abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63234667

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63234681
Riiiight, kan iemand dit verplaatsen naar Lifestyle? Mods?
pi_63234717
veel klussen wordt je ook slank van!
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:19:59 #4
3185 Adelante
To let it go now
pi_63234811

verplaatst
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63234830
Huh, waar was ie dan?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63234862
Mods, bedankt!

Ik had 'm per ongeluk in Klussen & Wonen gezet
pi_63234877
Zinvolle TVP.
pi_63234898
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:21 schreef Ewelina het volgende:
Mods, bedankt!

Ik had 'm per ongeluk in Klussen & Wonen gezet
Van flink klussen word je ook slank hoor.

* Ise vandaag nog een plank opgehangen heeft voor de magnetron en morgen volgen nog twee boekenplanken
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 november 2008 @ 23:23:07 #9
163650 Greys
pi_63234907
Whehehe. Wij in Klussen en Wonen
Thanks, Adelante!

Ise, deze is lekker op tijd inderdaad!

Maar eh, is dat Dominogebeuren nou geslaagd deze keer eigenlijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63234942
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt als een lekker weekend dat je voor de boeg hebt Goodbye!
Wij hebben vanavond ook een heerlijk hangavondje. Ook al mis ik Popstars

We moesten wel lachen vanmiddag op het werk. Ik zat net uitgebreid te ventileren tegen mijn collega hoe vréselijk ik dat DominoDay gebeuren op tv vind en toen belde mijn schoonmoeder. "We zaten te denken om vanavond even gezellig langs te komen! Als jullie maar wel DominoDay gaan kijken dan!!!!!"
De schoonouders zijn naar de zondagavond verplaatst, dat snap je zeker wel
Domino Day, dat vond ik leuk toen ik acht was Toen was het ook nog nieuw enzo

Kan je popstars niet op rtlgemist kijken ofzo? Of is het dan niet meer leuk?

Ik ga lekker naar bed trouwens, een drukke week met vroeg opstaan is me aan het opbreken Welterusten!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63234974
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
Whehehe. Wij in Klussen en Wonen
Thanks, Adelante!

Ise, deze is lekker op tijd inderdaad!

Maar eh, is dat Dominogebeuren nou geslaagd deze keer eigenlijk?
Ik zou het niet weten, ik vind ook niets zo erg als DD. Ik heb Changing lanes zitten kijken. Werd ik ook niet echt vrolijker van.

Tevens TVP.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 november 2008 @ 23:26:02 #12
163650 Greys
pi_63234984
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Domino Day, dat vond ik leuk toen ik acht was Toen was het ook nog nieuw enzo

Kan je popstars niet op rtlgemist kijken ofzo? Of is het dan niet meer leuk?

Ik ga lekker naar bed trouwens, een drukke week met vroeg opstaan is me aan het opbreken Welterusten!
Popstars is gewoon niet uitgezonden vanavond, door dat Dominogeneuzel

Slaap lekker!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 november 2008 @ 23:27:02 #13
163650 Greys
pi_63235010
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, ik vind ook niets zo erg als DD. Ik heb Changing lanes zitten kijken. Werd ik ook niet echt vrolijker van.

Tevens TVP.
We moeten weer even dringend een dagje sauna plannen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63235225
Ik heb honger
pi_63235244
Ik lust ook wel wat.

Oeh, nog geen chocola gehad vandaag, ga ff stukkie halen.
pi_63235263
Chocola heb ik vandaag al op. Ongesteldheid
pi_63235375
Niet iets van worst ofzo in huis? Iets met wat eiwitten en vetten zodat je snel verzadigd bent?
pi_63235454
Wat ik me afvraag, is 1 liter cola light per dag slecht?

Qua calorien bevat het spul niet veel, maar heeft het voor de rest (de aspartaam kwestie even niet meegerekend) nadelige gevolgen?
pi_63235458
Nee, bijna niks zoals gewoonlijk. Ben nu op een appel aan het kauwen, maar dat vult niet genoeg.
pi_63235488
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Erik het volgende:

Qua calorien bevat het spul niet veel, maar heeft het voor de rest (de aspartaam kwestie even niet meegerekend) nadelige gevolgen?
Ja, ik krijg altijd meer honger van light frisdrank en als ik teveel drink word ik een beetje dizzy Teveel suiker(vervanger) en later een glucosedip in het bloed ofzo.
pi_63235504
quote:

Valt wel wat mee denk ik, al zou ik zelf liever wat minder drinken. Ik drink veel water met citroensap als vervanger van frisdranken / fruitsappen.
pi_63235522
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Ewelina het volgende:
Nee, bijna niks zoals gewoonlijk. Ben nu op een appel aan het kauwen, maar dat vult niet genoeg.
Neuh, appels zetten geen zoden aan de dijk.

Neem een hap pindakaas. Of heb je dat ook niet?
pi_63235585
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Neuh, appels zetten geen zoden aan de dijk.

Neem een hap pindakaas. Of heb je dat ook niet?
Nee. Maar een boterham doet wonderen
pi_63235634
Het honger- en dizzygevoel ken ik niet echt, maar ik zal het toch maar bij maximaal 1 liter per dag houden

Deze wil ik nog even met jullie delen:

Wat een stemmen, prachtig
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:52:02 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63235661
quote:

Uhmm geen idee... als het met berenburg is dan is het nooit heel erg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_63236289
quote:

Niet zo 1 2 3. Ik drink het spul nooit maar zo uit m'n hoofd zit er minder dan een half gram suiker in per 100ml, dus dat is echt niks.

Voor de rest kan je natuurlijk beter andere dingen drinken.

Even een ps-je: Ivm studie ben ik 8 weken met sporten gestopt (krachtsport), nu na 8 weken gisteren weer op de weegschaal gestaan. In deze periode totaal NIET op mijn voeding gelet en totaal niet actief geweest. Wel 16kg afgevallen in 8 weken.
  zaterdag 15 november 2008 @ 01:29:35 #27
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63237178
voor Greys. Niet teveel twijfelen. Hoewel ik het me nog niet kan voorstellen, is dat het enige advies wat ik je kan geven. Oh, en het verhaal van m'n moeder: die is nu 56, was 33 toen ze mei kreeg, en ik heb nog 2 jongere zusjes, waarvan de jongste in januari 18 wordt. Allemaal helemaal gezond, slim en lief..en m'n moeder blijft er jong en vitaal onder. Ze heeft vriendinnen die al oma zijn, en hoewel ze soms gekscherend grapjes maakt dat ze dat ook wel wil meent ze daar geen zak van, ze vindt het prima zo! Dus, het kan wel op latere leeftijd!

Zo. En nu ga ik slapen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 15 november 2008 @ 01:56:15 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63237666

dus...

hahaha ik ga morgen cultuur opsnuiven in Dokkum
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 15 november 2008 @ 01:57:53 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63237690
Greys, bij twijfel niet oversteken... voor altijd. voor altijd liefde en voor altijd zorgen
pi_63237761
TVP!

Verjaardag bij mn moeder was leuk
Greysie
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63239227
Goeiemorgen. Ik ben er alweer uit . En ik heb mijn blauwe plekken weer terug . Kleine uitleg: altijd als ik intensief train, word ik wel ergens geraakt op mijn armen en er zijn 2 plekken, waar ik altijd wel blauwe plekken krijg. Nu had ik een tijdje alleen rustig getraind, dus geen blauwe plekken. Nu ben ik dus blij dat ze terug zijn, want dat betekent dat ik weer actief train .
pi_63239688
Goeiemorgen.

Is iedereen weer fit en gezond inmiddels?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 10:19:30 #33
163650 Greys
pi_63239845
Mogguh liefjes
En nogmaals bedankt voor de aardige woorden

De nieuwe buren begonnen gelukkig pas om negen uur te klussen, en nog zachtjes ook!

MissBliss, wanneer was je mams jarig? Nog gefeliciteerd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 15 november 2008 @ 10:32:47 #34
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63239980
geoeiemorgen allemaal! Heerlik geslapen, en lekker uit kunnen slapen. Nu nog in bed. Vandaag maar eens de stad door fietsen opzoek naar computer winkels...

Oh, en het is de intocht van sinterklaas natuurlijk, eens evne kijken of ik dat ook ergens online kan zien!
  zaterdag 15 november 2008 @ 10:39:11 #35
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63240037
Ik ben er gisteravond achtergekomen dat ik niet zo goed tegen de zoetstoffen manitol , sorbitol en xylitol kan

Kotsen, hevige buikpijn en algeheel ellendig.
Hier gaat alles gezoet met zoetstoffen maar de prullenbak in
( de boosdoener was een mini pakje mentos sugarfree )
pi_63240312
shit.. nou heb ik dit topic in mijn AT
pi_63240383
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 10:32 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en het is de intocht van sinterklaas natuurlijk, eens evne kijken of ik dat ook ergens online kan zien!
Dat is bij mij in de stad . Maar ik ga niet
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 11:11:19 #38
163650 Greys
pi_63240419
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:02 schreef nicomart het volgende:
Geen zorgen, over een paar uur is het vol en dicht!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 15 november 2008 @ 11:21:40 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63240540
De intocht van Sinterklaas?! .
* Viking84 tv aanzet.
Sinterklaas . Hij komt vandaag ook in Groningen Geweldig hoe die man overal tegelijk kan zijn . Maar ik heb geen zin om ernaartoe te gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_63240571
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:02 schreef nicomart het volgende:
Daar heb je toch 41 toetsen voor moeten aanraken, niet helemaal per ongeluk lijkt me zo.
pi_63240691
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:08 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat is bij mij in de stad . Maar ik ga niet
Hee, bij mij ook

Onze mini had ons vorig jaar tuk door te doen alsof het heilige geloof er nog was, maar het kleine sekreet wist het allang. Zogenaamd omdat het anders "zo zielig was voor ons". Ja dag. Het ging natuurlijk om het Playmobil piratenschip.
Ik vond het al zo verdacht, aangezien we vanaf 4 jaar al ondervraagd werden van: "Hoe komt dat paard dan op het dak? O? Daar wil ik wel eens een filmpje van zien."
We hebben het wel gelijk toegegeven, dat wist ik nog wel van vroeger, dat ik het dan zo irritant vond als je ouders deden alsof je het helemaal bij het foute eind had. Maar wel op het hart gedrukt niets te zeggen tegen de kleintjes op school, dat is veel te lulllig. Dus dat is ook weer geregeld. Maar hoe we dan nu kadootjes gaan doen? Ik denk toch schoen zetten, beetje voor de gein.
pi_63240795
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hee, bij mij ook

Onze mini had ons vorig jaar tuk door te doen alsof het heilige geloof er nog was, maar het kleine sekreet wist het allang. Zogenaamd omdat het anders "zo zielig was voor ons". Ja dag. Het ging natuurlijk om het Playmobil piratenschip.
Ik vond het al zo verdacht, aangezien we vanaf 4 jaar al ondervraagd werden van: "Hoe komt dat paard dan op het dak? O? Daar wil ik wel eens een filmpje van zien."
We hebben het wel gelijk toegegeven, dat wist ik nog wel van vroeger, dat ik het dan zo irritant vond als je ouders deden alsof je het helemaal bij het foute eind had. Maar wel op het hart gedrukt niets te zeggen tegen de kleintjes op school, dat is veel te lulllig. Dus dat is ook weer geregeld. Maar hoe we dan nu kadootjes gaan doen? Ik denk toch schoen zetten, beetje voor de gein.
Ja joh, gewoon blijven doen. Toen ik er allang niet meer in geloofde vond ik het toch altijd nog retespannend als die handschoen om het hoekje van de deur handenvol met pepernoten en die andere zoete meuk naar binnengooide!!
  zaterdag 15 november 2008 @ 11:45:21 #43
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63240840
ik kan het nergens online vinden. Dan straks maar terugkijken op uitzendinggemist, ik vind het altijd zo leuk. Sinterklaas is echt m'n favoriete feestdag.

Oh, en ontbijten met wentelteefjes is vast niet dieettechnisch verantworod, maar wel heeel erg lekker!
pi_63240957
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja joh, gewoon blijven doen. Toen ik er allang niet meer in geloofde vond ik het toch altijd nog retespannend als die handschoen om het hoekje van de deur handenvol met pepernoten en die andere zoete meuk naar binnengooide!!
Ja, dat klopt! Op school zeiden de stoere jongens ook altijd:"Ik trek zo die nepbaard van de Sinterklaas af, echt wel!" En dan moesten ze bij de Sint komen en werden ze helemaal rood en stotterig en konden ze op elke vraag alleen maar piepen: "Euhh, ja, Sinterklaas."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 11:57:54 #45
163650 Greys
pi_63241019
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:54 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, dat klopt! Op school zeiden de stoere jongens ook altijd:"Ik trek zo die nepbaard van de Sinterklaas af, echt wel!" En dan moesten ze bij de Sint komen en werden ze helemaal rood en stotterig en konden ze op elke vraag alleen maar piepen: "Euhh, ja, Sinterklaas."
Ik vind het zelfs nú nog eng!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:09:55 #46
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63241234
Oh jeeeeeeeee..het is nu alweer spannend. Wat zou er met sinterkloas gebeurd sain?
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:10:28 #47
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63241245
Hier in Utrecht is ie al geweest trouwens, net bij de Appie.
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:10:39 #48
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63241248
Misschien issie daarom te laat !!!
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:10:50 #49
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63241249
Gisteren de eerste slechte dag van de week gehad de vriend van m'n zus had zijn eindpresentatie en is natuurlijk gewoon geslaagd. Toen zijn we even naar een cafe gegaan en nog met hem en zijn ouders uit eten. Zelfs nog het loopje van Marc Marie Huijbrechts kunnen bewonderen... that's the gayest thing I've ever seen
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:10:51 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63241252
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:54 schreef Laureline het volgende:

[..]

.

Ik heb ook twee foto's van mij bij Sinterklaas op schoot . Zal ze binnenkort eens opsporen en hier posten. Ik had altijd een grote mond, maar bij Sinterklaas was ik superverlegen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:12:15 #51
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63241276
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:10 schreef mordradead het volgende:
Gisteren de eerste slechte dag van de week gehad de vriend van m'n zus had zijn eindpresentatie en is natuurlijk gewoon geslaagd. Toen zijn we even naar een cafe gegaan en nog met hem en zijn ouders uit eten. Zelfs nog het loopje van Marc Marie Huijbrechts kunnen bewonderen... that's the gayest thing I've ever seen
Zelfs gays vinden MMH gay.
pi_63241345
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hee, bij mij ook
Die op tv is bij mij in de stad . Dat bedoel ik . Maar ik ga nog steeds niet. Mag toch geen pepernoten, en ze geven vast niet aan grote meisjes.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 12:18:41 #53
163650 Greys
pi_63241373
Arghhhhhhhhhhh! De stoomboot is vastgelopen in de haven!!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:19:38 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63241398
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Die op tv is bij mij in de stad . Dat bedoel ik . Maar ik ga nog steeds niet. Mag toch geen pepernoten, en ze geven vast niet aan grote meisjes.
Tsk. Als de tv-sint bij mij in de stad komt ga ik er écht wel naartoe.
Maar ja, een paar jaar geleden was Trix in Groningen en toen heb ik ook gewoon naar de tv gekeken .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:20:10 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63241414
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:18 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhhh! De stoomboot is vastgelopen in de haven!!!!
Noes! .

Moet Sinterklaas nu naar de kant zwemmen?
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 12:21:35 #56
163650 Greys
pi_63241438
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Noes! .

Moet Sinterklaas nu naar de kant zwemmen?
Heul grote rode ballonnen gaan uitkomst brengen! Die moeten de boot wat omhoog krijgen!
Duim je mee dat het lukt?????????????
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63241444
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tsk. Als de tv-sint bij mij in de stad komt ga ik er écht wel naartoe.
Maar ja, een paar jaar geleden was Trix in Groningen en toen heb ik ook gewoon naar de tv gekeken .
Ik kan absoluut niet tegen mensenmassa's. Word ik pisnijdig van, al dat geduw en getrek om me heen. Ik kan ook nooit normaal op een markt lopen . Toen Trix in Almere was ben ik wel wezen kijken. Vond het erg lang in de kou staan voor een minuutje zicht, en veel te druk. Dus dit keer blijf ik thuis, straks ga ik kleine kindjes duwen en nemen de pieten me mee .
pi_63241445
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 01:29 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en het verhaal van m'n moeder: die is nu 56, was 33 toen ze mei kreeg,
Nynke, hou je je Nederlands een beetje op peil?

Zo. Ik ben meer dan 10 kilo afgevallen, inmiddels Vanmiddag weer zwemmen, en maandag ga ik voor het eerst in mijn leven spinnen
Wat zijn mannen toch grappig Mijn vent had gisteravond voor zichzelf een zak chips gekocht 'want ik hoef niet mee te doen als jij lijnt', maar toen ik al die groente stond te snijden, wilde hij stiekem maar al te graag 'maar dan wel met een eigen dip' (niet zo dol op wasabi).
Vervolgens at hij zoveel dat hij er buikpijn van kreeg

Greys, volgens mij gaat je meneer echt wel mee in je plannen; als het allemaal lukt en goed gaat, vindt hij het vast superleuk
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:25:33 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63241510
O ja, nog even iets: mijn moeder was 41 toen ze mij kreeg . Nu ben ik er niet helemaal ongeschonden uitgekomen (maar dat is iets genetisch, heeft dus niks met haar leeftijd te maken gehad), maar al met al ben ik best goed gelukt. Toch? .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:28:35 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63241573
O, over ouders gesproken. Die van mij komen hier vanavond eten. Ik ga heerlijk voor ze koken ze nemen een pan macaroni mee . En ik zit nu al te stressen, want m'n moeder zeurt altijd zo als het hier rommelig is. En wat voor mij superschoon en -netjes is, is voor haar rommelig. Bovendien zei ze ook dat 'het huis' opgeruimd moet zijn. Ja, hallo, in 'het huis' wonen nog 2 anderen en ik ga hun troep niet opruimen, omdat m'n moeder wil dat het netjes is . Eigenlijk vind ik het te idioot voor woorden dat ik überhaupt ga opruimen omdat m'n moeder komt. Ik word er een beetje recalcitrant van en ik krijg zin om al m'n troep over de grond te keilen en dan te zeggen: "Ja, het is een troep hier, maar het is mijn huis en ik bepaal zelf wel hoe netjes het hier is! " .
Niet meer actief op Fok!
pi_63241608
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:25 schreef Viking84 het volgende:
O ja, nog even iets: mijn moeder was 41 toen ze mij kreeg . Nu ben ik er niet helemaal ongeschonden uitgekomen (maar dat is iets genetisch, heeft dus niks met haar leeftijd te maken gehad), maar al met al ben ik best goed gelukt. Toch? .
Dat schept weer moed.
Dan heb ik dus nog even.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 12:30:22 #62
163650 Greys
pi_63241613
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Jij bent heel goed gelukt!

ColdFeet, ik hoop dat je gelijk hebt. Maar je snapt mijn twijfels wel toch, dat als hij het NIET leuk/mooi blijkt te vinden, dat ik me dan schuldig voel dat ik hem gepushed zou hebben? Vandaar dat ik dat niet meer doe
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 12:31:04 #63
163650 Greys
pi_63241629
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat schept weer moed.
Dan heb ik dus nog even.
I feel the same!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63241694
Mijn moeder was 29 toen ze mij kreeg. Da's toch een magische grens, je eerste kindje voor je 30ste. Ik had het er gisteren toevallig over met een studiegenootje die even oud is als ik, dat het voor ons al krap wordt met alle carrièreplannen die we nog hebben (afstuderen, promoveren). Beetje stom om je daar op je 22e al druk om te maken, maar het leeft wel al onder jonge meiden. Ik ken genoeg meiden van mijn leeftijd die zich nu al druk maken hoe ze dat gaan combineren met een baan die enigszins uitdagend is.

Greys: late reactie maar ik hoop dat heer G uiteindelijk toch inziet hoe leuk en bijzonder het is.

Hier ook Sinterklaas op tv.
Ik vrees dat hij nooit in Utrecht zal komen, en al helemaal niet in Limburg.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63241697
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:31 schreef Greys het volgende:
I feel the same!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63241703
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:30 schreef Greys het volgende:

ColdFeet, ik hoop dat je gelijk hebt. Maar je snapt mijn twijfels wel toch, dat als hij het NIET leuk/mooi blijkt te vinden, dat ik me dan schuldig voel dat ik hem gepushed zou hebben? Vandaar dat ik dat niet meer doe
Ik denk dat pushen sowieso een slecht idee is. Maar ik ken veel vaders die vantevoren twijfels hadden; ik ken er geen die achteraf spijt hadden. Hoor
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:35:30 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63241714
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij bent heel goed gelukt!

Hij weet dat jij het graag wilt en dat er niet veel tijd meer is, dus hij moet nu echt de volgende stap zetten imho. Als hij dat niet doet, dan moet je je conclusies trekken, vrees ik. Als jij er steeds weer over begint, is er een dikke kans dat hij het alleen voor jou doet en dat lijkt me geen gezonde basis.
Niet meer actief op Fok!
pi_63241730
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:28 schreef Viking84 het volgende:
O, over ouders gesproken. Die van mij komen hier vanavond eten. Ik ga heerlijk voor ze koken ze nemen een pan macaroni mee . En ik zit nu al te stressen, want m'n moeder zeurt altijd zo als het hier rommelig is. En wat voor mij superschoon en -netjes is, is voor haar rommelig. Bovendien zei ze ook dat 'het huis' opgeruimd moet zijn. Ja, hallo, in 'het huis' wonen nog 2 anderen en ik ga hun troep niet opruimen, omdat m'n moeder wil dat het netjes is . Eigenlijk vind ik het te idioot voor woorden dat ik überhaupt ga opruimen omdat m'n moeder komt. Ik word er een beetje recalcitrant van en ik krijg zin om al m'n troep over de grond te keilen en dan te zeggen: "Ja, het is een troep hier, maar het is mijn huis en ik bepaal zelf wel hoe netjes het hier is! " .
Misschien gaat je moeder het dan wel opruimen, en dat is nog vervelender dan het zelf doen.
pi_63241778
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had het er gisteren toevallig over met een studiegenootje die even oud is als ik, dat het voor ons al krap wordt met alle carrièreplannen die we nog hebben (afstuderen, promoveren).
Er zijn veel dames die tijdens hun promotietraject kinderen krijgen, daar is best wat voor te zeggen. Volgens mij is kort erna lastiger dan tijdens.
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:42:22 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63241867
Oe, Sinterklaas! Bij ons thuis was het altijd kerst vieren, maar als Sinterklaas in de stad was of op school was ik altijd wel onder de indruk (al was het maar vanwege die enge glibberige lila handschoenen).

Wat betreft het kindervraagstuk: mijn mams was maar een jaar ouder dan ik nu ben (23 was ze) toen ze mn zus kreeg. Daar moet ik dus ECHT niet aan denken! Huu. Vooral niet met mijn vriendje, die zie ik ECHT (nog) geen pappa zijn!
En een grote aai voor Greys
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63241873
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Er zijn veel dames die tijdens hun promotietraject kinderen krijgen, daar is best wat voor te zeggen. Volgens mij is kort erna lastiger dan tijdens.
Waarom is erna lastiger? Omdat je dan op zoek moet naar een nieuwe baan?
Ik weet niet of ze er in een lab zo blij mee zijn als je een paar maanden uit de running bent. Heb ook wel eens een verhaal gehoord van een AIO die allerlei proeven niet meer mocht doen omdat ze zwanger was.
Aan de andere kant, als je eenmaal binnen bent kunnen ze je toch niet meer wegsturen.
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:44:58 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63241908
Oh en VMW: ook aai tis ook niet makkelijk, allemaal...

Viking: aaagh dat zou ik ook zo irritant vinden Mijn moeder doet dat ook wel eens, gewoon alles wat zij 'rommel' vindt op een stapeltje leggen voor mij om op te ruimen Nouja da's dan mijn kamer bij haar thuis, maar zij heeft een heeel andere definitie van rommel dan ik
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63241937
voor de 10kg van CF

voor zaterdagen

voor René die ergens op de boerderij van zn oma dakpannen aan het stapelen is en ik juist zin had in een verwendagje voor ons saampjes

ga ik dus maar ultiem lekker koken voor hem heb ik bedacht, moet alleen nog bedenken wát... al denk ik dat het toetje chocoladefondue gaat worden: die hebben we gisteren gehad
Ja doei.
pi_63241957
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:42 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Waarom is erna lastiger? Omdat je dan op zoek moet naar een nieuwe baan?
Ik weet niet of ze er in een lab zo blij mee zijn als je een paar maanden uit de running bent. Heb ook wel eens een verhaal gehoord van een AIO die allerlei proeven niet meer mocht doen omdat ze zwanger was.
Aan de andere kant, als je eenmaal binnen bent kunnen ze je toch niet meer wegsturen.
Als je met giftige materialen werkt of met X-rays of wat dan ook, kan ik me voorstellen dat je je experimenten moet onderbreken. Maar een universiteit is geen commerciele omgeving; je loopt geen promoties mis omdat je minder wilt werken, ofzo. EN je hebt absoluut job security. En niemand vindt het erg als je er wat langer over doet omdat je kinderen hebt gekregen.

Erna is het volgens mij veel lastiger om parttime te gaan werken; als je kinderen dan al op school zitten, kun jij lekker gaan werken
pi_63241988
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:46 schreef motorbloempje het volgende:

ga ik dus maar ultiem lekker koken voor hem heb ik bedacht, moet alleen nog bedenken wát... al denk ik dat het toetje chocoladefondue gaat worden: die hebben we gisteren gehad
Juist superleuk om hem te verrassen met lekker eten na een dag hard werken!

Hou het wel licht als je chocoladefondue als toetje wilt serveren
pi_63242035
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Juist superleuk om hem te verrassen met lekker eten na een dag hard werken!

Hou het wel licht als je chocoladefondue als toetje wilt serveren
ja want ik vrees dat dat aankomt als een bom

iets met salade als voorgerecht had ik bedacht en iets met vis als hoofdgerecht

of ik kan natuurlijk ook sushi maken...

moet wel op gaan schieten met denken nu overigens, want anders issie straks thuis voordat ik boodschappen ga doen
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 12:51:51 #77
163650 Greys
pi_63242049
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 12:52:35 #78
163650 Greys
pi_63242055
MoBlo, zal ik de knoop maar voor je doorhakken dan?
SUSHI!!!!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63242073
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als je met giftige materialen werkt of met X-rays of wat dan ook, kan ik me voorstellen dat je je experimenten moet onderbreken. Maar een universiteit is geen commerciele omgeving; je loopt geen promoties mis omdat je minder wilt werken, ofzo. EN je hebt absoluut job security. En niemand vindt het erg als je er wat langer over doet omdat je kinderen hebt gekregen.

Erna is het volgens mij veel lastiger om parttime te gaan werken; als je kinderen dan al op school zitten, kun jij lekker gaan werken
Da's wel waar ja...
Parttime werken blijft alleen lastig omdat veel proeven niet een dagje over kunnen slaan. Vooral met dieren is het vaak belangrijk dat ze elke dag dezelfde behandeling krijgen. Maar ja, je kunt je proeven natuurlijk ook wel weer zelf indelen. Het wordt volgens mij wel makkelijker als je hoger in de 'voedselketen' komt en minder echt in het lab staat.
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:53:38 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63242074
Ik ga vandaag tiramisu en appeltaart maken.

Voor HE, want die heeft ineens een ernstige vorm van suikertekort geloof ik
Wij slaan het avondeten maar even over dus
pi_63242077
ik ga er nog even wat boekjes op naslaan

want Sushi vindt René ook leuk om mee te rollen
Ja doei.
pi_63242125
Mini, da's natuurlijk net een kwestie van welk onderwerp je kiest. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon je metingen door een paar afstudeerders laten doen

SHE, shit, je brengt me op evil plannen, ik heb ontzettend veel zin om een appeltaart te bakken
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:57:52 #83
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63242158
Doe het!!! Appie had schitterende goudreinetten dus ik kon de verleiding ook niet weerstaan. Lekker met een plens kirsch en rozijntjes en walnootjes

In de tiramisu gaan pecannoten en geconfijte kersjes
pi_63242207
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:57 schreef SHE het volgende:
Doe het!!! Appie had schitterende goudreinetten dus ik kon de verleiding ook niet weerstaan. Lekker met een plens kirsch en rozijntjes en walnootjes

In de tiramisu gaan pecannoten en geconfijte kersjes
Grmpf
Weet je wat ook lekker is? Tiramisu met bastognekoek/speculoos en kersen. Erg populair hier in Belgie. En lekker! Soort veredelde monchoutaart.
  zaterdag 15 november 2008 @ 13:02:49 #85
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63242260
Ik zou eens moeten kijken, want ik ben bij mams. Denk niet dat dat een type is die speculoos in huis heeft.
Dat is die speculaas crap pasta toch?
pi_63242316
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:02 schreef SHE het volgende:
Ik zou eens moeten kijken, want ik ben bij mams. Denk niet dat dat een type is die speculoos in huis heeft.
Dat is die speculaas crap pasta toch?
Speculoos zijn van die koekjes van Lotus. Die niet naar speculaas smaken, maar naar bastognekoek. Ik denk dat bastognes een prima alternatief zijn.

En speculoospasta is slecht, slecht, slecht. Maar oh zo lekker
  zaterdag 15 november 2008 @ 13:10:03 #87
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63242415
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nynke, hou je je Nederlands een beetje op peil?

Zo. Ik ben meer dan 10 kilo afgevallen, inmiddels Vanmiddag weer zwemmen, en maandag ga ik voor het eerst in mijn leven spinnen
Wat zijn mannen toch grappig Mijn vent had gisteravond voor zichzelf een zak chips gekocht 'want ik hoef niet mee te doen als jij lijnt', maar toen ik al die groente stond te snijden, wilde hij stiekem maar al te graag 'maar dan wel met een eigen dip' (niet zo dol op wasabi).
Vervolgens at hij zoveel dat hij er buikpijn van kreeg

Greys, volgens mij gaat je meneer echt wel mee in je plannen; als het allemaal lukt en goed gaat, vindt hij het vast superleuk
jammer dat ze mij niet in mei kreeg, maar in November!

Argh, ik ben chagarijnig. Er is geen computerwinkel te vinden hier in deze stomme stad. Moet ik nog naar Stockholm ook voor een nieuwe laptop, blegh...
pi_63242455
hm...

recept gevonden in Nigella Express wat me wel aanstaat, alleen worden de kastagne champignons rauw door de pasta heen gemikt... zou dat lekker zijn? Vind het heerlijk om zo een stukje champignon te bietsen, maar vraag me af of 't neit te melig wordt.
De boel wordt wel gemarineerd in olie, citroensap, knoflook etc.

Kan ik serveren met wat zalm uit de oven? en dan een lekkere lichte krulslasalade vooraf?
Ja doei.
pi_63242498
en ja, sushi is ook nog steeds erg lekker..

gelukkig zijn beide niet al te lang van voorbereidingstijd

oh ja, moet ook nog bedenken wat we morgen eten
Ja doei.
pi_63242732
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 @ 10:19 schreef Greys het volgende:
Mogguh liefjes
En nogmaals bedankt voor de aardige woorden

De nieuwe buren begonnen gelukkig pas om negen uur te klussen, en nog zachtjes ook!

MissBliss, wanneer was je mams jarig? Nog gefeliciteerd!
Dank je Ze was gisteren jarig.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63242750
SPOILER
pi_63242838
Nah, denk dat ik dit 'm gaat worden:

Voorgerecht:
salade van krulsla/rucola met beetje geitenkaas, halve cherrytomaatjes uit de oven met tijm en een nog te verzinnen dressing

Hoofdgerecht:
Zelfgemaakte pasta met die kastagnechampignons, citroen, knoflook en peterselie (en verse parmezan) Misschien met Zalm, moet even kijken hoe duur het allemaal gaat worden

Nagerecht:
kleine chocoladefondue met banaan en peer (als ze zacht zijn)

Morgen:

Brandy-Bacony Chicken met wrsch een frietje (en appelmoes )
Mag wel, na de Zeven Heuvelenloop
Ja doei.
pi_63242877
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Nah, denk dat ik dit 'm gaat worden:

Voorgerecht:

salade van krulsla/rucola met beetje geitenkaas, halve cherrytomaatjes uit de oven met tijm en een nog te verzinnen dressing

Hoofdgerecht:
Zelfgemaakte pasta met die kastagnechampignons, citroen, knoflook en peterselie (en verse parmezan)

Nagerecht: kleine chocoladefondue met banaan en peer (als ze zacht zijn)
Krijg er trek van!! Honingmosterddressing is lekker bij je sla. Eventueel nog wat walnootjes erbij?

Ik ga maar eens lunchen, hongerrrrrrr!
pi_63242878
<< Tijd voor mn sint-avatar
Ziggy played guitar
pi_63242896
Hoeveel km is die loop? en is het dalen enstijgen, zoals de naam doet vermoeden?
pi_63242922
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:38 schreef MissBliss het volgende:
<< Tijd voor mn sint-avatar
Dies leuk!!
pi_63242991
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef conleche het volgende:
Hoeveel km is die loop? en is het dalen enstijgen, zoals de naam doet vermoeden?
15km

Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 13:46:22 #98
163650 Greys
pi_63243029
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:31 schreef conleche het volgende:
SPOILER
SPOILER
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63243053
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:46 schreef Greys het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Ja doei.
  zaterdag 15 november 2008 @ 13:51:37 #100
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63243125
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 @ 13:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Dies leuk!!
Thanks! Paint ftw!
Ziggy played guitar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')