Die Ella, altijd wel geweten dat ze een beetje achterliep. Hebben ze de wijkbewoners ook opgeknapt, of was dat niet nodig?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh, generatie projecten eerder gok ik. Het opknappen is hier zo'n beetje afgerond.
"Haten" is wel erg sterk uitgedrukt. En individuen haat ik sowieso niet, tenzij ze me persoonlijk echt iets aangedaan hebben.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bepaalde etnische groepen.![]()
Dus een Marokkaan zoals Najib Amhali haat je ook vanwege zijn etniciteit?
En welke groepen zijn het.
'PVV is een extreem rechtse partij'quote:Op donderdag 11 december 2008 23:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Doe eens knippen en plakken dan? En vermeld ook even je academische kwalificaties die jou het recht geven een wetenschappelijk onderzoek af te doen als 'tendentieus'. Ik neem tenminste aan dat je dan minstens een graad in de politicologie of sociologie hebt?
Weggegooid geld. Als Marokkanen of Antillianen in jouw wijk de overhand krijgen, gaat het allemaal kapot. Net als in de Schilderswijk.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:30 schreef IHVK het volgende:
In Vogelaarwijken worden best leuke dingen gedaan. Er is hier nu een schaatsbaan, waar alle kinderen op af komen. En heel veel activiteiten. Bovenal is het gewoon gezellig.
Goed werk.
Er gaat niemand iets gebeuren. We worden bedreigd door Marokkaanse roofdieren die op zoek zijn naar neit moslims?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan zal jou niks gebeuren. Criminele Marokkanen jagen alleen op prooien uit niet-islamitische bevolkingsgroepen. Of je echt moslim bent is daarbij overigens niet van belang.
Niet per se. Mensen uit de uni komen soweiso uit heel veel verschillende plaatsen in de perifierie.quote:Laat me raden... 'vrinden' van de uni, voornamelijk afkomstig uit de blanke gemeenten rond Rotterdam.
Tja.. Zo kun je erover denken..quote:Op donderdag 11 december 2008 23:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Weggegooid geld. Als Marokkanen of Antillianen in jouw wijk de overhand krijgen, gaat het allemaal kapot. Net als in de Schilderswijk.
Als de boel bewoond wordt door analfabete tokkies blijft het nog altijd een ongezellige klotewijk.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:30 schreef IHVK het volgende:
In Vogelaarwijken worden best leuke dingen gedaan. Er is hier nu een schaatsbaan, waar alle kinderen op af komen. En heel veel activiteiten. Bovenal is het gewoon gezellig.
Goed werk.
Nee, wie wel...quote:
Sinds een paar jaar wordt er gewerkt naar een gemengde samentelling in achterstandswsijken in Rotterdam.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als de boel bewoond wordt door analfabete tokkies blijft het nog altijd een ongezellige klotewijk.
Voor iemand die een stulpje in een VINEX wijk als hoogste goed ziet wel ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als de boel bewoond wordt door analfabete tokkies blijft het nog altijd een ongezellige klotewijk.
Ja, met dank aan LR.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar wordt er gewerkt naar een gemengde samentelling in achterstandswsijken in Rotterdam.
Ze doen goedkope huizen slopen en dure ervoor in de plaats zetten. Je merkt ook wel het verschil..
Goed, dan stel ik jou die vraag: Hoe komt het dat van alle immigranten de islamitische, en dan vooral de Marokkaanse, de meeste problemen veroorzaken?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:27 schreef detlevico het volgende:
En waarom wordt nooit de vraag gesteld hoe het komt dat van alle immigranten de islamitische,en dan vooral de Marokkaanse,de meeste problemen veroorzaken?
Men heeft het over islamofobie,los het bovenstaande op en de islamofobie is weg.
Maar daar is wel lef voor nodig,en dat hebben de politici heden ten dage niet.
De PVV legt de vinger op de zere plek,en NU is de overheid aan de bal.
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En de Zeeuwse mensen dan? De Gelderse mensen? Brabantse mensen? Friese mensen? Groningse mensen? Die allemaal niet?
Helemaal niet. De werkbare oplossing is juist het makkelijkst van het hele verhaal.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:03 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Goed, dan stel ik jou die vraag: Hoe komt het dat van alle immigranten de islamitische, en dan vooral de Marokkaanse, de meeste problemen veroorzaken?
Wat is daarop U antwoord?
Want het is niet zo moeilijk om vingers op zere plekken te leggen, dat kan elke flapdrol.
Een werkbare oplossing bedenken, dat is lastig.
Ach, met die lage huizenprijzen van nu kun je geen ander huis kopen?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waar denk jij dan dat ik mee bezig ben? Ik kan mijn situatie niet sneller en efficiënter verbeteren dan door Marokkanen het land uit te werken!
Wacht maar. Binnenkort komen we de dijken doorsteken.quote:
Mag ik misschien zelf bepalen waar ik wel en waar ik niet behoefte aan heb, en waarvoor ik eventueel bereid ben harder te werken? Ik heb er vooral behoefte aan dat spugend, stinkend, schichtig om zich heen kijkend mocrotuig uit mijn straatbeeld verdwijnt. De rest interesseert me stukken minder.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:11 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach, met die lage huizenprijzen van nu kun je geen ander huis kopen?
Of harder werken, zodat je een huis èn een auto kunt kopen om in de file te staan?
Of je begint een eigen bedrijf, dan houd je kantoor aan huis.
Het kost anders helemaal niets. Sterker nog, als je het goed doet levert het alleen wat op.quote:Alsof Marokkanen het land uitzetten zo efficiënt en snel is.![]()
![]()
En wie mag dat betalen? De Nederlandse belastingbetalers zeker.![]()
![]()
Linken naar FOK als bronvermelding?quote:
Beide vet van mij!quote:Daarbij wordt in het rapport een onderzoeksvraag gesteld, in hoeverre is de PVV in verband te brengen met rechts-extremisme?
De vraag is dus niet of er een verband is tussen de PVV en rechts-extremisme, maar alleen HOE dat verband er is. Dit is evident suggestief.
Ah, etnische zuivering!quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mag ik misschien zelf bepalen waar ik wel en waar ik niet behoefte aan heb, en waarvoor ik eventueel bereid ben harder te werken? Ik heb er vooral behoefte aan dat spugend, stinkend, schichtig om zich heen kijkend mocrotuig uit mijn straatbeeld verdwijnt. De rest interesseert me stukken minder.
Zelfs al zou je ze in lekke roeibootjes de zee opsturen, dan nog kost het veel geld om ze op te sporen, op te pakken, in een roeibootje te zetten (dat je ook moet kopen), en de aangespoelde lijken later weer op te ruimen.quote:[..]
Het kost anders helemaal niets. Sterker nog, als je het goed doet levert het alleen wat op.
Nee, het geldt alleen voor 'spugend, stinkend, schichtig om zich heen kijkend mocrotuig'. Marokkanen die dat niet doen vallen daar dus niet onder, etniciteit is dus geen selectiecriterium.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:22 schreef Kees22 het volgende:
Ah, etnische zuivering!
Sunk-costs, of de politie nou staat te flitsen of Marokkanen op het vliegtuig zet, de kosten worden sowieso al gemaakt en het is dus niet nodig om die kosten in een afweging voor wat betreft de economische verantwoordelijkheid mee te nemen.quote:Zelfs al zou je ze in lekke roeibootjes de zee opsturen, dan nog kost het veel geld om ze op te sporen, op te pakken, in een roeibootje te zetten (dat je ook moet kopen), en de aangespoelde lijken later weer op te ruimen.
Het heeft niks met boekhouden te maken, dat is alleen maar een informatiemiddel.quote:Dat account..... bij je avatar betekent kennelijk niet dat je goed bent in boekhouden.
Sorry.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, het geldt alleen voor 'spugend, stinkend, schichtig om zich heen kijkend mocrotuig'. Marokkanen die dat niet doen vallen daar dus niet onder, etniciteit is dus geen selectiecriterium.
Maar het levert dus niets op.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mag ik misschien zelf bepalen waar ik wel en waar ik niet behoefte aan heb, en waarvoor ik eventueel bereid ben harder te werken? Ik heb er vooral behoefte aan dat spugend, stinkend, schichtig om zich heen kijkend mocrotuig uit mijn straatbeeld verdwijnt. De rest interesseert me stukken minder.
[..]
Het kost anders helemaal niets. Sterker nog, als je het goed doet levert het alleen wat op.
Vast ook wel, maar Antillianen, Turken en Kaapverdianen (allen ruim aanwezig in Rotterdam, dus ik weet enigszins waar ik het over heb) vertonen dat gedrag veel minder of zelfs helemaal niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:28 schreef Kees22 het volgende:
Maar waarom heeft hij dan geen hekel aan 'spugend, stinkend, schichtig om zich heen kijkend ander tuig'?
Walgelijk mannetje ben jij zeg.quote:
Oppakken gaat vanzelf, dat gebeurt nu al de hele dag door. Maar in plaats van dat je hen weer de straat opschopt, zet je hen met tien tegelijk in een lekke roeiboot. Simpel toch?quote:Zelfs al zou je ze in lekke roeibootjes de zee opsturen, dan nog kost het veel geld om ze op te sporen, op te pakken, in een roeibootje te zetten (dat je ook moet kopen), en de aangespoelde lijken later weer op te ruimen.
Dus het hoofdstuk Islaam kunnen we sluiten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vast ook wel, maar Antillianen, Turken en Kaapverdianen vertonen dat gedrag veel minder of zelfs helemaal niet.
Daar heb ik ook een hekel aan. En ik heb bijvoorbeeld ook een hekel aan negertjes die hun drol achterlaten in mijn gedeelde portiek, omdat ze het toilet van hun moeder tever lopen vinden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Sorry.Mijn fout.
Maar waarom heeft hij dan geen hekel aan 'spugend, stinkend, schichtig om zich heen kijkend ander tuig'?
Lijkt mij niet verstandig, er zijn veel terroristen die uit naam van de Islam opereren. Van aanslagen van boedhisten en hindoestanen heb ik in de Westerse wereld nog nooit wat gemerkt dus het Islamitische geloof speelt zeker een rol bij terrorisme.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
Dus het hoofdstuk Islaam kunnen we sluiten?
De politie kan niet tegelijk geldverdienend staan te flitsen èn geldkostend Marokkanen uitzetten. Dus het meenemen van die kosten is wel degelijk nodig. En een vliegtuig kan niet tegelijk vol betalende toeristen zitten èn vol geldkostende, tegenstribbeldende en dus begeleide Marokkanen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Sunk-costs, of de politie nou staat te flitsen of Marokkanen op het vliegtuig zet, de kosten worden sowieso al gemaakt en het is dus niet nodig om die kosten in een afweging voor wat betreft de economische verantwoordelijkheid mee te nemen.
[..]
Het heeft niks met boekhouden te maken, dat is alleen maar een informatiemiddel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |