik heb er eenquote:Op donderdag 27 november 2008 12:12 schreef JK het volgende:
Open beta zie ik als downloadbaar voor iedereen, dit zijn toch een x aantal duizend PS3 gebruikers wat ik meer nog als 'gesloten' zie. Of ik zie het hele concept van gesloten/open verkeerd in.
Heb je zelf al een Home accountje nu SuperFruitig, of vond niemand je een megabaas?
Dat moet je nog vragen?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:36 schreef SocialDisorder het volgende:
en waarom sharet niemand de HomeBeta met mij?
En met mijquote:Op donderdag 27 november 2008 12:36 schreef SocialDisorder het volgende:
en waarom sharet niemand de HomeBeta met mij?
Wil iemand de Home beta met mij sharen?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat moet je nog vragen?
Edit:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ik krijg net een mailtje voor mijn US account. Ik zit in de Home Beta
Maar Maar congoline dansen dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Jullie missen echt niets hoor door niet in de beta te zitten. Dit slaat echt nergens op. Er is geen flikker te doen. Alle winkels zijn leeg en je hebt maar iets van 4 verschillende locaties. Na 10 minuten ben ik het al zat.
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maar Maar congoline dansen dan?
En met mij....quote:Op donderdag 27 november 2008 14:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wil iemand de Home beta met mij sharen?
As ifquote:Op donderdag 27 november 2008 14:20 schreef Vince22 het volgende:
Nieuws: Trophies als betaalmiddel voor Home?
Dunno, ik kom niet verder dan mn appartement. Ik kan maar niet beslissen welk behang ik wilquote:Op donderdag 27 november 2008 14:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk in de beta wel bij bijvoorbeeld de Uncharted bar komen?
Ik deed het ook, je kan er niet in.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:08 schreef Tumble het volgende:
iemand die achter zijn ps3 zit en wil checken of zij de singstar store in kunnen? ik probeer al heel de ochtend.
uur geleden kreeg ik ineens een game update ik denk ok dat zal het zijn maar nada.
ps wat is er gebeurd met de firmware update die we de 26ste zouden krijgen?
Home is the dizzle on my nizzle fo shizzle, my nizzle.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Home
Stop the crap bicthes, die shit is het niet waard.
Zou wel wat zijn...de stickers uit LBP in de home appartementje plakkenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dunno, ik kom niet verder dan mn appartement. Ik kan maar niet beslissen welk behang ik wil
Thanks for trying!!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik deed het ook, je kan er niet in.
En de update is er.... maar je kan nog steeds de Store niet in.
GAWD NOquote:Op donderdag 27 november 2008 15:23 schreef R_B het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn...de stickers uit LBP in de home appartementje plakken
Dan kom ik jou app. je ff volplakken
Je bent de enige hater Cybquote:Op donderdag 27 november 2008 15:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Home
Stop the crap bicthes, die shit is het niet waard.
Make that twoquote:Op donderdag 27 november 2008 15:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je bent de enige hater Cyb
quote:
IGN review van Prince op Persia.quote:In every console generation there are one or two games that, regardless of any flaws, hold tight in my memory even years later. I can still picture scenes from Chrono Trigger on the Super Nintendo System as if I just played it the other day. Despite a flurry of great games released in the past year, I still get the itch from time to time to play Jet Set Radio Future on Xbox. Your beloved games may be different, but I’m certain most long-time gamers have a few titles they treasure – the games they can never trade in. Ubisoft’s relaunch of Prince of Persia may just be such a game for me from this generation.
It’s not the best game ever released on PC, PS3 or Xbox 360; it’s not even the best game released this year. And yet Prince of Persia is that rare game that has managed to tap into that part of me that would die defending Chrono Trigger or JSRF. It has its shortcomings, but I already sense that Prince of Persia will be one of the few games from this generation that I carry with me for the next decade.
http://ps3.ign.com/articles/934/934108p1.html
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
IGN review van Prince op Persia.
9.3
EN nu ben ik stiekum hypedquote:Op donderdag 27 november 2008 13:57 schreef Wessiej het volgende:
Prince of Persia krijgt een 9,3 van IGN.
Behoorlijk filmisch. I like itquote:Op donderdag 27 november 2008 17:22 schreef Strolie75 het volgende:
Prince of Persia Launch Trailer: http://www.gametrailers.com/player/42673.html
Op Tweakers forum las ik iets over dat het is uitgesteld.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:25 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Waar blijft de firmware update? Ik heb net gekeken maar hij zegt nog steeds dat er niets nieuws is...
Als dit lukt ben je echt mijn beta redder in noodquote:Op donderdag 27 november 2008 19:05 schreef Beach het volgende:
e-Mail: share@home.com
PW: home123
-Create a new user
-Sign into the dummy account
-Then go under Account Managment -> Transaction Managment -> Download List
-Now start downloading Home in BACKGROUND
-Immediately switch to your own account even if the download isn't finished... It won't stop
If get wiped out try it again later... If PW is wrong please post it in this thread.
Now wait until the download is finished and you can use Home...
PS: Please don't change the PW or something else... Everybody wants to use it...
Nee, maar fullscreen flash support is wel welkom. Eindelijk porno kijken zoals het bedoelt isquote:Op donderdag 27 november 2008 19:00 schreef JK het volgende:
[..]
Op Tweakers forum las ik iets over dat het is uitgesteld.
Wordt het zo'n unieke FW update dan?
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:15 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Nee, maar fullscreen flash support is wel welkom. Eindelijk porno kijken zoals het bedoelt is
flash porno op een hd scherm ziet er niet uit, pixel pornquote:Op donderdag 27 november 2008 19:15 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Nee, maar fullscreen flash support is wel welkom. Eindelijk porno kijken zoals het bedoelt is
Niet boeiend vooor mij dus, heb Ziggo digitale TV met pluspakket. Dan kan je ook tijdens je ontbijt genieten van een stevig potje kontneukenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:15 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Neem de tijd, je moet er in kunnen komenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:34 schreef Blackninjadude het volgende:
Uur later en ik heb nog steeds geen beta... Iedere keer als ik inlog log ik gelijk uit vanwege een of andere dipshit die niet binnen 2 minuten een beta kan downloaden uit een of ander kut lijstje...
Dat zou ontzettend tof zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb n HOME code gehad. Kan ik dan morgen een nieuw PSN account aanmaken en m daar mee inwilligen zodat ik aan een aantal FOKkers het account kan geven?
PM was ook mijn plan. Sowieso krijgt eerst linebear m dan. Daarna issie pas via PM te verkrijgen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:14 schreef Patje1987 het volgende:
Misschien dat account alléén via pm uitgeven, ik weet niet of je home kan verwijderen, zoja heeft een grapjas het verwijderd ofzo.
Zou het inderdaad via PM regelen, dan krijgen we niet dat zelfde gezeur. Als iedereen het hier dan heeft kan je t altijd gewoon neerzetten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:14 schreef Patje1987 het volgende:
Misschien dat account alléén via pm uitgeven, ik weet niet of je home kan verwijderen, zoja heeft een grapjas het verwijderd ofzo.
Je bent een Engel... we moeten nog steeds gaan LBP-en trouwens hequote:Op vrijdag 28 november 2008 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb n HOME code gehad. Kan ik dan morgen een nieuw PSN account aanmaken en m daar mee inwilligen zodat ik aan een aantal FOKkers het account kan geven?
Lijkt op de Frogs uit MGS 4quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe vijand uit Killzone 2:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan The Frogs uit MGS 4.
Die prijzen bij cdwow zijn wel verbazingwekkend laag. Heb jij er goeie ervaringen mee ?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:28 schreef Ludacriss het volgende:
Resistance 2 lag al in de rekken van de MM in Rijswijk voor 69,99 euroIk heb hem voor 40,99 bij cdwow besteld.
Ik denk dat zo'n beetje iedereen vandaag een HOME-key heeft gekregen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:51 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Lijkt op de Frogs uit MGS 4
En ik heb ook een HOME BETA key(Als iemand deze heel erg graag wilt hebben, dan ben ik omkoopbaar
)
vanavond maar even proberen of het wat is.quote:Your exclusive invitation to join us in PlayStation Home - redeem code by 1st December 2008
PlayStation Home is a 3D, interactive, evolving service, exclusive to PS3™. It's free to download and easy to use.
To take part please redeem your unique promotional code below using your PLAYSTATION 3 and join us in Home.
How to redeem your Promotional code and access Home
If you haven’t already done so, register for an account on PlayStation®Network, then follow these steps:
1. Sign in to your PlayStation®Network account via your PLAYSTATION®3 system.
2. Once signed in, select [Account Management].
3. Choose [Redeem Code]
4. Enter your 12 character promotion code and select [Continue].
NOTE: promotion codes are case sensitive and must be entered exactly as displayed.
5. Follow the on-screen instructions to redeem the promotion code.
ABCD-EFGH-IJKL
Redemption expiry date: 01/12/2008
Note: Promotional codes can only be used once.
Ik ben nu al een week aan het zoeken, en dat home account doet het ook niet meer, mocht je aan iemand kwijt willen dan wil ik hem zeer graag hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:51 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Lijkt op de Frogs uit MGS 4
En ik heb ook een HOME BETA key(Als iemand deze heel erg graag wilt hebben, dan ben ik omkoopbaar
)
Nee duhh ik ga het even bij mn vriendin downloaden, maar verder kan ik er daarna thuis dus niks mee?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:06 schreef R_B het volgende:
@delano, dan kan je home niet eens downloaden.
Je moet online zijn lijkt me omdat het een online wereld is.
Elke keer als je ergens loopt gaat je ps3 informatie online ophalen.
ik heb me trouwens aangemeld voor het fok! clubhuis....
Ik wil ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:03 schreef Sanne het volgende:
Het ziet er wel heel mooi uit allemaal!
Afgezien van de framerate issues en de enorme laad tijden...quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:03 schreef Sanne het volgende:
Het ziet er wel heel mooi uit allemaal!
Ik ben Second Life gewend.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:53 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Afgezien van de framerate issues en de enorme laad tijden...
downloaden, PSP met USBkabel aan je PS3 hangen, naar PSP kopiëren, enjoy.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zie Syndicate Wars (PS1) in de PSN Store staan.
Wat moet ik doen om deze op mijn PSP te kunnen spelen? Ik heb me hier nooit zo in verdiept.
Grappig, ik had die associatie juist andersom toen ik de Frogs voor het eerst zag in MGS4. Ik dacht toen, goh die hebben best wel wat weg van sommige Helghastquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe vijand uit Killzone 2:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan The Frogs uit MGS 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |