Wat is er dubieus aan de carriere van Verdonk? En wat is er mis met de carriere van Kay?quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:37 schreef Marmex het volgende:
Beetje weinig return of investment als je 't mij vraagt....... Om dan over 't dubieuze verleden van Verdonk en de 'Amerika'-carriere van GKay vd L nog maar te zwijgen...!
Ik denk dat Verdonk er genoeg van had.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een onzin om hierom op te stappenAlsof de gemiddelde ToN kiezer zich zoiets überhaupt nog herinnert tijdens de verkiezingen.
En vooral onzinnig op te stappen wanneer het uit de context is gehaald, zoals Kay beweerd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een onzin om hierom op te stappenAlsof de gemiddelde ToN kiezer zich zoiets überhaupt nog herinnert tijdens de verkiezingen.
quote:Hoewel het web-artikel de kranten vermoedelijk niet eens zal halen en iedere aandacht die we hieraan besteden al teveel is [...]
Ja, of andersom. Ze schijnt nogal een eigen willetje te hebbenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik denk dat Verdonk er genoeg van had.
De enige persoon die praat over z'n fabuleuze tijd in Amerika is hijzelf. En Verdonk gaat van heel erg links naar heel erg rechts.....quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat is er dubieus aan de carriere van Verdonk? En wat is er mis met de carriere van Kay?
Hij is het enige partijlid. Dus geen gedoe met partijcongressen enzo.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wilders weet het idd erg goed onder controle te houden, veel beter dan een gevestigde partij als de VVD. Wat doet Wilders goed dat ze bij VVD, TON, en ook GL, verkeerd doen?
Wat voor soort college was het? Een gastcollege die onderdeel was van een lesreeks of gewoon een 'los' college die op zichzelf stond en niet ingebed was in een breder geheel waarover een tentamen wordt gegeven?quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:54 schreef yootje het volgende:
Hier ook een eerstejaars politicologie aan de uva die helaas het college door een storing bij de ns heeft gemist, achteraf erg jammer: ik heb een historisch moment gemist
Wat ik van medestudenten (die van de Linden echt geen aardige man vonden) heb begrepen is dat het Geenstijl-verhaal nergens op sloeg, en dat het inderdaad uit zijn verband is gerukt. Maar ik moet zelf maar eens het college luisteren op Geenstijl, de sheets staan ook niet op Blackboard, dus Geenstijl helpt me zowaar met mn studie
Wel slecht voor de uva dit. Ik vind het leuk als docenten dingen vertellen die ze eigenlijk niet mogen vertellen (soms zit men op het randje), en door acties als dit wordt dat steeds minder natuurlijk. Ik sta totaal niet achter Verdonk of vd Linden, maar ook totaal niet achter deze actie.
Hij is natuurlijk wel goed in zijn vak, wat uiteindelijk voor 98% bestaat uit glashard liegen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:18 schreef damian5700 het volgende:
Wat een spindoctor van niets.
Wat dacht u van het uitzetten van Iraanse homoseksuelenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat is er dubieus aan de carriere van Verdonk? En wat is er mis met de carriere van Kay?
Nou, dan viel hij nu aardig uit zijn rol. Wat een sukkel.quote:Op zondag 30 november 2008 05:58 schreef ES57 het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk wel goed in zijn vak, wat uiteindelijk voor 98% bestaat uit glashard liegen.
Hoezo is Kay van der Linde goed in zijn vak?quote:Op zondag 30 november 2008 05:58 schreef ES57 het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk wel goed in zijn vak, wat uiteindelijk voor 98% bestaat uit glashard liegen.
Dat laatste, hoezo?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat voor soort college was het? Een gastcollege die onderdeel was van een lesreeks of gewoon een 'los' college die op zichzelf stond en niet ingebed was in een breder geheel waarover een tentamen wordt gegeven?
Alle linkse "trolls" dachten dat ze naar de SP gingen.quote:Op zondag 30 november 2008 07:32 schreef ES57 het volgende:
Het linkse trollenlegertje juicht ietsie te vroeg naar mijn mening.
Net als hen verwacht ik nu redelijk snel het ineenstorten van TON. Maar die zetels gaan voornamelijk naar waar ze thuishoren: PVV. Wilders draait professioneel en sterk.
Obama wil het ook; 't is maar net hoe serieus je het bedoelt en aanpakt.quote:Ik begrijp trouwens wel wat Verdonk wilde: de mensen het zelf laten zeggen. Maar het zal echt wel een generatie of twee na de vernietiging van het euromarxisme zijn dat het volk los is van dat massa-infantilisme. De geïnfantiliseerde Nederlandse bevolking wil een God of een Regering hebben die alles regelt en om boos op te zijn als ze klachten heeft.
Zo'n volk neemt nog lang niet het eigen lot in handen.
quote:Niet de goeie tijd dus en Verdonk ook niet de juiste persoon, denk ik.
Goed bestuurder maar waardeloze politicus.
Tuurlijk, maar dan zorg je er wel voor dat je niet op deze manier in de publiciteit komt.quote:Op zondag 30 november 2008 05:58 schreef ES57 het volgende:
[..]
Rudolph Giuliani for Mayor.quote:Op zondag 30 november 2008 11:18 schreef SCH het volgende:
Verder is Van de Linde de man van de vele mislukkingen. Noem eens een campagne waar hij aan meegewerkt heeft die een positief resultaat heeft opgeleverd?
Ach, ze zijn totaal afhankelijk van derden en kunnen zelf helemaal niks. Die studenten hebben overal geleurd met die tapes, benieuwd wat GS ervoor heeft betaald.quote:Op zondag 30 november 2008 11:59 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/04/rita_feestje.html
Die eikels hadden het al aangekondigd...
Kanker-GeenStijl. Dood die club. Totaal niveauloos.
GeenStijl en TON passen dus prima bijelkaarquote:Op zondag 30 november 2008 11:59 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/04/rita_feestje.html
Die eikels hadden het al aangekondigd...
Kanker-GeenStijl. Dood die club. Totaal niveauloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |