Van flink klussen word je ook slank hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:21 schreef Ewelina het volgende:
Mods, bedankt!
Ik had 'm per ongeluk in Klussen & Wonen gezet
Domino Day, dat vond ik leuk toen ik acht wasquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt als een lekker weekend dat je voor de boeg hebt Goodbye!
Wij hebben vanavond ook een heerlijk hangavondje. Ook al mis ik Popstars![]()
![]()
We moesten wel lachen vanmiddag op het werk. Ik zat net uitgebreid te ventileren tegen mijn collega hoe vréselijk ik dat DominoDay gebeuren op tv vind en toen belde mijn schoonmoeder. "We zaten te denken om vanavond even gezellig langs te komen! Als jullie maar wel DominoDay gaan kijken dan!!!!!"![]()
De schoonouders zijn naar de zondagavond verplaatst, dat snap je zeker wel
Ik zou het niet weten, ik vind ook niets zo erg als DD. Ik heb Changing lanes zitten kijken. Werd ik ook niet echt vrolijker van.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
Whehehe. Wij in Klussen en Wonen
Thanks, Adelante!
Ise, deze is lekker op tijd inderdaad!
Maar eh, is dat Dominogebeuren nou geslaagd deze keer eigenlijk?
Popstars is gewoon niet uitgezonden vanavond, door dat Dominogeneuzelquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Domino Day, dat vond ik leuk toen ik acht wasToen was het ook nog nieuw enzo
![]()
Kan je popstars niet op rtlgemist kijken ofzo? Of is het dan niet meer leuk?![]()
Ik ga lekker naar bed trouwens, een drukke week met vroeg opstaan is me aan het opbrekenWelterusten!
We moeten weer even dringend een dagje sauna plannen!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik vind ook niets zo erg als DD. Ik heb Changing lanes zitten kijken. Werd ik ook niet echt vrolijker van.
Tevens TVP.
Ja, ik krijg altijd meer honger van light frisdrank en als ik teveel drink word ik een beetje dizzyquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Erik het volgende:
Wat ik me afvraag, is 1 liter cola light per dag slecht?
Qua calorien bevat het spul niet veel, maar heeft het voor de rest (de aspartaam kwestie even niet meegerekend) nadelige gevolgen?
Valt wel wat mee denk ik, al zou ik zelf liever wat minder drinken. Ik drink veel water met citroensap als vervanger van frisdranken / fruitsappen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Erik het volgende:
Qua calorien bevat het spul niet veel, maar heeft het voor de rest (de aspartaam kwestie even niet meegerekend) nadelige gevolgen?
Neuh, appels zetten geen zoden aan de dijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Ewelina het volgende:
Nee, bijna niks zoals gewoonlijk. Ben nu op een appel aan het kauwen, maar dat vult niet genoeg.
Nee. Maar een boterham doet wonderenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neuh, appels zetten geen zoden aan de dijk.
Neem een hap pindakaas. Of heb je dat ook niet?
Uhmm geen idee... als het met berenburg is dan is het nooit heel ergquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Erik het volgende:
Niet zo 1 2 3. Ik drink het spul nooit maar zo uit m'n hoofd zit er minder dan een half gram suiker in per 100ml, dus dat is echt niks.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Erik het volgende:
Dat is bij mij in de stadquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:32 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en het is de intocht van sinterklaas natuurlijk, eens evne kijken of ik dat ook ergens online kan zien!
Geen zorgen, over een paar uur is het vol en dicht!quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:02 schreef nicomart het volgende:
shit.. nou heb ik dit topic in mijn AT
Daar heb je toch 41 toetsen voor moeten aanraken, niet helemaal per ongeluk lijkt me zo.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:02 schreef nicomart het volgende:
shit.. nou heb ik dit topic in mijn AT
Hee, bij mij ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is bij mij in de stad. Maar ik ga niet
Ja joh, gewoon blijven doen. Toen ik er allang niet meer in geloofde vond ik het toch altijd nog retespannend als die handschoen om het hoekje van de deur handenvol met pepernoten en die andere zoete meuk naar binnengooide!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee, bij mij ook![]()
Onze mini had ons vorig jaar tuk door te doen alsof het heilige geloof er nog was, maar het kleine sekreet wist het allang. Zogenaamd omdat het anders "zo zielig was voor ons". Ja dag. Het ging natuurlijk om het Playmobil piratenschip.
Ik vond het al zo verdacht, aangezien we vanaf 4 jaar al ondervraagd werden van: "Hoe komt dat paard dan op het dak? O? Daar wil ik wel eens een filmpje van zien."
We hebben het wel gelijk toegegeven, dat wist ik nog wel van vroeger, dat ik het dan zo irritant vond als je ouders deden alsof je het helemaal bij het foute eind had. Maar wel op het hart gedrukt niets te zeggen tegen de kleintjes op school, dat is veel te lulllig. Dus dat is ook weer geregeld. Maar hoe we dan nu kadootjes gaan doen? Ik denk toch schoen zetten, beetje voor de gein.
Ja, dat klopt! Op school zeiden de stoere jongens ook altijd:"Ik trek zo die nepbaard van de Sinterklaas af, echt wel!" En dan moesten ze bij de Sint komen en werden ze helemaal rood en stotterig en konden ze op elke vraag alleen maar piepen: "Euhh, ja, Sinterklaas."quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon blijven doen. Toen ik er allang niet meer in geloofde vond ik het toch altijd nog retespannend als die handschoen om het hoekje van de deur handenvol met pepernoten en die andere zoete meuk naar binnengooide!!
Ik vind het zelfs nú nog eng!quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat klopt! Op school zeiden de stoere jongens ook altijd:"Ik trek zo die nepbaard van de Sinterklaas af, echt wel!" En dan moesten ze bij de Sint komen en werden ze helemaal rood en stotterig en konden ze op elke vraag alleen maar piepen: "Euhh, ja, Sinterklaas."
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat klopt! Op school zeiden de stoere jongens ook altijd:"Ik trek zo die nepbaard van de Sinterklaas af, echt wel!" En dan moesten ze bij de Sint komen en werden ze helemaal rood en stotterig en konden ze op elke vraag alleen maar piepen: "Euhh, ja, Sinterklaas."
Zelfs gays vinden MMH gay.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:10 schreef mordradead het volgende:
Gisteren de eerste slechte dag van de week gehadde vriend van m'n zus had zijn eindpresentatie en is natuurlijk gewoon geslaagd. Toen zijn we even naar een cafe gegaan en nog met hem en zijn ouders uit eten. Zelfs nog het loopje van Marc Marie Huijbrechts kunnen bewonderen... that's the gayest thing I've ever seen
Die op tv is bij mij in de stadquote:
Tsk. Als de tv-sint bij mij in de stad komt ga ik er écht wel naartoe.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die op tv is bij mij in de stad. Dat bedoel ik
. Maar ik ga nog steeds niet. Mag toch geen pepernoten, en ze geven vast niet aan grote meisjes.
Noes!quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:18 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhhh! De stoomboot is vastgelopen in de haven!!!!
Heul grote rode ballonnen gaan uitkomst brengen! Die moeten de boot wat omhoog krijgen!quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noes!![]()
.
Moet Sinterklaas nu naar de kant zwemmen?
Ik kan absoluut niet tegen mensenmassa's. Word ik pisnijdig van, al dat geduw en getrek om me heen. Ik kan ook nooit normaal op een markt lopenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsk. Als de tv-sint bij mij in de stad komt ga ik er écht wel naartoe.
Maar ja, een paar jaar geleden was Trix in Groningen en toen heb ik ook gewoon naar de tv gekeken![]()
.
Nynke, hou je je Nederlands een beetje op peil?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:29 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en het verhaal van m'n moeder: die is nu 56, was 33 toen ze mei kreeg,
Dat schept weer moed.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:25 schreef Viking84 het volgende:
O ja, nog even iets: mijn moeder was 41 toen ze mij kreeg. Nu ben ik er niet helemaal ongeschonden uitgekomen (maar dat is iets genetisch, heeft dus niks met haar leeftijd te maken gehad), maar al met al ben ik best goed gelukt. Toch?
.
Jij bent heel goed gelukt!quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:25 schreef Viking84 het volgende:
O ja, nog even iets: mijn moeder was 41 toen ze mij kreeg. Nu ben ik er niet helemaal ongeschonden uitgekomen (maar dat is iets genetisch, heeft dus niks met haar leeftijd te maken gehad), maar al met al ben ik best goed gelukt. Toch?
.
I feel the same!quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat schept weer moed.![]()
Dan heb ik dus nog even.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat pushen sowieso een slecht idee is. Maar ik ken veel vaders die vantevoren twijfels hadden; ik ken er geen die achteraf spijt hadden. Hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:30 schreef Greys het volgende:
ColdFeet, ik hoop dat je gelijk hebt. Maar je snapt mijn twijfels wel toch, dat als hij het NIET leuk/mooi blijkt te vinden, dat ik me dan schuldig voel dat ik hem gepushed zou hebben? Vandaar dat ik dat niet meer doe
Hij weet dat jij het graag wilt en dat er niet veel tijd meer is, dus hij moet nu echt de volgende stap zetten imho. Als hij dat niet doet, dan moet je je conclusies trekken, vrees ik. Als jij er steeds weer over begint, is er een dikke kans dat hij het alleen voor jou doet en dat lijkt me geen gezonde basis.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent heel goed gelukt!![]()
ColdFeet, ik hoop dat je gelijk hebt. Maar je snapt mijn twijfels wel toch, dat als hij het NIET leuk/mooi blijkt te vinden, dat ik me dan schuldig voel dat ik hem gepushed zou hebben? Vandaar dat ik dat niet meer doe
Misschien gaat je moeder het dan wel opruimen, en dat is nog vervelender dan het zelf doen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:28 schreef Viking84 het volgende:
O, over ouders gesproken. Die van mij komen hier vanavond eten. Ik ga heerlijk voor ze koken ze nemen een pan macaroni mee. En ik zit nu al te stressen, want m'n moeder zeurt altijd zo als het hier rommelig is. En wat voor mij superschoon en -netjes is, is voor haar rommelig. Bovendien zei ze ook dat 'het huis' opgeruimd moet zijn. Ja, hallo, in 'het huis' wonen nog 2 anderen en ik ga hun troep niet opruimen, omdat m'n moeder wil dat het netjes is
. Eigenlijk vind ik het te idioot voor woorden dat ik überhaupt ga opruimen omdat m'n moeder komt. Ik word er een beetje recalcitrant van en ik krijg zin om al m'n troep over de grond te keilen en dan te zeggen: "Ja, het is een troep hier, maar het is mijn huis en ik bepaal zelf wel hoe netjes het hier is!
"
.
Er zijn veel dames die tijdens hun promotietraject kinderen krijgen, daar is best wat voor te zeggen. Volgens mij is kort erna lastiger dan tijdens.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had het er gisteren toevallig over met een studiegenootje die even oud is als ik, dat het voor ons al krap wordt met alle carrièreplannen die we nog hebben (afstuderen, promoveren).
Waarom is erna lastiger? Omdat je dan op zoek moet naar een nieuwe baan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er zijn veel dames die tijdens hun promotietraject kinderen krijgen, daar is best wat voor te zeggen. Volgens mij is kort erna lastiger dan tijdens.
Als je met giftige materialen werkt of met X-rays of wat dan ook, kan ik me voorstellen dat je je experimenten moet onderbreken. Maar een universiteit is geen commerciele omgeving; je loopt geen promoties mis omdat je minder wilt werken, ofzo. EN je hebt absoluut job security. En niemand vindt het erg als je er wat langer over doet omdat je kinderen hebt gekregen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom is erna lastiger? Omdat je dan op zoek moet naar een nieuwe baan?
Ik weet niet of ze er in een lab zo blij mee zijn als je een paar maanden uit de running bent. Heb ook wel eens een verhaal gehoord van een AIO die allerlei proeven niet meer mocht doen omdat ze zwanger was.
Aan de andere kant, als je eenmaal binnen bent kunnen ze je toch niet meer wegsturen.
Juist superleuk om hem te verrassen met lekker eten na een dag hard werken!quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:46 schreef motorbloempje het volgende:ga ik dus maar ultiem lekker koken voor hem heb ik bedacht, moet alleen nog bedenken wát... al denk ik dat het toetje chocoladefondue gaat worden: die hebben we gisteren gehad
jaquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Juist superleuk om hem te verrassen met lekker eten na een dag hard werken!
Hou het wel licht als je chocoladefondue als toetje wilt serveren
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Da's wel waar ja...quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je met giftige materialen werkt of met X-rays of wat dan ook, kan ik me voorstellen dat je je experimenten moet onderbreken. Maar een universiteit is geen commerciele omgeving; je loopt geen promoties mis omdat je minder wilt werken, ofzo. EN je hebt absoluut job security. En niemand vindt het erg als je er wat langer over doet omdat je kinderen hebt gekregen.
Erna is het volgens mij veel lastiger om parttime te gaan werken; als je kinderen dan al op school zitten, kun jij lekker gaan werken
Grmpfquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:57 schreef SHE het volgende:
Doe het!!! Appie had schitterende goudreinetten dus ik kon de verleiding ook niet weerstaan. Lekker met een plens kirsch en rozijntjes en walnootjes
In de tiramisu gaan pecannoten en geconfijte kersjes
Speculoos zijn van die koekjes van Lotus. Die niet naar speculaas smaken, maar naar bastognekoek. Ik denk dat bastognes een prima alternatief zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:02 schreef SHE het volgende:
Ik zou eens moeten kijken, want ik ben bij mams. Denk niet dat dat een type is die speculoos in huis heeft.
Dat is die speculaas crap pasta toch?
jammer dat ze mij niet in mei kreeg, maar in November!quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nynke, hou je je Nederlands een beetje op peil?![]()
Zo. Ik ben meer dan 10 kilo afgevallen, inmiddelsVanmiddag weer zwemmen, en maandag ga ik voor het eerst in mijn leven spinnen
Wat zijn mannen toch grappigMijn vent had gisteravond voor zichzelf een zak chips gekocht 'want ik hoef niet mee te doen als jij lijnt', maar toen ik al die groente stond te snijden, wilde hij stiekem maar al te graag 'maar dan wel met een eigen dip' (niet zo dol op wasabi).
Vervolgens at hij zoveel dat hij er buikpijn van kreeg
Greys, volgens mij gaat je meneer echt wel mee in je plannen; als het allemaal lukt en goed gaat, vindt hij het vast superleuk
Dank jequote:Op zaterdag 15 november 2008 @ 10:19 schreef Greys het volgende:
Mogguh liefjes
En nogmaals bedankt voor de aardige woorden
De nieuwe buren begonnen gelukkig pas om negen uur te klussen, en nog zachtjes ook!
MissBliss, wanneer was je mams jarig?Nog gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg er trek van!! Honingmosterddressing is lekker bij je sla. Eventueel nog wat walnootjes erbij?quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Nah, denk dat ik dit 'm gaat worden:
Voorgerecht:
salade van krulsla/rucola met beetje geitenkaas, halve cherrytomaatjes uit de oven met tijm en een nog te verzinnen dressing
Hoofdgerecht:
Zelfgemaakte pasta met die kastagnechampignons, citroen, knoflook en peterselie (en verse parmezan)
Nagerecht: kleine chocoladefondue met banaan en peer (als ze zacht zijn)
15kmquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef conleche het volgende:
Hoeveel km is die loop? en is het dalen enstijgen, zoals de naam doet vermoeden?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:31 schreef conleche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Thanks! Paint ftw!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |