Geef hem eens ongelijk. TS, ik hoop dat die boete ongeldig wordt verklaard.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:54 schreef spijkerbroek het volgende:
En verder: er is weer 's iemand die vindt dat ie een terechte boete niet hoeft te betalen wegens een administratief foutje.
Waarom zou ik 'm gelijk geven? Hij heeft de fout begaan. Simpel.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:57 schreef TNA het volgende:
Geef hem eens ongelijk. TS, ik hoop dat die boete ongeldig wordt verklaard.
De Nederlandse staat moet je niet spekken als het niet perse hoeft.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Wees een vent, geef je fout toe en betaal gewoon.
Zeg ik dat ik niks heb fout gedaan?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom zou ik 'm gelijk geven? Hij heeft de fout begaan. Simpel.
Nou veel succes ermeequote:Op donderdag 27 november 2008 18:03 schreef Robinhoo het volgende:
Iemand zei alleen dat ik hem ongeldig kon verklaren, en ten 2e waar moet ik hem anders plaatsen dan in politiek?
Werk, Geldzaken & Rechtquote:Op donderdag 27 november 2008 18:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik niks heb fout gedaan?
Iemand zei alleen dat ik hem ongeldig kon verklaren, en ten 2e waar moet ik hem anders plaatsen dan in politiek?
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:05 schreef woudy het volgende:
Zorg dat je morgen rond de zelfde tijd op het politie bureau bent. Als je daarna de boete thuis krijgt kan je bezwaar maken en dan aangeven dat je op die datum en tijd op het politie bureau was.
Hier ben ik het volkomen mee eens! Laat de politie maar boeven vangen en juiste prioriteiten leggen.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:02 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
De Nederlandse staat moet je niet spekken als het niet perse hoeft.
Als jij kan bewijzen dat jij morgen echt op een hele andere plaats in nederland bent. (dus even ergens pinnen om dat tijdstip ofzo) dan is de boete volgens mij per definitie ongeldig.
Dat lijkt me verreweg de makkelijkste optie. Na morgen kun je namelijk nooit meer bewijzen dat je de boete niet klopt.
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:05 schreef woudy het volgende:
Zorg dat je morgen rond de zelfde tijd op het politie bureau bent. Als je daarna de boete thuis krijgt kan je bezwaar maken en dan aangeven dat je op die datum en tijd op het politie bureau was.
Valse aangifte doen is ook strafbaarquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gewoon even aangifte doen op de tijd van het incident. Er is vast wel eens ooit een fiets oid van je gestolen wat je een legitieme reden geeft om aangifte te doen.
Ja maar als de fiets écht gestolen is in het afgelopen jaar of zo, dan is de aangifte authentiekquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Valse aangifte doen is ook strafbaar
Zelfs dan niet, want volgens mij is door rood rijden gewoon een Mulder-feitje, wat inhoudt dat vormfouten op elk moment in de procesgang rechtgezet kunnen worden. Ga je piepen over de datum, dan kijkt justitie gewoon even naar het bonnenboekje, ziet dat de datum verkeerd is ingevuld, en herstelt de fout.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:16 schreef Dirkh het volgende:
Zodra de datum op de beschikking verkeerd staat vermeld, dan zou je kans maken met een bezwaar.
Dat geldt niet voor de gele bon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |