Omdat ik steeds vergeet om hem in te stellen op Engels... met de vertalingen gaat het weer niet helemaal goed namelijk, volgens mijquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:54 schreef Reddiablo het volgende:
waarom speelt iedereen eigenlijk in het Nederlands?
duhuhhquote:
Ik speel altijd in het Engels.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:54 schreef Reddiablo het volgende:
En dan bedoel ik dus bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik steeds vergeet om hem in te stellen op Engels... met de vertalingen gaat het weer niet helemaal goed namelijk, volgens mij.
Ik ook, ik weet niet eens hoe ik het moet veranderen zo lang speel ik al in het Engelsquote:
Komen Rossi en Ustari ineens niet meer?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ajax winterkampioen.
Nieuwe spelers januari:
1
2
3
4
5
Uit
De Jong
Gentenaar
Leonardo
Oleguer
Wie ga je naar Feyenoord halen? Kaka, of wordt 't Fabregas? Of gewoon allebei?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga nu Eens opnieuw beginnen met MU Data Update 1
Jeroen Verhoeven en jack Tuypquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wie ga je naar Feyenoord halen? Kaka, of wordt 't Fabregas? Of gewoon allebei?
ik snap dus niets van de nederlandse vertaling maar speel al sinds 1999 ofzo in het engels...dus dat ook gewendquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:54 schreef Reddiablo het volgende:
heb je moeite dan om je eigen taal te begrijpenquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:26 schreef kweek89 het volgende:
[..]
ik snap dus niets van de nederlandse vertaling maar speel al sinds 1999 ofzo in het engels...dus dat ook gewend
De Nederlandse vertaling is al sinds jaren echt te kut voor woorden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:33 schreef Svnn het volgende:
[..]
heb je moeite dan om je eigen taal te begrijpen
jammer dat de zuid amerikanen pas op hun 18de weg mogenquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:26 schreef Scorpie het volgende:
Ook weer een leuke speler gespot voor 4 ton: Victor Manon, Aanvaller, speelt bij Pachuca, 16 jaar:
[ afbeelding ]
Daarom snap ik hem juistquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
De Nederlandse vertaling is al sinds jaren echt te kut voor woorden.
Kromme zinnen enzo.
je kunt toch gewoon bij marking ipv zonal voor man kiezen? dit kan bij de speler zelf ingesteld worden..quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:20 schreef Scorpie het volgende:
Kan je nog iets als man to man marking toepassen? Ik kan het niet vinden in tactics
Ik wil gewoon 1 man op een tegenstander zetten, desnoods 2.
gewoon bij "tactiek" -» "teamtactiek" staat het ook gewoon, dan is het gelijk voor het hele teamquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:48 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon bij marking ipv zonal voor man kiezen? dit kan bij de speler zelf ingesteld worden..
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:33 schreef Svnn het volgende:
[..]
heb je moeite dan om je eigen taal te begrijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |