quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Hoezo?quote:
Oh die, die is niet boeiend.quote:
Hoi.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:58 schreef Juup© het volgende:
Wat zijn een deel van jullie toch een stel ongelofelijke dramaqueens zeg
Hmmm, bij dramaqueens geeft de spellingcorrectie "Dragqueens" aan
Dat laatste zal bij een aantal ook wel kloppen.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:58 schreef Juup© het volgende:
Wat zijn een deel van jullie toch een stel ongelofelijke dramaqueens zeg
Hmmm, bij dramaqueens geeft de spellingcorrectie "Dragqueens" aan
Aah gos, jochiequote:
Pak een biertje?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben uitgedroogd, gewrichten doen pijn namelijk.
NEIN!quote:
Als hij, Juup en Bio komen, kom ik ook! Oja, en Adelante moet dan eigenlijk ook komen.quote:
Niks hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
[..]
Oh die, die is niet boeiend.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:00 schreef Noorsbloed het volgende:
MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN
Dan word het denk ik meer bloed dan bierquote:Op donderdag 20 november 2008 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als hij, Juup en Bio komen, kom ik ook! Oja, en Adelante moet dan eigenlijk ook komen.
Count me out, ik kom niet eens op een andere meeting waar ik veeeeel liever naartoe zou gaan. Misschien over een lange tijd een keer, maar voorlopig nietquote:Op donderdag 20 november 2008 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als hij, Juup en Bio komen, kom ik ook! Oja, en Adelante moet dan eigenlijk ook komen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:59 schreef Florian_ het volgende:
Hé NB wat vind je van dit nummer? Wel helemaal afluisteren
Ik zal er een maken, maar dan niet gaan zeiken hequote:
quote:Een blik kut-newbes en Remlof om af te tuigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet het dan speelt top weerquote:Op donderdag 20 november 2008 21:00 schreef Noorsbloed het volgende:
MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN
HAHA, NB GAAT MORGEN KANKERHARD DE NACHT DOORNEUKENquote:Op donderdag 20 november 2008 21:00 schreef Noorsbloed het volgende:
!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:01 schreef Florian_ het volgende:
Staat er volgende dag in de krant: "lama in elkaar geslagen in kroeg "de gieter"
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Count me out, ik kom niet eens op een andere meeting waar ik veeeeel liever naartoe zou gaan. Misschien over een lange tijd een keer, maar voorlopig niet
Tja dat is ook weer waar, maar dan heb jij op korte termijn iig wat vloeibaars binnen. Het gaat om het ideequote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAHA, NB GAAT MORGEN KANKERHARD DE NACHT DOORNEUKEN
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:02 schreef gers het volgende:
NB MORGEN NIET BAGGEREN MAAR MIRRE PLEZIEREN
Morgen is de laatste avond met mijn dinnetjequote:Op donderdag 20 november 2008 21:02 schreef gers het volgende:
NB MORGEN NIET BAGGEREN MAAR MIRRE PLEZIEREN
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vooral dat einde met die gitaarsolo
Je maakt er een eind aan?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Morgen is de laatste avond met mijn dinnetje
of we gaan nu trollen in OUDquote:Op donderdag 20 november 2008 21:03 schreef Florian_ het volgende:
We kunnen ook een keer een OUD meeting trashen en alle milfjes aanranden WHAHAHA![]()
!11~
![]()
ok sorry, liet me even gaan
Doe je het wel snel, je moet ook niet hebben dat ze tegenstribbelt.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Morgen is de laatste avond met mijn dinnetje
Gast.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:03 schreef Florian_ het volgende:
We kunnen ook een keer een OUD meeting trashen en alle milfjes aanranden WHAHAHA![]()
!11~
![]()
Dat gebeurt van tevoren.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:04 schreef Florian_ het volgende:
Bwhehe, NB morgen even 2 minuutjes sexen, kwakje lozen, sigaretje roken en dan zo tegen mirre "schat, leuk dat je er weer bent, maar ik ga even lekker Fok!ken"
Kutthema.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal er een maken, maar dan niet gaan zeiken he.
2 minuten.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:04 schreef Florian_ het volgende:
Bwhehe, NB morgen even 2 minuutjes sexen, kwakje lozen, sigaretje roken en dan zo tegen mirre "schat, leuk dat je er weer bent, maar ik ga even lekker Fok!ken"
HAHA, NU WORD JE GEBANNED.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:01 schreef Devvie het volgende:
Fas, kun je mij ook even in de OP zetten?
Of val ik onder
[..]Ik kan wikipedia niet wijzigen, weet niet hoe dat moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Moet je even iemand anders vragen.
Het thema is: kleine kinderen vernederenzie OP
!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
weer een banquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Doe je het wel snel, je moet ook niet hebben dat ze tegenstribbelt.
Lachen met jullie hoorquote:
FALER posten uit naam van een gebande !quote:
20dec pas, dang.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Lachen met jullie hoor![]()
VOORLOPIG laatste avondje dan. Maar 20 december ga ik naar haar in LA, kan ik Hilary Duff ook meteen ff uitwonen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Pedobears posten in het topic met kleuterfotos_!
Hillary Duff uitwonen, dat was echt m'n kinderwens toen ik nog 15 was en ze Lizzy McGuire speeldequote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
VOORLOPIG laatste avondje dan. Maar 20 december ga ik naar haar in LA, kan ik Hilary Duff ook meteen ff uitwonen.
Hopen dat je vriendin maar tegenstribbelt, dan gebruik ik dat ticket met alle liefde.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
quote:
Jullie ook, want jullie quoten een bericht van een gebandequote:
KANKER !quote:Op donderdag 20 november 2008 21:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Jullie ook, want jullie quoten een bericht van een gebande
Het word langzaamaan rustig hier.
Nou ja, ik heb haar hiervoor meer dan een half haar niet gezien.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
20dec pas, dang.
Vind je vriendin dat wel joffels?
Maar in deze OP kun je het alvast welquote:Op donderdag 20 november 2008 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan wikipedia niet wijzigen, weet niet hoe dat moet![]()
.
Moet je even iemand anders vragen.
Het thema is: kleine kinderen vernederenzie OP
!
Dude sick.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb haar hiervoor meer dan een half haar niet gezien.en daarna zie ik haar waarschijnlijk een jaar niet.
En dan zit zij tussen al die rap negers daar in LA![]()
Breng ze nou niet op ideeenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:09 schreef Florian_ het volgende:
Als de FA's gewoon iedereen die regelmatig zouden posten in SC gewoon een permban gaven zouden ze het sowieso een stuk rustiger krijgen
quote:
Ah, NS Bert.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Juicyhil het volgende:
Don`t worry i did a topic report:
Beste mod,
onderstaand bericht verschijnt in het topic en ik stoor me hier erg aan:
[..]
Daar issie al!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet als NS Bert arriveert.
Vuige nsb'er !quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Juicyhil het volgende:
Beste mod,
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Juicyhil het volgende:
Beste mod,
[..]
Noob.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:12 schreef padlarf het volgende:
Wie is eigenlijk dat blonde meisje met die halve krullen en die blauwe ogen uit de OP?
Ja, complete n00bvraag
Bnx?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:12 schreef wobble het volgende:
[..]
WE HEBBEN EEN B
WE HEBBEN EEN n
WE HEBBEN EEN x
NSB
Lianne, een meisje die 1136 kende.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:12 schreef padlarf het volgende:
Wie is eigenlijk dat blonde meisje met die halve krullen en die blauwe ogen uit de OP?
Ja, complete n00bvraag
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:12 schreef Fascination het volgende:
Juicyhill wat ben jij een lijer zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oquote:Op donderdag 20 november 2008 21:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lianne, een meisje die 1136 kende.
Of bedoelde je deze:quote:Op donderdag 20 november 2008 21:12 schreef padlarf het volgende:
Ja, complete n00bvraag
Nee, die bedoelde ik nietquote:Op donderdag 20 november 2008 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of bedoelde je deze:
[ afbeelding ]
?
Dat is het hoofd van Josen dat meisje weet ik niet wie dat is. was toen zo'n kloon. Dynd geloof ik.
"Oud".quote:Op donderdag 20 november 2008 21:17 schreef BobbyB het volgende:
Leuk om die oude soeps weer te zien
[ afbeelding ]
Onur Torko, geweldig was dat.
Haha die kende ik nog nietquote:Op donderdag 20 november 2008 21:17 schreef BobbyB het volgende:
Leuk om die oude soeps weer te zien
[ afbeelding ]
Onur Torko, geweldig was dat.
Nu lacht NB nog om dit soort posts..quote:Op donderdag 20 november 2008 21:03 schreef Florian_ het volgende:
!11~
![]()
Tot ziens!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:18 schreef Florian_ het volgende:
Oh, en op verzoek van iemand die helaasch niet meer bij ons kan zijn
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nu lacht NB nog om dit soort posts..
Ik geef toch geen namen of wel? M'n overleden oma (god hebbe haar zielquote:
Toen postte jij ook nog niet zoveel hier, geloof ik.quote:
Pim Fortuyn?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik geef toch geen namen of wel? M'n overleden oma (god hebbe haar ziel) hield ook erg van PF
Bwehe.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen postte jij ook nog niet zoveel hier, geloof ik.Ik heb ze niet allemaal in dat Onur topic gezet toen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Party Flock.quote:
Oh okay, ja ik heb alleen die Onur topics doorgelezenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen postte jij ook nog niet zoveel hier, geloof ik.Ik heb ze niet allemaal in dat Onur topic gezet toen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet je, ik heb nog steeds geen antwoord gehad van Danny over de bazen mokquote:Op donderdag 20 november 2008 21:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nu lacht NB nog om dit soort posts..
Prima Frituurseltje mien jong..vertelde ze altijd toen ik lekkere bitterballetjes voor dr ging makenquote:
Danny,quote:Op donderdag 20 november 2008 21:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
weet je, ik heb nog steeds geen antwoord gehad van Danny over de bazen mok
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
weet je, ik heb nog steeds geen antwoord gehad van Danny over de bazen mok
Hoi. Jij bent een lekkerding.quote:
Ik schoot in de lachquote:
Allure_! Hoe was 't buikdansenquote:
Ik las Failure_quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:24 schreef gers het volgende:
nb's zak nu
[ afbeelding ]
nb's zak na het weekend
[ afbeelding ]
Buikdansenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Allure_! Hoe was 't buikdansen?
Oh sorry devvie, ik ben niet zo goed in begrijpend lezen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:24 schreef gers het volgende:
nb's zak nu
[ afbeelding ]
nb's zak na het weekend
[ afbeelding ]
Spannend hoor.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:26 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben trouwens sinds kort ook actief in het HOMO topic
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:26 schreef Juicyhil het volgende:
Mirre's mond na het weekendquote:Op donderdag 20 november 2008 21:24 schreef gers het volgende:
nb's zak nu
[ afbeelding ]
nb's zak na het weekend
[ afbeelding ]
zoeen lekkere lubberkutquote:Op donderdag 20 november 2008 21:26 schreef Emimich het volgende:
Een bevalling lijkt me trouwens niet bevorderlijk voor je seksleven.
Nou, dat ging niet door. De vader van 't kindje met wie ik zou gaan was op de vlucht geslagen vanwege nogal wat zakenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Allure_! Hoe was 't buikdansen?
Oh sorry devvie, ik ben niet zo goed in begrijpend lezen.
Nice, laat me even weten als er een fleshlight uitkomt met een mondje met een snor ipv. een kutjequote:Op donderdag 20 november 2008 21:26 schreef Juicyhil het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet als NS Bert arriveert.
Ze hebben het alleen maar over neuqenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nice, laat me even weten als er een fleshlight uitkomt met een mondje met een snor ipv. een kutje
quote:
Oeh NS Rem arriveert.quote:
Ciao.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar goed ik ga zo naar mijn werk!
Helemaal niemandquote:
Watquote:Op donderdag 20 november 2008 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, dat ging niet door. De vader van 't kindje met wie ik zou gaan was op de vlucht geslagen vanwege nogal wat zaken.
Ik heb wel gehosseld met de ex-vriendin van Kempi. Ik voel me vies nu.
@ Juicyhil: Dankje.
R.E.M.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niks over jou. Gaat over de heer R.E.M. Lof
Ik heb geen lof voor remlof.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef Emimich het volgende:
Laat ik ook eens origineel wezen, Ik rem niet voor remlof.
Je weet waar we meeten he? Cafe Teasers op de damrakquote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef remlof het volgende:
Ow ik kom met Bio naar de meet trouwens, we willen wel eens ouderwets om stuntelige pubers lachen
Nu nog een bumperstickerquote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef Emimich het volgende:
Laat ik ook eens origineel wezen, Ik rem niet voor remlof.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef remlof het volgende:
Ow ik kom met Bio naar de meet trouwens, we willen wel eens ouderwets om stuntelige pubers lachen
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef remlof het volgende:
Remlof mag ik een plaatje van je posten?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef remlof het volgende:
Echt welquote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens dat Bio er ook niet zo charmant uit ziet in 't het echt.
Dat je ze nog niet hebt gezien.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Remlof mag ik een plaatje van je posten?
Hij heeft wel een iPhone....quote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Remlof mag ik een plaatje van je posten?
Met bloed erop!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:31 schreef Juup© het volgende:
Nu nog een bumpersticker
Ja, illegale dingen met heel veel geld. Echt zielig voor dat meisje zeg, ik zou d'r zo adopteren. Maarja ik ga me daar echt niet bemoeien.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat?? Wat had die vader gedaan dan?
Hahaha ex-vriendin van Kempi!! Wat heb je gehosseld dan
?
Remlof, de held!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:31 schreef remlof het volgende:
wobble, kutkloon, weg.
Dat is alvast 1 usericon minder in de OPquote:Op donderdag 20 november 2008 21:31 schreef remlof het volgende:
wobble, kutkloon, weg.
Waar blijven de tietenfoto`s?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, illegale dingen met heel veel geld. Echt zielig voor dat meisje zeg, ik zou d'r zo adopteren. Maarja ik ga me daar echt niet bemoeien.
Ja, ze had allemaal spulletjes gekocht voor d'r zoontje. Dingetjes van Nijntje, want daar was ie helemaal fan van. En allemaal over Kempi zaniken, dat hij de man van haar leven was, maar dat nu puntje bij paaltje komt hij haar laat stikken
. Nouja, ze is sowieso een hoer, dus I don't care.
Niet haten op kempi he, hij heeft heel veel stressquote:Op donderdag 20 november 2008 21:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, illegale dingen met heel veel geld. Echt zielig voor dat meisje zeg, ik zou d'r zo adopteren. Maarja ik ga me daar echt niet bemoeien.
Ja, ze had allemaal spulletjes gekocht voor d'r zoontje. Dingetjes van Nijntje, want daar was ie helemaal fan van. En allemaal over Kempi zaniken, dat hij de man van haar leven was, maar dat nu puntje bij paaltje komt hij haar laat stikken
Ik rem op remlof.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb geen lof voor remlof.
Hahaha Allure_ je maakt wat mee.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:
Kickje R&Pquote:Op donderdag 20 november 2008 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha Allure_ je maakt wat mee.
Als het een negertje is weten we meer.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:35 schreef Emimich het volgende:
Hoe weet NB eigenlijk zeker dat hij de vader is?
7.5quote:
Kan je er geen betalen, mien jong?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is dan wel een mogelijk nadeel aan hem
Nope, hij sloeg op tilt toen de klooncheck bij jou kwam.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:37 schreef Devvie het volgende:
[NS Bert modus] is er trouwens al een klooncheck op MiVer gedaan? [/NS Bert modus]
Die Bassie-reclame!!!!11!!!11!!!1!1quote:Op donderdag 20 november 2008 21:37 schreef Broekpaling het volgende:
Als het een negertje is weten we meer.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kan je er geen betalen, mien jong?
Hoeveel heb ik er?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nope, hij sloeg op tilt toen de klooncheck bij jou kwam.
Tsja, leven van du straat.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha Allure_ je maakt wat mee.
Niet, maar zolang je niet beter weetquote:Op donderdag 20 november 2008 21:35 schreef Emimich het volgende:
Hoe weet NB eigenlijk zeker dat hij de vader is?
Ja, mij!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Bazen en bazinnen. Heb ik nog wat gemist?
Wtfquote:Op donderdag 20 november 2008 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tsja, leven van du straat.
Ik moet gewoon om 5 uur opstaan![]()
.
Bijna iedereen is wegquote:Op donderdag 20 november 2008 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Bazen en bazinnen. Heb ik nog wat gemist?
[ Bericht 37% gewijzigd door remlof op 20-11-2008 23:15:52 ]Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Ja, kontje verkopen. Schandalige tijden.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf. Moet je zo vroeg werken?
Moet je zo al gaan slapen eigenlijk.
Ik heb trouwens een leuk gespreksonderwerp voor de sc. Vertel over je meest vreemde klasgenoot die je hebt of hebt gehad.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:46 schreef BobbyB het volgende:
Het banmeldtopic gaat harder dan de SC...
Dat wil ik ook wel weten!quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
That's the question wel eens gezien?
Deze:quote:Op donderdag 20 november 2008 21:48 schreef Emimich het volgende:
Welk plaatje postten afcajos en Zotheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deze:kutgrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Negerneukt een wijf, valt, rolt en begint meteen wijf te likken.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:50 schreef Sackboy het volgende:
Geef eens een omschrijving van het plaatje dan, daar krijg je geen ban voor hoor
Wie zijn je klonen dan devvie?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
Bijna iedereen is wegen ik schijn klonen te hebben
Je doet aan anale seksquote:Op donderdag 20 november 2008 21:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, kontje verkopen. Schandalige tijden.
Hm, vreemde klasgenoten? Begin jij maar
.
.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Negerneukt een wijf, valt, rolt en begint meteen wijf te likken rimmen.
Oh diequote:Op donderdag 20 november 2008 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Negerneukt een wijf, valt, rolt en begint meteen wijf te likken.
Ervaring?quote:
Nee, ik doe niet aan seks.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je doet aan anale seks?
Mm ik had een klasgenoot K. Hij was opzich redelijk populair dus geen wereldvreemde vogel maar hij had wat vreemde fratsen af en toe. Hij ging bij juffrouwen op de koffievertelde de godganse dag over z'n kippen en wat ze nu weer deden. Ook heeft hij een keer geboortekaartjes voor alle juffrouwen gemaakt toen z'n kippen kuikentjes kregen
![]()
!!!!!!
De donkere heette Youssouf en zo'n blonde dikke had hij naar een juffrouw vernoemd.
Hij werd een keer de les uitgestuurd bij duits, komt hij aan 't eind van de les terug de klas in zegt hij tegen de juffrouw: HET IS UITen loopt weg
.
Ook had hij een keer een klasgenote geslagen en zei: ja ik weet dat je meisjes niet moet slaan maar .... is niet echt een meisje!!!
.
Ben in de gelukkige positie geweest vandaag om het plaatje 3 x achter elkaar via PM binnen te krijgenquote:
Geil hoor.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben in de gelukkige positie geweest vandaag om het plaatje 3 x achter elkaar via PM binnen te krijgen
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef Sackboy het volgende:
Tering, krijg ik meteen 30 pm's met dat linkje
En voor schelden tegen mods.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef Silentalarm het volgende:
is jos voor dat plaatje geband?
Nee.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef gers het volgende:
hihi hebben je al vuurwerk gekocht hihi
Normaal was het altijd een vermelding in het bantopic waard, maar tegenwoordig sta je aan onze kant in de strijd tegen de mods.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben in de gelukkige positie geweest vandaag om het plaatje 3 x achter elkaar via PM binnen te krijgen
wat een onzin. Dat plaatje was niet erg en schelden tegen mods hoort.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En voor schelden tegen mods.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:44 schreef Sackboy het volgende:
Ook voor Emimich is er nog hoop; Zelfs mensen met Downsyndroom komen tegenwoordig aan hun trekken.Dus je denkt dat dit wel kan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag het even voor je na bij een FA.U MAD?
jaaaaquote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef gers het volgende:
hihi hebben je al vuurwerk gekocht hihi
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 november 2008 21:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan seks.
Hehe, die 'het is uit' grap is wel leuk.
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus je denkt dat dit wel kan ?
Ik vraag het even voor je na bij een FA.
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Normaal was het altijd een vermelding in het bantopic waard, maar tegenwoordig sta je aan onze kant in de strijd tegen de mods.![]()
O? Dan weet jij meer dan ik. Ik sta aan mijn eigen kant en respecteer de regels zoals ik altijd gedaan heb.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Normaal was het altijd een vermelding in het bantopic waard, maar tegenwoordig sta je aan onze kant in de strijd tegen de mods.![]()
Wut?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zotheid ookquote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef Silentalarm het volgende:
is jos voor dat plaatje geband?
He NS Bos!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:57 schreef Silentalarm het volgende:
NEEEEEEEEEE NIET WEER 1 SLACHTOFFER
Nee ik weet het niet vandaar.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wut?![]()
Je draaft nu een beetje door denk ik.
Je ziet niks verder, niet eens een tepel, dus zou niet weten waarom niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Slecht dat jij daar niet aan doet hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik vond de rest ook wel grappig.
Nu jij/jullie.
"quote:Op donderdag 20 november 2008 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee ik weet het niet vandaar.
Weet niet wat hier normaal wel en niet is toegestaan.
Als Jos om zulkes plaatsje geband wordt, dan is mijn vraag of zoiets wel kan. Vandaar dat ik het even navraag.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Euhmm ik zag iets dat op een zak e.d. leek. Maar goed ik kan er naast zitten want ik kijk liever naar de damequote:Op donderdag 20 november 2008 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je ziet niks verder, niet eens een tepel, dus zou niet weten waarom niet.
Geen idee. Vandaar dat ik het even navraagquote:Op donderdag 20 november 2008 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je ziet niks verder, niet eens een tepel, dus zou niet weten waarom niet.
Er is nog genoeg plaats in de KLB SC beerput, we kunnen je zo`n een setje geven als je dat wiltquote:
hihih sterretjes hihiquote:Op donderdag 20 november 2008 21:59 schreef gers het volgende:
hihi wat hebben jullie dan voor een vuurwerk gekocht hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jij?![]()
Ja jonge, jij komt hier een potje stoer doen!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee. Vandaar dat ik het even navraag
Schijtluizen
Neuh, ik hoef niet zo nodig te stinkenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er is nog genoeg plaats in de KLB SC beerput, we kunnen je zo`n een setje geven als je dat wilt
Ach man, je ziet amper wat en het staat achter een spoiler. Paar pagina's terug werd door iemand anders een volle cumshot zonder spoilertags gepost, dus dan moet dit ook geen probleem zijn, me dunkt.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee ik weet het niet vandaar.
Weet niet wat hier normaal wel en niet is toegestaan.
Als Jos om zulkes plaatsje geband wordt, dan is mijn vraag of zoiets wel kan. Vandaar dat ik het even navraag.
Wat?quote:
Ik stoer doenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja jonge, jij komt hier een potje stoer doen!
Hoe is het met Stees eigenlijk?
Je bedoelt dat ding met dat rooie shirt aan? Ja, okee, daar heb je een punt.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmm ik zag iets dat op een zak e.d. leek.
Een plaatje achter een spoiler zettenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach man, je ziet amper wat en het staat achter een spoiler. Paar pagina's terug werd door iemand anders een volle cumshot zonder spoilertags gepost, dus dan moet dit ook geen probleem zijn, me dunkt.
[..]
Wat?
Laat me raden, jij hebt een TR geplaatst
Ja BAN!!quote:
Heb je zulke korte beentjes dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik stoer doenOMFG. Als je dit stoer vind, moet je eens nagaan als ik mijn broek laat zakken en mijn tampeloerus van 30 centimer de grond aantikt hoe stoer dat zou zijn.
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ding met dat rooie shirt aan? Ja, okee, daar heb je een punt.
vertel vertelquote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef gers het volgende:
heb 2 flares
2 noodfakkels
en wat knallertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |