Behrami?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:34 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Heb 35 miljoen aan transfergeld, maar ik wil eigenlijk max 15 eraan besteden.
Bij fixtures (wedstrijden) - arrange friendly. Dan kun je een team kiezen (uit of thuis).quote:Op donderdag 20 november 2008 19:02 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe organiseer ik ookalweer een friendly?
3d uitzetten? Helpt dat?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:59 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik crash op het moment dat ik een wedstrijd start... Hele game loopt soepel, maar zonder wedstrijden wordt het een beetje een lastig verhaal... Iemand een idee?
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 20 november 2008 19:03 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Bij fixtures (wedstrijden) - arrange friendly. Dan kun je een team kiezen (uit of thuis).
Krijg je ook zo'n bericht van crash dump gedoe?quote:
Nee ik krijg juist helemaal nergens bericht van, dat is het frustrerende. Het balletje begint nadat ik de opstelling heb gemaakt te draaien, en die stopt ook niet meer.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:23 schreef superjood het volgende:
[..]
Krijg je ook zo'n bericht van crash dump gedoe?
Ja.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Bij mij is 3D niet eens een optie trouwens... kan het zijn dat het spel deze automatisch weghaalt als je pc er niet geschikt voor is
dit had ik dus ook en ik heb het spel opgeslagen voordat de wedstrijd begon en toen liep het weer vast en heb ik het spel opnieuw opgestart en het liep weer doorquote:Op donderdag 20 november 2008 19:30 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Nee ik krijg juist helemaal nergens bericht van, dat is het frustrerende. Het balletje begint nadat ik de opstelling heb gemaakt te draaien, en die stopt ook niet meer.
Precies hetzelfde probleem hier, frustratie ten topquote:Op donderdag 20 november 2008 19:30 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Nee ik krijg juist helemaal nergens bericht van, dat is het frustrerende. Het balletje begint nadat ik de opstelling heb gemaakt te draaien, en die stopt ook niet meer.
Was bij de vorige versies ook al zo.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:09 schreef JeroenV het volgende:
Vet
In de winter speel ik op een wit veld met oranje bal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |