Van flink klussen word je ook slank hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:21 schreef Ewelina het volgende:
Mods, bedankt!
Ik had 'm per ongeluk in Klussen & Wonen gezet
Domino Day, dat vond ik leuk toen ik acht wasquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt als een lekker weekend dat je voor de boeg hebt Goodbye!
Wij hebben vanavond ook een heerlijk hangavondje. Ook al mis ik Popstars![]()
![]()
We moesten wel lachen vanmiddag op het werk. Ik zat net uitgebreid te ventileren tegen mijn collega hoe vréselijk ik dat DominoDay gebeuren op tv vind en toen belde mijn schoonmoeder. "We zaten te denken om vanavond even gezellig langs te komen! Als jullie maar wel DominoDay gaan kijken dan!!!!!"![]()
De schoonouders zijn naar de zondagavond verplaatst, dat snap je zeker wel
Ik zou het niet weten, ik vind ook niets zo erg als DD. Ik heb Changing lanes zitten kijken. Werd ik ook niet echt vrolijker van.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
Whehehe. Wij in Klussen en Wonen
Thanks, Adelante!
Ise, deze is lekker op tijd inderdaad!
Maar eh, is dat Dominogebeuren nou geslaagd deze keer eigenlijk?
Popstars is gewoon niet uitgezonden vanavond, door dat Dominogeneuzelquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Domino Day, dat vond ik leuk toen ik acht wasToen was het ook nog nieuw enzo
![]()
Kan je popstars niet op rtlgemist kijken ofzo? Of is het dan niet meer leuk?![]()
Ik ga lekker naar bed trouwens, een drukke week met vroeg opstaan is me aan het opbrekenWelterusten!
We moeten weer even dringend een dagje sauna plannen!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik vind ook niets zo erg als DD. Ik heb Changing lanes zitten kijken. Werd ik ook niet echt vrolijker van.
Tevens TVP.
Ja, ik krijg altijd meer honger van light frisdrank en als ik teveel drink word ik een beetje dizzyquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Erik het volgende:
Wat ik me afvraag, is 1 liter cola light per dag slecht?
Qua calorien bevat het spul niet veel, maar heeft het voor de rest (de aspartaam kwestie even niet meegerekend) nadelige gevolgen?
Valt wel wat mee denk ik, al zou ik zelf liever wat minder drinken. Ik drink veel water met citroensap als vervanger van frisdranken / fruitsappen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Erik het volgende:
Qua calorien bevat het spul niet veel, maar heeft het voor de rest (de aspartaam kwestie even niet meegerekend) nadelige gevolgen?
Neuh, appels zetten geen zoden aan de dijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Ewelina het volgende:
Nee, bijna niks zoals gewoonlijk. Ben nu op een appel aan het kauwen, maar dat vult niet genoeg.
Nee. Maar een boterham doet wonderenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neuh, appels zetten geen zoden aan de dijk.
Neem een hap pindakaas. Of heb je dat ook niet?
Uhmm geen idee... als het met berenburg is dan is het nooit heel ergquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Erik het volgende:
Niet zo 1 2 3. Ik drink het spul nooit maar zo uit m'n hoofd zit er minder dan een half gram suiker in per 100ml, dus dat is echt niks.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Erik het volgende:
Dat is bij mij in de stadquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:32 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en het is de intocht van sinterklaas natuurlijk, eens evne kijken of ik dat ook ergens online kan zien!
Geen zorgen, over een paar uur is het vol en dicht!quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:02 schreef nicomart het volgende:
shit.. nou heb ik dit topic in mijn AT
Daar heb je toch 41 toetsen voor moeten aanraken, niet helemaal per ongeluk lijkt me zo.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:02 schreef nicomart het volgende:
shit.. nou heb ik dit topic in mijn AT
Hee, bij mij ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is bij mij in de stad. Maar ik ga niet
Ja joh, gewoon blijven doen. Toen ik er allang niet meer in geloofde vond ik het toch altijd nog retespannend als die handschoen om het hoekje van de deur handenvol met pepernoten en die andere zoete meuk naar binnengooide!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee, bij mij ook![]()
Onze mini had ons vorig jaar tuk door te doen alsof het heilige geloof er nog was, maar het kleine sekreet wist het allang. Zogenaamd omdat het anders "zo zielig was voor ons". Ja dag. Het ging natuurlijk om het Playmobil piratenschip.
Ik vond het al zo verdacht, aangezien we vanaf 4 jaar al ondervraagd werden van: "Hoe komt dat paard dan op het dak? O? Daar wil ik wel eens een filmpje van zien."
We hebben het wel gelijk toegegeven, dat wist ik nog wel van vroeger, dat ik het dan zo irritant vond als je ouders deden alsof je het helemaal bij het foute eind had. Maar wel op het hart gedrukt niets te zeggen tegen de kleintjes op school, dat is veel te lulllig. Dus dat is ook weer geregeld. Maar hoe we dan nu kadootjes gaan doen? Ik denk toch schoen zetten, beetje voor de gein.
Ja, dat klopt! Op school zeiden de stoere jongens ook altijd:"Ik trek zo die nepbaard van de Sinterklaas af, echt wel!" En dan moesten ze bij de Sint komen en werden ze helemaal rood en stotterig en konden ze op elke vraag alleen maar piepen: "Euhh, ja, Sinterklaas."quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon blijven doen. Toen ik er allang niet meer in geloofde vond ik het toch altijd nog retespannend als die handschoen om het hoekje van de deur handenvol met pepernoten en die andere zoete meuk naar binnengooide!!
Ik vind het zelfs nú nog eng!quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat klopt! Op school zeiden de stoere jongens ook altijd:"Ik trek zo die nepbaard van de Sinterklaas af, echt wel!" En dan moesten ze bij de Sint komen en werden ze helemaal rood en stotterig en konden ze op elke vraag alleen maar piepen: "Euhh, ja, Sinterklaas."
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat klopt! Op school zeiden de stoere jongens ook altijd:"Ik trek zo die nepbaard van de Sinterklaas af, echt wel!" En dan moesten ze bij de Sint komen en werden ze helemaal rood en stotterig en konden ze op elke vraag alleen maar piepen: "Euhh, ja, Sinterklaas."
Zelfs gays vinden MMH gay.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:10 schreef mordradead het volgende:
Gisteren de eerste slechte dag van de week gehadde vriend van m'n zus had zijn eindpresentatie en is natuurlijk gewoon geslaagd. Toen zijn we even naar een cafe gegaan en nog met hem en zijn ouders uit eten. Zelfs nog het loopje van Marc Marie Huijbrechts kunnen bewonderen... that's the gayest thing I've ever seen
Die op tv is bij mij in de stadquote:
Tsk. Als de tv-sint bij mij in de stad komt ga ik er écht wel naartoe.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die op tv is bij mij in de stad. Dat bedoel ik
. Maar ik ga nog steeds niet. Mag toch geen pepernoten, en ze geven vast niet aan grote meisjes.
Noes!quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:18 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhhh! De stoomboot is vastgelopen in de haven!!!!
Heul grote rode ballonnen gaan uitkomst brengen! Die moeten de boot wat omhoog krijgen!quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noes!![]()
.
Moet Sinterklaas nu naar de kant zwemmen?
Ik kan absoluut niet tegen mensenmassa's. Word ik pisnijdig van, al dat geduw en getrek om me heen. Ik kan ook nooit normaal op een markt lopenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsk. Als de tv-sint bij mij in de stad komt ga ik er écht wel naartoe.
Maar ja, een paar jaar geleden was Trix in Groningen en toen heb ik ook gewoon naar de tv gekeken![]()
.
Nynke, hou je je Nederlands een beetje op peil?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:29 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en het verhaal van m'n moeder: die is nu 56, was 33 toen ze mei kreeg,
Dat schept weer moed.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:25 schreef Viking84 het volgende:
O ja, nog even iets: mijn moeder was 41 toen ze mij kreeg. Nu ben ik er niet helemaal ongeschonden uitgekomen (maar dat is iets genetisch, heeft dus niks met haar leeftijd te maken gehad), maar al met al ben ik best goed gelukt. Toch?
.
Jij bent heel goed gelukt!quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:25 schreef Viking84 het volgende:
O ja, nog even iets: mijn moeder was 41 toen ze mij kreeg. Nu ben ik er niet helemaal ongeschonden uitgekomen (maar dat is iets genetisch, heeft dus niks met haar leeftijd te maken gehad), maar al met al ben ik best goed gelukt. Toch?
.
I feel the same!quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat schept weer moed.![]()
Dan heb ik dus nog even.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat pushen sowieso een slecht idee is. Maar ik ken veel vaders die vantevoren twijfels hadden; ik ken er geen die achteraf spijt hadden. Hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:30 schreef Greys het volgende:
ColdFeet, ik hoop dat je gelijk hebt. Maar je snapt mijn twijfels wel toch, dat als hij het NIET leuk/mooi blijkt te vinden, dat ik me dan schuldig voel dat ik hem gepushed zou hebben? Vandaar dat ik dat niet meer doe
Hij weet dat jij het graag wilt en dat er niet veel tijd meer is, dus hij moet nu echt de volgende stap zetten imho. Als hij dat niet doet, dan moet je je conclusies trekken, vrees ik. Als jij er steeds weer over begint, is er een dikke kans dat hij het alleen voor jou doet en dat lijkt me geen gezonde basis.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent heel goed gelukt!![]()
ColdFeet, ik hoop dat je gelijk hebt. Maar je snapt mijn twijfels wel toch, dat als hij het NIET leuk/mooi blijkt te vinden, dat ik me dan schuldig voel dat ik hem gepushed zou hebben? Vandaar dat ik dat niet meer doe
Misschien gaat je moeder het dan wel opruimen, en dat is nog vervelender dan het zelf doen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:28 schreef Viking84 het volgende:
O, over ouders gesproken. Die van mij komen hier vanavond eten. Ik ga heerlijk voor ze koken ze nemen een pan macaroni mee. En ik zit nu al te stressen, want m'n moeder zeurt altijd zo als het hier rommelig is. En wat voor mij superschoon en -netjes is, is voor haar rommelig. Bovendien zei ze ook dat 'het huis' opgeruimd moet zijn. Ja, hallo, in 'het huis' wonen nog 2 anderen en ik ga hun troep niet opruimen, omdat m'n moeder wil dat het netjes is
. Eigenlijk vind ik het te idioot voor woorden dat ik überhaupt ga opruimen omdat m'n moeder komt. Ik word er een beetje recalcitrant van en ik krijg zin om al m'n troep over de grond te keilen en dan te zeggen: "Ja, het is een troep hier, maar het is mijn huis en ik bepaal zelf wel hoe netjes het hier is!
"
.
Er zijn veel dames die tijdens hun promotietraject kinderen krijgen, daar is best wat voor te zeggen. Volgens mij is kort erna lastiger dan tijdens.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had het er gisteren toevallig over met een studiegenootje die even oud is als ik, dat het voor ons al krap wordt met alle carrièreplannen die we nog hebben (afstuderen, promoveren).
Waarom is erna lastiger? Omdat je dan op zoek moet naar een nieuwe baan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er zijn veel dames die tijdens hun promotietraject kinderen krijgen, daar is best wat voor te zeggen. Volgens mij is kort erna lastiger dan tijdens.
Als je met giftige materialen werkt of met X-rays of wat dan ook, kan ik me voorstellen dat je je experimenten moet onderbreken. Maar een universiteit is geen commerciele omgeving; je loopt geen promoties mis omdat je minder wilt werken, ofzo. EN je hebt absoluut job security. En niemand vindt het erg als je er wat langer over doet omdat je kinderen hebt gekregen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom is erna lastiger? Omdat je dan op zoek moet naar een nieuwe baan?
Ik weet niet of ze er in een lab zo blij mee zijn als je een paar maanden uit de running bent. Heb ook wel eens een verhaal gehoord van een AIO die allerlei proeven niet meer mocht doen omdat ze zwanger was.
Aan de andere kant, als je eenmaal binnen bent kunnen ze je toch niet meer wegsturen.
Juist superleuk om hem te verrassen met lekker eten na een dag hard werken!quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:46 schreef motorbloempje het volgende:ga ik dus maar ultiem lekker koken voor hem heb ik bedacht, moet alleen nog bedenken wát... al denk ik dat het toetje chocoladefondue gaat worden: die hebben we gisteren gehad
jaquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Juist superleuk om hem te verrassen met lekker eten na een dag hard werken!
Hou het wel licht als je chocoladefondue als toetje wilt serveren
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Da's wel waar ja...quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je met giftige materialen werkt of met X-rays of wat dan ook, kan ik me voorstellen dat je je experimenten moet onderbreken. Maar een universiteit is geen commerciele omgeving; je loopt geen promoties mis omdat je minder wilt werken, ofzo. EN je hebt absoluut job security. En niemand vindt het erg als je er wat langer over doet omdat je kinderen hebt gekregen.
Erna is het volgens mij veel lastiger om parttime te gaan werken; als je kinderen dan al op school zitten, kun jij lekker gaan werken
Grmpfquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:57 schreef SHE het volgende:
Doe het!!! Appie had schitterende goudreinetten dus ik kon de verleiding ook niet weerstaan. Lekker met een plens kirsch en rozijntjes en walnootjes
In de tiramisu gaan pecannoten en geconfijte kersjes
Speculoos zijn van die koekjes van Lotus. Die niet naar speculaas smaken, maar naar bastognekoek. Ik denk dat bastognes een prima alternatief zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:02 schreef SHE het volgende:
Ik zou eens moeten kijken, want ik ben bij mams. Denk niet dat dat een type is die speculoos in huis heeft.
Dat is die speculaas crap pasta toch?
jammer dat ze mij niet in mei kreeg, maar in November!quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nynke, hou je je Nederlands een beetje op peil?![]()
Zo. Ik ben meer dan 10 kilo afgevallen, inmiddelsVanmiddag weer zwemmen, en maandag ga ik voor het eerst in mijn leven spinnen
Wat zijn mannen toch grappigMijn vent had gisteravond voor zichzelf een zak chips gekocht 'want ik hoef niet mee te doen als jij lijnt', maar toen ik al die groente stond te snijden, wilde hij stiekem maar al te graag 'maar dan wel met een eigen dip' (niet zo dol op wasabi).
Vervolgens at hij zoveel dat hij er buikpijn van kreeg
Greys, volgens mij gaat je meneer echt wel mee in je plannen; als het allemaal lukt en goed gaat, vindt hij het vast superleuk
Dank jequote:Op zaterdag 15 november 2008 @ 10:19 schreef Greys het volgende:
Mogguh liefjes
En nogmaals bedankt voor de aardige woorden
De nieuwe buren begonnen gelukkig pas om negen uur te klussen, en nog zachtjes ook!
MissBliss, wanneer was je mams jarig?Nog gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg er trek van!! Honingmosterddressing is lekker bij je sla. Eventueel nog wat walnootjes erbij?quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Nah, denk dat ik dit 'm gaat worden:
Voorgerecht:
salade van krulsla/rucola met beetje geitenkaas, halve cherrytomaatjes uit de oven met tijm en een nog te verzinnen dressing
Hoofdgerecht:
Zelfgemaakte pasta met die kastagnechampignons, citroen, knoflook en peterselie (en verse parmezan)
Nagerecht: kleine chocoladefondue met banaan en peer (als ze zacht zijn)
15kmquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef conleche het volgende:
Hoeveel km is die loop? en is het dalen enstijgen, zoals de naam doet vermoeden?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:31 schreef conleche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Thanks! Paint ftw!quote:
Men neme een kipquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo: wat is Brandy Bacon Chicken? Klinkt
Daar heb jij helemaal gelijk in hoor! ik doelde ook niet specifiek op jouw post, maar meer in het algemeen. Ik heb dat topic in OUD een beetje bijgehouden en werkelijk iedereen is verliefd op zijn of haar kind en dat begrijp ik volkomen. (als je al ziet hoe idioot veel ik van Koekie hou en ik neem maar aan dat je dat x factor 10 moet doen). Maar het ging mij idd. om de hele verandering in je leven, niet alleen de eerste paar jaar. Het worden daarna wel personen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo: wat is Brandy Bacon Chicken? Klinkt
Conleche, daar heb je ook gelijk in. Wat als je kind depressief wordt en zelfmoordpogingen gaat ondernemen? En vroeger vriendinnetje van mijn zus zit op een gesloten afdeling van een inrichting, na herhaaldelijke pogingen. Haar ouders gaan er echt kapot aan, superlieve mensen, vrij 'simpel' maar absoluut niet tokkie ofzo.
Ik bedoelde meer: veel mannen hebben volgens mij tot aan het einde van de bevalling twijfels, maar ik ken niemand die met zo'n rood schreeuwend hoopje in zjn armen nog dacht: 'nah, wil ik dit eigenlijk wel?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dat laatste is niet zo'n goede tip als ik mijn muren wil houden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:09 schreef conleche het volgende:
En Isegrim: voor iemand die zich niet lekker voelt, doe je nog behoorlijk veel. Ik zou de boodschapjes doen en die planken aan heiden6 overlaten. (waren er 5 heidens voor hem?)
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat laatste is niet zo'n goede tip als ik mijn muren wil houden.Heiden6 en klussen gaan niet echt samen.
Ik doe alles in huis zelf.
Ik heb vanmorgen al de laatste blueberry cupcake met geraspte peer door het beslag (isj lekker! minder suiker nodig en lekker zompige cakejesquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:28 schreef SHE het volgende:
Jij begon ermee CF!!! Je weet dat ik tweelingsgewijs altijd moet wat een ander moet en uiterst competitief ben ingesteld.
Had jij niet in dat stomme topic over taarten gepost, dan was er niets aan de hand geweest!!!!
Ja erg he. Zat in de AT's en zag je naam dus ik MOEST klikkenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat doe JIJ hier?Je bent graatmager.
Een stalker.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja erg he. Zat in de AT's en zag je naam dus ik MOEST klikken
Ja ik dacht net ook al aan Kwak. Ws ligt ze nu nog heerlijk in z'n armen bij te komen van een wilde nachtquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:36 schreef Merel het volgende:
Zo, bijgelezen. Knuf voor Greys! En ik ben benieuwd naar hoe de date van Kwak is verlopen...
Daar is dit topic voorquote:Ik kan niet slapen (dutten) want m'n hoofd loopt over en geen enkel vriendinnetje neemt de telefoon op dus ik kan m'n ei niet kwijt![]()
Jullie zijn heel lief hoor, maar niet alles is geschikt voor internetquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker zijn ze. met uien en gedipt in chilisaus
Nja, ik ben vandaag so far slecht bezig. Cupcake, 3 bonbons, een quesadilla, vanavond ku lu yuk... en dan nog snacken en wijn drinken. Ach, qua kcal is het niet extreem en ik ga nog zwemmen. Het zou wel wat gezonder eten, maar een dagje minder gezond moet ook kunnen, toch? Ik verwacht morgen echt geen drama op de weegschaal.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:58 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zullen we de TT maar wijzigen in: Moddervet de feestdagen in?.
Ghehehe..Ik klooi al de hele tijd een beetje, maar het wordt steeds meer en ik wil straks niet terug bij af zijn!quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:49 schreef SHE het volgende:
Hou eens op CF
Nu heb ik zin in kaas
@ Vamp: als je moet herstellen mag je knurften met je eten. En de Sint is er, dus dat is ook een goede reden!
( gaat ie beter of je verbijt je je? )
Merel: spill NU!
*rent naar Boristopic*quote:Op zaterdag 15 november 2008 @ 15:52 schreef Greys het volgende:
MissBliss, check het Boris topic even. Die foto met die scheur open in de ren![]()
SHE, ik heb trek in allerlei zoetig vreetwerk nu
En eigenlijk ook in hartig
Oeh! Ik heb nog zalmwraps met roomkaas van de visboer
*noteert*quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:35 schreef cyclechick het volgende:
OMG ik ben echt de grootse kneus in de keuken die er bestaat.
Ik wilde chocolade laten smelten, au bain marie, maar dat lukte niet, dus toen deed ik het alsnog in de magnetron met als gevolg dat het aanbranddeEn toen moest ik weer nieuwe kopen.
Nog niet helemaal gelukt zoals ik wilde, maar het resultaat is wel lekker: chocomousse, met stukjes chocola(omdat de de slagroom waarschijnlijk niet in de koelkast moest, waardoor de chocola gelijk weer stolde toen ik ze samenvoegde. Anyway, tis nu klaar en de ravage in de keuken is ook weer weg. Er zat echt overal chocola, zelfs in m'n haren en op de bovenste keukenkastjes
Ik heb een paar maanden geleden een geweldige hamerboor gekocht bij de Lidl. Deze week hadden ze 'm weer. Van Parkside.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:50 schreef cyclechick het volgende:
Staat leuk die plankjes!
Ik zou er eigenlijk ook eentje in de keuken moeten doen, alleen heb ik n heel harde muur, dus moet ik een betonboor hebben. Ach wie weet.. ooit...
Leukquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:38 schreef Isegrim het volgende:
De plank hangt.
[ afbeelding ]
En gister had ik al een plank voor de magnetron opgehangen, wegens ruimtegebrek in de keuken:
[ afbeelding ]
Ik dacht twee planken nodig te hebben voor mijn kookboeken, maar één plank is ruim voldoende, dus ik heb er eentje over. Ik denk dat ik die boven mijn bureau ga hangen zodat ik er mijn mappen en papieren enzo op kwijt kan, dan wordt mijn bureau niet zo'n zootje.
ik weetquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is irl donkerder dan op de foto. Rood en foto's gaat slecht samen.
Dat merken we vanzelf.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk.
Zit dat plankje wel stevig genoeg voor de magnetron?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:02 schreef Isegrim het volgende:
OMG die lamp lijkt wel een kernexplosie.
Ik zat je maar wat te stangen hoor!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:30 schreef Merel het volgende:
Ja ik vind het lullig dat ik erover begonnen ben, want nu is zo van "ik heb een geheimpje en ik zeg lekker niet wat het is" maar zo is het niet bedoeld. Sorry, ik had er gewoon niks over moeten zeggen!
En verder zit ik te twijfelen tussen spareribs en pizza
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:44 schreef Merel het volgende:
Zo, de pizza is besteldKomt er nog iets leuks op TV vanavond?
Ik zit te denken of ik nog even een wijvenfilm zal downloadentevoorschijn toveren.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:46 schreef conleche het volgende:
Greys! Waar kijk jij naar vanavond? Ik twijfel tussen Dead poet's society en Shaft. Die 1e is heel mooi, maar heb ik dus al gezien, hoewel lang geleden en die 2e spreekt me niet zo aan qua verhaal, maar Samuel Jackson speelt erin mee en dat vind ik wel een fijne acteur. Dilemma! Of ik laat ze allebei links liggen, ga ook in bad en daarna begin ik aan een DVD reeks.
We hebben allemaal geen leven op zaterdagavond vanavond geloof ikquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:48 schreef conleche het volgende:
WHeehehehe iedereen zit zich op hetzelfde moment af te vragen of er nog iets leuks komt![]()
En Greys ik had ook al eerder in dat topic gereageerd, maar ik geloof dat je meer dan 1x mag
Ik zeg: JE HEBT HET VERDIEND!quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook wel zin om iets te bestellen. Hele dag bezig geweest en niets gegeten. Alleen wat yoghurt met muesli vanmorgen.Ik heb nog een bord bloemkoolcurry staan, maar een pizzaatje is verleidelijk...
Ik moet iets vets.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg: JE HEBT HET VERDIEND!
Kies wat lekkers en bestel!
Je kunt ook sushi bestellen, lekker en gezond!
Enjoy!quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga voor de pizza!Ik heb 'm zelfs al besteld op thuisbezorgd.nl.
Daaraan merk ik echt dat ik ouder word! Als ik heb gewerkt, zoals vandaag en morgen weer moet werken, spreek ik zelden meer af! Vroeger maakte me dat veel minder uit, terwijl ik veel langere dagen maakte! Ik vind het ook niet zo erg hoor moet ik zeggen (sterker nog: ik vind het heerlijk, om zo'n beetje aan te klooien in mijn eentje. we hebben er zelfs een woord voor: møllen. Dat is dus als je een beetje loopt te kneuteren in je eigen huisje met gemakkelijke kleren aan en je doet alleen maar dingetjes ad hoc, zonder planning....)quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben allemaal geen leven op zaterdagavond vanavond geloof ik
Oh, en overgesproken, ik ga er straks gewoon nóg een
tegenaan gooien daar
En dan maar hopen dat ze het leestZij zit natuurlijk alle media af te speuren naar berichten over zichzelf.
Ik voorspel je: als je die 150 ml op hebt, wilde je maar dat je toch de halve literbak had besteld!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik moet iets vets.
Heb een pizza besteld met rucola, geitenkaas en pijnboompitten.Én 150 ml Ben & Jerry's Cookie Dough.
Gelukkig heb ik dat niet gedaan. Ik zo'n halve liter zonder problemen ineens op.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik voorspel je: als je die 150 ml op hebt, wilde je maar dat je toch de halve literbak had besteld!!
* Greys doet de gordijnen dichtquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:01 schreef Merel het volgende:
Ik heb maandag sollicitatiegesprek, en als ik me tegen die tijd weer een beetje helder weer voelen dan moet ik vanavond rustig aan gaan doen denk ik
Maar er komt inderdaad niks op TV, dus dat wordt een avond oude Greysjes kijken
Een rustig avondje op de bank.... Lekker. Dat wordt het hier ook, zoiets, alleen moet ik eerst nog verder met nakijken. Vermoedelijk dus pas na 10en op de bank. Will&Grace-dvd's kijkenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:01 schreef Merel het volgende:
Ik heb maandag sollicitatiegesprek, en als ik me tegen die tijd weer een beetje helder weer voelen dan moet ik vanavond rustig aan gaan doen denk ik
Maar er komt inderdaad niks op TV, dus dat wordt een avond oude Greysjes kijken
We kúnnen natuurlijk afspreken dat je wel een kind mag van me, maar dan moet je wel naar Amsterdam verhuizen!! Een soort compromis, zeg maar!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:02 schreef Greys het volgende:
Co, op dit soort momenten baal ik extra dat we niet dichter bij elkaar wonen, want dan konden we mooi ff naar de film of wat drinken ofzo. Gewoon in ons joggingbroek uiteraard
Huh???? Conleche kijkt naar haar lege glas wodka, ze zou toch gezworen hebben dat Íse een pizza had besteldquote:
Nakijken?? Het is weekend hoor, verboden te werken!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een rustig avondje op de bank.... Lekker. Dat wordt het hier ook, zoiets, alleen moet ik eerst nog verder met nakijken. Vermoedelijk dus pas na 10en op de bank. Will&Grace-dvd's kijken
Ikke ook!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh???? Conleche kijkt naar haar lege glas wodka, ze zou toch gezworen hebben dat Íse een pizza had besteld
* Greys gaat het overwegen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:06 schreef conleche het volgende:
[..]
We kúnnen natuurlijk afspreken dat je wel een kind mag van me, maar dan moet je wel naar Amsterdam verhuizen!! Een soort compromis, zeg maar!!
No way. Wil ik lekker op vakantie kunnen over ruim een maand, dan moet ik nu echt alle weekends doorwerken. Maar dan ben ik daarna 4 weken vrijquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Nakijken?? Het is weekend hoor, verboden te werken!
Jawel. Zelfs dat zit er dan in.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys gaat het overwegen.
Oppassen zit er niet in dan zeker?
Kán wel, maar dan moet ik me nu alsnog toonbaar zien te maken en daar ben ik nu te lui voorquote:
Have fun!quote:Ik ga zo omkleden en saxofonen. Carnaval zonder alcohol, ook leuk en zeker zo veilig gezien ex komt en ik niet midden in het feestgedruis opeens wil vragen of hij al voor die syftest is geweest.
Oh! Jij moet wel heel veel van mij houden!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel. Zelfs dat zit er dan in.
Om zo'n post van jou zit ík dan weer te gieren. Geweldig mens ben je ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:02 schreef Greys het volgende:
Over speciale woorden gesproken, Co... ik noem de poezenkoekjes nu ook 'krakjes'.
Het ging zomaar vanzelf![]()
Zelfs Heer G noemt ze nu zo!
Ik zou vanavond meegaan naar een optreden van jeweets, maar dat bedacht ik me vanmiddag pas en toen had ik geen zin meer om te gaan douchen en tutten en fohnen en omkleden (andere volgorde natuurlijk) en heb ik het maar afgezegd. En daar heb ik nu een beetje spijt van
Dus OF ik gooi er na het badderen een heel seizoen Sex and The City tegenaan, OF ik ga heel de avond jullie zitten vervelen op Fok, OF een combi van die twee, OF ik bedenk me zo nog een leuke wijvenfilm.
Co, op dit soort momenten baal ik extra dat we niet dichter bij elkaar wonen, want dan konden we mooi ff naar de film of wat drinken ofzo. Gewoon in ons joggingbroek uiteraard
mortadella? Bedoel je niet mozzarella?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:10 schreef Merel het volgende:
Met mortadella en paprika en ui en artisjokken
O ik had de green mile niet zien staan! Is echt een héle goede film!!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben pas bij afl. 5 van S4 van Greys. Maar vanavond komt er zat op tv. Denk dat ik eerst even Paul de Leeuw kijk en daarna The Green Mile. Nooit gezien, boek wel gelezen...heel indrukwekkend!
Second thatquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:46 schreef conleche het volgende:
[..]
O ik had de green mile niet zien staan! Is echt een héle goede film!!!
Ohhhhhhh ik ben jaloers op je, omdat je The Green Mile als film nog nooit gezien hebt!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben pas bij afl. 5 van S4 van Greys. Maar vanavond komt er zat op tv. Denk dat ik eerst even Paul de Leeuw kijk en daarna The Green Mile. Nooit gezien, boek wel gelezen...heel indrukwekkend!
Heb je About a boy al eens gezien?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh ik ben jaloers op je, omdat je The Green Mile als film nog nooit gezien hebt!
Ik heb hem al vier keer gezien ofzo. Een vijfde keer is me dan net teveel van het goede
Ik wil hem ook weer voor het eerst zien!
Niemand een tip voor een leuke wijvenfilm in de lijn van Music and Lyrics, Love Actually, dat soort meuk?
Ik geloof dat jij alles al hebt gezien in dat genre!! Hoe is die met die actrice van Greys? Die blonde? Knocked up oid?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh ik ben jaloers op je, omdat je The Green Mile als film nog nooit gezien hebt!
Ik heb hem al vier keer gezien ofzo. Een vijfde keer is me dan net teveel van het goede
Ik wil hem ook weer voor het eerst zien!
Niemand een tip voor een leuke wijvenfilm in de lijn van Music and Lyrics, Love Actually, dat soort meuk?
Join us kneuzenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:48 schreef SHE het volgende:
Dus uitgaan zit er ook niet meer in vanavond.
Ja! De ergste film met Hugh Grant wat mij betreftquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je About a boy al eens gezien?
Ik ken met Izzy alleen 27 Dresses! Maar ik ga eens imdb-en naar meer films.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij alles al hebt gezien in dat genre!! Hoe is die met die actrice van Greys? Die blonde? Knocked up oid?
Ik bestel gewoon nooit pizzaquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:53 schreef Merel het volgende:
Ach, Vik weet niet wat mortadella is? Daar zou ik ook een "" achter kunnen zetten, maar dat vind ik dan weer niet zo aardig..
quote:Maak kennis met Iris (Kate Winslet) en Amanda (Cameron Diaz), twee totaal verschillende vrouwen met totaal verschillende levens. De een woont in een romantische Engelse cottage, de andere in een chique buurt in Hollywood. Ze hebben maar een ding gemeen: hun eeuwige pech met mannen. Wanhopig op zoek naar een vlucht uit hun leventje, ontmoeten ze elkaar op het internet en besluiten ze, impulsief, van huis te ruilen. Beiden vinden ze wat ze nooit hadden verwacht ooit nog te vinden: een nieuwe liefde. Ze komen er achter dat een verandering van adres daadwerkelijk je leven kan veranderen.
Flashdancequote:Op zaterdag 15 november 2008 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Join us kneuzen
En gil mij even een wijvenfilm waarin gejengeld, gebekt, geneukt, gelachen en gejankt wordt.
Ik zoek er zo eentje
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:01 schreef Greys het volgende:
Waar moet ik dan op zoeken Vik? Izzie's vajayjay?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik heb geen idee waar je 't over hebt. Ik weet dat je veel met me bezig bent (
), maar je bedoelt nu toch echt iemand anders
.
quote:
Nee ok, maar toch overheerst in mijn herinnering de tragische component. Het is geen comedy ofzo, maar gewoon best een triest verhaal.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:15 schreef conleche het volgende:
Ik vond mrs Doubtfire anders niet ongrappig!
Oh. Ik dacht dat die vajayjay dan ook wel nep zou zijn.quote:
vajayjayquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat die vajayjay dan ook wel nep zou zijn..
Over 1 uur en 2 minuten kan ik beginnen aan de film![]()
Ik plons heel even in bad, want ik heb het koud.
Tot zoooooooooo! Oh nee wacht, eerst even het bad aanzetten....
Dat komt uit Grey's Anatomyquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
vajayjay. Noes, jullie zijn hipper dan ik
.
Badder ze.
JAAAAAAa sorry! ik was effe aan t verhuizen vandaagquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:02 schreef Greys het volgende:
Kwak, laat ons nou niet zo lang in spanning!
quote:
Trusten!quote:Op zondag 16 november 2008 00:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga maar eens naar bed denk ik.Ik heb vannacht het hele bed voor mezelf want heiden6 blijft bij een vriend in Haarlem slapen. Soms vind ik dat echt heerlijk, een heel tweepersoons bed voor mezelf. Lekker breeduit liggen.
Was ie niet leuk dan?quote:Op zondag 16 november 2008 @ 00:00 schreef Greys het volgende:
En dan ineens merk je hoe sneu je leven is als Fok plat ligt op een zaterdagavond![]()
[..]
Het stomme was dat ik bij die titel Knocked Up nog helemaal niet dacht () aan het feit dat die film nog wel eens zou kunnen gaan over zwanger zijn en babies enzo. Film gedownload, eerste tien minuten, toen doorgescrolld naar het einde. The end. Oke. Dat hebben we ook weer gehad.
Die baby aan het einde was wel ubercute
Wow, je kasten zijn al ingericht!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
JAAAAAAa sorry! ik was effe aan t verhuizen vandaag
inmiddels zit ik in deze staat te wachten op mn spare ribs (want gas nog niet goed kunnen aansluiten en vandaag niks gegeten)
[ afbeelding ]
Date was heel heel heel leuk![]()
even spannend met elkaar ontmoeten, leuke film, en toen naar n café....leuk gekletsts met toenemende spannign maar beetje twijfelen allebei...en toen zoende hij me ineens midden in een zinen toen hebben we heeeeeeel genant zitten zoenen in t café...
zucht... nog even bij hem thuis geweest maar we hebben ons expres een beetje ingehouden... knuffelen+ zeg maar... ook heel fijn...fijn gelegen en gekletst enzo over helemaal niks.... t klikt echt heel goed
ik ben blij./.... en zo leif dat jullie allemaal aan me gedacht bhebben!!
Holly Hobby!! Ken je die niet?quote:Op zondag 16 november 2008 00:40 schreef SHE het volgende:
Ja, die Ria heeft het weer eens niet getroffen.
En ik ben bang voor holly bobby.
Die kleine stukjes die ik er van gezien heb waren best leukquote:Op zondag 16 november 2008 00:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Was ie niet leuk dan?
Ik heb hem ook net gedownload namelijk
Volgens mij heet ze Angéla en omdat er nog een Angela inzat, hebben ze haar Sjeel genoemd. Ofzo.quote:Op zondag 16 november 2008 @ 00:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb trouwens altijd begrepen dat dat blonde wicht van de dollende Dots 'Sjeel' heet.
Nu staat er op de website Chela. Euh?
Oh btw Kwak...ik hoorde laatst dat het niet meer hip is om je boeken rechtop te leggen..je moet ze nu neerleggen in stapeltjes..quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
JAAAAAAa sorry! ik was effe aan t verhuizen vandaag
inmiddels zit ik in deze staat te wachten op mn spare ribs (want gas nog niet goed kunnen aansluiten en vandaag niks gegeten)
[ afbeelding ]
Date was heel heel heel leuk![]()
even spannend met elkaar ontmoeten, leuke film, en toen naar n café....leuk gekletsts met toenemende spannign maar beetje twijfelen allebei...en toen zoende hij me ineens midden in een zinen toen hebben we heeeeeeel genant zitten zoenen in t café...
zucht... nog even bij hem thuis geweest maar we hebben ons expres een beetje ingehouden... knuffelen+ zeg maar... ook heel fijn...fijn gelegen en gekletst enzo over helemaal niks.... t klikt echt heel goed
ik ben blij./.... en zo leif dat jullie allemaal aan me gedacht bhebben!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |