Ik doe mijn bourka niet uit ja!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[..]
Debbie en droxz, in de hoek nu!!
en zet die ezels muts op debbie, en droxz haal dat masker van je gezicht!
ltz Moozquote:Op donderdag 20 november 2008 11:46 schreef Moozzie het volgende:
anyway ik ben weg
uhm , wellicht met jullie bash van vorige week te maken ??quote:Op donderdag 20 november 2008 11:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik doe mijn bourka niet uit ja!![]()
BrandX was altijd relaxt, wat hebben alle MODJES tegenwoordig tegen ons topic?...
Das heel goedquote:Op donderdag 20 november 2008 11:47 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik had heel netjes van te voren de OP gelezen.
Heeft anders wel geholpen vind ikquote:Op donderdag 20 november 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uhm , wellicht met jullie bash van vorige week te maken ??
Mzzlquote:Op donderdag 20 november 2008 11:48 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik ben ook eindelijk SLAPENNNNNNNN![]()
![]()
sorryquote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
Best moeilijk he, jullie hebben wel drie minuten moeten wachten voordat deze werd geopend.![]()
Je kan iemand natuurlijk ook gewoon even de tijd gunnen. Doe ondertussen wat aan je werk bijvoorbeeld
Dus zoals Klonk een week of twee geleden al aangaf: gewoon even geduld hebben. Er zijn nog zat andere topics op FOK! om die paar minuten even te overbruggen. Jullile kunnen het, ik voel het! TSJAKKAAAAA!!!!
Dat maakt mij bijzonder.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das heel goedben je 1 van de weinige
het is grtdojw... geduld is geen optie hierquote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
Best moeilijk he, jullie hebben wel drie minuten moeten wachten voordat deze werd geopend.![]()
Je kan iemand natuurlijk ook gewoon even de tijd gunnen. Doe ondertussen wat aan je werk bijvoorbeeld
Dus zoals Klonk een week of twee geleden al aangaf: gewoon even geduld hebben. Er zijn nog zat andere topics op FOK! om die paar minuten even te overbruggen. Jullile kunnen het, ik voel het! TSJAKKAAAAA!!!!
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:54 schreef renedis het volgende:
[..]
het is grtdojw... geduld is geen optie hier
miss moeten mensen nu werken? tis maar een ideetjequote:
schapie schapie gedaan gister avond zeker?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:02 schreef Runx het volgende:
ik ben fakking moeheb gisteren te weinig geslapen
nee t is lunchtijdquote:Op donderdag 20 november 2008 12:03 schreef Aho het volgende:
[..]
miss moeten mensen nu werken? tis maar een ideetje
slecht na gedachtquote:Op donderdag 20 november 2008 12:03 schreef Aho het volgende:
[..]
werken.. ach ja.. dat moet ik ook.. en? lolquote:Op donderdag 20 november 2008 12:03 schreef Aho het volgende:
[..]
aan een professional overlatenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik heb gisteren geprobeerd versterker op de tv aan te sluiten, het aansluiten lukt echter wel..maar hij versterkt het geluid niet. Gewoon in de audio ingangen van de tv geplugt, boxen op de aux aangesloten, versterker zelfs op aux gezet..maar niks, niente
weet iemand hier wat meer van?
tis wel oude versterker, maar zou toch niet uit moeten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |