Aangezien iedereen nu weer massaal naar de PvdA terughobbelt zal dat wel nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:05 schreef teamlead het volgende:
tenminste: als Nederlanders eindelijk eens gaan nadenken voor ze gaan stemmen
En die truuks werden nog beter door anderen gedaan ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:17 schreef Klopkoek het volgende:
Zie hier het bewijs dat Van Der Linde truuks recycled:
"we zijn een beweging, en geen partij"
Van Der Linde is zelf gebakken lucht.
Ik wou net zeggen. Als de mensen klaarblijkelijk dom genoeg zijn om op de PvdA te stemmen voorspel ik dat Verdonk alsnog gaat zetelen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aangezien iedereen nu weer massaal naar de PvdA terughobbelt zal dat wel nooit gebeuren.
PvdA roeleertquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Als de mensen klaarblijkelijk dom genoeg zijn om op de PvdA te stemmen voorspel ik dat Verdonk alsnog gaat zetelen.
Ik ga niet ontkennen dat die partij zwakke kanten kent en ik soms tamelijk geirriteerd kan worden van die club maar de hoeveelheid stront die zij over zich heen krijgen is disproportioneel groot in vergelijking met andere, ook zwabberende en corrupte, partijen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die lieten hun oren toch alleen hangen naar vakbondsjonnies?
Ja.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:20 schreef Montov het volgende:
Noemt hij peilingen met 40 zetels niet gebakken lucht, in plaats van Verdonk zelf?
Jij bent als stalinist natuurlijk een groot voorstander van regulated journalism: gewoon alle media-uitingen vóór publicatie controleren op toon en inhoud. Opdat het volk niet dwale.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:28 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind het ook stijlloos van GeenStijl.
(...)
Het heeft veel weg van terreur, maar dan niet met bommen, maar met woorden, beelden en geluid. Het gedragseffect is hetzelfde. Ik overdrijf echt niet als ik zeg dat dit terreur is, dat meen ik serieus, het is geen troll van mij.
Ook redelijk stom dat je niet begrijpt dat hij Spin doctor of zoals hij zelf heeft gezegd "PR consultant", Hij gaat niet over de inhoud. Hij is niet degene die zich een politiek genie heeft verklaard. Hij heeft zelf gezegd dat hij liever voor Wouter Bos zou werken. Het onderscheid dat van der Linden over het PR gedeelte gaat en niet over de inhoud schenen sommige studenten in de zaal niet te snappen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Ook redelijk stom dat een zelfverklaard politiek genie niet weet dat alles tegenwoordig opgenomen wordt...
Hé. Het is een spindoctor. En die ga jij in bescherming nemen tegen kwalijke media-acties. Die man weet van de hoed en de rand en zou zelf niet te beroerd zijn om dezelfde streek uit te halen, als hem dat winst kan opleveren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:33 schreef Cudles het volgende:
Wel jammer dat volgende jaar misschien een stuk minder gastcolleges komen als studenten alles door lullen. Ik vind het van weinig respect tonen zoiets naar de telegraaf door te seinen. Het is natuurlijk schadelijk voor zijn carrière.
Een (gast)docent die uitspraken doet tijdens een (gast)college moet deze uitspraken mijns inziens ook buiten de muren van de collegezaal kunnen verantwoorden. Ik zie het opnemen van de uitspraken door de student als vrije nieuwsgaring en meen dat het terecht is dat hij ermee naar de media is gestapt. Wellicht is het wel een sjaars journalistiek, heeft die even de break van z'n studententijdquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:33 schreef Cudles het volgende:
[..]
Cudles--> eerste jaars politicologie UvA, tevens iemand die het hele college heeft gehoord en erkent dat het een halve egotrip was. Hij begon met een foto van hem als baby. Maar het was een heel leuk college iig. Wel jammer dat volgende jaar misschien een stuk minder gastcolleges komen als studenten alles door lullen. Ik vind het van weinig respect tonen zoiets naar de telegraaf door te seinen. Het is natuurlijk schadelijk voor zijn carrière.
Uhh ja, en wat heeft dat met mijn opmerking te maken? Kay van der Linden vindt zichzelf echt wel een politiek genie hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:33 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ook redelijk stom dat je niet begrijpt dat hij Spin doctor of zoals hij zelf heeft gezegd "PR consultant", Hij gaat niet over de inhoud. Hij is niet degene die zich een politiek genie heeft verklaard. Hij heeft zelf gezegd dat hij liever voor Wouter Bos zou werken. Het onderscheid dat van der Linden over het PR gedeelte gaat en niet over de inhoud schenen sommige studenten in de zaal niet te snappen.
Klopt. Tegen Max Westerman zei Van der Linde dat, als het profijtelijk is, hij niet zal schuwen om negative campaigning te gaan gebruiken, waaronder spotjes of geruchten over iemands privé-leven.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hé. Het is een spindoctor. En die ga jij in bescherming nemen tegen kwalijke media-acties. Die man weet van de hoed en de rand en zou zelf niet te beroerd zijn om dezelfde streek uit te halen, als hem dat winst kan opleveren.
Maar natuurlijk. Dat is de taak van een spindoctor. Politiek is oorlog en een spindoctor is de strateeg in de achterkamers van het debat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Klopt. Tegen Max Westerman zei Van der Linde dat, als het profijtelijk is, hij niet zal schuwen om negative campaigning te gaan gebruiken, waaronder spotjes of geruchten over iemands privé-leven.
Linkse beterweter, dacht je soms dat een club als SP zich niet met dat soort praktijken inlaat?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:21 schreef Klopkoek het volgende:
Vind jij
In een egoistische, liberale, kapitalistische wereld speelt moraal inderdaad geen rol
Mee eens. Als je ziet hoe W Bos is afgezeken, dat sloeg echt nergens op. Waarschijnlijk weer zo'n "alles bashen wat ook maar links ruikt"campagne van geenstijl.nl.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ga niet ontkennen dat die partij zwakke kanten kent en ik soms tamelijk geirriteerd kan worden van die club maar de hoeveelheid stront die zij over zich heen krijgen is disproportioneel groot in vergelijking met andere, ook zwabberende en corrupte, partijen.
Een goede spindoctor zie je ook helemaal niet, je weet niet wat-ie doet, welke zin en onzin hij de wereld in heeft geholpen; een spindoctor is de schaduw van een politicus. Dat Kay van der Linde zo uit de school klapt, is alleen een teken van de zwakte van Verdonk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat ik me wel afvraag, nu we het over spindoctors hebben e.d.
Waarom luistert uberhaupt nog iemand naar die mensen? Het is allemaal voorgekauwd, uitgekookt tactisch in elkaar gedraaid gelul, en vaak nog niet bijster sterk ook.
Wat moet je er mee?
Welkom in Nederland.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:05 schreef teamlead het volgende:
byebye Rita
tenminste: als Nederlanders eindelijk eens gaan nadenken voor ze gaan stemmen
Okee, je weet nooit (of slechts met zeer veel moeite) wie of wat de bron van bepaalde info is. Disinformatie enzo, prachtig concept voor de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een goede spindoctor zie je ook helemaal niet, je weet niet wat-ie doet, welke zin en onzin hij de wereld in heeft geholpen
Ik vreet McDonalds uit gemaksoverwegingen (daar spelen ze natuurlijk ook op in) en als ik er zin in heb. Buiten de strategische plaatsing van een etablissementje hier en daar doen de marketingboys daar verder weinig aan.quote:En hé, het zijn de marketingboys van de publieke zaak. Waaron vreten "wij" nog steeds McDonald's?
Als zelfs Van der Linde dat toegeeft, wie zal het dan nog ontkennen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:00 schreef Cudles het volgende:
ik heb niet gezegd dat hij zichzelf geen spin doctor noemt. En hij kan dus verantwoorden waarom hij dat zei. Verdonk heeft nu eenmaal geen inhoud. Dat kan je niet ontkennen. Dat hoort bij haar beweging.
http://www.trotsopnederland.com/index.php?pageID=3&messageID=86quote:Nieuws
Uitlatingen Kay van de Linde uit verband gerukt en onjuist!
Rita Verdonk beschouwt het bericht op geenstijl over uitlatingen van Kay van de Linde als een smakeloze poging om schade toe te brengen aan Trots op Nederland. Dit door selectief gebruik te maken van uit verband gerukte opmerkingen. Opmerkingen die nota bene uit een vaker gehouden speech voor studenten komen. De zwakke en twijfelachtige kwaliteit van de opgevoerde geluidsfragmenten kan niet anders dan als ongeloofwaardig knip- en plakwerk beschouwd worden. Niemand binnen de beweging gelooft dat iemand die bij ons werkt dergelijke uitlatingen gedaan zou hebben.
Hoewel het artikel de kranten vermoedelijk niet eens zal halen en iedere aandacht die we hieraan besteden al teveel is, willen wij onze eigen mensen, die samen met ons hard aan het werk zijn om de organisatie op te bouwen, toch melden dat dit onzinnige verhaal naar buiten is gebracht.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:17 schreef Klopkoek het volgende:
Van Der Linde is zelf ook gebakken lucht.
Typisch. Kay van de Linde slaat de spijker op zijn kop met zijn uitlatingen, maar nee hoor, ze zijn helemaal onwaarquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:25 schreef Bluesdude het volgende:
TON laat weten
[..]
http://www.trotsopnederland.com/index.php?pageID=3&messageID=86
haha.. dus toch weer een nieuwe misleiding cq grap van geenstijl ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |