welcome backquote:Op donderdag 20 november 2008 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Iedereen had dezelfde edit
net terug van lunch
Gekke Aapquote:Op donderdag 20 november 2008 13:39 schreef GilaMonyet het volgende:
Zo ben ik weer even..
Opeens heel erg druk hier
Hoe laat ga jij naar huis dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan ga ik alweer bijna naar huis
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gekke Aap
Wanneer ga je nou een PS3 halen?
Lamme aapquote:
mag ik je aanraken ?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan ga ik alweer bijna naar huis
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 20 november 2008 13:42 schreef Logician het volgende:
mja voelde me gistermiddag iets beter maar voel me momenteel zieker dan ziek gewoon, gister 39,3 graden koorts kwam nauwelijks de trap op zo zwak waren mijn benen en heb nu echt overal spierpijn en koppijn is ook nog steeds niet weg
Ik ga weer mijn bedje in
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:42 schreef Logician het volgende:
mja voelde me gistermiddag iets beter maar voel me momenteel zieker dan ziek gewoon, gister 39,3 graden koorts kwam nauwelijks de trap op zo zwak waren mijn benen en heb nu echt overal spierpijn en koppijn is ook nog steeds niet weg
Ik ga weer mijn bedje in
awww logi tochquote:Op donderdag 20 november 2008 13:42 schreef Logician het volgende:
Ik ga weer mijn bedje in
Kerel, wat is er allemaal met jou aan de hand, eerst vraag je me herhaaldelijk om kusjes, en nu wil je me zelfs áánraken?quote:
ikv ind je liefquote:Op donderdag 20 november 2008 13:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, wat is er allemaal met jou aan de hand, eerst vraag je me herhaaldelijk om kusjes, en nu wil je me zelfs áánraken?![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, wat is er allemaal met jou aan de hand, eerst vraag je me herhaaldelijk om kusjes, en nu wil je me zelfs áánraken?![]()
nee, sgele wilde me geen kusjes geven, dus ik denk ik probeer Sm0kezquote:
komt vast door je vrouwenklerenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
vind jou ook lief hoorquote:
Alleen als je NIET stiekem een piemel hebt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |