jaa idd.. zo zit ik dus ook al te denken.. maar ik bedenk (hoop) dat droxz niet zo achterlijk is dat ie het verkeerd doetquote:Op donderdag 20 november 2008 12:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gast d'r is een verschil tussen ingang en uitgang hoor
Ingang: aansluiting voor inkomende signalen
Uitgang: aansluiting voor uitgaande signalen
Als jij je geluid van je TV naar je versterker wilt, dien je dus een uitgang te gebruiken
dude, bedankt voor de info.. dat zal het waarschijnlijk zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 12:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ingang: aansluiting voor inkomende signalen
Uitgang: aansluiting voor uitgaande signalen
Als jij je geluid van je TV naar je versterker wilt, dien je dus een uitgang te gebruiken
wat noem jij mij droxz danquote:Op donderdag 20 november 2008 12:25 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa idd.. zo zit ik dus ook al te denken.. maar ik bedenk (hoop) dat droxz niet zo achterlijk is dat ie het verkeerd doet
ok ok ok..quote:Op donderdag 20 november 2008 12:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou ik zou ook behoorlijk ziek worden van het feit dat ik iedere keer TT's moest aanpassen voor 1 bepaald topic
haha typfoutje! ik zat met droxz in mijn hoofd @ dat moment (neeh niet weer zo'n opmerking/sexueel oidquote:Op donderdag 20 november 2008 12:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat noem jij mij droxz dan
quote:
Ja iddquote:Op donderdag 20 november 2008 12:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Homo zijn is voortaan normaal hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 12:29 schreef renedis het volgende:
[..]
haha typfoutje! ik zat met droxz in mijn hoofd @ dat moment (neeh niet weer zo'n opmerking/sexueel oid![]()
)
Gastquote:Op donderdag 20 november 2008 12:29 schreef renedis het volgende:
[..]
haha typfoutje! ik zat met droxz in mijn hoofd @ dat moment (neeh niet weer zo'n opmerking/sexueel oid![]()
)
ervaring ?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd
Mijn kringspier dient als uitgang
Jouw kringspier dient als ingang
Hoe krijg je het verzonnenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd
Mijn kringspier dient als ingang
Jouw kringspier dient als uitgang
gastquote:Op donderdag 20 november 2008 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd
Mijn kringspier dient als uitgang
Jouw kringspier dient als mijn ingang
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Homo zijn is voortaan normaal hoor
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 20 november 2008 12:27 schreef renedis het volgende:
[..]
ok ok ok..
(hier komt de maar)
maaaaaaaaaaaaar, je bent moderator, dit is je werk, dat is je verantwoordlijkheid.
ook al moet je dat iedere keer doen, je hebt je zelf opgegeven als moderator (iig geaccepteerd dat je dat wilt worden).
je moet dan ook nadenken dat het aanpassen van topic titels er bij hoort.
tjah ik ben er morgen niet hequote:Op donderdag 20 november 2008 12:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme, ik had het kunnen weten![]()
![]()
true true true.. het gebeurt hier te vaakquote:Op donderdag 20 november 2008 12:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
Maarrrrrr (komt de mijne) ze hebben wel gelijk als ze zeggen dat er een beetje op gelet moet worden. Wees eerlijk, we gaan wel heel vaak de mist in met die dingen. Daar mogen ze dan best wel over mopperen denk ik.
Als jij elke dag je broek volschijt gaat je vrouw ook klagen op den duur denkOok al moet ze je kleren wassen
Sgele heeft internetquote:Op donderdag 20 november 2008 12:36 schreef renedis het volgende:
hoe weet jij dat ik elke dag mijn broek vol schijt?
Ja was lekkerquote:Op donderdag 20 november 2008 12:36 schreef Aho het volgende:
wb? lkkr gegeten? its my turn now..nouja bijna dan><
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |