Ik vond het al briljant dat Resistance 2 maar 350mb hoefde te installenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:58 schreef JK het volgende:
Vanmorgen op m'n smoel gegaan met m'n fiets door de gladheid, toen ik viel kreeg ik ineens Mirror's Edge voor me, als je ergens onderdoor gaat sliden
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:58 schreef JK het volgende:
Vanmorgen op m'n smoel gegaan met m'n fiets door de gladheid, toen ik viel kreeg ik ineens Mirror's Edge voor me, als je ergens onderdoor gaat sliden
Huh? Waar dan? Ik zie het niet...quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:33 schreef merino het volgende:
Nieuwe Playstation.com is online
inloggen met je psnid en eindelijk een online gamercard
hmmz erg veel functies zijn er nog niet nee. Meer grafische update en dus inloggen met je psnid.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Huh? Waar dan? Ik zie het niet...
waar kun je dan inloggen met je PSNid?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:07 schreef merino het volgende:
[..]
hmmz erg veel functies zijn er nog niet nee. Meer grafische update en dus inloggen met je psnid.
Maar er zou meer aan moeten komen had ik ergens gelezen.
Die Fernando is van jouw?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:51 schreef Beach het volgende:
Mirvan heeft mijn Fernando wat woordjes geleerd
whahaha dat wilde hij ja... Ik vroeg m nog of het voor Claudia wasquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:51 schreef Beach het volgende:
Mirvan heeft mijn Fernando wat woordjes geleerd
Ja al vijf keer aan en uit gedaan. Ik kan ook niks anders selecteren, ik krijg meteen die melding.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:45 schreef Platina het volgende:
tvp
ps3 al eens proberen volledig in/uit te schakelen?
Dan moet je m laten formateren. ZIt niks anders op denk ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:48 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja al vijf keer aan en uit gedaan. Ik kan ook niks anders selecteren, ik krijg meteen die melding.
op ja drukkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:42 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een probleem met de PS3. Ik krijg een foutmelding als ik de PS3 opstart. Dan staat er 'Het databestand op de harde schijf wordt gereconstrueerd'. En dan krijg ik een melding dat ie moet formateren maar dan staat er dat als ik dat doe dat alle gegevens weg zijn.
Weten jullie wat ik moet doen?
Je kunt nog geen Europese games/consoles registeren??quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:45 schreef R_B het volgende:
Je kan dit soort fratsen dan doen:
[ afbeelding ]
Je moet je jabra ook laten zoekenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:02 schreef linebear het volgende:
ik heb vanmiddag een bluetooth headset gekocht (Jabra BT125). Krijg hem niet aan de praat met mijn pS3.
Ik heb op manage Bluetooth Devices geklikt, gaat scannen maar vindt hem niet
Er zit niet veel op dan gewoon het te doen. Doet ie t niet meer; opsturen naar Sonyquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:01 schreef Gewas het volgende:
Ik krijg een foutmelding. Er staat dat alles weg is als ik de harde schijf ga formatteren en op internet heb ik gelezen dat je PS3 dan niks meer doet.. dus wat moet ik doen?
Oke iemand heeft hem dus voor me gemaakt, hoe weet ik niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:10 schreef robbolo het volgende:
[..]
Er zit niet veel op dan gewoon het te doen. Doet ie t niet meer; opsturen naar Sony
Heb je ze met een psn kaartje gekocht of met je CC?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:53 schreef merino het volgende:
[ afbeelding ]
*downloading
Tevens Fall Games Sale met: Last Guy, Pixel Junk Eden, Echochrome, Novastrike, Wolf of the battlefield
allemaal $5.
Heb meteen maar Echochrome erbij gekocht
Je kan alleen in de US store iets kopen als je adres in de US is, en je cc via dat adres werkt. Je kan inderdaad een virtuele cc aanmaken, maar doe t dan via je US account adres.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:24 schreef Griebus het volgende:
[..]
Heb je ze met een psn kaartje gekocht of met je CC?
Is er duidelijk met welke europese CC je wel in de US psn aankopen kan doen?
Leg mij nou 's uit hoe ik die game kan downloaden?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:53 schreef merino het volgende:
[ afbeelding ]
*downloading
Tevens Fall Games Sale met: Last Guy, Pixel Junk Eden, Echochrome, Novastrike, Wolf of the battlefield
allemaal $5.
Heb meteen maar Echochrome erbij gekocht
Niet,.... de Europese store van PSN werkt weer eens niet mee. De 360 bezitters kunnen wel met een gerust hart SFII HD downenquote:Op woensdag 26 november 2008 12:54 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Leg mij nou 's uit hoe ik die game kan downloaden?
Dat viel me al tijdens de E3 al op ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:47 schreef Chocobo het volgende:Die laadtijden van Home,........ en voor wat eigenlijk?
http://www.g4tv.com/trail(...)ectFeed_Footage.html
Vanmiddag aan begonnen...quote:Op woensdag 26 november 2008 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
Valkyria Chronicles review van GameTrailers
9.1
Ik wil wel ruilen voor Pixeljunk Edenquote:Op woensdag 26 november 2008 16:31 schreef Mourir het volgende:
Ik wil SF best delen maar dan moet je wel een beetje een betrouwbare status op fok hebben
platinum?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Zo -_- CODW@W mag ook de deur uit
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:51 schreef Beach het volgende:
[..]
platinum?
*vergelijken gaat*
edit:netjes
Ik vond hem nogal frustrerend en buggyquote:Op woensdag 26 november 2008 18:04 schreef Beach het volgende:
Ik vond sp erg cool.
Luxeprobleem hee...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:55 schreef Beach het volgende:
Raken jullie Far Cry 2 eigenlijk nog aan met games als LBP, R2 en CoDWaW?
Ik niet
neejquote:Op woensdag 26 november 2008 15:55 schreef Beach het volgende:
Raken jullie Far Cry 2 eigenlijk nog aan met games als LBP, R2 en CoDWaW?
Ik niet
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:59 schreef SuperFruitig het volgende:
SP dan, MP is leuk natuurlijk maar daar heb ik geen tijd voor met al de studie enzo, moet ook nog WWE kijken
Ik kan wel inloggen maar zie nergens home staan ook niet in de de lijst met wat er allemaal gedownload is.quote:Op maandag 24 november 2008 23:56 schreef Ik_ben_lief het volgende:
username:ps-home@live.nl
password:home@ever1234
Bij mij werkt deze...
MOSSELS!!quote:
Uitgespeeld op Veteran?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Zo -_- CODW@W mag ook de deur uit
Als een ware epic failquote:
?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:18 schreef SuperFruitig het volgende:
?
BLBLBLBLBLBLLBBLBLBLBLBLBLBLBLLB MOSSELS ?
Lullig...quote:US, November 26, 2008 - Capcom has a big pre-Christmas surprise on the way for Xbox 360 owners: a demo of Resident Evil 5!
Famitsu reports in its latest issue that a demo of the latest and greatest in survival horror will be available on Xbox Live Marketplace starting December 5. Players will be able to sample two stages of play set in that familiar urban setting from past game show demos. These stages will be playable both offline and through co-op.
There are a couple of caveats about the demo. First, only Gold Members will have access to it. Second, as Famitsu is a Japanese magazine, the demo is only confirmed for Japan at the moment. Of course, given how things have worked out in the past with Xbox Live, it's reasonable to expect the demo elsewhere throughout the world around the same time.
For PlayStation 3 owners, we're sorry to report that Famitsu doesn't make any mention of a demo for that version of the game. This is presumably an Xbox 360 exclusive.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |