Die moet in de FOK! shop!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb wel een FOK! BaasMOK!
[ afbeelding ]
pm danny ff , zeg gelijk erbij dat je 10 potentiele kopers ervoor hebtquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb wel een FOK! BaasMOK!
[ afbeelding ]
Is er een Fok shop?quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:54 schreef De_Ananas het volgende:
Aha, dat is al de 2de keer dati k met een tubgirl posten wegkom
Lucky bastard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Ja ga ik ff doenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
pm danny ff , zeg gelijk erbij dat je 10 potentiele kopers ervoor hebt
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:54 schreef De_Ananas het volgende:
Aha, dat is al de 2de keer dati k met een tubgirl posten wegkom
Heb jij ooit niet een ban gekregen omdat ik je half vroeg zo'n tubgirl te plaatsen en je het ook nog deed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
Ja, notes opvragen en abo's!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:11 schreef Paaskonijn het volgende:
God, is er serieus een FOK!shop?
Zijn er mensen die daar iets van kopen?![]()
![]()
Effe serieus, ik mis altijd allesquote:
Link?quote:
www.fok.nl/shop/quote:
fok.nl/shopquote:
Oh ik dacht dingen als t-shirts ofzo. Ik ben wel benieuwd waar in 103 notes vandaan haalquote:
Tubgirl in 1000ste Ajax topicquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb jij ooit niet een ban gekregen omdat ik je half vroeg zo'n tubgirl te plaatsen en je het ook nog deed?
heb je die serieus vezonden ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:12 schreef Juicyhil het volgende:
Danny,
In de klb-sc zijn we het erover eens geworden dat er ook een FOK! BaasMOK! in de FOK!-shop moet komen. Hier is het ontwerp: [KLB Bagger SC #131] Met alle Disney-sletjes en er zijn al enkele potentiele kopers.
Big business!
Groet,
Juicyhil.
Die bestaat echt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Effe serieus, ik mis altijd allesIs die er echt of hap ik superhard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |