Het is helemaal niet COD5W@W, Treyarch heeft namelijk geen rechten om het COD5 te noemen. Oftewel, het rijtje gaat zo:quote:Op donderdag 27 november 2008 13:23 schreef Folkwin het volgende:
Call Of Duty 4: Modern Warfare
Call Of Duty 5: World at War
Heel verwarrend dit.
Ik zou de topictitel dus even aanpassen
Waarom is het dan wel Call of Duty 4: Modern Warfare? en niet Call of Duty 3? Aangezien Treyarch COD3 ook gemaakt heeft maar het dus eigenlijk geen 3 mag noemen? De volgende COD zal gewoon 6 heten.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is helemaal niet COD5W@W, Treyarch heeft namelijk geen rechten om het COD5 te noemen. Oftewel, het rijtje gaat zo:
[...]
COD4MW (Infinity Ward)
CODW@W (TreyArch)
COD5 (Infinity Ward)
Die afspraken zijn er volgens mij pas gemaakt na COD4, oftewel de volgende COD vanuit IW's kant gaat COD5 heten (as far as i knowquote:Op donderdag 27 november 2008 14:08 schreef Platina het volgende:
[..]
Waarom is het dan wel Call of Duty 4: Modern Warfare? en niet Call of Duty 3? Aangezien Treyarch COD3 ook gemaakt heeft maar het dus eigenlijk geen 3 mag noemen? De volgende COD zal gewoon 6 heten.
Bij deze overigens een bod van 42 euro incl.
Vooralsnog niet, verkoop em liever!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:33 schreef Mindstate het volgende:
Interesse in een ruil ? (Quantum of Solace of Armored Core for Answer) evt. met bijbetaling van mijn kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |