hihih sterretjes hihiquote:Op donderdag 20 november 2008 21:59 schreef gers het volgende:
hihi wat hebben jullie dan voor een vuurwerk gekocht hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jij?![]()
Ja jonge, jij komt hier een potje stoer doen!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee. Vandaar dat ik het even navraag
Schijtluizen
Neuh, ik hoef niet zo nodig te stinkenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er is nog genoeg plaats in de KLB SC beerput, we kunnen je zo`n een setje geven als je dat wilt
Ach man, je ziet amper wat en het staat achter een spoiler. Paar pagina's terug werd door iemand anders een volle cumshot zonder spoilertags gepost, dus dan moet dit ook geen probleem zijn, me dunkt.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee ik weet het niet vandaar.
Weet niet wat hier normaal wel en niet is toegestaan.
Als Jos om zulkes plaatsje geband wordt, dan is mijn vraag of zoiets wel kan. Vandaar dat ik het even navraag.
Wat?quote:
Ik stoer doenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja jonge, jij komt hier een potje stoer doen!
Hoe is het met Stees eigenlijk?
Je bedoelt dat ding met dat rooie shirt aan? Ja, okee, daar heb je een punt.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmm ik zag iets dat op een zak e.d. leek.
Een plaatje achter een spoiler zettenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach man, je ziet amper wat en het staat achter een spoiler. Paar pagina's terug werd door iemand anders een volle cumshot zonder spoilertags gepost, dus dan moet dit ook geen probleem zijn, me dunkt.
[..]
Wat?
Laat me raden, jij hebt een TR geplaatst
Ja BAN!!quote:
Heb je zulke korte beentjes dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik stoer doenOMFG. Als je dit stoer vind, moet je eens nagaan als ik mijn broek laat zakken en mijn tampeloerus van 30 centimer de grond aantikt hoe stoer dat zou zijn.
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ding met dat rooie shirt aan? Ja, okee, daar heb je een punt.
vertel vertelquote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef gers het volgende:
heb 2 flares
2 noodfakkels
en wat knallertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |