Commerciequote:
Jepquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb je die serieus vezonden ?
ben benieuwd naar zijn antwoord
Das Fokt nichtquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
CommercieWIR SIND UNDERGROUND!!!!
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tubgirl in 1000ste Ajax topic![]()
Was 3 weken gebanned ofzo
En toen zei Raymania nog wel dat baggeren enzo mochtquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tubgirl in 1000ste Ajax topic![]()
Was 3 weken gebanned ofzo
De KLB SC WEL!quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En toen zei Raymania nog wel dat baggeren enzo mocht
Wie is dat allemaal gestart danquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef BobbyB het volgende:
Worden er ook nog rechten afgedragen aan de bedenker van de FOK! BaasMOK!, degene die de hele Onur hype is gestart en Onur zelf?
Ik kom nooit meer in VBL eigenlijkquote:
eerst tienten postenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef moonmovies het volgende:
gezellige boel hier
*schuift aan*
Hij kan, mocht het ding ooit in productie genomen worden, danny en fok aanklagenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef BobbyB het volgende:
Worden er ook nog rechten afgedragen aan de bedenker van de FOK! BaasMOK!, degene die de hele Onur hype is gestart en Onur zelf?
noooooquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
De KLB SC WEL!
LATEN WE GERS ERUIT GOOIEN! HIJ HEEFT EEN ABO EN IST NICHT UNDERGROUND!!!!!!!
Weet ik hetquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wie is dat allemaal gestart dan
Ik volg alle Ajax topicsquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer in VBL eigenlijk
Ben je vrouw?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef moonmovies het volgende:
gezellige boel hier
*schuift aan*
Ik niet eens meer, ga ik toch maar weer doenquote:
Dat meen je?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:17 schreef gers het volgende:
[..]
nooooo![]()
heb wel het allerallerallerallereerste abo van fok
Sell out. Keep it real fo shoquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:17 schreef gers het volgende:
[..]
nooooo![]()
heb wel het allerallerallerallereerste abo van fok
Vet handig. Op vi moet je altijd zoeken naar Ajax nieuws. Hier lees je een topic door en heb je alle Nieuwsberichten, geruchten, interviews en filmpjes weer gelezen/gezien.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik niet eens meer, ga ik toch maar weer doen
In dat geval heb ik niks met de FOK! BaasMOK! te makenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hij kan, mocht het ding ooit in productie genomen worden, danny en fok aanklagen
geruchten en nieuwsberichten lees ik op www.ajax.headliner.nl, daar kijk ik elke dag wel even naarquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Vet handig. Op vi moet je altijd zoeken naar Ajax nieuws. Hier lees je een topic door en heb je alle Nieuwsberichten, geruchten, interviews en filmpjes weer gelezen/gezien.
Geef ze gratis weg en laat je fooi gevenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In dat geval heb ik niks met de FOK! BaasMOK! te maken
Ik ga hem misschien wel naar Kruidvat sturen om er zo'n mok van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |