Kutthema.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal er een maken, maar dan niet gaan zeiken he.
2 minuten.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:04 schreef Florian_ het volgende:
Bwhehe, NB morgen even 2 minuutjes sexen, kwakje lozen, sigaretje roken en dan zo tegen mirre "schat, leuk dat je er weer bent, maar ik ga even lekker Fok!ken"
HAHA, NU WORD JE GEBANNED.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:01 schreef Devvie het volgende:
Fas, kun je mij ook even in de OP zetten?
Of val ik onder
[..]Ik kan wikipedia niet wijzigen, weet niet hoe dat moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Moet je even iemand anders vragen.
Het thema is: kleine kinderen vernederenzie OP
!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
weer een banquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Doe je het wel snel, je moet ook niet hebben dat ze tegenstribbelt.
Lachen met jullie hoorquote:
FALER posten uit naam van een gebande !quote:
20dec pas, dang.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Lachen met jullie hoor![]()
VOORLOPIG laatste avondje dan. Maar 20 december ga ik naar haar in LA, kan ik Hilary Duff ook meteen ff uitwonen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Pedobears posten in het topic met kleuterfotos_!
Hillary Duff uitwonen, dat was echt m'n kinderwens toen ik nog 15 was en ze Lizzy McGuire speeldequote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
VOORLOPIG laatste avondje dan. Maar 20 december ga ik naar haar in LA, kan ik Hilary Duff ook meteen ff uitwonen.
Hopen dat je vriendin maar tegenstribbelt, dan gebruik ik dat ticket met alle liefde.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
quote:
Jullie ook, want jullie quoten een bericht van een gebandequote:
KANKER !quote:Op donderdag 20 november 2008 21:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Jullie ook, want jullie quoten een bericht van een gebande
Het word langzaamaan rustig hier.
Nou ja, ik heb haar hiervoor meer dan een half haar niet gezien.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
20dec pas, dang.
Vind je vriendin dat wel joffels?
Maar in deze OP kun je het alvast welquote:Op donderdag 20 november 2008 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan wikipedia niet wijzigen, weet niet hoe dat moet![]()
.
Moet je even iemand anders vragen.
Het thema is: kleine kinderen vernederenzie OP
!
Dude sick.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb haar hiervoor meer dan een half haar niet gezien.en daarna zie ik haar waarschijnlijk een jaar niet.
En dan zit zij tussen al die rap negers daar in LA![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |