Heb 'em alquote:
Aan de club die de Fair Pluy cup in eigen land wint toch? Minste kaarten? Vorig jaar mocht St Truiden ofzo daardoor toch ineens Europa in?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dit is dus de eindstand, maar waarom de Graafschap europees speelt is mij niet helemaal duidelijk. Het is wel zo dat Holland een extra plaats in de EC toegewezen kreeg door het Fair Play klassement, maar of die aan een random club wordt uitgedeeld lijkt me sterk.
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat dat dat oostbloktoernooi is? Verleden jaar in het echie speelde FC Utrecht daarin. Ik kan even niet op de naam komen, maar de eerste 4 teams uit dat toernooi mogen doorstromen naar de UEFA Cup.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dit is dus de eindstand, maar waarom de Graafschap europees speelt is mij niet helemaal duidelijk. Het is wel zo dat Holland een extra plaats in de EC toegewezen kreeg door het Fair Play klassement, maar of die aan een random club wordt uitgedeeld lijkt me sterk.
[ afbeelding ]
Intertotoquote:Op donderdag 20 november 2008 13:50 schreef GasTurbine het volgende:
Ik neem aan dat dat dat oostbloktoernooi is? Verleden jaar in het echie speelde FC Utrecht daarin. Ik kan even niet op de naam komen, maar de eerste 4 teams uit dat toernooi mogen doorstromen naar de UEFA Cup.
Zou maar zo kunnen, maar het is wel opmerkelijk in elk gevalquote:Op donderdag 20 november 2008 13:50 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat dat oostbloktoernooi is? Verleden jaar in het echie speelde FC Utrecht daarin. Ik kan even niet op de naam komen, maar de eerste 4 teams uit dat toernooi mogen doorstromen naar de UEFA Cup.
Wel erg realistisch spel dus !quote:Op donderdag 20 november 2008 13:08 schreef Superheld het volgende:
Vlieg er natuurlijk tegen Dortmund uit door een tegengoal in de 89e minuutmoffen
Ik vind die onrealistische transferbedragen bij FM 2008 erger dan in deze versiequote:Op woensdag 19 november 2008 20:42 schreef sjimz het volgende:
Ik heb nog helemaal geen last van die onrealistische transferbedragen.
Fausto Rossi, maakte bij mij tijdens zijn debuut 2 assists en 1 goalquote:Op donderdag 20 november 2008 14:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, maar het is wel opmerkelijk in elk geval.
Net Sankoh voor 3,6 miljoen verkocht aan Napoli en Fausto Rossi voor 2 miljoen aangetrokken. Nu nog even kijken of ik een goed talent als centrale verdediger op de kop kan tikken als back-up achter Granqvist en Eduardo.
Niemand doet hier netwerkgames?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:26 schreef ganzenherder het volgende:
Ik wil dolgraag met een maat een netwerkgame opstarten maar het wil maar niet lukken met verbinding maken.
Nu heb ik net poorten 10094 en 10093 opengemaakt als host zijnde maar het werkt nog steeds niet?
Wat gaat er verkeerd?
Ik zou een 4-4-2 tacktiek maken als het een van je eerste is, makkelijker voor de basisquote:Op donderdag 20 november 2008 16:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Echt lastig om een goed werkende tactiek te maken.
Hoe weet jij nou dat het een kut spel is?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer komt update 2 uit? Vind het nu nog een kut spel
Hoeveel te besteden?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:28 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een goede rechtsback. Iemand tips?
Ik ben Ajax.
Heb 35 miljoen aan transfergeld, maar ik wil eigenlijk max 15 eraan besteden.quote:
Behrami?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:34 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Heb 35 miljoen aan transfergeld, maar ik wil eigenlijk max 15 eraan besteden.
Bij fixtures (wedstrijden) - arrange friendly. Dan kun je een team kiezen (uit of thuis).quote:Op donderdag 20 november 2008 19:02 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe organiseer ik ookalweer een friendly?
3d uitzetten? Helpt dat?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:59 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik crash op het moment dat ik een wedstrijd start... Hele game loopt soepel, maar zonder wedstrijden wordt het een beetje een lastig verhaal... Iemand een idee?
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 20 november 2008 19:03 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Bij fixtures (wedstrijden) - arrange friendly. Dan kun je een team kiezen (uit of thuis).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |