Home beta geruild met iemand op Gametrailers voor Pixeljunk Eden.quote:
En hij gaf z'n echte account info en nu heb ik dat allemaal erbij (ben aan het dlen) in ruil voor een niet meer geldige jap account.quote:********* said: GO TO FORGET PASS WORD..U REMEBER SRRY TO PUT U THROUGH THIS.....U WANT GAMES....SIREN,WARHAWK,TEKKEN ANYTHING
Ja ik heb hem, en vind hem veel te moelijkquote:Op woensdag 26 november 2008 19:04 schreef Platina het volgende:
Iemand die Midnight Club heeft? Hoe arcade is de game nu eigenlijk? Zit namelijk te twijfelen of ik em mot kaupen.
GAWD SPREAD THE LOVE BEACH!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Home beta geruild met iemand op Gametrailers voor Pixeljunk Eden.
Dat was met mn jp account en ook het enige gekochte erop.
Ik had hem een paar dagen de tijd gegeven om het te downloaden. Zo eerlijk ben ik wel.
En vanochtend kon ik niet meer ermee inloggen![]()
![]()
Ik over de zeik; mailtjes vertaald die in mn hotmail zaten en jahoor: pass en later email veranderd.
Ik boos een pm sturen naar die gozer op gametrailers.
Ik kreeg meteen antwoord.
Nou wist hij niet wat er was maar ging het checken.
Bleek het zn neefje te zijn geweest.
Hij echt zo van sorry hoe kan ik het goedmaken.
Kies wat uit uit mn lijstje.
[..]
En hij gaf z'n echte account info en nu heb ik dat allemaal erbij (ben aan het dlen) in ruil voor een niet meer geldige jap account.
Gedownload met mn japanse account, maar geinstalleerd om mn gewone nederlandsequote:Op donderdag 27 november 2008 12:01 schreef JK het volgende:
Je hebt het goed voor elkaar Beach
Op welke account had je zelf nou je Home beta, je NL account?
Ik wacht nog wel op de open beta.... toch weinig tijd om te gamen nu, al zit jij volgens mij hele avonden in Home als ik in mn friendslist kijk
Toch wel netjes opgelostquote:Op donderdag 27 november 2008 11:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Home beta geruild met iemand op Gametrailers voor Pixeljunk Eden.
Dat was met mn jp account en ook het enige gekochte erop.
Ik had hem een paar dagen de tijd gegeven om het te downloaden. Zo eerlijk ben ik wel.
En vanochtend kon ik niet meer ermee inloggen![]()
![]()
Ik over de zeik; mailtjes vertaald die in mn hotmail zaten en jahoor: pass en later email veranderd.
Ik boos een pm sturen naar die gozer op gametrailers.
Ik kreeg meteen antwoord.
Nou wist hij niet wat er was maar ging het checken.
Bleek het zn neefje te zijn geweest.
Hij echt zo van sorry hoe kan ik het goedmaken.
Kies wat uit uit mn lijstje.
[..]
En hij gaf z'n echte account info en nu heb ik dat allemaal erbij (ben aan het dlen) in ruil voor een niet meer geldige jap account.
Dit is de open beta hequote:Op donderdag 27 november 2008 12:01 schreef JK het volgende:
Ik wacht nog wel op de open beta...
Tuurlijk ben ik megabaas (ergo, ik heb er eenquote:Op donderdag 27 november 2008 12:12 schreef JK het volgende:
Open beta zie ik als downloadbaar voor iedereen, dit zijn toch een x aantal duizend PS3 gebruikers wat ik meer nog als 'gesloten' zie. Of ik zie het hele concept van gesloten/open verkeerd in.
Heb je zelf al een Home accountje nu SuperFruitig, of vond niemand je een megabaas?
Dat moet je nog vragen?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:36 schreef SocialDisorder het volgende:
en waarom sharet niemand de HomeBeta met mij?
En met mijquote:Op donderdag 27 november 2008 12:36 schreef SocialDisorder het volgende:
en waarom sharet niemand de HomeBeta met mij?
Wil iemand de Home beta met mij sharen?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat moet je nog vragen?
Edit:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ik krijg net een mailtje voor mijn US account. Ik zit in de Home Beta
Maar Maar congoline dansen dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Jullie missen echt niets hoor door niet in de beta te zitten. Dit slaat echt nergens op. Er is geen flikker te doen. Alle winkels zijn leeg en je hebt maar iets van 4 verschillende locaties. Na 10 minuten ben ik het al zat.
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maar Maar congoline dansen dan?
En met mij....quote:Op donderdag 27 november 2008 14:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wil iemand de Home beta met mij sharen?
As ifquote:Op donderdag 27 november 2008 14:20 schreef Vince22 het volgende:
Nieuws: Trophies als betaalmiddel voor Home?
Dunno, ik kom niet verder dan mn appartement. Ik kan maar niet beslissen welk behang ik wilquote:Op donderdag 27 november 2008 14:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk in de beta wel bij bijvoorbeeld de Uncharted bar komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |