Er zit niet veel op dan gewoon het te doen. Doet ie t niet meer; opsturen naar Sonyquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:01 schreef Gewas het volgende:
Ik krijg een foutmelding. Er staat dat alles weg is als ik de harde schijf ga formatteren en op internet heb ik gelezen dat je PS3 dan niks meer doet.. dus wat moet ik doen?
Oke iemand heeft hem dus voor me gemaakt, hoe weet ik niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:10 schreef robbolo het volgende:
[..]
Er zit niet veel op dan gewoon het te doen. Doet ie t niet meer; opsturen naar Sony
Heb je ze met een psn kaartje gekocht of met je CC?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:53 schreef merino het volgende:
[ afbeelding ]
*downloading
Tevens Fall Games Sale met: Last Guy, Pixel Junk Eden, Echochrome, Novastrike, Wolf of the battlefield
allemaal $5.
Heb meteen maar Echochrome erbij gekocht
Je kan alleen in de US store iets kopen als je adres in de US is, en je cc via dat adres werkt. Je kan inderdaad een virtuele cc aanmaken, maar doe t dan via je US account adres.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:24 schreef Griebus het volgende:
[..]
Heb je ze met een psn kaartje gekocht of met je CC?
Is er duidelijk met welke europese CC je wel in de US psn aankopen kan doen?
Leg mij nou 's uit hoe ik die game kan downloaden?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:53 schreef merino het volgende:
[ afbeelding ]
*downloading
Tevens Fall Games Sale met: Last Guy, Pixel Junk Eden, Echochrome, Novastrike, Wolf of the battlefield
allemaal $5.
Heb meteen maar Echochrome erbij gekocht
Niet,.... de Europese store van PSN werkt weer eens niet mee. De 360 bezitters kunnen wel met een gerust hart SFII HD downenquote:Op woensdag 26 november 2008 12:54 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Leg mij nou 's uit hoe ik die game kan downloaden?
Dat viel me al tijdens de E3 al op ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:47 schreef Chocobo het volgende:Die laadtijden van Home,........ en voor wat eigenlijk?
http://www.g4tv.com/trail(...)ectFeed_Footage.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |