abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63230682
VMW: Goed hoor stoppen met roken! Dat kan ook niet iedereen hier, nudge, nudge, wink, wink

En Greys, dat emotionele stuiterballen (Oooo wat erg dat zei ik gisteren over jou tijdens de poezenrel ) kan ik me verdomd goed voorstellen. Want het is voor vrouwen, hoe lullig het ook klinkt, wel een point of no return als je 35 wordt. Als man heb je dan nog een jaartje of 20 om eens eventueel van gedachten te veranderen (of erin geluisd te worden, zie ik toch ook veel om me heen ), maar jij kan nog maar heel eventjes zelf beslissen.
Het is een cliché ("Ja, die vrouwtjes van 35..." ) dat me toch frustreert: het is gewoon heel erg ongelijk op dit punt tussen mannen en vrouwen, en daar helpt een eeuw emancipatie niets aan. Het enige 'voordeel' van deze moderne tijd is dat iedereen er ook lekker lomp naar vraagt. Een vriendin van me (ook 35) werd laatst geïnterviewd voor de Opzij (!) en zelfs daar wist de verslaggeefster er DE kindervraag nog doorheen te knallen. Ik was toen best geshockeerd, alsof je iemand ook maar verantwoording schuldig bent over zoiets.

Met 1 kind ben je eigenlijk nog niet af van impertinente vragen, iedereen bemoeit zich er lekker tegenaan, met: " wanneer jullie nou eens aan de tweede beginnen?" Nou, nooit, duh.
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:52:50 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63230784
Dank, dank...

Ik ben 32 en ik heb nog nooit een kinderwens gehad. Altijd hebben ze gezegd dat het wel kwam, nooit gekomen en het komt ook nooit. Ik wil/kan de verantwoordelijkheid niet aan.
Mensen die wel kinderen willen gun ik dat dan ook heel erg

Mijn vriend heeft wel 2 kinderen van 11 en bijna 16 dus die zijn al bijna "klaar" Ik vind dat wel gezellig dat ze er zijn maar ze redden zich wel.
Toch wel raar dat ze automatisch dingen aan je gaan vragen of ze iets mogen daar moet ik nog wel erg aan wennen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_63230786
Ik werd vroeger al heel raar aangestaard als ik zei dat ik kinderen niet leuk vond, en dat ik ze absoluut niet wilde
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63230883
Ik wil wel kindjes. Maar dat zien we over een aantal veel jaar wel weer heur

Wauw, een heerlijk weekend zonder echt verplichte dingen. We hebben morgen wel wat, maar we hoeven niet te leren ofzo. Heeerlijk
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63230980
Ow ja... Helemaal vergeten!! Uniekhoorn... Gefeliciteerd met je a.s huwelijk!!

En ik wilde ook nooit kinderen.... Ergens is er iets fout gegaan dus.
En al mn kinderen zijn onverwachte kadootjes geweest... Zou ze voor geen goud willen/kunnen missen maar zou het 1 en ander wel anders doen als ik toen wist wat ik nu weet.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63231080
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Dank, dank...

Ik ben 32 en ik heb nog nooit een kinderwens gehad. Altijd hebben ze gezegd dat het wel kwam, nooit gekomen en het komt ook nooit. Ik wil/kan de verantwoordelijkheid niet aan.
Mensen die wel kinderen willen gun ik dat dan ook heel erg

Mijn vriend verloofde heeft wel 2 kinderen van 11 en bijna 16 dus die zijn al bijna "klaar" Ik vind dat wel gezellig dat ze er zijn maar ze redden zich wel.
Toch wel raar dat ze automatisch dingen aan je gaan vragen of ze iets mogen daar moet ik nog wel erg aan wennen.
pi_63231208
Huh, ik snap het fotoboek van uniekhoorn niet
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63231293
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Laat maar staan die doos.....
[..]

Ik had dus helemaal geen gelijk met mijn 'héél!'
Hm, dan zal ik er maar heel beschaafd eentje nemen
Thanks voor de info. Niet dat ik me echt zorgen maakte
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:17:39 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63231456
Sjonge jonge zeg, dat is ècht niet normaal dat mensen zich bemoeien met de (al dan niet) kinderwens van anderen . Volgens mij is dat net zoiets als dat mensen op een feestje lopen vragen 'of je al verkering hebt'. Ook zo rete-irritant. Net alsof je zonder vrijer niet meetelt ofzo .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:23:53 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63231629
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:08 schreef Goodbye het volgende:
Huh, ik snap het fotoboek van uniekhoorn niet
Ik kom er nooit en vergeet dus ook altijd dat ik het heb..
aangepast
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:24:42 #286
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63231647
Àrgh..Greys, ik probeer zo min mogelijk series te volgen, ik word er zo dwangmatig van!

En ik heb net een 3 weekse "The Hills"-marathon afgerond op MTV .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:26:55 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63231709
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik kom er nooit en vergeet dus ook altijd dat ik het heb..
aangepast
Lieve foto . Deed je dat tegen je vent toen 'ie ten huwelijk vroeg? .

En wat viel er niet te snappen aan je fobo dan?
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 november 2008 @ 21:44:22 #288
163650 Greys
pi_63232207
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:48 schreef Laureline het volgende:
VMW: Goed hoor stoppen met roken! Dat kan ook niet iedereen hier, nudge, nudge, wink, wink

En Greys, dat emotionele stuiterballen (Oooo wat erg dat zei ik gisteren over jou tijdens de poezenrel ) kan ik me verdomd goed voorstellen. Want het is voor vrouwen, hoe lullig het ook klinkt, wel een point of no return als je 35 wordt. Als man heb je dan nog een jaartje of 20 om eens eventueel van gedachten te veranderen (of erin geluisd te worden, zie ik toch ook veel om me heen ), maar jij kan nog maar heel eventjes zelf beslissen.
Het is een cliché ("Ja, die vrouwtjes van 35..." ) dat me toch frustreert: het is gewoon heel erg ongelijk op dit punt tussen mannen en vrouwen, en daar helpt een eeuw emancipatie niets aan. Het enige 'voordeel' van deze moderne tijd is dat iedereen er ook lekker lomp naar vraagt. Een vriendin van me (ook 35) werd laatst geïnterviewd voor de Opzij (!) en zelfs daar wist de verslaggeefster er DE kindervraag nog doorheen te knallen. Ik was toen best geshockeerd, alsof je iemand ook maar verantwoording schuldig bent over zoiets.

Met 1 kind ben je eigenlijk nog niet af van impertinente vragen, iedereen bemoeit zich er lekker tegenaan, met: " wanneer jullie nou eens aan de tweede beginnen?" Nou, nooit, duh.
Ik vind het helemáál niet erg dat je dat zei, ik vond het juist een mooie omschrijving, emotioneel stuiterballen! Vandaar dat ik hem nu gewoon even van je gejat heb om te omschrijven hoe ik me voel als het op dat onderwerp aankomt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 14-11-2008 21:51:32 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63232464
Greys...
Had van mij gewoon zonder spoiler mogen blijven staan hoor!!
Mijn tante van, ik geloof nog net geen,of juist net , 40 is 27 oktober bevallen van haar 2e dochtertje....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63232630
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het helemáál niet erg dat je dat zei, ik vond het juist een mooie omschrijving, emotioneel stuiterballen! Vandaar dat ik hem nu gewoon even van je gejat heb om te omschrijven hoe ik me voel als het op dat onderwerp aankomt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, waarom een spoiler! Dat is toch helemaal niet nodig!

Wat ik zo mooi vind aan deze tekst, is dat je jezelf zo laat zien Gewoon, open bent over je gevoelens. Dat zijn er niet veel.

Dat, en je verwoordt het ook goed.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 november 2008 @ 22:10:23 #291
163650 Greys
pi_63232871
De spoiler is omdat ik het a) nogal eng vind om het zo open en bloot te zien staan en b) omdat ik absoluut niet wil dat het teveel aandacht krijgt hier. Is echt niet nodig. Maar het was wel even fijn om het op te schrijven

En dank jullie voor de fijne woorden!

Ik hoop dat de nieuwe buren ons morgenochtend een beetje laten uitslapen en niet zoals vorig weekend om 07.05 uur op zaterdagochtend beginnen met boren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63232972
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:44 schreef Greys het volgende:

[..]

SPOILER
Wat een mooie en duidelijke tekst/uitleg Greys . Had echt niet onder spoiler gehoeven wat mij betreft.
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:01 schreef ColdFeet het volgende:
Pffff, dat zit er weer op. Klein ongelukje met kwik in het lab; domme studenten
Hoe giftig is kwik?
Zo giftig, ik denk dat je al dood bent voor je die bonbons op hebt . Dit soort veiligheidsdingen moest ik maandagmiddag bekijken, en dan uit 3 stoffen bepalen welke het gevaarlijkst was .

http://www.acros.com/DesktopModules/Acros_Search_Results/Acros_Search_Results.aspx?search_type=CatalogSearch&SearchString=hg
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vanaf m'n zestiende bijna continu vriendjes gehad, maar nooit een echte date eigenlijk.
Ik heb ook nog nooit een date gehad. Niet eens een afspraakje, ook zonder ophalen en optutten zou ik het nog een date willen noemen, maar verder dan even langs zijn huis is het niet gekomen, voor we wat kregen. Zou ik een van die mensen zijn, die op haar 16e haar eerste vriendje krijgt, en er daarna de rest van haar leven bij blijft? Dat vraag ik me echt af, bij mijn tante is het iig wel zo gegaan.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63233347
Nutteloze TVP. Jullie hebben gewoon weer in één middag een heel topic volgeluld.
pi_63233359
Volgensmij ga je dan op een gegeven moment denken 'wat als..', als het bijvoorbeeld even niet zo lekker loopt binnen een relatie. Mijn vriend en ik lopen wel eens te geinen van 'ja je bent m'n eerste, schatje', maar stiekem zijn we toch wel blij dat we beide eerdere relaties hebben gehad, ondanks erg vervelende exen (in beide gevallen). Die vervelende exen hebben wel voor veranderingen bij onszelf gezorgd, die er voor zorgen dat het bij ons best wel goed gaat

Greysie je bent mijn jonge hippe mama heurrr
pi_63233364
Greys Hoe het ook gaat, het zal in ieder geval goed zijn.

En mijn lijstje! Weer eens gezond voor een dag, morgen weer verjaardagsfeestje. En de jarige belde ons vandaag tijdens het inkopen doen voor wijnadvies

O: magere yoghurt bramen, jus
L: roerei met toast van volkorenbrood, stuk grillworst
T: cashewnootjes en 2 mandarijnen
D: pompoensoep en gerookte kipfilet
T: beetje ananas, beetje kwark

straks nog: 1 biertje en 1 stukje chocola. Morgen eindelijk weer tijd om te sporten, moet me er echt toe zetten na zo'n periode.
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:49:44 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63233986
Ook vanuit Groningen een voor Greys .
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef Goodbye het volgende:
Greysie je bent mijn jonge hippe mama heurrr
Wat schattig .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 november 2008 @ 22:57:59 #297
163650 Greys
pi_63234207
Nou moppies toch, dat is allemaal niet nodig hoor Ik ben echt, echt, echt een gelukkig mens, ondanks 'dat ene'. Maar wel heul lief van jullie!

En Goodbye!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63234396
Jee Uniekhoorn jij ziet er echt zo jong uit...te jong om (weer) te trouwen!
pi_63234477
Oh greys, dat je gelukkig bent straal je ook zeker wel uit. Volgensmij heb je een leuk leven én een leuke vent!

Morgen gaan we lekker in Amsterdam uit eten en de kroeg in, nu al zin in En ook in het feit dat ik zondag lekker helemaal niks hoef te doen, héérlijk.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 november 2008 @ 23:11:38 #300
163650 Greys
pi_63234572
Dat klinkt als een lekker weekend dat je voor de boeg hebt Goodbye!
Wij hebben vanavond ook een heerlijk hangavondje. Ook al mis ik Popstars

We moesten wel lachen vanmiddag op het werk. Ik zat net uitgebreid te ventileren tegen mijn collega hoe vréselijk ik dat DominoDay gebeuren op tv vind en toen belde mijn schoonmoeder. "We zaten te denken om vanavond even gezellig langs te komen! Als jullie maar wel DominoDay gaan kijken dan!!!!!"
De schoonouders zijn naar de zondagavond verplaatst, dat snap je zeker wel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')