Breng ze nou niet op ideeenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:09 schreef Florian_ het volgende:
Als de FA's gewoon iedereen die regelmatig zouden posten in SC gewoon een permban gaven zouden ze het sowieso een stuk rustiger krijgen
quote:
Ah, NS Bert.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Juicyhil het volgende:
Don`t worry i did a topic report:
Beste mod,
onderstaand bericht verschijnt in het topic en ik stoor me hier erg aan:
[..]
Daar issie al!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet als NS Bert arriveert.
Vuige nsb'er !quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Juicyhil het volgende:
Beste mod,
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Juicyhil het volgende:
Beste mod,
[..]
Noob.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:12 schreef padlarf het volgende:
Wie is eigenlijk dat blonde meisje met die halve krullen en die blauwe ogen uit de OP?
Ja, complete n00bvraag
Bnx?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:12 schreef wobble het volgende:
[..]
WE HEBBEN EEN B
WE HEBBEN EEN n
WE HEBBEN EEN x
NSB
Lianne, een meisje die 1136 kende.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:12 schreef padlarf het volgende:
Wie is eigenlijk dat blonde meisje met die halve krullen en die blauwe ogen uit de OP?
Ja, complete n00bvraag
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:12 schreef Fascination het volgende:
Juicyhill wat ben jij een lijer zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oquote:Op donderdag 20 november 2008 21:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lianne, een meisje die 1136 kende.
Of bedoelde je deze:quote:Op donderdag 20 november 2008 21:12 schreef padlarf het volgende:
Ja, complete n00bvraag
Nee, die bedoelde ik nietquote:Op donderdag 20 november 2008 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of bedoelde je deze:
[ afbeelding ]
?
Dat is het hoofd van Josen dat meisje weet ik niet wie dat is. was toen zo'n kloon. Dynd geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |