Vandaag vier ik mijn jubileum voor de functie niet-roker, voor de onvoorstelbaar en mastodontisch grote periode van maar liefst twee weken!quote:
Jaaa ik vind het erg knap van jequote:Op donderdag 20 november 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vandaag vier ik mijn jubileum voor de functie niet-roker, voor de onvoorstelbaar en mastodontisch grote periode van maar liefst twee weken!
En ja, de hele dag feest, daar word ik vrolijk van! Vooral dan ben ik éxtra aardig tegen iedereen
oja zou heel goed csv kunnen zijn ik haal alles door elkaar het is een excel bestand zeg maarquote:Op donderdag 20 november 2008 12:19 schreef renedis het volgende:
[..]
owjaa cvs is een ander bestand
is het geen csv?
je moet iig voncerten..
kijk hier even tussen:
http://www.filebuzz.com/files/amber_visions/2.html
dat vind ik liefquote:Op donderdag 20 november 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vandaag vier ik mijn jubileum voor de functie niet-roker, voor de onvoorstelbaar en mastodontisch grote periode van maar liefst twee weken!
En ja, de hele dag feest, daar word ik vrolijk van! Vooral dan ben ik éxtra aardig tegen iedereen
Vanwaar die vrolijkheid dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
IK HEB CHLAMYDIA IK HEB CHLAMYDIA
Die was ook wel heel erg makkelijkquote:Op donderdag 20 november 2008 12:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme, ik had het kunnen weten![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaaa ik vind het erg knap van je
Maar gelukkig ben jij altijd aardig tegen mij
je buttplug ?quote:
Ik zit me nu al serieus 30sec te bedenken wat ik hierop moet zeggenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dat vind ik lief
krijg ik nu ook een kusje ?
nouwenquote:
Je hebt m'n edit niet gelezenquote:
wat denk je van:quote:Op donderdag 20 november 2008 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zit me nu al serieus 30sec te bedenken wat ik hierop moet zeggen
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je hebt m'n edit niet gelezen
-edit:
En ik zit dus niet op te letten, sorry
Dacht even dat hij niet vrolijk zou moeten zijn, omdát het nog geen vrijdag was
ET wilt naar huis bellen zeker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |