hmmz erg veel functies zijn er nog niet nee. Meer grafische update en dus inloggen met je psnid.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Huh? Waar dan? Ik zie het niet...
waar kun je dan inloggen met je PSNid?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:07 schreef merino het volgende:
[..]
hmmz erg veel functies zijn er nog niet nee. Meer grafische update en dus inloggen met je psnid.
Maar er zou meer aan moeten komen had ik ergens gelezen.
Die Fernando is van jouw?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:51 schreef Beach het volgende:
Mirvan heeft mijn Fernando wat woordjes geleerd
whahaha dat wilde hij ja... Ik vroeg m nog of het voor Claudia wasquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:51 schreef Beach het volgende:
Mirvan heeft mijn Fernando wat woordjes geleerd
Ja al vijf keer aan en uit gedaan. Ik kan ook niks anders selecteren, ik krijg meteen die melding.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:45 schreef Platina het volgende:
tvp
ps3 al eens proberen volledig in/uit te schakelen?
Dan moet je m laten formateren. ZIt niks anders op denk ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:48 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja al vijf keer aan en uit gedaan. Ik kan ook niks anders selecteren, ik krijg meteen die melding.
op ja drukkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:42 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een probleem met de PS3. Ik krijg een foutmelding als ik de PS3 opstart. Dan staat er 'Het databestand op de harde schijf wordt gereconstrueerd'. En dan krijg ik een melding dat ie moet formateren maar dan staat er dat als ik dat doe dat alle gegevens weg zijn.
Weten jullie wat ik moet doen?
Je kunt nog geen Europese games/consoles registeren??quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:45 schreef R_B het volgende:
Je kan dit soort fratsen dan doen:
[ afbeelding ]
Je moet je jabra ook laten zoekenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:02 schreef linebear het volgende:
ik heb vanmiddag een bluetooth headset gekocht (Jabra BT125). Krijg hem niet aan de praat met mijn pS3.
Ik heb op manage Bluetooth Devices geklikt, gaat scannen maar vindt hem niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |