Nee, het geldt alleen voor 'spugend, stinkend, schichtig om zich heen kijkend mocrotuig'. Marokkanen die dat niet doen vallen daar dus niet onder, etniciteit is dus geen selectiecriterium.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:22 schreef Kees22 het volgende:
Ah, etnische zuivering!
Sunk-costs, of de politie nou staat te flitsen of Marokkanen op het vliegtuig zet, de kosten worden sowieso al gemaakt en het is dus niet nodig om die kosten in een afweging voor wat betreft de economische verantwoordelijkheid mee te nemen.quote:Zelfs al zou je ze in lekke roeibootjes de zee opsturen, dan nog kost het veel geld om ze op te sporen, op te pakken, in een roeibootje te zetten (dat je ook moet kopen), en de aangespoelde lijken later weer op te ruimen.
Het heeft niks met boekhouden te maken, dat is alleen maar een informatiemiddel.quote:Dat account..... bij je avatar betekent kennelijk niet dat je goed bent in boekhouden.
Sorry.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, het geldt alleen voor 'spugend, stinkend, schichtig om zich heen kijkend mocrotuig'. Marokkanen die dat niet doen vallen daar dus niet onder, etniciteit is dus geen selectiecriterium.
Maar het levert dus niets op.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mag ik misschien zelf bepalen waar ik wel en waar ik niet behoefte aan heb, en waarvoor ik eventueel bereid ben harder te werken? Ik heb er vooral behoefte aan dat spugend, stinkend, schichtig om zich heen kijkend mocrotuig uit mijn straatbeeld verdwijnt. De rest interesseert me stukken minder.
[..]
Het kost anders helemaal niets. Sterker nog, als je het goed doet levert het alleen wat op.
Vast ook wel, maar Antillianen, Turken en Kaapverdianen (allen ruim aanwezig in Rotterdam, dus ik weet enigszins waar ik het over heb) vertonen dat gedrag veel minder of zelfs helemaal niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:28 schreef Kees22 het volgende:
Maar waarom heeft hij dan geen hekel aan 'spugend, stinkend, schichtig om zich heen kijkend ander tuig'?
Walgelijk mannetje ben jij zeg.quote:
Oppakken gaat vanzelf, dat gebeurt nu al de hele dag door. Maar in plaats van dat je hen weer de straat opschopt, zet je hen met tien tegelijk in een lekke roeiboot. Simpel toch?quote:Zelfs al zou je ze in lekke roeibootjes de zee opsturen, dan nog kost het veel geld om ze op te sporen, op te pakken, in een roeibootje te zetten (dat je ook moet kopen), en de aangespoelde lijken later weer op te ruimen.
Dus het hoofdstuk Islaam kunnen we sluiten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vast ook wel, maar Antillianen, Turken en Kaapverdianen vertonen dat gedrag veel minder of zelfs helemaal niet.
Daar heb ik ook een hekel aan. En ik heb bijvoorbeeld ook een hekel aan negertjes die hun drol achterlaten in mijn gedeelde portiek, omdat ze het toilet van hun moeder tever lopen vinden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Sorry.Mijn fout.
Maar waarom heeft hij dan geen hekel aan 'spugend, stinkend, schichtig om zich heen kijkend ander tuig'?
Lijkt mij niet verstandig, er zijn veel terroristen die uit naam van de Islam opereren. Van aanslagen van boedhisten en hindoestanen heb ik in de Westerse wereld nog nooit wat gemerkt dus het Islamitische geloof speelt zeker een rol bij terrorisme.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
Dus het hoofdstuk Islaam kunnen we sluiten?
De politie kan niet tegelijk geldverdienend staan te flitsen èn geldkostend Marokkanen uitzetten. Dus het meenemen van die kosten is wel degelijk nodig. En een vliegtuig kan niet tegelijk vol betalende toeristen zitten èn vol geldkostende, tegenstribbeldende en dus begeleide Marokkanen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Sunk-costs, of de politie nou staat te flitsen of Marokkanen op het vliegtuig zet, de kosten worden sowieso al gemaakt en het is dus niet nodig om die kosten in een afweging voor wat betreft de economische verantwoordelijkheid mee te nemen.
[..]
Het heeft niks met boekhouden te maken, dat is alleen maar een informatiemiddel.
Maar niet bij het zogenaamde straatterrorisme in Nederland.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lijkt mij niet verstandig, er zijn veel terroristen die uit naam van de Islam opereren. Van aanslagen van boedhisten en hindoestanen heb ik in de Westerse wereld nog nooit wat gemerkt dus het Islamitische geloof speelt zeker een rol bij terrorisme.
Vergeet niet de opbrengst van het feit dat we dan van het tuig af zijn mee te rekenen (alleen al de overvallen, tasjesroven en supermarktterreur die dat scheelt), anders kom je niet tot een juist kosten/opbrengsten plaatje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:33 schreef Kees22 het volgende:
De politie kan niet tegelijk geldverdienend staan te flitsen èn geldkostend Marokkanen uitzetten. Dus het meenemen van die kosten is wel degelijk nodig. En een vliegtuig kan niet tegelijk vol betalende toeristen zitten èn vol geldkostende, tegenstribbeldende en dus begeleide Marokkanen.
Ja hallo: jij komt met het idee. Ik geef het alleen de juiste naam.quote:
Ik dacht dat het juist jouw probleem was dat ze niet de hele dag opgepakt worden, maar los rondlopenhangen.quote:[..]
Oppakken gaat vanzelf, dat gebeurt nu al de hele dag door. Maar in plaats van dat je hen weer de straat opschopt, zet je hen met tien tegelijk in een lekke roeiboot. Simpel toch?
Maar dat is ook niet de link die gelegd wordt door Wilders.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
Maar niet bij het zogenaamde straatterrorisme in Nederland.
Turken zijn, wat?, 99%? ook Islaamistisch.
Man wat doe je toch moeilijk. Je neemt gewoon een vrachtvliegtuig en ramt er een paar kooien met criminele Marokkaantjes in. Niks betalende toeristen en niks begeleiding. Of je kiest natuurlijk voor de optie "lekke roeiboot".quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De politie kan niet tegelijk geldverdienend staan te flitsen èn geldkostend Marokkanen uitzetten. Dus het meenemen van die kosten is wel degelijk nodig. En een vliegtuig kan niet tegelijk vol betalende toeristen zitten èn vol geldkostende, tegenstribbeldende en dus begeleide Marokkanen.
Dus, zoals Ryan3 al zei: het hoofdstuk Islaam kunnen we sluiten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een hekel aan. En ik heb bijvoorbeeld ook een hekel aan negertjes die hun drol achterlaten in mijn gedeelde portiek, omdat ze het toilet van hun moeder tever lopen vinden.
Wat mij betreft absoluut niet. De islam blijft sowieso ongewenst.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:37 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dus, zoals Ryan3 al zei: het hoofdstuk Islaam kunnen we sluiten?
Maar wat zijn de kosten? Je zult wrs een soort dictatuur moeten instellen volgens mij, met als gevolg misschien een civiele oorlog. Je zult de paria worden van de internationale gemeenschap. De VN zal economische sancties instellen. Je export, die voor ons vrij belangrijk is, gaat naar de haaien.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vergeet niet de opbrengst van het feit dat we dan van het tuig af zijn mee te rekenen, anders kom je niet tot een juist kosten/opbrengsten plaatje.
Goed punt. Maar de handel die dat oplevert, in dure auto's en scooters, drugs etc valt dan ook weg. Dus een geroofd tasje heeft een nettoverlies voor de staat van pakweg 19 % (de BTW op de aanschaf van dat omaatje).quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vergeet niet de opbrengst van het feit dat we dan van het tuig af zijn mee te rekenen (alleen al de overvallen, tasjesroven en supermarktterreur die dat scheelt), anders kom je niet tot een juist kosten/opbrengsten plaatje.
Volgens mij ziet Wilders de Islaam als het belangrijkste probleem. Tsunami van islamisering, hoofddoekjes ik lust ze rauw, Islaam is fascisme, de heilige qo´ran is mein kampf.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet de link die gelegd wordt door Wilders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |