Dat mag jij ook wel doen hoor ik ben niet zo anti cross modererenquote:Op woensdag 26 november 2008 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal je toch maar eens wat te doen geven
PvdA: "pak auto's en scooters af van Marrokanen"
Marokkanen schrijf je met één R en twee K's...
Geld dat ook voor mensen die janken over de lonen van top bestuurders enzo?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Jankers horen een ban te krijgen ja.
Ook voor dal bestuurders dan maar?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Geld dat ook voor mensen die janken over de lonen van top bestuurders enzo?
ja.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:08 schreef Klopkoek het volgende:
Zalm graait erop los
Is dat normaal?
Nee, dat is het niet. Ik heb een note geplaatst en zal de post rapporteren. Verdere actie laat ik echter aan de POL-moderators over.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:08 schreef Klopkoek het volgende:
Zalm graait erop los
Is dat normaal?
Bestaat al een jaar of 5, 6 op Fok!, tegenwoordig moet je iets van een tientje overmaken, kun je ze inzien. Ik zal je een advies geven, doe dat niet, het is huilen met de pet op wat daar instaat, kinderachtiger kan bijna niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:45 schreef Bommenlegger het volgende:
eehhh..die notes, is dat een nieuw beleid om meer inkomsten te krijgen?
Zoniet, dan graag vermelden WIE er een note krijgt.
Dan zit je toch ondertussen zo'n beetje op permban-niveau?quote:Op zondag 30 november 2008 11:59 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/04/rita_feestje.html
Die eikels hadden het al aangekondigd...
Kanker-GeenStijl. Dood die club. Totaal niveauloos.
jij hebt toch wel waar voor je geld gekregen, maar 15 cent per notequote:Op zaterdag 29 november 2008 02:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bestaat al een jaar of 5, 6 op Fok!, tegenwoordig moet je iets van een tientje overmaken, kun je ze inzien. Ik zal je een advies geven, doe dat niet, het is huilen met de pet op wat daar instaat, kinderachtiger kan bijna niet.
doe het zelfquote:Op donderdag 4 december 2008 12:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
dubbel?
Doodstraf#2
Doodstraf #2
Omdat hij geband is:quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:27 schreef lightbearer het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Scaurus er niet meer is?
quote:Op maandag 24 november 2008 11:40 schreef yvonne het volgende:
scaurus, tweeenzeventig: enkeltje prullenbak
Ik heb geen idee. (Forum) Admins gaan over het banbeleid.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:19 schreef lightbearer het volgende:
Dus nu is zijn eerdere account ook verwijderd?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:20 schreef Klopkoek het volgende:
Goed, mooi zo. Vond hem na Wolffenstein de grootste zuurkous met zijn semi-intellectuele gezwam en hautain ging lopen doen als je een andere mening had. Ventje die naast zijn schoenen liep en dan druk ik het zacht uit.
Het was één van de weinigen die een poging deed tot een inhoudelijke discussie maar inhoudelijk terugreageren werkte bij hem contraproductief. Als je dat deed kreeg je termen als 'ga de schoolboekjes lezen' (full stop).quote:
Een apart topic voor de politieke kant zoals de TS aangeeft moet volgens mij kunnen.quote:Op zondag 7 december 2008 00:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bos sluit nationalisering niet uit; kies tussen 2 uitersten Dubbel. Loopt al in AEX.
Ik vind het nog normaal genoeg voor WFL.quote:Op zondag 7 december 2008 12:17 schreef Fastmatti het volgende:
Menselijke natuur + wapens en technologie = ondergang
-> TRU ?
He ja, en dan openen we een topic over nationalisatie in het verleden in C&H, een topic over de wetenschappelijke kanten ervan in WFL, over de sociale gevolgen in R&P, een topic met naakte bankmedewerksters in SEX, een topic over de invloed van de nationalisatie op het huwelijk van de medewerkers in R&P..quote:Op zondag 7 december 2008 13:28 schreef Montov het volgende:
[..]
Een apart topic voor de politieke kant zoals de TS aangeeft moet volgens mij kunnen.
jaquote:Op zondag 7 december 2008 13:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
He ja, en dan openen we een topic over nationalisatie in het verleden in C&H, een topic over de wetenschappelijke kanten ervan in WFL, over de sociale gevolgen in R&P, een topic met naakte bankmedewerksters in SEX, een topic over de invloed van de nationalisatie op het huwelijk van de medewerkers in R&P..
Met andere woorden: Alsof er in het AEX topic niet over de politieke kanten gepraat wordt; alsof je hierover kunt praten zonder de politieke kanten te bespreken
Worden jullie tegenwoordig per topic betaald of zo, dat alle subfora zoveel mogelijk topics willen hebben, ook al loopt precies hetzelfde topic al ergens anders?
Kul. Je ziet in beide fora continu dezelfde namen. Niet zo vreemd, aangezien AEX wel heel dicht tegen POL aanschurkt.quote:Op zondag 7 december 2008 13:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja![]()
Maar je ziet het vaker sowieso trekt pol andere bezoekers dan aex
Het topic in POL heeft een andere insteek.quote:Op zondag 7 december 2008 13:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kul. Je ziet in beide fora continu dezelfde namen. Niet zo vreemd, aangezien AEX wel heel dicht tegen POL aanschurkt.
Criminele Marokkanen willen uitzetten is toegestaan, zeker in een discussie over Wilders. En tja, lekke roeiboot, je moet niet alles serieus nemen, zeker niet van Lemmeb.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:12 schreef Zith het volgende:
Monitor: PVV is extreemrechts II
Marokkanen als koeien in een vrachtvliegtuig of in een lekke boot op zee dumpen lijkt me tamelijk ongeschikt op dit forum niet?
Afgehandeld zie ik.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
herdenking voor
Mag de TS hiervan weg a.u.b?
Hij geeft een makkelijkere oplossing voor het probleem ik denk dat je het met een korrel zout moet nemen (al weet je het lemmeb nooit)quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:12 schreef Zith het volgende:
Monitor: PVV is extreemrechts II
Marokkanen als koeien in een vrachtvliegtuig of in een lekke boot op zee dumpen lijkt me tamelijk ongeschikt op dit forum niet?
Ach liever dat hij z'n mening zo onomwonden uitdraagt dan met goedkope steken onder water.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |