quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
zit dat jongetje nou al in pyjama
mmh, ik geloof dat iemand de uitzending op usenet wilde zetten, hij verwacht 8+ GBquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Trek het wel van uitzendinggemist dan, is ook wat vriendelijkere grootte
Oh ja, uiteraardquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Piles je kan toch nu ook je streamripper laten meelopen
Daar kijk ik dan nog wel eens naarquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:49 schreef Meddo het volgende:
mmh, ik geloof dat iemand de uitzending op usenet wilde zetten, hij verwacht 8+ GB
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:49 schreef RaymanNL het volgende:
Heeft Paul nou allemaal flesjes met redbull/gin-tonic op z'n middel
Dat ie het redt zonder sterke drank.quote:
als je fokken werkt noemtquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:52 schreef tong80 het volgende:
Maar ja ik heb ook wel eens van 6 uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds gewerkt
Dat was wel eens langerquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je fokken werkt noemt
Klopt inderdaadquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Da's die gast van de Rokerskerk toch...?
Oh nee jawel! In duet met dave. Nog zo'n aapje!quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:47 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat die kutjordy niet weer langskomt, bijdehandte etter.
Lekker op dreef iddquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:00 schreef oh-oh het volgende:Gelukkig heeft ie een marathonbeugel!
Vertel es ff bij welke parenclub jullie werken?
WAT WIL JE NOU?
Michiel Eijsbouts footage PM naar mij. Gaarne. Dank.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, uiteraard![]()
[..]
Daar kijk ik dan nog wel eens naar
Kêk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Da's die gast van de Rokerskerk toch...?
Moet gvd een nacht zonder hem slapen. Stomme Mooi Weer de Leeuw.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
he jij ook hier , man met blokjesshirt en bril , was het al soppen voor je
Moet ik dat voor je knippenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Michiel Eijsbouts footage PM naar mij. Gaarne. Dank.
Met wie gaat ie dan dadelijk in dat bed liggenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:07 schreef on_air het volgende:
[..]
Moet gvd een nacht zonder hem slapen. Stomme Mooi Weer de Leeuw.
Moet ik dat zelf streamrippen... Kan. Maar als jij dat uur al geript hebt, dan is dat makkelijker?quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ik dat voor je knippen
Je kan het eerste uur toch straks terugkijken op uitzendinggemist?
Vrouwen hebben geen humor, dus dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Genoeg dingen die ook jij leuk gaat vinden.
Ga daar voor de deur staan en mensen slaan, desnoods.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met wie gaat ie dan dadelijk in dat bed liggen![]()
Mwah, zolang de wandelende hamsterwangquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:09 schreef on_air het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen humor, dus dat betwijfel ik.
Betreffende het volgende item.
grote kans is dat ze wel komt , blijft de vara.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, zolang de wandelende hamsterwangClaudia
de
Breij
niet binnenkomt valt dat wel mee
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |