SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die helmondse bij mij in de klas is een beetje getint, dus is het die niet.quote:
hehe als ik dan iemand in de stad zie lopen met boks ouwe kan ik gelijk zeggen he tripquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die helmondse bij mij in de klas is een beetje getint, dus is het die niet.
Oh, ik heb het Boks Ouwe tshirt besteld
Mooi zoquote:
Misschien is het dan wel iemand andersquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef gers het volgende:
[..]
hehe als ik dan iemand in de stad zie lopen met boks ouwe kan ik gelijk zeggen he trip
Ik zit op Fok!, nee dusquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hey ! vanavond nog wilde plannen ?
Inderdaadquote:
En hoe oud is die dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die helmondse bij mij in de klas is een beetje getint, dus is het die niet.
16 of 17. Haar naam begint met de Mquote:
Wees blij. Die naam moet je genoeg zeggen.quote:
kan toch ook bij de appie of de lidl ofzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Misschien is het dan wel iemand anders+ Dat ik nooit in de Osse Binnestad kom
Vanavond zou ik gaan, maar ben weer eens blut
True, als je me tegenkomt gaan we even een dikke joint roken oke?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef gers het volgende:
[..]
kan toch ook bij de appie of de lidl ofzo
Dan is ze het niet. Die ik ken begint volgens met de F.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
16 of 17. Haar naam begint met de M
Ik ken hem niet?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wees blij. Die naam moet je genoeg zeggen.
Of ben je Friso Poldervaart? dan heb ik niks gezegd behalve: hey Frisooooo! Alles goed maat?
(lekker hypocriet zijn, mwehehe)
Goed zo! En die maat van je? Wat zijn zijn initialen?quote:
Ik heb wel een FOK! BaasMOK!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef postmortum het volgende:
we zouden eigenlijk t-shirt moeten maken met Fok! baas erop
dealquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
True, als je me tegenkomt gaan we even een dikke joint roken oke?
Die wil ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb wel een FOK! BaasMOK!
[ afbeelding ]
Ik PM wel ffquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goed zo! En die maat van je? Wat zijn zijn initialen?
Coolquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:05 schreef gers het volgende:
[..]
dealmaar niet al te dik
kan ik niet aan
doe datquote:
Die moet in de FOK! shop!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pm danny ff , zeg gelijk erbij dat je 10 potentiele kopers ervoor hebtquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is er een Fok shop?quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:54 schreef De_Ananas het volgende:
Aha, dat is al de 2de keer dati k met een tubgirl posten wegkom
Lucky bastard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Ja ga ik ff doenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
pm danny ff , zeg gelijk erbij dat je 10 potentiele kopers ervoor hebt
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:54 schreef De_Ananas het volgende:
Aha, dat is al de 2de keer dati k met een tubgirl posten wegkom
Heb jij ooit niet een ban gekregen omdat ik je half vroeg zo'n tubgirl te plaatsen en je het ook nog deed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
Ja, notes opvragen en abo's!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:11 schreef Paaskonijn het volgende:
God, is er serieus een FOK!shop?
Zijn er mensen die daar iets van kopen?![]()
![]()
Effe serieus, ik mis altijd allesquote:
Link?quote:
www.fok.nl/shop/quote:
fok.nl/shopquote:
Oh ik dacht dingen als t-shirts ofzo. Ik ben wel benieuwd waar in 103 notes vandaan haalquote:
Tubgirl in 1000ste Ajax topicquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb jij ooit niet een ban gekregen omdat ik je half vroeg zo'n tubgirl te plaatsen en je het ook nog deed?
heb je die serieus vezonden ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:12 schreef Juicyhil het volgende:
Danny,
In de klb-sc zijn we het erover eens geworden dat er ook een FOK! BaasMOK! in de FOK!-shop moet komen. Hier is het ontwerp: [KLB Bagger SC #131] Met alle Disney-sletjes en er zijn al enkele potentiele kopers.
Big business!
Groet,
Juicyhil.
Die bestaat echt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Effe serieus, ik mis altijd allesIs die er echt of hap ik superhard?
Commerciequote:
Jepquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb je die serieus vezonden ?
ben benieuwd naar zijn antwoord
Das Fokt nichtquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
CommercieWIR SIND UNDERGROUND!!!!
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tubgirl in 1000ste Ajax topic![]()
Was 3 weken gebanned ofzo
En toen zei Raymania nog wel dat baggeren enzo mochtquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tubgirl in 1000ste Ajax topic![]()
Was 3 weken gebanned ofzo
De KLB SC WEL!quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En toen zei Raymania nog wel dat baggeren enzo mocht
Wie is dat allemaal gestart danquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef BobbyB het volgende:
Worden er ook nog rechten afgedragen aan de bedenker van de FOK! BaasMOK!, degene die de hele Onur hype is gestart en Onur zelf?
Ik kom nooit meer in VBL eigenlijkquote:
eerst tienten postenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef moonmovies het volgende:
gezellige boel hier
*schuift aan*
Hij kan, mocht het ding ooit in productie genomen worden, danny en fok aanklagenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef BobbyB het volgende:
Worden er ook nog rechten afgedragen aan de bedenker van de FOK! BaasMOK!, degene die de hele Onur hype is gestart en Onur zelf?
noooooquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
De KLB SC WEL!
LATEN WE GERS ERUIT GOOIEN! HIJ HEEFT EEN ABO EN IST NICHT UNDERGROUND!!!!!!!
Weet ik hetquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wie is dat allemaal gestart dan
Ik volg alle Ajax topicsquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer in VBL eigenlijk
Ben je vrouw?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef moonmovies het volgende:
gezellige boel hier
*schuift aan*
Ik niet eens meer, ga ik toch maar weer doenquote:
Dat meen je?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:17 schreef gers het volgende:
[..]
nooooo![]()
heb wel het allerallerallerallereerste abo van fok
Sell out. Keep it real fo shoquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:17 schreef gers het volgende:
[..]
nooooo![]()
heb wel het allerallerallerallereerste abo van fok
Vet handig. Op vi moet je altijd zoeken naar Ajax nieuws. Hier lees je een topic door en heb je alle Nieuwsberichten, geruchten, interviews en filmpjes weer gelezen/gezien.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik niet eens meer, ga ik toch maar weer doen
In dat geval heb ik niks met de FOK! BaasMOK! te makenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hij kan, mocht het ding ooit in productie genomen worden, danny en fok aanklagen
geruchten en nieuwsberichten lees ik op www.ajax.headliner.nl, daar kijk ik elke dag wel even naarquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Vet handig. Op vi moet je altijd zoeken naar Ajax nieuws. Hier lees je een topic door en heb je alle Nieuwsberichten, geruchten, interviews en filmpjes weer gelezen/gezien.
Geef ze gratis weg en laat je fooi gevenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In dat geval heb ik niks met de FOK! BaasMOK! te maken
Ik ga hem misschien wel naar Kruidvat sturen om er zo'n mok van te maken.
edit:quote:
Doet het nietquote:
Waarheen?quote:
Maakt niet uit, is een fake naakt plaatje van Jessica Simplesonquote:
En ik een banquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:40 schreef Sackboy het volgende:
Waar is Juup?
Ik heb nog een note van hem tegoed
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:51 schreef Sackboy het volgende:
Negativ taart voor de echte bazen!
[ afbeelding ]
OP?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:08 schreef Rhythm het volgende:
Zijn er nog lekkere wijven gepost (behalve Hayden enzulks)?![]()
Like breezahs en dergelijke?
2 posts boven je?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:08 schreef Rhythm het volgende:
Zijn er nog lekkere wijven gepost (behalve Hayden enzulks)?![]()
Like breezahs en dergelijke?
quote:
Ik neem die mooie meid wel, de taart mag je zelf opetenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:51 schreef Sackboy het volgende:
Negativ taart voor de echte bazen!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:16 schreef Rhythm het volgende:
[..]ik had het over mensen.
Die in de OP zijn welmaar te gekleed
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |