SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die helmondse bij mij in de klas is een beetje getint, dus is het die niet.quote:
hehe als ik dan iemand in de stad zie lopen met boks ouwe kan ik gelijk zeggen he tripquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die helmondse bij mij in de klas is een beetje getint, dus is het die niet.
Oh, ik heb het Boks Ouwe tshirt besteld
Mooi zoquote:
Misschien is het dan wel iemand andersquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef gers het volgende:
[..]
hehe als ik dan iemand in de stad zie lopen met boks ouwe kan ik gelijk zeggen he trip
Ik zit op Fok!, nee dusquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hey ! vanavond nog wilde plannen ?
Inderdaadquote:
En hoe oud is die dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die helmondse bij mij in de klas is een beetje getint, dus is het die niet.
16 of 17. Haar naam begint met de Mquote:
Wees blij. Die naam moet je genoeg zeggen.quote:
kan toch ook bij de appie of de lidl ofzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Misschien is het dan wel iemand anders+ Dat ik nooit in de Osse Binnestad kom
Vanavond zou ik gaan, maar ben weer eens blut
True, als je me tegenkomt gaan we even een dikke joint roken oke?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef gers het volgende:
[..]
kan toch ook bij de appie of de lidl ofzo
Dan is ze het niet. Die ik ken begint volgens met de F.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
16 of 17. Haar naam begint met de M
Ik ken hem niet?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wees blij. Die naam moet je genoeg zeggen.
Of ben je Friso Poldervaart? dan heb ik niks gezegd behalve: hey Frisooooo! Alles goed maat?
(lekker hypocriet zijn, mwehehe)
Goed zo! En die maat van je? Wat zijn zijn initialen?quote:
Ik heb wel een FOK! BaasMOK!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef postmortum het volgende:
we zouden eigenlijk t-shirt moeten maken met Fok! baas erop
dealquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
True, als je me tegenkomt gaan we even een dikke joint roken oke?
Die wil ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb wel een FOK! BaasMOK!
[ afbeelding ]
Ik PM wel ffquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goed zo! En die maat van je? Wat zijn zijn initialen?
Coolquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:05 schreef gers het volgende:
[..]
dealmaar niet al te dik
kan ik niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |