abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63242035
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Juist superleuk om hem te verrassen met lekker eten na een dag hard werken!

Hou het wel licht als je chocoladefondue als toetje wilt serveren
ja want ik vrees dat dat aankomt als een bom

iets met salade als voorgerecht had ik bedacht en iets met vis als hoofdgerecht

of ik kan natuurlijk ook sushi maken...

moet wel op gaan schieten met denken nu overigens, want anders issie straks thuis voordat ik boodschappen ga doen
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 12:51:51 #77
163650 Greys
pi_63242049
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 12:52:35 #78
163650 Greys
pi_63242055
MoBlo, zal ik de knoop maar voor je doorhakken dan?
SUSHI!!!!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63242073
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als je met giftige materialen werkt of met X-rays of wat dan ook, kan ik me voorstellen dat je je experimenten moet onderbreken. Maar een universiteit is geen commerciele omgeving; je loopt geen promoties mis omdat je minder wilt werken, ofzo. EN je hebt absoluut job security. En niemand vindt het erg als je er wat langer over doet omdat je kinderen hebt gekregen.

Erna is het volgens mij veel lastiger om parttime te gaan werken; als je kinderen dan al op school zitten, kun jij lekker gaan werken
Da's wel waar ja...
Parttime werken blijft alleen lastig omdat veel proeven niet een dagje over kunnen slaan. Vooral met dieren is het vaak belangrijk dat ze elke dag dezelfde behandeling krijgen. Maar ja, je kunt je proeven natuurlijk ook wel weer zelf indelen. Het wordt volgens mij wel makkelijker als je hoger in de 'voedselketen' komt en minder echt in het lab staat.
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:53:38 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63242074
Ik ga vandaag tiramisu en appeltaart maken.

Voor HE, want die heeft ineens een ernstige vorm van suikertekort geloof ik
Wij slaan het avondeten maar even over dus
pi_63242077
ik ga er nog even wat boekjes op naslaan

want Sushi vindt René ook leuk om mee te rollen
Ja doei.
pi_63242125
Mini, da's natuurlijk net een kwestie van welk onderwerp je kiest. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon je metingen door een paar afstudeerders laten doen

SHE, shit, je brengt me op evil plannen, ik heb ontzettend veel zin om een appeltaart te bakken
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:57:52 #83
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63242158
Doe het!!! Appie had schitterende goudreinetten dus ik kon de verleiding ook niet weerstaan. Lekker met een plens kirsch en rozijntjes en walnootjes

In de tiramisu gaan pecannoten en geconfijte kersjes
pi_63242207
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:57 schreef SHE het volgende:
Doe het!!! Appie had schitterende goudreinetten dus ik kon de verleiding ook niet weerstaan. Lekker met een plens kirsch en rozijntjes en walnootjes

In de tiramisu gaan pecannoten en geconfijte kersjes
Grmpf
Weet je wat ook lekker is? Tiramisu met bastognekoek/speculoos en kersen. Erg populair hier in Belgie. En lekker! Soort veredelde monchoutaart.
  zaterdag 15 november 2008 @ 13:02:49 #85
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63242260
Ik zou eens moeten kijken, want ik ben bij mams. Denk niet dat dat een type is die speculoos in huis heeft.
Dat is die speculaas crap pasta toch?
pi_63242316
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:02 schreef SHE het volgende:
Ik zou eens moeten kijken, want ik ben bij mams. Denk niet dat dat een type is die speculoos in huis heeft.
Dat is die speculaas crap pasta toch?
Speculoos zijn van die koekjes van Lotus. Die niet naar speculaas smaken, maar naar bastognekoek. Ik denk dat bastognes een prima alternatief zijn.

En speculoospasta is slecht, slecht, slecht. Maar oh zo lekker
  zaterdag 15 november 2008 @ 13:10:03 #87
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63242415
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nynke, hou je je Nederlands een beetje op peil?

Zo. Ik ben meer dan 10 kilo afgevallen, inmiddels Vanmiddag weer zwemmen, en maandag ga ik voor het eerst in mijn leven spinnen
Wat zijn mannen toch grappig Mijn vent had gisteravond voor zichzelf een zak chips gekocht 'want ik hoef niet mee te doen als jij lijnt', maar toen ik al die groente stond te snijden, wilde hij stiekem maar al te graag 'maar dan wel met een eigen dip' (niet zo dol op wasabi).
Vervolgens at hij zoveel dat hij er buikpijn van kreeg

Greys, volgens mij gaat je meneer echt wel mee in je plannen; als het allemaal lukt en goed gaat, vindt hij het vast superleuk
jammer dat ze mij niet in mei kreeg, maar in November!

Argh, ik ben chagarijnig. Er is geen computerwinkel te vinden hier in deze stomme stad. Moet ik nog naar Stockholm ook voor een nieuwe laptop, blegh...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63242455
hm...

recept gevonden in Nigella Express wat me wel aanstaat, alleen worden de kastagne champignons rauw door de pasta heen gemikt... zou dat lekker zijn? Vind het heerlijk om zo een stukje champignon te bietsen, maar vraag me af of 't neit te melig wordt.
De boel wordt wel gemarineerd in olie, citroensap, knoflook etc.

Kan ik serveren met wat zalm uit de oven? en dan een lekkere lichte krulslasalade vooraf?
Ja doei.
pi_63242498
en ja, sushi is ook nog steeds erg lekker..

gelukkig zijn beide niet al te lang van voorbereidingstijd

oh ja, moet ook nog bedenken wat we morgen eten
Ja doei.
pi_63242732
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 @ 10:19 schreef Greys het volgende:
Mogguh liefjes
En nogmaals bedankt voor de aardige woorden

De nieuwe buren begonnen gelukkig pas om negen uur te klussen, en nog zachtjes ook!

MissBliss, wanneer was je mams jarig? Nog gefeliciteerd!
Dank je Ze was gisteren jarig.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63242750
SPOILER
pi_63242838
Nah, denk dat ik dit 'm gaat worden:

Voorgerecht:
salade van krulsla/rucola met beetje geitenkaas, halve cherrytomaatjes uit de oven met tijm en een nog te verzinnen dressing

Hoofdgerecht:
Zelfgemaakte pasta met die kastagnechampignons, citroen, knoflook en peterselie (en verse parmezan) Misschien met Zalm, moet even kijken hoe duur het allemaal gaat worden

Nagerecht:
kleine chocoladefondue met banaan en peer (als ze zacht zijn)

Morgen:

Brandy-Bacony Chicken met wrsch een frietje (en appelmoes )
Mag wel, na de Zeven Heuvelenloop
Ja doei.
pi_63242877
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Nah, denk dat ik dit 'm gaat worden:

Voorgerecht:

salade van krulsla/rucola met beetje geitenkaas, halve cherrytomaatjes uit de oven met tijm en een nog te verzinnen dressing

Hoofdgerecht:
Zelfgemaakte pasta met die kastagnechampignons, citroen, knoflook en peterselie (en verse parmezan)

Nagerecht: kleine chocoladefondue met banaan en peer (als ze zacht zijn)
Krijg er trek van!! Honingmosterddressing is lekker bij je sla. Eventueel nog wat walnootjes erbij?

Ik ga maar eens lunchen, hongerrrrrrr!
pi_63242878
<< Tijd voor mn sint-avatar
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63242896
Hoeveel km is die loop? en is het dalen enstijgen, zoals de naam doet vermoeden?
pi_63242922
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:38 schreef MissBliss het volgende:
<< Tijd voor mn sint-avatar
Dies leuk!!
pi_63242991
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef conleche het volgende:
Hoeveel km is die loop? en is het dalen enstijgen, zoals de naam doet vermoeden?
15km

Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 13:46:22 #98
163650 Greys
pi_63243029
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:31 schreef conleche het volgende:
SPOILER
SPOILER
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63243053
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:46 schreef Greys het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Ja doei.
  zaterdag 15 november 2008 @ 13:51:37 #100
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63243125
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 @ 13:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Dies leuk!!
Thanks! Paint ftw!
Ziggy played guitar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')