Grote meidquote:Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb mijn hele audio installatie voor in de auto zelf aangesloten hoor..
hehe die kabel heb ik ook zo heb ik mijn versterker oo me pc aangeslotenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:13 schreef renedis het volgende:
[..]
heb je een 3,5 mm jack uitgang (koptelefoon) op je tv?
zo jaa.. kijk dan even of je het via die manier werkend kan krijgen.
met deze kabel:
[ afbeelding ]
noway haxxquote:Op donderdag 20 november 2008 12:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik strik ook elke dag m`n veters hoor
ghehequote:Op donderdag 20 november 2008 12:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik strik ook elke dag m`n veters hoor
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:43 schreef Droxz.nl het volgende:
ok laatste post dan:
Wildvreemde pranken
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:16 schreef Runx het volgende:
omg ik zie nu pas dat ik meer dan 4000 posts heb
4.469 (gemiddeld 8 per dag)
oke ze strikken zich automatischquote:
ik haal je in:quote:Op donderdag 20 november 2008 12:16 schreef Runx het volgende:
omg ik zie nu pas dat ik meer dan 4000 posts heb
4.469 (gemiddeld 8 per dag)
owjaa cvs is een ander bestandquote:Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef Runx het volgende:
[..]
nee , maar kan je ze in outlook importeren ? je smsen ? het is een cvs bestand
ik heb koptelefoon ingang ja, dat kan ik idd wel eens proberen, alleen niet zo'n kabel..ik baal ervan dat ik vanavond moet trainenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:13 schreef renedis het volgende:
[..]
heb je een 3,5 mm jack uitgang (koptelefoon) op je tv?
zo jaa.. kijk dan even of je het via die manier werkend kan krijgen.
met deze kabel:
[ afbeelding ]
DIT IS JE OPLOSSING !!!!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb koptelefoon ingang ja, dat kan ik idd wel eens proberen, alleen niet zo'n kabel..ik baal ervan dat ik vanavond moet trainen. ik wil dat gefixt hebben, morgen avond kan ik ook al niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:20 schreef Crazy-M het volgende:
Godver, hou het is op 1 page
gewoon weer verkeerde page refreshe
*kuch*quote:Op donderdag 20 november 2008 12:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik haal je in:
2028 (gemiddeld 18 per dag)
jij telt niet meequote:Op donderdag 20 november 2008 12:23 schreef renedis het volgende:
[..]
*kuch*
1609 (gemiddeld 22 per dag)
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:20 schreef crazy987 het volgende:
[..]
DIT IS JE OPLOSSING !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maoam is voor bazen!
Gast d'r is een verschil tussen ingang en uitgang hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 12:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb koptelefoon ingang ja, dat kan ik idd wel eens proberen, alleen niet zo'n kabel..ik baal ervan dat ik vanavond moet trainen. ik wil dat gefixt hebben, morgen avond kan ik ook al niet
Nou ik zou ook behoorlijk ziek worden van het feit dat ik iedere keer TT's moest aanpassen voor 1 bepaald topicquote:Op donderdag 20 november 2008 12:09 schreef renedis het volgende:
[..]
ze zijn jaloers dat ze nooit in de top100 (top10) staan met aantal dagposts.. daarom knerpen ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |