quote:Op donderdag 20 november 2008 20:59 schreef Florian_ het volgende:
Hé NB wat vind je van dit nummer? Wel helemaal afluisteren
Ik zal er een maken, maar dan niet gaan zeiken hequote:
quote:Een blik kut-newbes en Remlof om af te tuigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet het dan speelt top weerquote:Op donderdag 20 november 2008 21:00 schreef Noorsbloed het volgende:
MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN
HAHA, NB GAAT MORGEN KANKERHARD DE NACHT DOORNEUKENquote:Op donderdag 20 november 2008 21:00 schreef Noorsbloed het volgende:
MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGENMORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN
!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:01 schreef Florian_ het volgende:
Staat er volgende dag in de krant: "lama in elkaar geslagen in kroeg "de gieter"
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Count me out, ik kom niet eens op een andere meeting waar ik veeeeel liever naartoe zou gaan. Misschien over een lange tijd een keer, maar voorlopig niet
Tja dat is ook weer waar, maar dan heb jij op korte termijn iig wat vloeibaars binnen. Het gaat om het ideequote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAHA, NB GAAT MORGEN KANKERHARD DE NACHT DOORNEUKEN
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:02 schreef gers het volgende:
NB MORGEN NIET BAGGEREN MAAR MIRRE PLEZIEREN
Morgen is de laatste avond met mijn dinnetjequote:Op donderdag 20 november 2008 21:02 schreef gers het volgende:
NB MORGEN NIET BAGGEREN MAAR MIRRE PLEZIEREN
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vooral dat einde met die gitaarsolo
Je maakt er een eind aan?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Morgen is de laatste avond met mijn dinnetje
of we gaan nu trollen in OUDquote:Op donderdag 20 november 2008 21:03 schreef Florian_ het volgende:
We kunnen ook een keer een OUD meeting trashen en alle milfjes aanranden WHAHAHA![]()
!11~
![]()
ok sorry, liet me even gaan
Doe je het wel snel, je moet ook niet hebben dat ze tegenstribbelt.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Morgen is de laatste avond met mijn dinnetje
Gast.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:03 schreef Florian_ het volgende:
We kunnen ook een keer een OUD meeting trashen en alle milfjes aanranden WHAHAHA![]()
!11~
![]()
ok sorry, liet me even gaan
Dat gebeurt van tevoren.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:04 schreef Florian_ het volgende:
Bwhehe, NB morgen even 2 minuutjes sexen, kwakje lozen, sigaretje roken en dan zo tegen mirre "schat, leuk dat je er weer bent, maar ik ga even lekker Fok!ken"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |