quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Dank, dank...
Ik ben 32 en ik heb nog nooit een kinderwens gehad. Altijd hebben ze gezegd dat het wel kwam, nooit gekomen en het komt ook nooit. Ik wil/kan de verantwoordelijkheid niet aan.
Mensen die wel kinderen willen gun ik dat dan ook heel erg
Mijn vriend verloofde heeft wel 2 kinderen van 11 en bijna 16 dus die zijn al bijna "klaar"Ik vind dat wel gezellig dat ze er zijn maar ze redden zich wel.
Toch wel raar dat ze automatisch dingen aan je gaan vragen of ze iets mogen daar moet ik nog wel erg aan wennen.
Hm, dan zal ik er maar heel beschaafd eentje nemenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat maar staan die doos.....
[..]
Ik had dus helemaal geen gelijk met mijn 'héél!'
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:08 schreef Goodbye het volgende:
Huh, ik snap het fotoboek van uniekhoorn niet
Lieve fotoquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik kom er nooit en vergeet dus ook altijd dat ik het heb..
aangepast
Ik vind het helemáál niet erg dat je dat zei, ik vond het juist een mooie omschrijving, emotioneel stuiterballen! Vandaar dat ik hem nu gewoon even van je gejat heb om te omschrijven hoe ik me voel als het op dat onderwerp aankomtquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:48 schreef Laureline het volgende:
VMW: Goed hoor stoppen met roken! Dat kan ook niet iedereen hier, nudge, nudge, wink, wink![]()
En Greys, dat emotionele stuiterballen (Oooo wat erg dat zei ik gisteren over jou tijdens de poezenrel) kan ik me verdomd goed voorstellen. Want het is voor vrouwen, hoe lullig het ook klinkt, wel een point of no return als je 35 wordt. Als man heb je dan nog een jaartje of 20 om eens eventueel van gedachten te veranderen (of erin geluisd te worden, zie ik toch ook veel om me heen
), maar jij kan nog maar heel eventjes zelf beslissen.
Het is een cliché ("Ja, die vrouwtjes van 35...") dat me toch frustreert: het is gewoon heel erg ongelijk op dit punt tussen mannen en vrouwen, en daar helpt een eeuw emancipatie niets aan. Het enige 'voordeel' van deze moderne tijd is dat iedereen er ook lekker lomp naar vraagt. Een vriendin van me (ook 35) werd laatst geïnterviewd voor de Opzij (!) en zelfs daar wist de verslaggeefster er DE kindervraag nog doorheen te knallen. Ik was toen best geshockeerd, alsof je iemand ook maar verantwoording schuldig bent over zoiets.
Met 1 kind ben je eigenlijk nog niet af van impertinente vragen, iedereen bemoeit zich er lekker tegenaan, met: " wanneer jullie nou eens aan de tweede beginnen?" Nou, nooit, duh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 14-11-2008 21:51:32 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het helemáál niet erg dat je dat zei, ik vond het juist een mooie omschrijving, emotioneel stuiterballen! Vandaar dat ik hem nu gewoon even van je gejat heb om te omschrijven hoe ik me voel als het op dat onderwerp aankomtHey, waarom een spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch helemaal niet nodig!
Wat ik zo mooi vind aan deze tekst, is dat je jezelf zo laat zienGewoon, open bent over je gevoelens. Dat zijn er niet veel.
Dat, en je verwoordt het ook goed.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het helemáál niet erg dat je dat zei, ik vond het juist een mooie omschrijving, emotioneel stuiterballen! Vandaar dat ik hem nu gewoon even van je gejat heb om te omschrijven hoe ik me voel als het op dat onderwerp aankomtWat een mooie en duidelijke tekst/uitleg GreysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Had echt niet onder spoiler gehoeven wat mij betreft.
Zo giftig, ik denk dat je al dood bent voor je die bonbons op hebtquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:01 schreef ColdFeet het volgende:
Pffff, dat zit er weer op. Klein ongelukje met kwik in het lab; domme studenten
Hoe giftig is kwik?
. Dit soort veiligheidsdingen moest ik maandagmiddag bekijken, en dan uit 3 stoffen bepalen welke het gevaarlijkst was
.
http://www.acros.com/DesktopModules/Acros_Search_Results/Acros_Search_Results.aspx?search_type=CatalogSearch&SearchString=hgIk heb ook nog nooit een date gehad. Niet eens een afspraakje, ook zonder ophalen en optutten zou ik het nog een date willen noemen, maar verder dan even langs zijn huis is het niet gekomen, voor we wat kregen. Zou ik een van die mensen zijn, die op haar 16e haar eerste vriendje krijgt, en er daarna de rest van haar leven bij blijft? Dat vraag ik me echt af, bij mijn tante is het iig wel zo gegaan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vanaf m'n zestiende bijna continu vriendjes gehad, maar nooit een echte date eigenlijk.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Wat schattigquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef Goodbye het volgende:
Greysieje bent mijn jonge hippe mama heurrr
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |