Dat mag jij ook wel doen hoor ik ben niet zo anti cross modererenquote:Op woensdag 26 november 2008 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal je toch maar eens wat te doen geven
PvdA: "pak auto's en scooters af van Marrokanen"
Marokkanen schrijf je met één R en twee K's...
Geld dat ook voor mensen die janken over de lonen van top bestuurders enzo?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Jankers horen een ban te krijgen ja.
Ook voor dal bestuurders dan maar?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Geld dat ook voor mensen die janken over de lonen van top bestuurders enzo?
ja.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:08 schreef Klopkoek het volgende:
Zalm graait erop los
Is dat normaal?
Nee, dat is het niet. Ik heb een note geplaatst en zal de post rapporteren. Verdere actie laat ik echter aan de POL-moderators over.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:08 schreef Klopkoek het volgende:
Zalm graait erop los
Is dat normaal?
Bestaat al een jaar of 5, 6 op Fok!, tegenwoordig moet je iets van een tientje overmaken, kun je ze inzien. Ik zal je een advies geven, doe dat niet, het is huilen met de pet op wat daar instaat, kinderachtiger kan bijna niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:45 schreef Bommenlegger het volgende:
eehhh..die notes, is dat een nieuw beleid om meer inkomsten te krijgen?
Zoniet, dan graag vermelden WIE er een note krijgt.
Dan zit je toch ondertussen zo'n beetje op permban-niveau?quote:Op zondag 30 november 2008 11:59 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/04/rita_feestje.html
Die eikels hadden het al aangekondigd...
Kanker-GeenStijl. Dood die club. Totaal niveauloos.
jij hebt toch wel waar voor je geld gekregen, maar 15 cent per notequote:Op zaterdag 29 november 2008 02:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bestaat al een jaar of 5, 6 op Fok!, tegenwoordig moet je iets van een tientje overmaken, kun je ze inzien. Ik zal je een advies geven, doe dat niet, het is huilen met de pet op wat daar instaat, kinderachtiger kan bijna niet.
doe het zelfquote:Op donderdag 4 december 2008 12:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
dubbel?
Doodstraf#2
Doodstraf #2
Omdat hij geband is:quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:27 schreef lightbearer het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Scaurus er niet meer is?
quote:Op maandag 24 november 2008 11:40 schreef yvonne het volgende:
scaurus, tweeenzeventig: enkeltje prullenbak
Ik heb geen idee. (Forum) Admins gaan over het banbeleid.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:19 schreef lightbearer het volgende:
Dus nu is zijn eerdere account ook verwijderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |