Vanmiddag aan begonnen...quote:Op woensdag 26 november 2008 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
Valkyria Chronicles review van GameTrailers
9.1
Ik wil wel ruilen voor Pixeljunk Edenquote:Op woensdag 26 november 2008 16:31 schreef Mourir het volgende:
Ik wil SF best delen maar dan moet je wel een beetje een betrouwbare status op fok hebben
platinum?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Zo -_- CODW@W mag ook de deur uit
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:51 schreef Beach het volgende:
[..]
platinum?
*vergelijken gaat*
edit:netjes
Ik vond hem nogal frustrerend en buggyquote:Op woensdag 26 november 2008 18:04 schreef Beach het volgende:
Ik vond sp erg cool.
Luxeprobleem hee...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:55 schreef Beach het volgende:
Raken jullie Far Cry 2 eigenlijk nog aan met games als LBP, R2 en CoDWaW?
Ik niet
neejquote:Op woensdag 26 november 2008 15:55 schreef Beach het volgende:
Raken jullie Far Cry 2 eigenlijk nog aan met games als LBP, R2 en CoDWaW?
Ik niet
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:59 schreef SuperFruitig het volgende:
SP dan, MP is leuk natuurlijk maar daar heb ik geen tijd voor met al de studie enzo, moet ook nog WWE kijken
Ik kan wel inloggen maar zie nergens home staan ook niet in de de lijst met wat er allemaal gedownload is.quote:Op maandag 24 november 2008 23:56 schreef Ik_ben_lief het volgende:
username:ps-home@live.nl
password:home@ever1234
Bij mij werkt deze...
MOSSELS!!quote:
Uitgespeeld op Veteran?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Zo -_- CODW@W mag ook de deur uit
Als een ware epic failquote:
?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:18 schreef SuperFruitig het volgende:
?
BLBLBLBLBLBLLBBLBLBLBLBLBLBLBLLB MOSSELS ?
Lullig...quote:US, November 26, 2008 - Capcom has a big pre-Christmas surprise on the way for Xbox 360 owners: a demo of Resident Evil 5!
Famitsu reports in its latest issue that a demo of the latest and greatest in survival horror will be available on Xbox Live Marketplace starting December 5. Players will be able to sample two stages of play set in that familiar urban setting from past game show demos. These stages will be playable both offline and through co-op.
There are a couple of caveats about the demo. First, only Gold Members will have access to it. Second, as Famitsu is a Japanese magazine, the demo is only confirmed for Japan at the moment. Of course, given how things have worked out in the past with Xbox Live, it's reasonable to expect the demo elsewhere throughout the world around the same time.
For PlayStation 3 owners, we're sorry to report that Famitsu doesn't make any mention of a demo for that version of the game. This is presumably an Xbox 360 exclusive.
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lullig...
Maar ik speel 'm volgende week gewoon.
quote:Capcom has confirmed to Shacknews that the downlodable Resident Evil 5 demo will hit both PlayStation 3 and Xbox 360 in North America, though there is no announced timeframe.
http://www.cdwow.nl/Resistance-2/product/view/3700008quote:Op donderdag 27 november 2008 10:01 schreef Mrakz0r het volgende:
Is Resistance 2 vandaag al stiekum uit??? Morgen is de officiele datum dus grote kans dattie vanavond al bij mediamarkt/free records shop/etc. in de winkel ligt?
Ik heb hem toch bij Play.com besteld en kreeg geen bericht dat ie niet werd verzonden naar NL.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:40 schreef Vince22 het volgende:
Net even de PS3 Wireless Keypad besteld bij Amazon UK!
Play.com shipped deze niet naar NL
¤ 28.82 inclusief verzenden!
Ik bestel nooit want ben nooit thuis.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.cdwow.nl/Resistance-2/product/view/3700008
Jouw huis heeft geen brievenbus?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:40 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ik bestel nooit want ben nooit thuis.
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:48 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Jouw huis heeft geen brievenbus?
Valt mee, laatst een Led Zeppelin shirt besteld, had ik met een week binnen.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:33 schreef Cyberia18 het volgende:
De verzending van Play zuigt nog steeds ballen zeker?
Ik bedoel 't andersquote:Op donderdag 27 november 2008 10:48 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Jouw huis heeft geen brievenbus?
?????quote:Op donderdag 27 november 2008 11:15 schreef Beach het volgende:
OMG gratis Siren Bloodcurse (alle chapters), Pain, Warhawk en Tekken 5 online!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |