Van flink klussen word je ook slank hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:21 schreef Ewelina het volgende:
Mods, bedankt!
Ik had 'm per ongeluk in Klussen & Wonen gezet
Domino Day, dat vond ik leuk toen ik acht wasquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt als een lekker weekend dat je voor de boeg hebt Goodbye!
Wij hebben vanavond ook een heerlijk hangavondje. Ook al mis ik Popstars![]()
![]()
We moesten wel lachen vanmiddag op het werk. Ik zat net uitgebreid te ventileren tegen mijn collega hoe vréselijk ik dat DominoDay gebeuren op tv vind en toen belde mijn schoonmoeder. "We zaten te denken om vanavond even gezellig langs te komen! Als jullie maar wel DominoDay gaan kijken dan!!!!!"![]()
De schoonouders zijn naar de zondagavond verplaatst, dat snap je zeker wel
Ik zou het niet weten, ik vind ook niets zo erg als DD. Ik heb Changing lanes zitten kijken. Werd ik ook niet echt vrolijker van.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
Whehehe. Wij in Klussen en Wonen
Thanks, Adelante!
Ise, deze is lekker op tijd inderdaad!
Maar eh, is dat Dominogebeuren nou geslaagd deze keer eigenlijk?
Popstars is gewoon niet uitgezonden vanavond, door dat Dominogeneuzelquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Domino Day, dat vond ik leuk toen ik acht wasToen was het ook nog nieuw enzo
![]()
Kan je popstars niet op rtlgemist kijken ofzo? Of is het dan niet meer leuk?![]()
Ik ga lekker naar bed trouwens, een drukke week met vroeg opstaan is me aan het opbrekenWelterusten!
We moeten weer even dringend een dagje sauna plannen!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik vind ook niets zo erg als DD. Ik heb Changing lanes zitten kijken. Werd ik ook niet echt vrolijker van.
Tevens TVP.
Ja, ik krijg altijd meer honger van light frisdrank en als ik teveel drink word ik een beetje dizzyquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Erik het volgende:
Wat ik me afvraag, is 1 liter cola light per dag slecht?
Qua calorien bevat het spul niet veel, maar heeft het voor de rest (de aspartaam kwestie even niet meegerekend) nadelige gevolgen?
Valt wel wat mee denk ik, al zou ik zelf liever wat minder drinken. Ik drink veel water met citroensap als vervanger van frisdranken / fruitsappen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Erik het volgende:
Qua calorien bevat het spul niet veel, maar heeft het voor de rest (de aspartaam kwestie even niet meegerekend) nadelige gevolgen?
Neuh, appels zetten geen zoden aan de dijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Ewelina het volgende:
Nee, bijna niks zoals gewoonlijk. Ben nu op een appel aan het kauwen, maar dat vult niet genoeg.
Nee. Maar een boterham doet wonderenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neuh, appels zetten geen zoden aan de dijk.
Neem een hap pindakaas. Of heb je dat ook niet?
Uhmm geen idee... als het met berenburg is dan is het nooit heel ergquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Erik het volgende:
Niet zo 1 2 3. Ik drink het spul nooit maar zo uit m'n hoofd zit er minder dan een half gram suiker in per 100ml, dus dat is echt niks.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Erik het volgende:
Dat is bij mij in de stadquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:32 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en het is de intocht van sinterklaas natuurlijk, eens evne kijken of ik dat ook ergens online kan zien!
Geen zorgen, over een paar uur is het vol en dicht!quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:02 schreef nicomart het volgende:
shit.. nou heb ik dit topic in mijn AT
Daar heb je toch 41 toetsen voor moeten aanraken, niet helemaal per ongeluk lijkt me zo.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:02 schreef nicomart het volgende:
shit.. nou heb ik dit topic in mijn AT
Hee, bij mij ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is bij mij in de stad. Maar ik ga niet
Ja joh, gewoon blijven doen. Toen ik er allang niet meer in geloofde vond ik het toch altijd nog retespannend als die handschoen om het hoekje van de deur handenvol met pepernoten en die andere zoete meuk naar binnengooide!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee, bij mij ook![]()
Onze mini had ons vorig jaar tuk door te doen alsof het heilige geloof er nog was, maar het kleine sekreet wist het allang. Zogenaamd omdat het anders "zo zielig was voor ons". Ja dag. Het ging natuurlijk om het Playmobil piratenschip.
Ik vond het al zo verdacht, aangezien we vanaf 4 jaar al ondervraagd werden van: "Hoe komt dat paard dan op het dak? O? Daar wil ik wel eens een filmpje van zien."
We hebben het wel gelijk toegegeven, dat wist ik nog wel van vroeger, dat ik het dan zo irritant vond als je ouders deden alsof je het helemaal bij het foute eind had. Maar wel op het hart gedrukt niets te zeggen tegen de kleintjes op school, dat is veel te lulllig. Dus dat is ook weer geregeld. Maar hoe we dan nu kadootjes gaan doen? Ik denk toch schoen zetten, beetje voor de gein.
Ja, dat klopt! Op school zeiden de stoere jongens ook altijd:"Ik trek zo die nepbaard van de Sinterklaas af, echt wel!" En dan moesten ze bij de Sint komen en werden ze helemaal rood en stotterig en konden ze op elke vraag alleen maar piepen: "Euhh, ja, Sinterklaas."quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon blijven doen. Toen ik er allang niet meer in geloofde vond ik het toch altijd nog retespannend als die handschoen om het hoekje van de deur handenvol met pepernoten en die andere zoete meuk naar binnengooide!!
Ik vind het zelfs nú nog eng!quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat klopt! Op school zeiden de stoere jongens ook altijd:"Ik trek zo die nepbaard van de Sinterklaas af, echt wel!" En dan moesten ze bij de Sint komen en werden ze helemaal rood en stotterig en konden ze op elke vraag alleen maar piepen: "Euhh, ja, Sinterklaas."
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat klopt! Op school zeiden de stoere jongens ook altijd:"Ik trek zo die nepbaard van de Sinterklaas af, echt wel!" En dan moesten ze bij de Sint komen en werden ze helemaal rood en stotterig en konden ze op elke vraag alleen maar piepen: "Euhh, ja, Sinterklaas."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |