Nee niet eens. Ik verzin zelf ook wel eens wat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Die tactiek heb je van een engelse forum vandaan.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:19 schreef Svnn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL @ aantal overtredingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je wilt blijven waarom teken je dan niet bij??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huntelaar verkocht, Berg zijn 1e match
![]()
Hij is binnen hoor
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Wat?quote:Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Nou flink gaan 3d-en danquote:
Zojuist Barça in Nou Camp alle hoeken van 't veld laten zien. 4-2-4 en flink op de aanval en ze kwamen er niet uit
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
kon toch ook een voetbalspelert zijn joh!quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk FIFA09 als ik zo in dit topic lees.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”![]()
Heb hem ook binnen....net alles geïnstalleerd en vanavond na TOP lekker aan de gang
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat had gekund ware het niet dat hij al eerder had vermeld dat hij het spel nog niet hadquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:18 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
kon toch ook een voetbalspelert zijn joh!![]()
![]()
ben ff terug naar FM 08 met VVV, Ferry de Regt...talentje? ja/nee
verkopen voor 150k?you might aswell do the white line![]()
Hij wordt nu geïnstalleerd
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
Nee, zelf houden..quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:35 schreef kweek89 het volgende:
ben ff terug naar FM 08 met VVV, Ferry de Regt...talentje? ja/nee
verkopen voor 150k?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Ik denk dat jij je bijdehante mond maar eens moet houden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk FIFA09 als ik zo in dit topic lees.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je bijdehante mond maar eens moet houden.![]()
![]()
Over een paar weken heb ik weer eens een goede pc waar ik wat mee kan. Dan FM eens binnen halen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je bijdehante mond maar eens moet houden.![]()
![]()
![]()
Hallo lui, hier spreekt Johan Cruijff, de nieuwe trainer van Ajax
zie hier mijn voorbeeldig gedragende spelersgroep, en competitie tussenstand:
Laten we maar beginnen met de opstelling, 4-5-1, maar bij balbezit zal dit omgetoverd worden ot 4-2-3-1 als het ware.
Klikje
Helaas ben ik in de Uefa cup al in de groepsronde uitgeschakeld, mede door een slechte tactiek maar vóóral door de slechte opstelling die ik toen nog had. Heel rot met 4-0 van portsmouth verloren, en nog eentje geloof ik, uiteindelijk 6 punten behaald in de 4 wedstrijden, maar de nummer 1, 2 & 3 hadden respectievelijk 8, 7 & 7 punten.
In de competitie had ik ook een valse start maar daar ben ik nu wel overheen.
keeeeeeeeelik
Uiteindelijk komen we bij het hoogtepunt van mijn carriére tot nog toe, het transferbeleid;
Natuurlijk kan ik niet zeggen dat ik net in de editor heb aangepast dat er een suikeroom bij de club zit, in plaats van iets met een beurs bedrijf achtig iets.. :$ maar goed, ik maak het natuurlijk niet té bont.
kliekkkkkkkkkkkkk
Vooral in Nicolás Mazzola zie ik toekomst.
Francisco Sanchez ziet er ook wel goed uit voor een 16 jarige.
suggesties, commentaar, aanmerkingen?
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.![]()
Ajax winterkampioen.
Nieuwe spelers januari:
1
2
3
4
5
Uit
De Jong
Gentenaar
Leonardo
Oleguer
[ Bericht 42% gewijzigd door MisterJ.Lo op 21-11-2008 21:09:09 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
waarom speelt iedereen eigenlijk in het Nederlands?Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo![]()
nationalisten ten topquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:54 schreef Reddiablo het volgende:
waarom speelt iedereen eigenlijk in het Nederlands?
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |