Ben blij dat ik dit kon doen, van vanavond heb ik nog totaal niks gezienquote:
Ga je ook de hele nacht kijken?quote:Ik zou bijna willen zeggen dat ik al klaar zit voor de marathon van volgende week, maar dat is natuurlijk enigszins overdreven. Maar ik heb er wel heel veel zin in!![]()
Nu maar hopen dat ik volgende week niet de enige in het topic benquote:Op zondag 23 november 2008 02:03 schreef Specularium het volgende:
Hups, ik ga die hele marathon gewoon kijken.
Nee hoor. Moet de nacht ervoor ook tot 's ochtends werken dus lekker de zaterdag uitslapen en dan 's nachts weer vol energie de marathon kijken. Zal je wel vergezellen hierquote:Op zondag 23 november 2008 02:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik volgende week niet de enige in het topic ben
Oh, ik ben op dit moment al druk aan het oefenen met wakker blijven![]()
Ongeveer op 48.45 flapt Van Muiswinkel deze zin eruit. Hillarischquote:Op zondag 23 november 2008 11:29 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik heb afgelopen week trouwens de sinterklaas-uitzending van vorig jaar terug zitten kijken. Toen die hoofdpiet die dubbelzinnige opmerking over kinderen maakte. Geweldig.
Voor de liefhebbers hierrr te vinden.
En de afterparty van 2 december 2007 hierrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op zondag 23 november 2008 16:23 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb echt zin in die Marathon uitzendingWordt erg leuk volgens mij.
Ja topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Om 2 uur 'snachts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben benieuwd of Paul een programma bekend gaat maken voor die marathon.
Ja dat was leukquote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef BartUlft het volgende:
Wat zijn die Danny en Dave toch geweldig he samen, vooral met het orkest van Cor Bakker klonk "Laat ons niet alleen" echt super
Dat denk ik wel ja..maar er is ook een verrassing voor hemquote:Op zondag 23 november 2008 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Om 2 uur 'snachts.![]()
Ben benieuwd of Paul een programma bekend gaat maken voor die marathon.
was mooi gezongenquote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef BartUlft het volgende:
Wat zijn die Danny en Dave toch geweldig he samen, vooral met het orkest van Cor Bakker klonk "Laat ons niet alleen" echt super
Idd. Hoop dat we die Dave nog ergens gaan terugzien na z'n danny de munk periode.quote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef BartUlft het volgende:
Was dat die aflevering dat hij voor dat meisje 'Blijf tot de zon je komt halen' ging zingen?quote:Op maandag 24 november 2008 21:13 schreef Stevens94 het volgende:
Hallo fans!
Ik ben ook een groot PdL-fan en ontdekte dat hier een grote schare fans huist.
Wie kan mij helpen met het volgende vraagstuk:
Ik zoek die aflevering waarin een meisje aan Paul vertelt dat haar huisdier dood is en vervolgens begint te huilen. Paul de Leeuw weet daar zo mooi te schakelen tussen grappig en serieus. Ik zou dat fragment graag nog eens terugzien, maar weet niet meer welke aflevering dat was.
Als iemand een hint heeft welk seizoen ik moet zoeken dan ben ik al een heel eind. Met google kom ik er helaas niet.
Tof ! Van hoe laat tot hoe laat zit je er ?quote:Op maandag 24 november 2008 20:39 schreef bibi het volgende:
Ik ga naar die marathon uitzending, ik heb er zin in
Dat liedje zong hij voor haar Cavia, genaamd Sneeuwwitje.quote:Op maandag 24 november 2008 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was dat die aflevering dat hij voor dat meisje 'Blijf tot de zon je komt halen' ging zingen?
Van half 11 tot 12.quote:Op maandag 24 november 2008 21:54 schreef Susi het volgende:
[..]
Tof ! Van hoe laat tot hoe laat zit je er ?
Ik had dat zaterdag al gezien de day after op internet. Gerard zag er netjes uit. Ik ga ook zo naar Paul toe.quote:Op maandag 24 november 2008 20:08 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Joling wel weer leuk.
Hij kon geen gewone kop trekken voor een foto, altijd die guido pose met getuite lippen.
Dat is helemaal top!quote:Op zondag 23 november 2008 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
http://omroep.vara.nl/Uitzending-Gemist.3481.0.html
Uitzending Gemist
Op deze pagina komen de uitzendingen van de Mooi! Weer de Leeuw Marathon. De afleveringen kun je per uur terugkijken.
Nee, dat was volgens haar ook niet de bedoeling dat ze mee moest doen..Ze keek maar boos naar Paulquote:Op maandag 24 november 2008 23:41 schreef rene90 het volgende:
Dat meisje vondt het niet zo leuk volgens mij dat ze als groeten uit de rimboe persoontje moest
http://zappen.blog.nl/var(...)de-leeuw-de-marathonquote:
Nog vier nachtjes slapen en dan begint Paul de Leeuw aan een van zijn meest ambitieuze tv-uitzendingen ooit: twaalf uur lang live Mooi! Weer de Leeuw presenteren. Maar wat staat er allemaal te gebeuren?
Paul zal om te beginnen nog een keer vrijwel al zijn programma’s uit het heden en verleden de revue laten passeren. Denk aan Seth & Fiona, Ranking the Stars, Pauls Punt en PaPaul. Verder komen er heel veel gasten langs - waaronder Sinterklaas - en heeft hij twee sidekicks in de vorm van Hans Kesting en Kees Jansma.
In de Mooi! Weer de Leeuw marathon voert hij verder een soort Toppers-act op, met Jan Smit, Ilse deLange en Danny de Munk.
Tegen de ochtend komt Linda de Mol langs, met wie hij een ontbijtshow volgens Amerikaanse formule zal presenteren.
Het publiek wisselt elke anderhalf uur, waardoor er in totaal dus acht verschillende publieken langskomen. Klapvee dat nog aan de beurt moet komen of al is geweest, kan buiten Studio Cé in een soort partytent meekijken op grote schermen.
Redactioneel moet het een hel zijn om zo’n lange en gevarieerde show voor te bereiden. Big respect voor Paul en zijn team. Ben erg benieuwd hoe het er zaterdag aan toe zal gaan. Zelf mag ik van 0.15 tot 1.45 uur de uitzending bijwonen. Een auto terug hebben we niet, dus het wordt een nachtje doorhalen in koud Almere. Maar we hebben er zin in!
Top, hartstikke bedankt, dit was inderdaad het moment dat ik zocht, enerzijds scheur je uit je broek van het lachen, maar aan de andere kant voel je ook met het meisje mee en Paul de Leeuw schakelt een paar keer heel snel tussen grappig en serieus en toch respectvol. Schitterend. Nogmaals bedanktquote:Op maandag 24 november 2008 22:15 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Dat liedje zong hij voor haar Cavia, genaamd Sneeuwwitje.
De uitzending is die van 4 november 2007, en die is hierrr terug te vinden.
Een beetje op het einde. En het gaat over het meisje Michelle Sterrenburg (12 jaar)
Het was een bijzonder moment idd.
quote:
Ik ook..ik ga zondagavond met mijn schoonfamilie en mijn man uit eten. ik denk met slaperig hoofdquote:
Oh?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgende week vrijdag op NED 1 MWDL : begint om 20.30u -22.05u met sinterklaas staat in mijn nieuwe varagids
Ja dat denk ik van wel.. En die Christine van den Horst komt ook was door Paul gevraagd als de nachtsuitequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Oh?
Maar hij komt toch ook wel morgen?
Ik las ook ergens dat nachtsuite komt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat denk ik van wel.. En die Christine van den Horst komt ook was door Paul gevraagd als de nachtsuite!!
Vanavond om tien uur.quote:Vrijdag 28 november is Paul de Leeuw hoofdgast bij Ivo Niehe.
Gespreksonderwerpen zijn onder meer zijn jeugd (“Ik ging veel om met hockey-tutjes”), de grote dips in zijn carričre, de adoptie van zijn twee kinderen en de twijfel toen bleek dat de oudste zoon van Paul en echtgenoot Stephan een couveusekind was (“Ik vind het nog steeds een wonder dat hij uit die couveuse gekomen is”).
Ook zijn eetverslaving komt aan bod (“Bij elke tegenslag haal ik de ijskast leeg of plunder ik de snackbar”) en waarom privégeluk een voorwaarde is om ‘de beste te kunnen zijn'.
Tijdens het gesprek wordt er ook teruggeblikt op hoogtepunten uit 25 jaar De Leeuw en vooruitgeblikt op zijn marathonuitzending van 12 uur op zaterdag 29 november.
Je kunt het later per uur terugkijken via de website van MWDL.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:47 schreef Tabloid het volgende:
Ik ga het opnemen want ik moet morgen weer werken.
En het staat niet op uitzendinggemist.
Nee, hij bedoelt dat Tros TV Show, die komt niet op uitzendinggemist.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:07 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Je kunt het later per uur terugkijken via de website van MWDL.
Ooh okey. Sorry, verkeerd begrepen. Waarom komt dat eigenlijk nit op uitzendingemist.nl dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:10 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt dat Tros TV Show op reis, die komt niet op uitzendinggemist.
Dat willen ze mensen niet aandoen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:11 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ooh okey. Sorry, verkeerd begrepen. Waarom komt dat eigenlijk nit op uitzendingemist.nl dan?
quote:
Owquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:02 schreef themauster het volgende:
Sinterklaas komt morgenochtend zei paul vorige week en dat wil ik eigenlijk niet missen
hij komt vrijdag weer ! en als je het niet kan zien dan komt het wel op internetquote:
Ja oké, de hele marathon zal ik sowieso wel zien. Maar had gehoopt dat hij vanavond kwam, op prime time als iedereen nog zit te kijken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:24 schreef themauster het volgende:
[..]
hij komt vrijdag weer ! en als je het niet kan zien dan komt het wel op internet
Klopt. ik heb hier ergens de link gegevenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:07 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Je kunt het later per uur terugkijken via de website van MWDL.
Had ik opgenomen want ik was naar Joseph de musical toe..bij thuis komst heb ik naar Ivo Niehe gekeken. Ik had aan mijn hubby te danken die zei Paul komt bij Ivo Niehequote:
quote:Op zondag 23 november 2008 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
http://omroep.vara.nl/Uitzending-Gemist.3481.0.html
Sommige onderdelen klinken eigenlijk niet zo interessant, Birgitte Kaandorp, Jacques d'Ancona.. maar ja, kwestie van smaakquote:“We beginnen met Mooi! Weer de Leeuw“, legt De Leeuw uit. “Dan Ranking the Stars met voor mij tien onbekende mannen. Aansluitend Hoe is het met… waarin we oude gasten terughalen.”
Paul de Leeuw vervolgt in De Telegraaf: “Vervolgens cabaret met Brigitte Kaandorp, een gesprek over theater onder leiding van Jacques d’Ancona, Toppers in Concert met Danny de Munk, Jan Smit, Ilse DeLange en Jamai. We gaan moppen toppen tegen Cor Bakker. En dan, ja dan is het al ’s morgens vroeg. Een mooi moment voor een ochtendshow met Linda de Mol, op Amerikaanse leest geschoeid en we sluiten af met Sinterklaas.”
Het zal vast niet Hans Teeuwen zijnquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:02 schreef themauster het volgende:
Sinterklaas komt morgenochtend zei paul vorige week en dat wil ik eigenlijk niet missen
Wat dacht je van Robert ten Brinkquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zal vast niet Hans Teeuwen zijn
Jottemquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat dacht je van Robert ten Brink
Geweldig filmpje was dat.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat dacht je van Robert ten Brink
quote:
Juist:quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:30 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat was zo geniaal.. even de DVD weer op zoeken, al zal die ook wel @ youtube staan.
Brigitte komt niet want zij staat in het theater en viert ook haar 25 jarig jubileum als artieste..quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:28 schreef themauster het volgende:
Het is gewoon Sinterbram die komt![]()
Brigitte kaandorp kan voor mij een wegzapmoment worden
Moet wel met iedereen rekening houden héquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:00 schreef DaFrenk het volgende:
Ahja, ik zie dat Paul het programma uitlegt @ Mediacourant.nl:
[..]
Sommige onderdelen klinken eigenlijk niet zo interessant, Birgitte Kaandorp, Jacques d'Ancona.. maar ja, kwestie van smaak
Minder speciaal.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:34 schreef MilaNL het volgende:
Waarom doen ze dat nou niet gewoon van 12 uur 's middags tot 12 uur 's avonds :/
Nee, dit is speciaal.quote:
Wat vreselijk goed zeg!quote:
Jaquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:50 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Wat vreselijk goed zeg!
Vooral het laatste shot... Kindje lief aan het zingen en Paul gooit de auto met een bloedgang in z'n achteruit.![]()
Hoe vaak je ze ook kijktquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die SInterklaasfilmpjes blijven geweldig![]()
.
Je hebt er echt zin in hčquote:
Zelfde.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jaa zeker wel
Alleen ik ben zo brak als wat.. dus denk niet dat ik het heel lang vol hou!
Ook brak, maar ik ga er voorquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jaa zeker wel
Alleen ik ben zo brak als wat.. dus denk niet dat ik het heel lang vol hou!
Wat een culinaire hoogstand voor een Paul de Leeuw-marathonquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel heeft wijn, camembert en olijven in huis, dus laat die avond/nacht maar komen.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een culinaire hoogstand voor een Paul de Leeuw-marathon![]()
Vind dit meer een bier-en-bitterballen-programma
Kijken via internet is suf.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zou je de hele nacht kijken duweits ?
Je kan beter elke dag een uurtje op internet kijken
Waarom zou opeens de sfeer anders zijnquote:
Maar wat geven wij Giel?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Giel geeft alvast een 10 voor deze show
[ afbeelding ]
Ah niet slapen dusquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanavond 20.30 tot morgenochtend 8.30
Lager dan 0 kunnen we niet gevenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:19 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar wat geven wij Giel?
Zullen we gaan stemmen?
sla je genoeg in voor minimaal 8 uurquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:43 schreef Specularium het volgende:
Tering, zo nog even naar de supermarkt. Extra knabbels inslaan.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Giel geeft alvast een 10 voor deze show
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had hem al door, lastig zelfde users in topic
en toch de hele nacht lopen fappenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:51 schreef rene90 het volgende:
Ooh het is vanavond/vannachttering zeg haha. Had eigenlijk afgelopen nacht moeten zijn toen lag ik de hele nacht wakker en had je alleen van die stomme anti-geile bel"dames"
Gaat bijna beginnenquote:
dan heb je nog 11 uur te kijken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:16 schreef Susi het volgende:
Mwwwwwoooohhhh ik kan pas over een uurtje kijken
Fles cola staat naast me, de rest ren ik wel omquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:23 schreef santax het volgende:
bier staat koud, chips ligt klaar, croissantjes in de oven, brocolli in het water, shaggies al gedraaid.
quote:Kom maar op met die homo
Ik ga het proberenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:27 schreef rene90 het volgende:
Wie gaat het eigenlijk allemaal de hele nacht kijken?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:29 schreef Meddo het volgende:
Ook live te volgen op internet voor als je met je laptop in bed wilt kijken![]()
http://www.omroep.nl/live/tvlive/ned1-live.asx
Als het leuk is blijft ie aan staan tot 6 uurquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:27 schreef rene90 het volgende:
Wie gaat het eigenlijk allemaal de hele nacht kijken?
Mies dees het 24 uur.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:31 schreef rene90 het volgende:
Volgens mij is dit het eerste keer in Nederland dat er een 12 uur durende live show is. Ook wel absurd eigenlijk
Neequote:Op zaterdag 29 november 2008 20:31 schreef rene90 het volgende:
Volgens mij is dit het eerste keer in Nederland dat er een 12 uur durende live show is. Ook wel absurd eigenlijk
Nou nou, ken je klassiekers... Het Dorpquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:31 schreef rene90 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou nou, ken je klassiekers... Het Dorp.
wil je het niet super gaan opdreunen , krijg je dat wel vaker.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:37 schreef Qunix het volgende:
uh uh uh eh eh eh uhmm ehh eh eh
pfff..... die kan niet presenteren....
ze is is in het echt , best leukquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:41 schreef 1shot1kill het volgende:
Christine van der Horst... Een goede reden om niet de hele nacht te kijken.
Dan sta ik opquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze is is in het echt , best leuk
zal een flinke download worden danquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt dat ook online?
Nu mag ik dat een keer vragen
ehhh denk het nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt dat ook online?
Nu mag ik dat een keer vragen
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
zit dat jongetje nou al in pyjama
mmh, ik geloof dat iemand de uitzending op usenet wilde zetten, hij verwacht 8+ GBquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Trek het wel van uitzendinggemist dan, is ook wat vriendelijkere grootte
Oh ja, uiteraardquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Piles je kan toch nu ook je streamripper laten meelopen
Daar kijk ik dan nog wel eens naarquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:49 schreef Meddo het volgende:
mmh, ik geloof dat iemand de uitzending op usenet wilde zetten, hij verwacht 8+ GB
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:49 schreef RaymanNL het volgende:
Heeft Paul nou allemaal flesjes met redbull/gin-tonic op z'n middel
Dat ie het redt zonder sterke drank.quote:
als je fokken werkt noemtquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:52 schreef tong80 het volgende:
Maar ja ik heb ook wel eens van 6 uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds gewerkt
Dat was wel eens langerquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je fokken werkt noemt
Klopt inderdaadquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Da's die gast van de Rokerskerk toch...?
Oh nee jawel! In duet met dave. Nog zo'n aapje!quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:47 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat die kutjordy niet weer langskomt, bijdehandte etter.
Lekker op dreef iddquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:00 schreef oh-oh het volgende:Gelukkig heeft ie een marathonbeugel!
Vertel es ff bij welke parenclub jullie werken?
WAT WIL JE NOU?
Michiel Eijsbouts footage PM naar mij. Gaarne. Dank.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, uiteraard![]()
[..]
Daar kijk ik dan nog wel eens naar
Kźk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Da's die gast van de Rokerskerk toch...?
Moet gvd een nacht zonder hem slapen. Stomme Mooi Weer de Leeuw.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
he jij ook hier , man met blokjesshirt en bril , was het al soppen voor je
Moet ik dat voor je knippenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Michiel Eijsbouts footage PM naar mij. Gaarne. Dank.
Met wie gaat ie dan dadelijk in dat bed liggenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:07 schreef on_air het volgende:
[..]
Moet gvd een nacht zonder hem slapen. Stomme Mooi Weer de Leeuw.
Moet ik dat zelf streamrippen... Kan. Maar als jij dat uur al geript hebt, dan is dat makkelijker?quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ik dat voor je knippen
Je kan het eerste uur toch straks terugkijken op uitzendinggemist?
Vrouwen hebben geen humor, dus dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Genoeg dingen die ook jij leuk gaat vinden.
Ga daar voor de deur staan en mensen slaan, desnoods.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met wie gaat ie dan dadelijk in dat bed liggen![]()
Mwah, zolang de wandelende hamsterwangquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:09 schreef on_air het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen humor, dus dat betwijfel ik.
Betreffende het volgende item.
grote kans is dat ze wel komt , blijft de vara.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, zolang de wandelende hamsterwangClaudia
de
Breij
niet binnenkomt valt dat wel mee
.
Ben benieuwd......quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Ga daar voor de deur staan en mensen slaan, desnoods.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Handig zo'n nieuwe tv. Nu zie ik de spetters extra scherp!
het praten met consumptie vloeit rijkelijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Handig zo'n nieuwe tv. Nu zie ik de spetters extra scherp!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het praten met consumptie vloeit rijkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |