Aan welk tijdsbestek moeten we dan denken?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:21 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
overigens komt er binnenkort ook een officiele FM patch uit, hierover later meer.
Kijk es op manutd.nlquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:42 schreef GeneraalUli het volgende:
Iemand nog links naar mooie facepacks en kits enzo?
Dat mag niet boefjequote:Op vrijdag 21 november 2008 15:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kan je FM nou zonder CD spelen na installatie? Want anders overweeg ik hem toch maar te kopen samen met iemand..
kan geen exacte datum geven nog, maar ergens in december.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Aan welk tijdsbestek moeten we dan denken?
Speel nog wel ff verder dan met mijn oude db.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:52 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
kan geen exacte datum geven nog, maar ergens in december.
waar speelt ie bij jou?, wat is je opstelling?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:48 schreef crinoc het volgende:
Bah, Chelsea bied op Affelay die ontzettend goed speelt bij mij..
En ik moet het aannemen.. flauw.
Echtwel man utd doet altijd na de transferperiode een update, en meestal daarna nog een kleine waar alle laatste updates zijn verwerkt. Echt heel erg veel jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:04 schreef andre347 het volgende:
Ik heb de game zelf nog niet binnen (kut VI) maar ik heb mezelf voorgehouden om te spelen met de db die SI games zelf gemaakt heeft. Dus niet met de ManUtd updates. Dit omdat er te veel updates komen en hierdoor kan ik steeds niet de verleiding weerstaan om toch maar even een nieuwe game op te starten
Vooral in de transfer periodes regent het updates.
Die tactiek heb je van een engelse forum vandaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:20 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat echt fantastisch.
Ik zou trouwens ook wel willen dat PSV (of een andere club) Rommedahl koopt voor 1,2 miljoen maar niemand wil hem bij mij
Dos Santos kreeg ik trouwens gewoon gratis aangeboden
Bij mij ging die ook niet goed, maar AC Milan wilde hem toch voor 20 miljoen hebben.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:29 schreef Wessiej het volgende:
Keirrison verpeste het bij mij, gelukkig verkocht voor 9,5 miljoen, hij was maar 4,5 waard
Aardig team heb ik nu het 2e seizoen met Ajax
Yup, via tinypic bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:33 schreef Svnn het volgende:
hoe voeg ik een plaatje toe? heb een screenshot.. moet ik em eerst helemaal uploaden?
Ustari? Ochoa?quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Welke keepers zijn superieur en haalbaar voor een club als Ajax.
- Hugo Llorisquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Welke keepers zijn superieur en haalbaar voor een club als Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |