Voor Crinoc, ik was vergeten dat je ook nog Real Madrid C hebt gooi daar dan ook 2 talentjes in. Ik zou 2 keepers per team aan houden.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:00 schreef superjood het volgende:
[..]
Ik zou Casillas en Dudek in het 1ste houden. Adan en je beste talentvolle keeper in het 2de. -19 keepers kun je de beste 3 houden volgens coach reports. Zo hou ik teminste mijn keepers bij.
De kans dat Casillas,Dudek en Adan tegelijk geblesseerd zijn is echt 2% ofzo![]()
Ja heb beetje zitten schuiven nu, gaat lukken!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:07 schreef superjood het volgende:
[..]
Voor Crinoc, ik was vergeten dat je ook nog Real Madrid C hebt gooi daar dan ook 2 talentjes in. Ik zou 2 keepers per team aan houden.
http://ajax.nieuwslog.nl/(...)an_Eriksen__16_.htmlquote:Op woensdag 19 november 2008 20:11 schreef reconnect het volgende:
Ik speel nu een game met Ajax, en op 1-1-2009 krijg ik Christian Eriksen binnen voor 1.3 miljoen. Hebben andere managers dat ook? ik kan de transfer niet annuleren. Ik wist helemaal niet dat Ajax die had gecontracteerd voor 1-1-2009? Je kan het vinden in het transferoverzicht
k thnx! had ik helemaal gemist johquote:Op woensdag 19 november 2008 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://ajax.nieuwslog.nl/(...)an_Eriksen__16_.html
Best prijzig dan nog, die 1.3 miljoen. Kan hij een beetje ballen in het spel?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://ajax.nieuwslog.nl/(...)an_Eriksen__16_.html
volgens mij niet super, mn scouts zijn er iig niet zo enthousiast over (kan net zo goed worden als aisati)quote:Op woensdag 19 november 2008 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best prijzig dan nog, die 1.3 miljoen. Kan hij een beetje ballen in het spel?
dat is wel een rare bug trouwens, hadden ook paar mensen in vorige topic. Dat je met clubs uit hetzelfde land in een poule zit. Klein slordigheidjequote:Op woensdag 19 november 2008 20:22 schreef wouter1988 het volgende:
Zit je met Hertha in een poule met Sevilla, Ajax, Feyenoord en Torpedo.
Aissati is dan in FM ook gewoon een hele goede speler.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:24 schreef reconnect het volgende:
[..]
volgens mij niet super, mn scouts zijn er iig niet zo enthousiast over (kan net zo goed worden als aisati)
Zhirkov kun je ook als AML opstellen.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hellup, ze zitten achter Evra aan
Iemand nog 'n geweldig goeie linksback? Geld speelt geen rol
Is al richting City, dus die zal ik nooit kunnen kopen als rivaal.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:31 schreef superjood het volgende:
[..]
Zhirkov kun je ook als AML opstellen.
Bale word een heel goede kan nu ook al mee, Jeremy Mathieu of Taye Taiwo zijn ook goede opties.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Is al richting City, dus die zal ik nooit kunnen kopen als rivaal.
Sakho?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Is al richting City, dus die zal ik nooit kunnen kopen als rivaal.
Waarom heb jij 'm op dollars staan?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:36 schreef crinoc het volgende:
Arsenal zit achter mijn Higuaín.
Gonzalo Higuanín ( AM RC, F C )
Value $12,75M, ze boden als eerst $14,750,000.. heletijd rejected.
Arsenal bied nu $53,000,000
Gewoon de hoofdprijs betalen want geld was toch geen optiequote:Op woensdag 19 november 2008 20:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sakho ben ik inderdaad al mee bezig, maar ze willen de hoofdprijs (ik zit al aan 20 mln). Mathieu en Taiwo worden inmiddels gescout. Bale was ook 'n optie inderdaad
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon de hoofdprijs betalen want geld was toch geen optie
Zal denk ik wel weer een -10'er zijn.
Daar heb je inderdaad gelijk in.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Maar ik zie in hem toch meer 'n centrale verdediger, opkomend is 'ie toch niet dé man?
Heb bij Newcastle de linksback Mattock aangetrokken, speelt bij Leicester City, jonge talentvolle Engelsman die volgens mijn scouts vele malen beter zal worden dan Jose Enrique!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad gelijk in.
Dan kan je beter Bale halen of Marcelo van Real Madrid.
Lahm kan ook nog.
Of Maxwell.
Maar nog lang niet op dat niveau zit.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:07 schreef bear87 het volgende:
[..]
Heb bij Newcastle de linksback Mattock aangetrokken, speelt bij Leicester City, jonge talentvolle Engelsman die volgens mijn scouts vele malen beter zal worden dan Jose Enrique!
ja dat is wel zo maar het is geen super goede speler oid.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aissati is dan in FM ook gewoon een hele goede speler.
In het echt kon Eriksen ook naar Chelsea toe en hij wordt als een van de betere Deense talenten gezien.
Maxwell, Chiellini of Abidal mischienquote:Op woensdag 19 november 2008 21:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Klopt, Mattock heb ik in FM '08 al gescout en in m'n team gehad, 't lijkt of ie nu wat minder is ook. Sakho moet 35 mln kosten, dat gaat 'm nu niet worden dus.
quote:
quote:
quote:
quote:
Patch instaleren.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:05 schreef Svnn het volgende:
wel veel geblesseerde met dit spel valt het jullie ook op? niks tegen te doen nog denk?
Ik heb na 25 wedstrijd met Man City pas 2 blessures gehad van langer dan 2 wekenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:11 schreef Wessiej het volgende:
Met patch heb ik elke wedstrijd 2/3 nieuwe geblesseerde.
Zelfde bij mij, maar dan 1,2 miljoen.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:17 schreef sjimz het volgende:
PSV koopt Rommedahl weer terug voor 950.000!!!
Probeer Roberto Verhagen eens.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:29 schreef Rorata het volgende:
Weet iemand goede gratis spelers voor een bluesquare north divisie team in Engeland? Heb geen scout
Rommedahl accepteert het contract nietquote:Op woensdag 19 november 2008 22:17 schreef sjimz het volgende:
PSV koopt Rommedahl weer terug voor 950.000!!!
Jeweetochquote:Op woensdag 19 november 2008 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
1e seizoen met manchester city als 3e geeindigd, hopelijk komen nu de echte toppers wel!
moet zeggen dat ik fm 2009 wel iets wat lekkerder vind spelen dan 08
edit: don royco props voor de op!
Tuyp?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:59 schreef Scorpie het volgende:
Hm ik zoek nog een goeie goedkope spits, niet te oud. Den Oudenis uit vorm, en Bargas (de runner-up) is nog lang niet klaar voor het werk zo te zien...
Ik ook gelukkig nog niet...quote:Op woensdag 19 november 2008 20:42 schreef sjimz het volgende:
Ik heb nog helemaal geen last van die onrealistische transferbedragen.
Je kan ook een goed team gaan coachen.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zie het al, het is weer hetzelfde als vorig jaar. Tight voorsprong standaard vlak voor tijd afgeven. Penaltyserie standaard verliezen... etc.
Moet je je tacktieken veranderen in de laatste minuten om de voorsprong vast te houden.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zie het al, het is weer hetzelfde als vorig jaar. Tight voorsprong standaard vlak voor tijd afgeven. Penaltyserie standaard verliezen... etc.
Concentratie..quote:Op woensdag 19 november 2008 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb hem ook als reservedoelman gehaald voor 300k ofzo.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:45 schreef TJDoornbos het volgende:
goeie OP DR
WTF welke joker haalt vermeer naar fey......
Ikke....wie wil er nou door met Timmer??quote:Op woensdag 19 november 2008 23:45 schreef TJDoornbos het volgende:
goeie OP DR
Thanks TJquote:Op woensdag 19 november 2008 23:45 schreef TJDoornbos het volgende:
goeie OP DR
Een wedstrijdje IJsland - Nederland?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:56 schreef kweek89 het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
het was me het avondje wel daar bij Deportive...Maar gewoon fking dooor!!!!
Redrebbit...dit showt maar weer hoé erg overrated Tuyp is haha
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Thanks TJ
[..]
Een wedstrijdje IJsland - Nederland?
Maar heeft ook een Nederlands paspoortquote:Op donderdag 20 november 2008 00:15 schreef kweek89 het volgende:
[..]
Nelisse is een NL Antillen spelert
Nicequote:Op donderdag 20 november 2008 00:32 schreef sjimz het volgende:
Mijn centrale verdediging voor de toekomst is binnen met Ajax.
Nadat ik in de winterstop van vorig seizoen al Sakho had gehaald komt nu Henrique van Barca over.
ahahahaquote:
Darley is goed genoegquote:Op woensdag 19 november 2008 23:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook als reservedoelman gehaald voor 300k ofzo.
Die heb ik verhuurd.quote:
Heb hem net binnengetrokken met usenet.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:17 schreef RayMania het volgende:
En wie begint over illegaal gedoe die krijgt met mij te maken.
Zo.
Op het SI-forum staan wat verdedigende 4-3-3 opstellingen.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:26 schreef VlaDje het volgende:
M'n game met Partizan Beograd gaat ook alweer slecht.
5 wedstrijden, 0 winst, 4 gelijk en 1 verloren.
In de 3e kwalificatieronde thuis 0-0 gespeeld tegen Liverpool, uit ben ik in de slotfase er helemaal afgespeeld, 4-1.
Nu de UEFA cup in dus, tegen Gyór(HUN).
Iemand een tactic waarmee ik ook weet te scoren als ik nog niet achter sta? (ben dit seizoen 4x 2-0 achtergekomen en het tot 2-2 getrokken in het laatste kwartiertje)
Speel 5-4-1. (hangende man achter de spits)
==================================
==================ST==============
==============AMC================
===============MC===========MR===
================DM================
=======WBL=======================
========DL====DC===DC====DR======
===============GK================
Team-instellingen pas ik aan aan de tegenstander (iets meer terughoudend voetballen tegen grote clubs)
Quick, wide en direct, tight marking, en ik maak gebruik van een targetman.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een 4-4-2 of 4-3-3, maar ben nu te laat om zelf te gaan expirimenteren in wedstrijden, en daarom hoop ik dat jullie me een beetje de goede kant op kunnen & willen sturen.
Spelers zijn geen beperking voor mij, heb een brede selectie (als iedereen weer terug is van zijn blessure).
En in de jeugd lopen een paar jongens die er wel om staan te springen om mee te ballen met het eerste.
ik heb op het manutd forum een mooie taktiek gevonden.. deze even gefine-tuned en aangepast aan mijn spelersmateriaal en het loopt wel aardig tot nu toe..quote:Op donderdag 20 november 2008 09:26 schreef VlaDje het volgende:
M'n game met Partizan Beograd gaat ook alweer slecht.
5 wedstrijden, 0 winst, 4 gelijk en 1 verloren.
In de 3e kwalificatieronde thuis 0-0 gespeeld tegen Liverpool, uit ben ik in de slotfase er helemaal afgespeeld, 4-1.
Nu de UEFA cup in dus, tegen Gyór(HUN).
Iemand een tactic waarmee ik ook weet te scoren als ik nog niet achter sta? (ben dit seizoen 4x 2-0 achtergekomen en het tot 2-2 getrokken in het laatste kwartiertje)
Speel 5-4-1. (hangende man achter de spits)
==================================
==================ST==============
==============AMC================
===============MC===========MR===
================DM================
=======WBL=======================
========DL====DC===DC====DR======
===============GK================
Team-instellingen pas ik aan aan de tegenstander (iets meer terughoudend voetballen tegen grote clubs)
Quick, wide en direct, tight marking, en ik maak gebruik van een targetman.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een 4-4-2 of 4-3-3, maar ben nu te laat om zelf te gaan expirimenteren in wedstrijden, en daarom hoop ik dat jullie me een beetje de goede kant op kunnen & willen sturen.
Spelers zijn geen beperking voor mij, heb een brede selectie (als iedereen weer terug is van zijn blessure).
En in de jeugd lopen een paar jongens die er wel om staan te springen om mee te ballen met het eerste.
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op het SI-forum staan wat verdedigende 4-3-3 opstellingen.
Hebben jullie een linkje voor me? Wellicht in PM?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:32 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik heb op het manutd forum een mooie taktiek gevonden.. deze even gefine-tuned en aangepast aan mijn spelersmateriaal en het loopt wel aardig tot nu toe..
Ik kan je wel een link geven, maar je moet je sowieso reggen voordat je ze kan zien/downloaden.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie een linkje voor me? Wellicht in PM?
Dan zoek ik zelf even!quote:Op donderdag 20 november 2008 09:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan je wel een link geven, maar je moet je sowieso reggen voordat je ze kan zien/downloaden.
U heeft PMquote:Op donderdag 20 november 2008 09:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie een linkje voor me? Wellicht in PM?
Gelezen! Thnx hoor!quote:
Even off topic, welk lettertype heb je gebruikt bij de tussenkopjes?quote:
Een mooi lettertypequote:Op donderdag 20 november 2008 11:08 schreef Superheld het volgende:
[..]
Even off topic, welk lettertype heb je gebruikt bij de tussenkopjes?
Heb 'em alquote:
Aan de club die de Fair Pluy cup in eigen land wint toch? Minste kaarten? Vorig jaar mocht St Truiden ofzo daardoor toch ineens Europa in?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dit is dus de eindstand, maar waarom de Graafschap europees speelt is mij niet helemaal duidelijk. Het is wel zo dat Holland een extra plaats in de EC toegewezen kreeg door het Fair Play klassement, maar of die aan een random club wordt uitgedeeld lijkt me sterk.
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat dat dat oostbloktoernooi is? Verleden jaar in het echie speelde FC Utrecht daarin. Ik kan even niet op de naam komen, maar de eerste 4 teams uit dat toernooi mogen doorstromen naar de UEFA Cup.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dit is dus de eindstand, maar waarom de Graafschap europees speelt is mij niet helemaal duidelijk. Het is wel zo dat Holland een extra plaats in de EC toegewezen kreeg door het Fair Play klassement, maar of die aan een random club wordt uitgedeeld lijkt me sterk.
[ afbeelding ]
Intertotoquote:Op donderdag 20 november 2008 13:50 schreef GasTurbine het volgende:
Ik neem aan dat dat dat oostbloktoernooi is? Verleden jaar in het echie speelde FC Utrecht daarin. Ik kan even niet op de naam komen, maar de eerste 4 teams uit dat toernooi mogen doorstromen naar de UEFA Cup.
Zou maar zo kunnen, maar het is wel opmerkelijk in elk gevalquote:Op donderdag 20 november 2008 13:50 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat dat oostbloktoernooi is? Verleden jaar in het echie speelde FC Utrecht daarin. Ik kan even niet op de naam komen, maar de eerste 4 teams uit dat toernooi mogen doorstromen naar de UEFA Cup.
Wel erg realistisch spel dus !quote:Op donderdag 20 november 2008 13:08 schreef Superheld het volgende:
Vlieg er natuurlijk tegen Dortmund uit door een tegengoal in de 89e minuutmoffen
Ik vind die onrealistische transferbedragen bij FM 2008 erger dan in deze versiequote:Op woensdag 19 november 2008 20:42 schreef sjimz het volgende:
Ik heb nog helemaal geen last van die onrealistische transferbedragen.
Fausto Rossi, maakte bij mij tijdens zijn debuut 2 assists en 1 goalquote:Op donderdag 20 november 2008 14:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, maar het is wel opmerkelijk in elk geval.
Net Sankoh voor 3,6 miljoen verkocht aan Napoli en Fausto Rossi voor 2 miljoen aangetrokken. Nu nog even kijken of ik een goed talent als centrale verdediger op de kop kan tikken als back-up achter Granqvist en Eduardo.
Niemand doet hier netwerkgames?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:26 schreef ganzenherder het volgende:
Ik wil dolgraag met een maat een netwerkgame opstarten maar het wil maar niet lukken met verbinding maken.
Nu heb ik net poorten 10094 en 10093 opengemaakt als host zijnde maar het werkt nog steeds niet?
Wat gaat er verkeerd?
Ik zou een 4-4-2 tacktiek maken als het een van je eerste is, makkelijker voor de basisquote:Op donderdag 20 november 2008 16:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Echt lastig om een goed werkende tactiek te maken.
Hoe weet jij nou dat het een kut spel is?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer komt update 2 uit? Vind het nu nog een kut spel
Hoeveel te besteden?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:28 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een goede rechtsback. Iemand tips?
Ik ben Ajax.
Heb 35 miljoen aan transfergeld, maar ik wil eigenlijk max 15 eraan besteden.quote:
Behrami?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:34 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Heb 35 miljoen aan transfergeld, maar ik wil eigenlijk max 15 eraan besteden.
Bij fixtures (wedstrijden) - arrange friendly. Dan kun je een team kiezen (uit of thuis).quote:Op donderdag 20 november 2008 19:02 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe organiseer ik ookalweer een friendly?
3d uitzetten? Helpt dat?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:59 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik crash op het moment dat ik een wedstrijd start... Hele game loopt soepel, maar zonder wedstrijden wordt het een beetje een lastig verhaal... Iemand een idee?
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 20 november 2008 19:03 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Bij fixtures (wedstrijden) - arrange friendly. Dan kun je een team kiezen (uit of thuis).
Krijg je ook zo'n bericht van crash dump gedoe?quote:
Nee ik krijg juist helemaal nergens bericht van, dat is het frustrerende. Het balletje begint nadat ik de opstelling heb gemaakt te draaien, en die stopt ook niet meer.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:23 schreef superjood het volgende:
[..]
Krijg je ook zo'n bericht van crash dump gedoe?
Ja.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Bij mij is 3D niet eens een optie trouwens... kan het zijn dat het spel deze automatisch weghaalt als je pc er niet geschikt voor is
dit had ik dus ook en ik heb het spel opgeslagen voordat de wedstrijd begon en toen liep het weer vast en heb ik het spel opnieuw opgestart en het liep weer doorquote:Op donderdag 20 november 2008 19:30 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Nee ik krijg juist helemaal nergens bericht van, dat is het frustrerende. Het balletje begint nadat ik de opstelling heb gemaakt te draaien, en die stopt ook niet meer.
Precies hetzelfde probleem hier, frustratie ten topquote:Op donderdag 20 november 2008 19:30 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Nee ik krijg juist helemaal nergens bericht van, dat is het frustrerende. Het balletje begint nadat ik de opstelling heb gemaakt te draaien, en die stopt ook niet meer.
Was bij de vorige versies ook al zo.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:09 schreef JeroenV het volgende:
Vet
In de winter speel ik op een wit veld met oranje bal
Ik speel een netwerkgame met z'n 2en. Geen enkel probleem. Net zo oud en vertrouwd als de afgelopen jarenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Niemand doet hier netwerkgames?
Je maakt me jaloersquote:Op donderdag 20 november 2008 21:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat 3d-gebeuren maakt 't spel zoveel intenser. Zit je met 'n 1-1 stand op 't puntje van je stoel en zie je van grote afstand 'n bal er al ingaan maar dan knalt ie onderkant lat eruit
Prachtig
Ik snap het echt niet, bij ons wil het maar niet werken... Heb je echt niks speciaals hoeven te doen om het werkende te krijgen?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:24 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ik speel een netwerkgame met z'n 2en. Geen enkel probleem. Net zo oud en vertrouwd als de afgelopen jaren
Nee, alleen aanvinken "run as server" en dan op de normale manier een game starten.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, bij ons wil het maar niet werken... Heb je echt niks speciaals hoeven te doen om het werkende te krijgen?
Werkt dus niet bij ons, verdommequote:Op donderdag 20 november 2008 22:11 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Nee, alleen aanvinken "run as server" en dan op de normale manier een game starten.
Al een goed werkende tactiek voor Roda gevonden? Bij mij gaat het echt slecht. Heb geen spelers kunnen halen. Alleen Matondo verkocht voor 800.000 aan Wilem 2. Denk laat maar gaan... Maar standaard 4-4-2 wil niet zo lekker werkenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:52 schreef GasTurbine het volgende:
Speel nu met Roda JC, met 1 miljoen aan transfergeld. Iemand nog een leuk FMtalentje bij de hand?
De voorbereiding heb ik zelf moeten regelen, en heb dus achtereenvolgens tegen Babberich(8-0), Capelle(5-0), Limburgia (8-1) en 2 belgische amateurs (7-0 & 4-0) gespeeld. Mitchell Schet van Feyenoord geleend, en hij doet het redelijk goed. De grote clubs willen niet echt meewerken met een leuk affiche voor een oefenpotje. De financiën zijn ook aardig rood, dus moet even een paar keepers, jeugdspelers en Saijs wegdoen.
Hmm. Bij mij gaat het wel redelijk. Op het middenveld knalt Meeuwisse ze er vanaf de 35-yards in, terwijl Linssen hem op het middenveld assisteert. Als RM en LM's heb ik Schet as RM, en De Jong als LM.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef Razer het volgende:
[..]
Al een goed werkende tactiek voor Roda gevonden? Bij mij gaat het echt slecht. Heb geen spelers kunnen halen. Alleen Matondo verkocht voor 800.000 aan Wilem 2. Denk laat maar gaan... Maar standaard 4-4-2 wil niet zo lekker werken
Ik kwam hem ook tegen, komtie niet door de medische keuring :Squote:Op donderdag 20 november 2008 18:55 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Rivas![]()
[ afbeelding ]
Stats
[ afbeelding ]
spelers verkopen, trainers verkopen en niet zon grote salarissen uitgeven:Pquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kom je uit de rode cijfers? Mijn schuld wordt alleen maar groter.
ik heb er ook last van en ik zit zo'n 20k onder mn salarissenbudget..quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:01 schreef fetss het volgende:
[..]
spelers verkopen, trainers verkopen en niet zon grote salarissen uitgeven:P
Hoe onrealistisch kan een spel zijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb met Ajax ook Praijnic gehaald, ook een goede aanwinstquote:Op donderdag 20 november 2008 16:37 schreef JeroenV het volgende:
Ik speel met Ajax nu zo:
GK
DL-DC-DC-DR
MC-MC-MC
AML------AMR
SC
Werkt zeer goed, sta eerste en heb al 20 wedstrijden niet verloren oid. Pijltjes naar voren bij de vleugels.
Zojuist met 2-1 gewonnen. Stond 1-0 achter, Suarez maakt in de 95e minuut 2-1
Overigens Ugur Yildirim en Mariano Promesgehaald voor de vleugels, maar beiden doen het verrassend goed. Verdedigend blok staat ook als een huis met Vermaelen en Van Der Wiel, die Oleguer eruit gespeeld heeft.
koop tuyp!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:55 schreef sjimz het volgende:
Ik blijf maar moeilijk scoren
Ik had Huntelaar nooit moeten verkopen
188 miljoenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:22 schreef crinoc het volgende:
Ik zoek nog een goeie D C voor Real Madrid.
Budget remaining 188mil, maar dat hoeft ook niet op..
Iemand idee?
Fazio.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:22 schreef crinoc het volgende:
Ik zoek nog een goeie D C voor Real Madrid.
Budget remaining 188mil, maar dat hoeft ook niet op..
Iemand idee?
Ik heb idd de gewoonte om vrij snel door m'n games heen te gaan.quote:
Hier ook, 3 maanden nu in dienst, al 5x geblesseerd, en nu heeft die een blessure van 8 ! maandenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:50 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik heb idd de gewoonte om vrij snel door m'n games heen te gaan.
De centrale verdediger David van Palmeiras is aardig goed in mijn game trouwens.![]()
[ afbeelding ]
V.d. Vaart kan niet eens normaal in zijn wedstrijdritme komen door al die blessures. [ afbeelding ]
quote:
Ik denk dat ie daarom op de transferlijst stond bij Real. Gelukkig heb ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hier ook, 3 maanden nu in dienst, al 5x geblesseerd, en nu heeft die een blessure van 8 ! maanden
probeer het via Hamachi, ff zoeken op Man Utd staat daar een hele uitleg over.. werkt uitstekend!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Niemand doet hier netwerkgames?
Ik ga spelenquote:MU Data Update I
Een nieuwe game, een nieuw updateseizoen met vandaag de eerste MU Data Update. Uiteraard is er veel gefixt in deze update: om te beginnen zijn er veel competitienamen verbeterd: je speelt in deze update nu met je topclub in de Champions League i.p.v. de European Cup. Ook zijn de UEFA Cup en Intertoto veranderd (waren EFA-Cup & Zomerbeker). Qua Nederlandse competitie speelt je vanaf nu écht in de Eredivisie of Jupiler League. Meer informatie en de downloadlink vind je bij 'Lees meer'.
Kom ik aan bij punt 2: veel clubnamen zijn veranderd door heel Europa. Geen Spurs, Man City of Man Utd. meer maar nu de volledige clubnamen.
Puntje 3, 4, 5 & 6 zijn van toepassing op het Nederlandse voetbal. Zo zijn er een aantal media uit Nederland toegevoegd. Zo zul je o.a. Studio Sport of het AD Sportwereld terug kunnen vinden tijdens een persconferentie. Ook zijn er awards toegevoegd: wanneer je bijvoorbeeld Emmen bent kan het zo zijn dat jouw speler de Gouden en/of Bronzen stier wint! Punt 5 vind ook plaats in Nederland: samen met Robin In 't Hout zijn de Eredivisie selecties onder handen genomen en zullen er een groot aantal spelers zijn die van club zijn veranderd (meer daarover in de fixlist: Nederlandse Verandering te vinden in de Download). Punt 6 is dat er een aantal ''Jong'' teams zijn toegevoegd. Geen Ajax 2 meer maar nu Jong Ajax. Zo is dat ook het geval bij o.a. Jong Feyenoord, spelend op Varkenoord en FC Groningen spelend op sportpark Corpus den Hoorn.
Punt 7 gaat over de vele transfers & wijzigingen. Roda JC heeft een nieuwe manager genaamd Harm van Veldhoven en deze is ook in deze update terug te vinden. Edwin van der Sar speelt geen interlands meer en FC Twente speelt nu in de Grolsh Veste. Tot slot is er geprobeerd om een groot aantal foutieve data issues uit de game te halen. Jack Tuyp is niet meer zo overrated als dat hij was, van Wolfswinkel is wat beter gemaakt en Enoh's positie zal nu wel kloppen.
Natuurlijk is dit niet alles wat er is gewijzigd. De fixlist vind je in de download. Ik zou zeggen downloaden die handel en heerlijk een nieuwe game starten met de MU Data Update!
quote:
Aan welk tijdsbestek moeten we dan denken?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:21 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
overigens komt er binnenkort ook een officiele FM patch uit, hierover later meer.
Kijk es op manutd.nlquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:42 schreef GeneraalUli het volgende:
Iemand nog links naar mooie facepacks en kits enzo?
Dat mag niet boefjequote:Op vrijdag 21 november 2008 15:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kan je FM nou zonder CD spelen na installatie? Want anders overweeg ik hem toch maar te kopen samen met iemand..
kan geen exacte datum geven nog, maar ergens in december.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Aan welk tijdsbestek moeten we dan denken?
Speel nog wel ff verder dan met mijn oude db.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:52 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
kan geen exacte datum geven nog, maar ergens in december.
waar speelt ie bij jou?, wat is je opstelling?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:48 schreef crinoc het volgende:
Bah, Chelsea bied op Affelay die ontzettend goed speelt bij mij..
En ik moet het aannemen.. flauw.
Echtwel man utd doet altijd na de transferperiode een update, en meestal daarna nog een kleine waar alle laatste updates zijn verwerkt. Echt heel erg veel jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:04 schreef andre347 het volgende:
Ik heb de game zelf nog niet binnen (kut VI) maar ik heb mezelf voorgehouden om te spelen met de db die SI games zelf gemaakt heeft. Dus niet met de ManUtd updates. Dit omdat er te veel updates komen en hierdoor kan ik steeds niet de verleiding weerstaan om toch maar even een nieuwe game op te starten
Vooral in de transfer periodes regent het updates.
Die tactiek heb je van een engelse forum vandaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:20 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat echt fantastisch.
Ik zou trouwens ook wel willen dat PSV (of een andere club) Rommedahl koopt voor 1,2 miljoen maar niemand wil hem bij mij
Dos Santos kreeg ik trouwens gewoon gratis aangeboden
Bij mij ging die ook niet goed, maar AC Milan wilde hem toch voor 20 miljoen hebben.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:29 schreef Wessiej het volgende:
Keirrison verpeste het bij mij, gelukkig verkocht voor 9,5 miljoen, hij was maar 4,5 waard
Aardig team heb ik nu het 2e seizoen met Ajax
Yup, via tinypic bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:33 schreef Svnn het volgende:
hoe voeg ik een plaatje toe? heb een screenshot.. moet ik em eerst helemaal uploaden?
Ustari? Ochoa?quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Welke keepers zijn superieur en haalbaar voor een club als Ajax.
- Hugo Llorisquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Welke keepers zijn superieur en haalbaar voor een club als Ajax.
Nee niet eens. Ik verzin zelf ook wel eens wat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Die tactiek heb je van een engelse forum vandaan.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:19 schreef Svnn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL @ aantal overtredingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je wilt blijven waarom teken je dan niet bij??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huntelaar verkocht, Berg zijn 1e match
![]()
Hij is binnen hoor
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Wat?quote:Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Nou flink gaan 3d-en danquote:
Zojuist Barça in Nou Camp alle hoeken van 't veld laten zien. 4-2-4 en flink op de aanval en ze kwamen er niet uit
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
kon toch ook een voetbalspelert zijn joh!quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk FIFA09 als ik zo in dit topic lees.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”![]()
Heb hem ook binnen....net alles geïnstalleerd en vanavond na TOP lekker aan de gang
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat had gekund ware het niet dat hij al eerder had vermeld dat hij het spel nog niet hadquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:18 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
kon toch ook een voetbalspelert zijn joh!![]()
![]()
ben ff terug naar FM 08 met VVV, Ferry de Regt...talentje? ja/nee
verkopen voor 150k?you might aswell do the white line![]()
Hij wordt nu geïnstalleerd
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
Nee, zelf houden..quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:35 schreef kweek89 het volgende:
ben ff terug naar FM 08 met VVV, Ferry de Regt...talentje? ja/nee
verkopen voor 150k?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Ik denk dat jij je bijdehante mond maar eens moet houden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk FIFA09 als ik zo in dit topic lees.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je bijdehante mond maar eens moet houden.![]()
![]()
Over een paar weken heb ik weer eens een goede pc waar ik wat mee kan. Dan FM eens binnen halen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je bijdehante mond maar eens moet houden.![]()
![]()
![]()
Hallo lui, hier spreekt Johan Cruijff, de nieuwe trainer van Ajax
zie hier mijn voorbeeldig gedragende spelersgroep, en competitie tussenstand:
Laten we maar beginnen met de opstelling, 4-5-1, maar bij balbezit zal dit omgetoverd worden ot 4-2-3-1 als het ware.
Klikje
Helaas ben ik in de Uefa cup al in de groepsronde uitgeschakeld, mede door een slechte tactiek maar vóóral door de slechte opstelling die ik toen nog had. Heel rot met 4-0 van portsmouth verloren, en nog eentje geloof ik, uiteindelijk 6 punten behaald in de 4 wedstrijden, maar de nummer 1, 2 & 3 hadden respectievelijk 8, 7 & 7 punten.
In de competitie had ik ook een valse start maar daar ben ik nu wel overheen.
keeeeeeeeelik
Uiteindelijk komen we bij het hoogtepunt van mijn carriére tot nog toe, het transferbeleid;
Natuurlijk kan ik niet zeggen dat ik net in de editor heb aangepast dat er een suikeroom bij de club zit, in plaats van iets met een beurs bedrijf achtig iets.. :$ maar goed, ik maak het natuurlijk niet té bont.
kliekkkkkkkkkkkkk
Vooral in Nicolás Mazzola zie ik toekomst.
Francisco Sanchez ziet er ook wel goed uit voor een 16 jarige.
suggesties, commentaar, aanmerkingen?
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.![]()
Ajax winterkampioen.
Nieuwe spelers januari:
1
2
3
4
5
Uit
De Jong
Gentenaar
Leonardo
Oleguer
[ Bericht 42% gewijzigd door MisterJ.Lo op 21-11-2008 21:09:09 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
waarom speelt iedereen eigenlijk in het Nederlands?Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo![]()
nationalisten ten topquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:54 schreef Reddiablo het volgende:
waarom speelt iedereen eigenlijk in het Nederlands?
Omdat ik steeds vergeet om hem in te stellen op Engels... met de vertalingen gaat het weer niet helemaal goed namelijk, volgens mijquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:54 schreef Reddiablo het volgende:
waarom speelt iedereen eigenlijk in het Nederlands?.
![]()
duhuhhquote:
Ik speel altijd in het Engels.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:54 schreef Reddiablo het volgende:
waarom speelt iedereen eigenlijk in het Nederlands?![]()
En dan bedoel ik dus bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik steeds vergeet om hem in te stellen op Engels... met de vertalingen gaat het weer niet helemaal goed namelijk, volgens mij.
Speler van team A maakt een fout, tegenstander scoort, wedstrijdcommentaar: "Team A. zette het ze betaald!" Team A is vol in de aanval, tegenpartij komt er amper uit, commentaar: "Kan Team A de storm luwen?"
Het commentaar zit dus bij het verkeerde team.
![]()
Ik ook, ik weet niet eens hoe ik het moet veranderen zo lang speel ik al in het Engelsquote:
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo![]()
Ik heb het eens aangepast naar Engels... en nu was ik eindelijk gewend aan die Nederlandse positienamen, moet ik weer wennen aan de Engelse![]()
.
![]()
Wel vreselijk irritant dat ik nog steeds hetzelfde probleem heb. Allerlei instellingen aangepast, maar dat mag niet baten tot nu toe. Ik zie op google wel een hit terugkomen met dit probleem op de website van FM, maar dan lijkt vervolgens het forum leeg te zijn, en wordt er gezegd dat er al meer dan een maand niet is gepost op het FM2009 gedeelte? Lijkt me sterk...![]()
Komen Rossi en Ustari ineens niet meer?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ajax winterkampioen.
Nieuwe spelers januari:
1
2
3
4
5
Uit
De Jong
Gentenaar
Leonardo
Oleguer![]()
Wie ga je naar Feyenoord halen? Kaka, of wordt 't Fabregas? Of gewoon allebei?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga nu Eens opnieuw beginnen met MU Data Update 1"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Jeroen Verhoeven en jack Tuypquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wie ga je naar Feyenoord halen? Kaka, of wordt 't Fabregas? Of gewoon allebei?![]()
![]()
ik snap dus niets van de nederlandse vertaling maar speel al sinds 1999 ofzo in het engels...dus dat ook gewendquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:54 schreef Reddiablo het volgende:
waarom speelt iedereen eigenlijk in het Nederlands?
you might aswell do the white line![]()
heb je moeite dan om je eigen taal te begrijpenquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:26 schreef kweek89 het volgende:
[..]
ik snap dus niets van de nederlandse vertaling maar speel al sinds 1999 ofzo in het engels...dus dat ook gewend
![]()
![]()
De Nederlandse vertaling is al sinds jaren echt te kut voor woorden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:33 schreef Svnn het volgende:
[..]
heb je moeite dan om je eigen taal te begrijpen
Kromme zinnen enzo.![]()
jammer dat de zuid amerikanen pas op hun 18de weg mogenquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:26 schreef Scorpie het volgende:
Ook weer een leuke speler gespot voor 4 ton: Victor Manon, Aanvaller, speelt bij Pachuca, 16 jaar:
[ afbeelding ]
ik heb er ook al 1 vast gelegd van 16 jaar, dus nog even 1,5 jaar wachen voor hij komt
Kan je nog iets als man to man marking toepassen? Ik kan het niet vinden in tactics
Ik wil gewoon 1 man op een tegenstander zetten, desnoods 2.![]()
Daarom snap ik hem juistquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
De Nederlandse vertaling is al sinds jaren echt te kut voor woorden.
Kromme zinnen enzo.![]()
![]()
je kunt toch gewoon bij marking ipv zonal voor man kiezen? dit kan bij de speler zelf ingesteld worden..quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:20 schreef Scorpie het volgende:
Kan je nog iets als man to man marking toepassen? Ik kan het niet vinden in tactics
Ik wil gewoon 1 man op een tegenstander zetten, desnoods 2.
![]()
gewoon bij "tactiek" -» "teamtactiek" staat het ook gewoon, dan is het gelijk voor het hele teamquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:48 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon bij marking ipv zonal voor man kiezen? dit kan bij de speler zelf ingesteld worden..
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:33 schreef Svnn het volgende:
[..]
heb je moeite dan om je eigen taal te begrijpen
bij FM wel, die vertalingen zijn zoo krom dat ik het beter snap in het engels.
voor de rest gaat mijn voorkeur sowieso uit naar Engels, veel simpelere universele taal
Vind ondirecte vrije trap ook wel netjes vertaald
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
pfft...snap er niets van...zit 20k onder wage budget, heb quitte gespeeld met transfers en toch gaat VVV hard richting de rode cijfers
Schalke begint toch een beetje te draaien nu. Na 3 wedstrijden zonder punten, 8 punten gehaald uit de laatste 4 wedstrijden, waaronder een 0-0 uit bij Bayern. En het kon niet anders, of Van Bommel kreeg rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |