abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:07:34 #101
44906 merino
World of Sleepers
pi_63507839
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Huh? Waar dan? Ik zie het niet...
hmmz erg veel functies zijn er nog niet nee. Meer grafische update en dus inloggen met je psnid.
Maar er zou meer aan moeten komen had ik ergens gelezen.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_63508262
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:07 schreef merino het volgende:

[..]

hmmz erg veel functies zijn er nog niet nee. Meer grafische update en dus inloggen met je psnid.
Maar er zou meer aan moeten komen had ik ergens gelezen.
waar kun je dan inloggen met je PSNid?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:25:55 #103
44906 merino
World of Sleepers
pi_63508286
rechtsboven...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_63508334
Gaat snel dit topic!
pi_63508665
Wat kan de PS3 trouwens goed upscalen bij normale dvd'tjes
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:45:56 #106
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_63510879
Je kan dit soort fratsen dan doen:
pi_63511044
Mirvan heeft mijn Fernando wat woordjes geleerd
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_63511059
Valkyria Chronicles binnen. Vanavond is proberen
pi_63512346
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:51 schreef Beach het volgende:
Mirvan heeft mijn Fernando wat woordjes geleerd
Die Fernando is van jouw?
pi_63512822
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:51 schreef Beach het volgende:
Mirvan heeft mijn Fernando wat woordjes geleerd
whahaha dat wilde hij ja... Ik vroeg m nog of het voor Claudia was

Heb je trouwens al ontdekt hoe oud jouw Fernando is??
I approve this message
pi_63513031
12...
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_63513618
Fernaaaaaaaaaaaaandooooooooooooooooooooooooooooo

Torres
pi_63514172
Ik heb een probleem met de PS3. Ik krijg een foutmelding als ik de PS3 opstart. Dan staat er 'Het databestand op de harde schijf wordt gereconstrueerd'. En dan krijg ik een melding dat ie moet formateren maar dan staat er dat als ik dat doe dat alle gegevens weg zijn.

Weten jullie wat ik moet doen?
pi_63514264
niemand meer een idee hoe ik aan een home beta kom ?
was te laat met diegene die hier op de site stond gisteravond
  dinsdag 25 november 2008 @ 18:45:47 #115
66083 Platina
78th Element
pi_63514269
tvp

ps3 al eens proberen volledig in/uit te schakelen?
pi_63514342
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:45 schreef Platina het volgende:
tvp

ps3 al eens proberen volledig in/uit te schakelen?
Ja al vijf keer aan en uit gedaan. Ik kan ook niks anders selecteren, ik krijg meteen die melding.
pi_63514410
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:48 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ja al vijf keer aan en uit gedaan. Ik kan ook niks anders selecteren, ik krijg meteen die melding.
Dan moet je m laten formateren. ZIt niks anders op denk ik
pi_63514414
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:42 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een probleem met de PS3. Ik krijg een foutmelding als ik de PS3 opstart. Dan staat er 'Het databestand op de harde schijf wordt gereconstrueerd'. En dan krijg ik een melding dat ie moet formateren maar dan staat er dat als ik dat doe dat alle gegevens weg zijn.

Weten jullie wat ik moet doen?
op ja drukken
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_63514514
Hmmm oke dan doe ik dat maar. Zou wel jammer zijn als alle savegames weg zijn.
pi_63514797
Ik krijg een foutmelding. Er staat dat alles weg is als ik de harde schijf ga formatteren en op internet heb ik gelezen dat je PS3 dan niks meer doet.. dus wat moet ik doen?
pi_63514817
ik heb vanmiddag een bluetooth headset gekocht (Jabra BT125). Krijg hem niet aan de praat met mijn pS3.

Ik heb op manage Bluetooth Devices geklikt, gaat scannen maar vindt hem niet
pi_63514889
Wie gaat straks Street fighter 2 HD kopen? Je hebt wel een amerikaanse account voor nodig
pi_63516527
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:45 schreef R_B het volgende:
Je kan dit soort fratsen dan doen:
[ afbeelding ]
Je kunt nog geen Europese games/consoles registeren??
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:04:47 #124
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_63517053
Streetfighter

US account staat al te wachten
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_63517490
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:02 schreef linebear het volgende:
ik heb vanmiddag een bluetooth headset gekocht (Jabra BT125). Krijg hem niet aan de praat met mijn pS3.

Ik heb op manage Bluetooth Devices geklikt, gaat scannen maar vindt hem niet
Je moet je jabra ook laten zoeken
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:56:11 #126
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_63518703
tvpje
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_63519100
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:01 schreef Gewas het volgende:
Ik krijg een foutmelding. Er staat dat alles weg is als ik de harde schijf ga formatteren en op internet heb ik gelezen dat je PS3 dan niks meer doet.. dus wat moet ik doen?
Er zit niet veel op dan gewoon het te doen. Doet ie t niet meer; opsturen naar Sony
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:13:13 #128
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_63519188
Ik kan niet bowlen
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_63519335
Ik ging vreemd voor Fer zn neus
tijd om hiermee te gaan kappen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:18:34 #130
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_63519386
je had wel een lekker rokje aan
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_63519594
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:10 schreef robbolo het volgende:

[..]

Er zit niet veel op dan gewoon het te doen. Doet ie t niet meer; opsturen naar Sony
Oke iemand heeft hem dus voor me gemaakt, hoe weet ik niet. Ben alleen al mijn gesavede games kwijt. Was ongeveer 10 uur bezig geweest met Fallout 3. Beetje jammer.
pi_63519968
Net m'n eerste potje gebowld, én gewonnen natuurlijk
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_63520517
Morgen niewe firmware met fullscreen flash support. 2.53
pi_63523554

Tanzen baby!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_63523834
Sexy rokje heb je daar
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  woensdag 26 november 2008 @ 00:53:09 #136
44906 merino
World of Sleepers
pi_63525810


*downloading

Tevens Fall Games Sale met: Last Guy, Pixel Junk Eden, Echochrome, Novastrike, Wolf of the battlefield
allemaal $5.
Heb meteen maar Echochrome erbij gekocht
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_63527513
Misschien een Fok! Streetfighter toernooi beginnen als genoeg mensen het spel hebben?
  woensdag 26 november 2008 @ 08:56:55 #138
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_63528265
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]


A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_63528946
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:53 schreef merino het volgende:
[ afbeelding ]

*downloading

Tevens Fall Games Sale met: Last Guy, Pixel Junk Eden, Echochrome, Novastrike, Wolf of the battlefield
allemaal $5.
Heb meteen maar Echochrome erbij gekocht
Heb je ze met een psn kaartje gekocht of met je CC?
Is er duidelijk met welke europese CC je wel in de US psn aankopen kan doen?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  woensdag 26 november 2008 @ 10:20:09 #140
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_63530151
Griebus, je kan volgens mij een virtuele cc aanmaken met je europese cc. Deze virtuele cc kan je dan weer gebruiken in de psn store.
pi_63530367
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:24 schreef Griebus het volgende:

[..]

Heb je ze met een psn kaartje gekocht of met je CC?
Is er duidelijk met welke europese CC je wel in de US psn aankopen kan doen?
Je kan alleen in de US store iets kopen als je adres in de US is, en je cc via dat adres werkt. Je kan inderdaad een virtuele cc aanmaken, maar doe t dan via je US account adres.
pi_63530506
@ R_B & robbollo: dank jullie wel!
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_63533775
Aangezien Wessiej bijna op het punt staat om alweer zijn 2e spel dit jaar te voltooien, wil ik hem bij deze feliciteren met deze milestone.

Grote klasse mijn jongen. Een tien met een griffel.
pi_63533861
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:53 schreef merino het volgende:
[ afbeelding ]

*downloading

Tevens Fall Games Sale met: Last Guy, Pixel Junk Eden, Echochrome, Novastrike, Wolf of the battlefield
allemaal $5.
Heb meteen maar Echochrome erbij gekocht
Leg mij nou 's uit hoe ik die game kan downloaden?
  woensdag 26 november 2008 @ 13:04:26 #145
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_63534086
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:54 schreef Mrakz0r het volgende:

[..]

Leg mij nou 's uit hoe ik die game kan downloaden?
Niet,.... de Europese store van PSN werkt weer eens niet mee. De 360 bezitters kunnen wel met een gerust hart SFII HD downen

Street Fighter HD vertraagt voor PAL PSN store

http://www.insidegamer.nl(...)traagd-voor-PSN.html
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 26 november 2008 @ 13:47:21 #146
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_63535326
Die laadtijden van Home,........ en voor wat eigenlijk?

http://www.g4tv.com/trail(...)ectFeed_Footage.html
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_63535944
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_63536392
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:47 schreef Chocobo het volgende:
Die laadtijden van Home,........ en voor wat eigenlijk?

http://www.g4tv.com/trail(...)ectFeed_Footage.html
Dat viel me al tijdens de E3 al op ja.
pi_63538894
Raken jullie Far Cry 2 eigenlijk nog aan met games als LBP, R2 en CoDWaW?
Ik niet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_63538934
Ik was far cry na 3 uurtjes al zat
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')