Rechts boven-in heb je een icoontje van reeds gedownloade items....quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:48 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ok, ik ben ingelogd, loop te zoeken in de PS Store, maar waar staat ie? (Sorry ben noob hierin)
Ja, volgens mij wel. Leverde met LBP Beta ook geen issues op.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:53 schreef jslavenburg het volgende:
Sorry, heb het net voor jou reactie gevonden:
Laatste n00b vraag: Mag ik gewoon met elk account dat ik heb zelf aanmelden en op Home gaan zonder enige banmogelijkheden?
moet je tegen cyb zeggen...quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:55 schreef SuperFruitig het volgende:
HOME DE SHIT AL JULLIE HATERS ZIJN VERLATERS
Ok, dank je voor de hulpquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Leverde met LBP Beta ook geen issues op.
Serieus?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Second life, maar dan op de PS3
Ik heb zowieso al een haat-liefde-haat relatie met Cyb.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb zowieso al een haat-liefde-haat relatie met Cyb.
Soms denk ik dat ik hem mag, en dan braltie weer wat haat samen met Wes. En dan posttie weer eens eennaar Wes of Disjfa (?) en dan is het weer mijn vriend. En dan gaatie weer te inside of zegtie dat Xbox een epic win is, en dan huil ik mezelf weer in slaap. En dan hebben we nachtenlange msn gesprekken, en dan krijg ik weer kriebels in mn buik
Ridin the emotional rollercoaster that is Cyb![]()
Ik..quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef Remake het volgende:
Wie is de eigenaar van het fok clubhuis?
Doe mij is wat meer rechten geven
TheDutchNelson
Ik krijg de melding dat de ID of het password niet klopt...quote:
Ik dus ook, heb eerder het vermoeden dat iemand het heeft veranderd ofzo..quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik krijg de melding dat de ID of het password niet klopt...
van wie is die 2e screen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Sony
Check de bestandsnaam...Infamousquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:14 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
van wie is die 2e screen?![]()
De rest kan ik allemaal wel thuis brengen en inderdaad
Kan zijn dat t account nie meer werkt... hij zei dat hij em tot vannochtend open zou latenquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik dus ook, heb eerder het vermoeden dat iemand het heeft veranderd ofzo..
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:14 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
van wie is die 2e screen?![]()
quote:"First you rank up to unlock the classes and then you unlock the secondary ability of each of those classes by using the primary one. Eventually you unlock the ability to mix and match the badges, opening up the game a lot more. You also unlock extra ammo and grenades on spawn, or additional weapons for a class as well as the ability to create squads and clans. Yes heavy weapons can slow a player down. The Assault class is slower, but has more armor for instance. Hope that answers your questions."
On release date-We have not announced the official date, so not sure where they got the 17th from. Would have to ask them.talking about gamestop
It is a bit early for all that, but good idea. Will keep an eye on it.
"its 720p, but of course it will run on al types of tvs."
32 players (sometimes a mix of humans and bots)
beta players don't keep experience points
NO CO-OP OR SPILTSCREEN!!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mickey...
inFamous Story Trailer
Zal later worden gepatched las ik laatst ergens.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:17 schreef wijzenisonbeleefd het volgende:
Ah, jammer dat er geen co-op bij killzone 2 zit.
Ik vond het al briljant dat Resistance 2 maar 350mb hoefde te installenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:58 schreef JK het volgende:
Vanmorgen op m'n smoel gegaan met m'n fiets door de gladheid, toen ik viel kreeg ik ineens Mirror's Edge voor me, als je ergens onderdoor gaat sliden
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:58 schreef JK het volgende:
Vanmorgen op m'n smoel gegaan met m'n fiets door de gladheid, toen ik viel kreeg ik ineens Mirror's Edge voor me, als je ergens onderdoor gaat sliden
Huh? Waar dan? Ik zie het niet...quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:33 schreef merino het volgende:
Nieuwe Playstation.com is online
inloggen met je psnid en eindelijk een online gamercard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |