Minder speciaal.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:34 schreef MilaNL het volgende:
Waarom doen ze dat nou niet gewoon van 12 uur 's middags tot 12 uur 's avonds :/
Nee, dit is speciaal.quote:
Wat vreselijk goed zeg!quote:
Jaquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:50 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Wat vreselijk goed zeg!
Vooral het laatste shot... Kindje lief aan het zingen en Paul gooit de auto met een bloedgang in z'n achteruit.![]()
Hoe vaak je ze ook kijktquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die SInterklaasfilmpjes blijven geweldig![]()
.
Je hebt er echt zin in hèquote:
Zelfde.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jaa zeker wel
Alleen ik ben zo brak als wat.. dus denk niet dat ik het heel lang vol hou!
Ook brak, maar ik ga er voorquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jaa zeker wel
Alleen ik ben zo brak als wat.. dus denk niet dat ik het heel lang vol hou!
Wat een culinaire hoogstand voor een Paul de Leeuw-marathonquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel heeft wijn, camembert en olijven in huis, dus laat die avond/nacht maar komen.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een culinaire hoogstand voor een Paul de Leeuw-marathon![]()
Vind dit meer een bier-en-bitterballen-programma
Kijken via internet is suf.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zou je de hele nacht kijken duweits ?
Je kan beter elke dag een uurtje op internet kijken
Waarom zou opeens de sfeer anders zijnquote:
Maar wat geven wij Giel?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Giel geeft alvast een 10 voor deze show
[ afbeelding ]
Ah niet slapen dusquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanavond 20.30 tot morgenochtend 8.30
Lager dan 0 kunnen we niet gevenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:19 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar wat geven wij Giel?
Zullen we gaan stemmen?
sla je genoeg in voor minimaal 8 uurquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:43 schreef Specularium het volgende:
Tering, zo nog even naar de supermarkt. Extra knabbels inslaan.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Giel geeft alvast een 10 voor deze show
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had hem al door, lastig zelfde users in topic
en toch de hele nacht lopen fappenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:51 schreef rene90 het volgende:
Ooh het is vanavond/vannachttering zeg haha. Had eigenlijk afgelopen nacht moeten zijn toen lag ik de hele nacht wakker en had je alleen van die stomme anti-geile bel"dames"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |