Ik weetztsquote:Op donderdag 20 november 2008 11:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is mijn serieuze account jeweetzzz
is dat smokezquote:Op donderdag 20 november 2008 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
Droxz en Smokez aan het "werk".
(ik bedoel... knetter worden en C&C spelen)
[ afbeelding ]
Jah maar jij haxt...developer!quote:
Smokez staat ook in het plaatje van de OP hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef Runx het volgende:
[..]
is dat smokezhij ziet er normaler uit dat ik me had voorgesteld
nou hij zit nog aardig rechtop. dat was zeker voor het roken ?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
Droxz en Smokez aan het "werk".
(ik bedoel... knetter worden en C&C spelen)
[ afbeelding ]
Aanwezigheidspremie verdienen met wiet roken, C&C spelen en koffie drinken.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:26 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wat zouden jullie moeten doen?
Ongeduldig ventjequote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef debbie_19 het volgende:
Ik had er ook 1 geopend omdat ik dacht dat .... datik zal wel ff melden
Stil eensquote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jah maar jij haxt...developer!
kijkt Rensjebree onder de staart..quote:Op donderdag 20 november 2008 11:22 schreef Rensjebree het volgende:
*steek hand op*
Ik doe geen reet en er is genoeg te doen
Zorgen dat de persoonskosten niet teveel wegzakken. Hulde!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Aanwezigheidspremie verdienen met wiet roken, C&C spelen en koffie drinken.
Dit was op een zaterdag, erg he?
Sorry, normaal staat er binnen 10 seconden een nieuw topicquote:
Geen idee meer, is al ruim 4 a 5 jaar terug he Smokez?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou hij zit nog aardig rechtop. dat was zeker voor het roken ?
Deze "noob" zocht naar een link een OP. Ook op die website in de OP.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sorry, normaal staat er binnen 10 seconden een nieuw topic
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:35 schreef Droxz.nl het volgende:
Maar ik heb pijn van die fusking fysio sjit,
dus ik ga nog ff mijn bedje opzoeken!
Jah niet druk, maar geen klap zin om iets te doen.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:07 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
een beetje druk.. maar het gaat wel.. daar dan?
Massol!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:35 schreef Droxz.nl het volgende:
Maar ik heb pijn van die fusking fysio sjit,
dus ik ga nog ff mijn bedje opzoeken!
heb ook geen zin om iets te doen.. maar ja.. zal wel moeten hequote:Op donderdag 20 november 2008 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah niet druk, maar geen klap zin om iets te doen.
Beetje bezig om nieuwe vid kaart te zoeken
droxz, iemand raad de 280 aandenk van ati
jah dat klopt ook jah. ach jah, gewoon ff beetje orienteren op videokaarten enzo, net doen of ik bezig benquote:Op donderdag 20 november 2008 11:37 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb ook geen zin om iets te doen.. maar ja.. zal wel moeten he![]()
anders krijg ik niets betaald enzo
de 280 is van nvidia.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah niet druk, maar geen klap zin om iets te doen.
Beetje bezig om nieuwe vid kaart te zoeken
droxz, iemand raad de 280 aandenk van ati
hoiquote:Op donderdag 20 november 2008 11:39 schreef Moozzie het volgende:
Btw hey Crazy-p/m, kanaiken en WL
Hoiquote:Op donderdag 20 november 2008 11:39 schreef Moozzie het volgende:
Btw hey Crazy-p/m, kanaiken en WL
max 200, dus die 280 van 400 wordt het szeker nietquote:Op donderdag 20 november 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de 280 is van nvidia.
hoeveel wil je betalen ?
ze doen het niet express hoor!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
Best moeilijk he, jullie hebben wel drie minuten moeten wachten voordat deze werd geopend.![]()
Met deze instelling heb jij echter wel weer iets te doen.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
Best moeilijk he, jullie hebben wel drie minuten moeten wachten voordat deze werd geopend.![]()
Je kan iemand natuurlijk ook gewoon even de tijd gunnen. Doe ondertussen wat aan je werk bijvoorbeeld
Dus zoals Klonk een week of twee geleden al aangaf: gewoon even geduld hebben. Er zijn nog zat andere topics op FOK! om die paar minuten even te overbruggen. Jullile kunnen het, ik voel het! TSJAKKAAAAA!!!!
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
Je kan iemand natuurlijk ook gewoon even de tijd gunnen. Doe ondertussen wat aan je werk bijvoorbeeld
Dus zoals Klonk een week of twee geleden al aangaf: gewoon even geduld hebben. Er zijn nog zat andere topics op FOK! om die paar minuten even te overbruggen. Jullile kunnen het, ik voel het! TSJAKKAAAAA!!!!
Brandx, wat doe je ons aan?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
bwaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb al sorry gezegd
ik dacht dat dinges kanaiken hierboven het misschien niet doorhad omdat hij nieuw in ons fijne topic is
Debbie en droxz, in de hoek nu!!quote:
Ik had heel netjes van te voren de OP gelezen.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb al sorry gezegd
ik dacht dat dinges kanaiken hierboven het misschien niet doorhad omdat hij nieuw in ons fijne topic is
Ik doe mijn bourka niet uit ja!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[..]
Debbie en droxz, in de hoek nu!!
en zet die ezels muts op debbie, en droxz haal dat masker van je gezicht!
ltz Moozquote:Op donderdag 20 november 2008 11:46 schreef Moozzie het volgende:
anyway ik ben weg
uhm , wellicht met jullie bash van vorige week te maken ??quote:Op donderdag 20 november 2008 11:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik doe mijn bourka niet uit ja!![]()
BrandX was altijd relaxt, wat hebben alle MODJES tegenwoordig tegen ons topic?...
Das heel goedquote:Op donderdag 20 november 2008 11:47 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik had heel netjes van te voren de OP gelezen.
Heeft anders wel geholpen vind ikquote:Op donderdag 20 november 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uhm , wellicht met jullie bash van vorige week te maken ??
Mzzlquote:Op donderdag 20 november 2008 11:48 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik ben ook eindelijk SLAPENNNNNNNN![]()
![]()
sorryquote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
Dat maakt mij bijzonder.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das heel goedben je 1 van de weinige
het is grtdojw... geduld is geen optie hierquote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:54 schreef renedis het volgende:
[..]
het is grtdojw... geduld is geen optie hier
miss moeten mensen nu werken? tis maar een ideetjequote:
schapie schapie gedaan gister avond zeker?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:02 schreef Runx het volgende:
ik ben fakking moeheb gisteren te weinig geslapen
nee t is lunchtijdquote:Op donderdag 20 november 2008 12:03 schreef Aho het volgende:
[..]
miss moeten mensen nu werken? tis maar een ideetje
slecht na gedachtquote:Op donderdag 20 november 2008 12:03 schreef Aho het volgende:
[..]
werken.. ach ja.. dat moet ik ook.. en? lolquote:Op donderdag 20 november 2008 12:03 schreef Aho het volgende:
[..]
aan een professional overlatenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik heb gisteren geprobeerd versterker op de tv aan te sluiten, het aansluiten lukt echter wel..maar hij versterkt het geluid niet. Gewoon in de audio ingangen van de tv geplugt, boxen op de aux aangesloten, versterker zelfs op aux gezet..maar niks, niente
weet iemand hier wat meer van?
tis wel oude versterker, maar zou toch niet uit moeten maken
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:05 schreef crazy987 het volgende:
[..]
aan een professional overlaten
je hebt hem op de audi INgang van je tv gedaan? hij moet op audio UITgang heh? en het kan zijn dat je bij je tv bij instellingen de uitgang poort eerst moet activeren.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik heb gisteren geprobeerd versterker op de tv aan te sluiten, het aansluiten lukt echter wel..maar hij versterkt het geluid niet. Gewoon in de audio ingangen van de tv geplugt, boxen op de aux aangesloten, versterker zelfs op aux gezet..maar niks, niente
weet iemand hier wat meer van?
tis wel oude versterker, maar zou toch niet uit moeten maken
eten!? nu al? moet nog ff=P en ja ben ook vroeg begonnenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
werken.. ach ja.. dat moet ik ook.. en? lol
patatje kernwapenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:04 schreef Runx het volgende:
patatje oorlogoja je mocht het niet zo meer noemen
hoe moet je het dan noemen? ik zeg nog gewoon lekker een patatje oorlog hoor! damn door dat te zeggen krijg ik daar wel erg veel trek inquote:Op donderdag 20 november 2008 12:04 schreef Runx het volgende:
patatje oorlogoja je mocht het niet zo meer noemen
Is het weer zover ja?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
nee daar heb ik speciale tijden voorquote:Op donderdag 20 november 2008 12:04 schreef renedis het volgende:
[..]
schapie schapie gedaan gister avond zeker?
ach ik wacht ook nog tot 2 uur voor ik met lunch gaquote:Op donderdag 20 november 2008 12:06 schreef Aho het volgende:
[..]
eten!? nu al? moet nog ff=P en ja ben ook vroeg begonnen
stelletje piggies![]()
niet iedereen kan niks doen en alleen maar fokken onder de bass zn tijd..oke dat kan wel blijkbaar
ik heb al wel gekeken, kan het niet vinden..quote:Op donderdag 20 november 2008 12:05 schreef renedis het volgende:
[..]
je hebt hem op de audi INgang van je tv gedaan? hij moet op audio UITgang heh? en het kan zijn dat je bij je tv bij instellingen de uitgang poort eerst moet activeren.
ze zijn jaloers dat ze nooit in de top100 (top10) staan met aantal dagposts.. daarom knerpen zequote:
Je doet je naam geen eer aanquote:Op donderdag 20 november 2008 12:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb al wel gekeken, kan het niet vinden..
ja ik ook allen was het paar jaar gelden veranderd omdat het niet konquote:Op donderdag 20 november 2008 12:06 schreef renedis het volgende:
[..]
hoe moet je het dan noemen? ik zeg nog gewoon lekker een patatje oorlog hoor! damn door dat te zeggen krijg ik daar wel erg veel trek in
das al langer bekendquote:Op donderdag 20 november 2008 12:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je doet je naam geen eer aan
ik pas over half uur / uurtjequote:Op donderdag 20 november 2008 12:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ach ik wacht ook nog tot 2 uur voor ik met lunch ga
zorg dat je ze in je outlook krijgt..quote:Op donderdag 20 november 2008 12:08 schreef Runx het volgende:
[..]
nee daar heb ik speciale tijden voor
maar ik heb mijn nieuwe mobiel binnen , en was tot 2 uur snachts bezig om mijn smsen te exporteren uit me oude mobiel naar me pc ,:') oude mobiel samsun d900met programma van samsung kan je ze op je pc zetten maar niet exporteren
en je ziet alleen in het programma dus je op je pc ... naja na lang zoeken toch een programma gevonden en geëxporteerd naar een Cvs bestand , alleen kan ik met nokia suite (heb een E71 gekocht) kan ik niet op het knop importeren klikken dat blijft grijs
terwijl in de handleiding staat dat hetw el zo moet WTF
dus daar moet ik vandaag nog een prog voor zoeken
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
patatje kernwapen
zo lekker dat je haren er vanaf vallen
ik heb mijn hele audio installatie voor in de auto zelf aangesloten hoor..quote:Op donderdag 20 november 2008 12:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je doet je naam geen eer aan
nee , maar kan je ze in outlook importeren ? je smsen ? het is een cvs bestandquote:Op donderdag 20 november 2008 12:11 schreef renedis het volgende:
[..]
zorg dat je ze in je outlook krijgt..
dan is het altijd goed, met nokia pcsuite kan je daarna via synchronise contacten (via outlook) uitvoeren.
snap je of ben ik complete wartaal aan het zeggen nu volgens jou?
is dat inclusief slingers, muziek en feest-gasten ?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:10 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik ook allen was het paar jaar gelden veranderd omdat het niet konnet als negerzoen
volgens mij was patatje oorlog , patatje groot feest geworden
okee zo erg is het ook weer nie..quote:Op donderdag 20 november 2008 12:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ach ik wacht ook nog tot 2 uur voor ik met lunch ga
heb je een 3,5 mm jack uitgang (koptelefoon) op je tv?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb al wel gekeken, kan het niet vinden..
met mij jaquote:Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb mijn hele audio installatie voor in de auto zelf aangesloten hoor..
ik strik ook elke dag m`n veters hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Grote meidquote:Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hehe die kabel heb ik ook zo heb ik mijn versterker oo me pc aangeslotenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:13 schreef renedis het volgende:
[..]
heb je een 3,5 mm jack uitgang (koptelefoon) op je tv?
zo jaa.. kijk dan even of je het via die manier werkend kan krijgen.
met deze kabel:
[ afbeelding ]
noway haxxquote:Op donderdag 20 november 2008 12:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik strik ook elke dag m`n veters hoor
ghehequote:Op donderdag 20 november 2008 12:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik strik ook elke dag m`n veters hoor
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:43 schreef Droxz.nl het volgende:
ok laatste post dan:
Wildvreemde pranken
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:16 schreef Runx het volgende:
omg ik zie nu pas dat ik meer dan 4000 posts heb
4.469 (gemiddeld 8 per dag)
oke ze strikken zich automatischquote:
ik haal je in:quote:Op donderdag 20 november 2008 12:16 schreef Runx het volgende:
omg ik zie nu pas dat ik meer dan 4000 posts heb
4.469 (gemiddeld 8 per dag)
owjaa cvs is een ander bestandquote:Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef Runx het volgende:
[..]
nee , maar kan je ze in outlook importeren ? je smsen ? het is een cvs bestand
ik heb koptelefoon ingang ja, dat kan ik idd wel eens proberen, alleen niet zo'n kabel..ik baal ervan dat ik vanavond moet trainenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:13 schreef renedis het volgende:
[..]
heb je een 3,5 mm jack uitgang (koptelefoon) op je tv?
zo jaa.. kijk dan even of je het via die manier werkend kan krijgen.
met deze kabel:
[ afbeelding ]
DIT IS JE OPLOSSING !!!!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb koptelefoon ingang ja, dat kan ik idd wel eens proberen, alleen niet zo'n kabel..ik baal ervan dat ik vanavond moet trainen. ik wil dat gefixt hebben, morgen avond kan ik ook al niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:20 schreef Crazy-M het volgende:
Godver, hou het is op 1 page
gewoon weer verkeerde page refreshe
*kuch*quote:Op donderdag 20 november 2008 12:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik haal je in:
2028 (gemiddeld 18 per dag)
jij telt niet meequote:Op donderdag 20 november 2008 12:23 schreef renedis het volgende:
[..]
*kuch*
1609 (gemiddeld 22 per dag)
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:20 schreef crazy987 het volgende:
[..]
DIT IS JE OPLOSSING !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maoam is voor bazen!
Gast d'r is een verschil tussen ingang en uitgang hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 12:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb koptelefoon ingang ja, dat kan ik idd wel eens proberen, alleen niet zo'n kabel..ik baal ervan dat ik vanavond moet trainen. ik wil dat gefixt hebben, morgen avond kan ik ook al niet
Nou ik zou ook behoorlijk ziek worden van het feit dat ik iedere keer TT's moest aanpassen voor 1 bepaald topicquote:Op donderdag 20 november 2008 12:09 schreef renedis het volgende:
[..]
ze zijn jaloers dat ze nooit in de top100 (top10) staan met aantal dagposts.. daarom knerpen ze
jaa idd.. zo zit ik dus ook al te denken.. maar ik bedenk (hoop) dat droxz niet zo achterlijk is dat ie het verkeerd doetquote:Op donderdag 20 november 2008 12:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gast d'r is een verschil tussen ingang en uitgang hoor
Ingang: aansluiting voor inkomende signalen
Uitgang: aansluiting voor uitgaande signalen
Als jij je geluid van je TV naar je versterker wilt, dien je dus een uitgang te gebruiken
dude, bedankt voor de info.. dat zal het waarschijnlijk zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 12:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ingang: aansluiting voor inkomende signalen
Uitgang: aansluiting voor uitgaande signalen
Als jij je geluid van je TV naar je versterker wilt, dien je dus een uitgang te gebruiken
wat noem jij mij droxz danquote:Op donderdag 20 november 2008 12:25 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa idd.. zo zit ik dus ook al te denken.. maar ik bedenk (hoop) dat droxz niet zo achterlijk is dat ie het verkeerd doet
ok ok ok..quote:Op donderdag 20 november 2008 12:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou ik zou ook behoorlijk ziek worden van het feit dat ik iedere keer TT's moest aanpassen voor 1 bepaald topic
haha typfoutje! ik zat met droxz in mijn hoofd @ dat moment (neeh niet weer zo'n opmerking/sexueel oidquote:Op donderdag 20 november 2008 12:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat noem jij mij droxz dan
quote:
Ja iddquote:Op donderdag 20 november 2008 12:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Homo zijn is voortaan normaal hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 12:29 schreef renedis het volgende:
[..]
haha typfoutje! ik zat met droxz in mijn hoofd @ dat moment (neeh niet weer zo'n opmerking/sexueel oid![]()
)
Gastquote:Op donderdag 20 november 2008 12:29 schreef renedis het volgende:
[..]
haha typfoutje! ik zat met droxz in mijn hoofd @ dat moment (neeh niet weer zo'n opmerking/sexueel oid![]()
)
ervaring ?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd
Mijn kringspier dient als uitgang
Jouw kringspier dient als ingang
Hoe krijg je het verzonnenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd
Mijn kringspier dient als ingang
Jouw kringspier dient als uitgang
gastquote:Op donderdag 20 november 2008 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd
Mijn kringspier dient als uitgang
Jouw kringspier dient als mijn ingang
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Homo zijn is voortaan normaal hoor
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 20 november 2008 12:27 schreef renedis het volgende:
[..]
ok ok ok..
(hier komt de maar)
maaaaaaaaaaaaar, je bent moderator, dit is je werk, dat is je verantwoordlijkheid.
ook al moet je dat iedere keer doen, je hebt je zelf opgegeven als moderator (iig geaccepteerd dat je dat wilt worden).
je moet dan ook nadenken dat het aanpassen van topic titels er bij hoort.
tjah ik ben er morgen niet hequote:Op donderdag 20 november 2008 12:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme, ik had het kunnen weten![]()
![]()
true true true.. het gebeurt hier te vaakquote:Op donderdag 20 november 2008 12:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
Maarrrrrr (komt de mijne) ze hebben wel gelijk als ze zeggen dat er een beetje op gelet moet worden. Wees eerlijk, we gaan wel heel vaak de mist in met die dingen. Daar mogen ze dan best wel over mopperen denk ik.
Als jij elke dag je broek volschijt gaat je vrouw ook klagen op den duur denkOok al moet ze je kleren wassen
Sgele heeft internetquote:Op donderdag 20 november 2008 12:36 schreef renedis het volgende:
hoe weet jij dat ik elke dag mijn broek vol schijt?
Ja was lekkerquote:Op donderdag 20 november 2008 12:36 schreef Aho het volgende:
wb? lkkr gegeten? its my turn now..nouja bijna dan><
Vandaag vier ik mijn jubileum voor de functie niet-roker, voor de onvoorstelbaar en mastodontisch grote periode van maar liefst twee weken!quote:
Jaaa ik vind het erg knap van jequote:Op donderdag 20 november 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vandaag vier ik mijn jubileum voor de functie niet-roker, voor de onvoorstelbaar en mastodontisch grote periode van maar liefst twee weken!
En ja, de hele dag feest, daar word ik vrolijk van! Vooral dan ben ik éxtra aardig tegen iedereen
oja zou heel goed csv kunnen zijn ik haal alles door elkaar het is een excel bestand zeg maarquote:Op donderdag 20 november 2008 12:19 schreef renedis het volgende:
[..]
owjaa cvs is een ander bestand
is het geen csv?
je moet iig voncerten..
kijk hier even tussen:
http://www.filebuzz.com/files/amber_visions/2.html
dat vind ik liefquote:Op donderdag 20 november 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vandaag vier ik mijn jubileum voor de functie niet-roker, voor de onvoorstelbaar en mastodontisch grote periode van maar liefst twee weken!
En ja, de hele dag feest, daar word ik vrolijk van! Vooral dan ben ik éxtra aardig tegen iedereen
Vanwaar die vrolijkheid dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
IK HEB CHLAMYDIA IK HEB CHLAMYDIA
Die was ook wel heel erg makkelijkquote:Op donderdag 20 november 2008 12:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme, ik had het kunnen weten![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaaa ik vind het erg knap van je
Maar gelukkig ben jij altijd aardig tegen mij
je buttplug ?quote:
Ik zit me nu al serieus 30sec te bedenken wat ik hierop moet zeggenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dat vind ik lief
krijg ik nu ook een kusje ?
nouwenquote:
Je hebt m'n edit niet gelezenquote:
wat denk je van:quote:Op donderdag 20 november 2008 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zit me nu al serieus 30sec te bedenken wat ik hierop moet zeggen
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je hebt m'n edit niet gelezen
-edit:
En ik zit dus niet op te letten, sorry
Dacht even dat hij niet vrolijk zou moeten zijn, omdát het nog geen vrijdag was
ET wilt naar huis bellen zeker?quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vandaag vier ik mijn jubileum voor de functie swaffelaar, voor de onvoorstelbaar en mastruberende grote periode van maar liefst twee weken!
als jij je daar prettiger bij voeltquote:Op donderdag 20 november 2008 12:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast, is dit een aflevering van Fear Factor ofzo
euhh.. dudequote:Op donderdag 20 november 2008 12:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ik Erica Terpstra heeft gepaald
nee dat is mijn schaap die vreemd gaat ik zie er helemaal niet zo uit dusquote:
Godsamme m'n waterquote:Op donderdag 20 november 2008 12:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ schiet een lading warme Bulgaarse yoghurt over WL heen
pastische cirurgie is tegenwoordig goed betaalbaar hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 12:49 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dat is mijn schaap die vreemd gaat ik zie er helemaal niet zo uit dus![]()
quote:
Daarvan heeft Sgele inmiddels 4,5 pallet (zonder pallet en flesjes) over z'n scherm heen gespuugdquote:
nietusquote:Op donderdag 20 november 2008 12:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
pastische cirurgie is tegenwoordig goed betaalbaar hoor
Sambal bij ?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ schiet een lading warme Bulgaarse yoghurt over WL heen
Minstensquote:Op donderdag 20 november 2008 12:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daarvan heeft Sgele inmiddels 4,5 pallet (zonder pallet en flesjes) over z'n scherm heen gespuugd
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Anale chiropractie is tegenwoordig goed betaalbaar hoor
Wel kaasblokjesquote:
Ik alleen nog maar waterquote:
Dudequote:
Was ff met lunch...maar gastquote:Op donderdag 20 november 2008 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd
Mijn kringspier dient als ingang
Jouw kringspier dient als uitgang
quote:
Transploftquote:Op donderdag 20 november 2008 12:55 schreef crazy987 het volgende:
[..]
http://www.recycletechs.com/Monitor6.jpg
astublaft
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Was ff met lunch...maar gasttoo much info
4 hoorquote:
ik maak je wel wakkerquote:Op donderdag 20 november 2008 13:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh laatste post ge-edit? of ben ik gewoon nog niet wakker
plaatjefail hierquote:Op donderdag 20 november 2008 13:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik maak je wel wakker
[ afbeelding ]
quote:
Gebruik dezequote:Op donderdag 20 november 2008 13:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik maak je wel wakker
[ afbeelding ]
hoezoquote:
Is dat net zo iets als 17 letterwoorden lingo?quote:
naah, ik wens em wel gelijk een goeiedagquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is dat net zo iets als 17 letterwoorden lingo?
min of meerquote:Op donderdag 20 november 2008 13:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is dat net zo iets als 17 letterwoorden lingo?
nu betwijfel ik of jullie hem alleen wakker willen makenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:07 schreef crazy987 het volgende:
[..]
naah, ik wens em wel gelijk een goeiedag
[ afbeelding ]
Slaapsequote:Op donderdag 20 november 2008 13:07 schreef Runx het volgende:
ik val bijna in slaap hierofak ik ben moe ...
heb jij die bandjes van die bal in dr mond weggephotoshopped?quote:
wij ontkennen alles !quote:Op donderdag 20 november 2008 13:08 schreef Runx het volgende:
[..]
nu betwijfel ik of jullie hem alleen wakker willen maken
Ze waren door hun woorden heenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
min of meer
Over lingo gesproken: Hoe nep is 6-letter LingoDat haalt het hele idee van Lingo toch weg
quote:
Toch blijft 't nep. Zou t zelfde zijn als je bij Lotto Weekend Millionairs maar 100 euro kan winnenquote:
ik hou meer van goldenpower , maar is heel erg lief dat je het aan biedquote:Op donderdag 20 november 2008 13:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Slaapse
* Moozzie paast runx een redbull
Lief he
nee, maar wel sm0kez zn zakquote:Op donderdag 20 november 2008 13:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
heb jij die bandjes van die bal in dr mond weggephotoshopped?
gastquote:Op donderdag 20 november 2008 13:11 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hou meer van goldenshowers , maar is heel erg lief dat je het aan bied
* Runx laat Moozzie zijn schaap palen![]()
Gadverquote:Op donderdag 20 november 2008 13:11 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hou meer van goldenshower , maar is heel erg lief dat je het aan bied
* Runx laat Moozzie zijn schaap aaien![]()
great minds think alikequote:
M`n energydrinkquote:
sjo dat was m`n shotje weerquote:
"Werken"quote:
Niet zulke enge plaatjes posten anders kan ik vanavond niet slapenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:25 schreef debbie_19 het volgende:
CHECK DE VERGELIJKING![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verveel me denk ik
hey dat ben ik!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:25 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verveel me denk ik
Moest dat nouquote:Op donderdag 20 november 2008 13:25 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verveel me denk ik
neeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee
niet het "W" woord
Hey logiquote:Op donderdag 20 november 2008 13:30 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
Brakke groetjes vanuit het oosten hier ..
transform and roll out!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:25 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verveel me denk ik
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:30 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee
niet het "W" woord
Beterschap lief meisje!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:30 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
gast wtf xDquote:
Hey jijquote:Op donderdag 20 november 2008 13:30 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Iedereen had dezelfde editquote:Op donderdag 20 november 2008 12:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Was ff met lunch...maar gasttoo much info
welcome backquote:Op donderdag 20 november 2008 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Iedereen had dezelfde edit
net terug van lunch
Gekke Aapquote:Op donderdag 20 november 2008 13:39 schreef GilaMonyet het volgende:
Zo ben ik weer even..
Opeens heel erg druk hier
Hoe laat ga jij naar huis dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan ga ik alweer bijna naar huis
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gekke Aap
Wanneer ga je nou een PS3 halen?
Lamme aapquote:
mag ik je aanraken ?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan ga ik alweer bijna naar huis
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 20 november 2008 13:42 schreef Logician het volgende:
mja voelde me gistermiddag iets beter maar voel me momenteel zieker dan ziek gewoon, gister 39,3 graden koorts kwam nauwelijks de trap op zo zwak waren mijn benen en heb nu echt overal spierpijn en koppijn is ook nog steeds niet weg
Ik ga weer mijn bedje in
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:42 schreef Logician het volgende:
mja voelde me gistermiddag iets beter maar voel me momenteel zieker dan ziek gewoon, gister 39,3 graden koorts kwam nauwelijks de trap op zo zwak waren mijn benen en heb nu echt overal spierpijn en koppijn is ook nog steeds niet weg
Ik ga weer mijn bedje in
awww logi tochquote:Op donderdag 20 november 2008 13:42 schreef Logician het volgende:
Ik ga weer mijn bedje in
Kerel, wat is er allemaal met jou aan de hand, eerst vraag je me herhaaldelijk om kusjes, en nu wil je me zelfs áánraken?quote:
ikv ind je liefquote:Op donderdag 20 november 2008 13:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, wat is er allemaal met jou aan de hand, eerst vraag je me herhaaldelijk om kusjes, en nu wil je me zelfs áánraken?![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, wat is er allemaal met jou aan de hand, eerst vraag je me herhaaldelijk om kusjes, en nu wil je me zelfs áánraken?![]()
nee, sgele wilde me geen kusjes geven, dus ik denk ik probeer Sm0kezquote:
komt vast door je vrouwenklerenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
vind jou ook lief hoorquote:
Alleen als je NIET stiekem een piemel hebt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |