quote:
Ik ook..ik ga zondagavond met mijn schoonfamilie en mijn man uit eten. ik denk met slaperig hoofdquote:
Oh?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgende week vrijdag op NED 1 MWDL : begint om 20.30u -22.05u met sinterklaas staat in mijn nieuwe varagids
Ja dat denk ik van wel.. En die Christine van den Horst komt ook was door Paul gevraagd als de nachtsuitequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Oh?
Maar hij komt toch ook wel morgen?
Ik las ook ergens dat nachtsuite komt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat denk ik van wel.. En die Christine van den Horst komt ook was door Paul gevraagd als de nachtsuite!!
Vanavond om tien uur.quote:Vrijdag 28 november is Paul de Leeuw hoofdgast bij Ivo Niehe.
Gespreksonderwerpen zijn onder meer zijn jeugd (“Ik ging veel om met hockey-tutjes”), de grote dips in zijn carrière, de adoptie van zijn twee kinderen en de twijfel toen bleek dat de oudste zoon van Paul en echtgenoot Stephan een couveusekind was (“Ik vind het nog steeds een wonder dat hij uit die couveuse gekomen is”).
Ook zijn eetverslaving komt aan bod (“Bij elke tegenslag haal ik de ijskast leeg of plunder ik de snackbar”) en waarom privégeluk een voorwaarde is om ‘de beste te kunnen zijn'.
Tijdens het gesprek wordt er ook teruggeblikt op hoogtepunten uit 25 jaar De Leeuw en vooruitgeblikt op zijn marathonuitzending van 12 uur op zaterdag 29 november.
Je kunt het later per uur terugkijken via de website van MWDL.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:47 schreef Tabloid het volgende:
Ik ga het opnemen want ik moet morgen weer werken.
En het staat niet op uitzendinggemist.
Nee, hij bedoelt dat Tros TV Show, die komt niet op uitzendinggemist.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:07 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Je kunt het later per uur terugkijken via de website van MWDL.
Ooh okey. Sorry, verkeerd begrepen. Waarom komt dat eigenlijk nit op uitzendingemist.nl dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:10 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt dat Tros TV Show op reis, die komt niet op uitzendinggemist.
Dat willen ze mensen niet aandoen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:11 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ooh okey. Sorry, verkeerd begrepen. Waarom komt dat eigenlijk nit op uitzendingemist.nl dan?
quote:
Owquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:02 schreef themauster het volgende:
Sinterklaas komt morgenochtend zei paul vorige week en dat wil ik eigenlijk niet missen
hij komt vrijdag weer ! en als je het niet kan zien dan komt het wel op internetquote:
Ja oké, de hele marathon zal ik sowieso wel zien. Maar had gehoopt dat hij vanavond kwam, op prime time als iedereen nog zit te kijken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:24 schreef themauster het volgende:
[..]
hij komt vrijdag weer ! en als je het niet kan zien dan komt het wel op internet
Klopt. ik heb hier ergens de link gegevenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:07 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Je kunt het later per uur terugkijken via de website van MWDL.
Had ik opgenomen want ik was naar Joseph de musical toe..bij thuis komst heb ik naar Ivo Niehe gekeken. Ik had aan mijn hubby te danken die zei Paul komt bij Ivo Niehequote:
quote:Op zondag 23 november 2008 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
http://omroep.vara.nl/Uitzending-Gemist.3481.0.html
Sommige onderdelen klinken eigenlijk niet zo interessant, Birgitte Kaandorp, Jacques d'Ancona.. maar ja, kwestie van smaakquote:“We beginnen met Mooi! Weer de Leeuw“, legt De Leeuw uit. “Dan Ranking the Stars met voor mij tien onbekende mannen. Aansluitend Hoe is het met… waarin we oude gasten terughalen.”
Paul de Leeuw vervolgt in De Telegraaf: “Vervolgens cabaret met Brigitte Kaandorp, een gesprek over theater onder leiding van Jacques d’Ancona, Toppers in Concert met Danny de Munk, Jan Smit, Ilse DeLange en Jamai. We gaan moppen toppen tegen Cor Bakker. En dan, ja dan is het al ’s morgens vroeg. Een mooi moment voor een ochtendshow met Linda de Mol, op Amerikaanse leest geschoeid en we sluiten af met Sinterklaas.”
Het zal vast niet Hans Teeuwen zijnquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:02 schreef themauster het volgende:
Sinterklaas komt morgenochtend zei paul vorige week en dat wil ik eigenlijk niet missen
Wat dacht je van Robert ten Brinkquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zal vast niet Hans Teeuwen zijn
Jottemquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat dacht je van Robert ten Brink
Geweldig filmpje was dat.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat dacht je van Robert ten Brink
quote:
Juist:quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:30 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat was zo geniaal.. even de DVD weer op zoeken, al zal die ook wel @ youtube staan.
Brigitte komt niet want zij staat in het theater en viert ook haar 25 jarig jubileum als artieste..quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:28 schreef themauster het volgende:
Het is gewoon Sinterbram die komt![]()
Brigitte kaandorp kan voor mij een wegzapmoment worden
Moet wel met iedereen rekening houden héquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:00 schreef DaFrenk het volgende:
Ahja, ik zie dat Paul het programma uitlegt @ Mediacourant.nl:
[..]
Sommige onderdelen klinken eigenlijk niet zo interessant, Birgitte Kaandorp, Jacques d'Ancona.. maar ja, kwestie van smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |