Men neme een kipquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo: wat is Brandy Bacon Chicken? Klinkt
Daar heb jij helemaal gelijk in hoor! ik doelde ook niet specifiek op jouw post, maar meer in het algemeen. Ik heb dat topic in OUD een beetje bijgehouden en werkelijk iedereen is verliefd op zijn of haar kind en dat begrijp ik volkomen. (als je al ziet hoe idioot veel ik van Koekie hou en ik neem maar aan dat je dat x factor 10 moet doen). Maar het ging mij idd. om de hele verandering in je leven, niet alleen de eerste paar jaar. Het worden daarna wel personen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo: wat is Brandy Bacon Chicken? Klinkt
Conleche, daar heb je ook gelijk in. Wat als je kind depressief wordt en zelfmoordpogingen gaat ondernemen? En vroeger vriendinnetje van mijn zus zit op een gesloten afdeling van een inrichting, na herhaaldelijke pogingen. Haar ouders gaan er echt kapot aan, superlieve mensen, vrij 'simpel' maar absoluut niet tokkie ofzo.
Ik bedoelde meer: veel mannen hebben volgens mij tot aan het einde van de bevalling twijfels, maar ik ken niemand die met zo'n rood schreeuwend hoopje in zjn armen nog dacht: 'nah, wil ik dit eigenlijk wel?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dat laatste is niet zo'n goede tip als ik mijn muren wil houden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:09 schreef conleche het volgende:
En Isegrim: voor iemand die zich niet lekker voelt, doe je nog behoorlijk veel. Ik zou de boodschapjes doen en die planken aan heiden6 overlaten. (waren er 5 heidens voor hem?)
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat laatste is niet zo'n goede tip als ik mijn muren wil houden.Heiden6 en klussen gaan niet echt samen.
Ik doe alles in huis zelf.
Ik heb vanmorgen al de laatste blueberry cupcake met geraspte peer door het beslag (isj lekker! minder suiker nodig en lekker zompige cakejesquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:28 schreef SHE het volgende:
Jij begon ermee CF!!! Je weet dat ik tweelingsgewijs altijd moet wat een ander moet en uiterst competitief ben ingesteld.
Had jij niet in dat stomme topic over taarten gepost, dan was er niets aan de hand geweest!!!!
Ja erg he. Zat in de AT's en zag je naam dus ik MOEST klikkenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat doe JIJ hier?Je bent graatmager.
Een stalker.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja erg he. Zat in de AT's en zag je naam dus ik MOEST klikken
Ja ik dacht net ook al aan Kwak. Ws ligt ze nu nog heerlijk in z'n armen bij te komen van een wilde nachtquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:36 schreef Merel het volgende:
Zo, bijgelezen. Knuf voor Greys! En ik ben benieuwd naar hoe de date van Kwak is verlopen...
Daar is dit topic voorquote:Ik kan niet slapen (dutten) want m'n hoofd loopt over en geen enkel vriendinnetje neemt de telefoon op dus ik kan m'n ei niet kwijt![]()
Jullie zijn heel lief hoor, maar niet alles is geschikt voor internetquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker zijn ze. met uien en gedipt in chilisaus
Nja, ik ben vandaag so far slecht bezig. Cupcake, 3 bonbons, een quesadilla, vanavond ku lu yuk... en dan nog snacken en wijn drinken. Ach, qua kcal is het niet extreem en ik ga nog zwemmen. Het zou wel wat gezonder eten, maar een dagje minder gezond moet ook kunnen, toch? Ik verwacht morgen echt geen drama op de weegschaal.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:58 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zullen we de TT maar wijzigen in: Moddervet de feestdagen in?.
Ghehehe..Ik klooi al de hele tijd een beetje, maar het wordt steeds meer en ik wil straks niet terug bij af zijn!quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:49 schreef SHE het volgende:
Hou eens op CF
Nu heb ik zin in kaas
@ Vamp: als je moet herstellen mag je knurften met je eten. En de Sint is er, dus dat is ook een goede reden!
( gaat ie beter of je verbijt je je? )
Merel: spill NU!
*rent naar Boristopic*quote:Op zaterdag 15 november 2008 @ 15:52 schreef Greys het volgende:
MissBliss, check het Boris topic even. Die foto met die scheur open in de ren![]()
SHE, ik heb trek in allerlei zoetig vreetwerk nu
En eigenlijk ook in hartig
Oeh! Ik heb nog zalmwraps met roomkaas van de visboer
*noteert*quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:35 schreef cyclechick het volgende:
OMG ik ben echt de grootse kneus in de keuken die er bestaat.
Ik wilde chocolade laten smelten, au bain marie, maar dat lukte niet, dus toen deed ik het alsnog in de magnetron met als gevolg dat het aanbranddeEn toen moest ik weer nieuwe kopen.
Nog niet helemaal gelukt zoals ik wilde, maar het resultaat is wel lekker: chocomousse, met stukjes chocola(omdat de de slagroom waarschijnlijk niet in de koelkast moest, waardoor de chocola gelijk weer stolde toen ik ze samenvoegde. Anyway, tis nu klaar en de ravage in de keuken is ook weer weg. Er zat echt overal chocola, zelfs in m'n haren en op de bovenste keukenkastjes
Ik heb een paar maanden geleden een geweldige hamerboor gekocht bij de Lidl. Deze week hadden ze 'm weer. Van Parkside.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:50 schreef cyclechick het volgende:
Staat leuk die plankjes!
Ik zou er eigenlijk ook eentje in de keuken moeten doen, alleen heb ik n heel harde muur, dus moet ik een betonboor hebben. Ach wie weet.. ooit...
Leukquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:38 schreef Isegrim het volgende:
De plank hangt.
[ afbeelding ]
En gister had ik al een plank voor de magnetron opgehangen, wegens ruimtegebrek in de keuken:
[ afbeelding ]
Ik dacht twee planken nodig te hebben voor mijn kookboeken, maar één plank is ruim voldoende, dus ik heb er eentje over. Ik denk dat ik die boven mijn bureau ga hangen zodat ik er mijn mappen en papieren enzo op kwijt kan, dan wordt mijn bureau niet zo'n zootje.
ik weetquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is irl donkerder dan op de foto. Rood en foto's gaat slecht samen.
Dat merken we vanzelf.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk.
Zit dat plankje wel stevig genoeg voor de magnetron?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:02 schreef Isegrim het volgende:
OMG die lamp lijkt wel een kernexplosie.
Ik zat je maar wat te stangen hoor!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:30 schreef Merel het volgende:
Ja ik vind het lullig dat ik erover begonnen ben, want nu is zo van "ik heb een geheimpje en ik zeg lekker niet wat het is" maar zo is het niet bedoeld. Sorry, ik had er gewoon niks over moeten zeggen!
En verder zit ik te twijfelen tussen spareribs en pizza
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:44 schreef Merel het volgende:
Zo, de pizza is besteldKomt er nog iets leuks op TV vanavond?
Ik zit te denken of ik nog even een wijvenfilm zal downloadentevoorschijn toveren.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:46 schreef conleche het volgende:
Greys! Waar kijk jij naar vanavond? Ik twijfel tussen Dead poet's society en Shaft. Die 1e is heel mooi, maar heb ik dus al gezien, hoewel lang geleden en die 2e spreekt me niet zo aan qua verhaal, maar Samuel Jackson speelt erin mee en dat vind ik wel een fijne acteur. Dilemma! Of ik laat ze allebei links liggen, ga ook in bad en daarna begin ik aan een DVD reeks.
We hebben allemaal geen leven op zaterdagavond vanavond geloof ikquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:48 schreef conleche het volgende:
WHeehehehe iedereen zit zich op hetzelfde moment af te vragen of er nog iets leuks komt![]()
En Greys ik had ook al eerder in dat topic gereageerd, maar ik geloof dat je meer dan 1x mag
Ik zeg: JE HEBT HET VERDIEND!quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook wel zin om iets te bestellen. Hele dag bezig geweest en niets gegeten. Alleen wat yoghurt met muesli vanmorgen.Ik heb nog een bord bloemkoolcurry staan, maar een pizzaatje is verleidelijk...
Ik moet iets vets.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg: JE HEBT HET VERDIEND!
Kies wat lekkers en bestel!
Je kunt ook sushi bestellen, lekker en gezond!
Enjoy!quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga voor de pizza!Ik heb 'm zelfs al besteld op thuisbezorgd.nl.
Daaraan merk ik echt dat ik ouder word! Als ik heb gewerkt, zoals vandaag en morgen weer moet werken, spreek ik zelden meer af! Vroeger maakte me dat veel minder uit, terwijl ik veel langere dagen maakte! Ik vind het ook niet zo erg hoor moet ik zeggen (sterker nog: ik vind het heerlijk, om zo'n beetje aan te klooien in mijn eentje. we hebben er zelfs een woord voor: møllen. Dat is dus als je een beetje loopt te kneuteren in je eigen huisje met gemakkelijke kleren aan en je doet alleen maar dingetjes ad hoc, zonder planning....)quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben allemaal geen leven op zaterdagavond vanavond geloof ik
Oh, en overgesproken, ik ga er straks gewoon nóg een
tegenaan gooien daar
En dan maar hopen dat ze het leestZij zit natuurlijk alle media af te speuren naar berichten over zichzelf.
Ik voorspel je: als je die 150 ml op hebt, wilde je maar dat je toch de halve literbak had besteld!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik moet iets vets.
Heb een pizza besteld met rucola, geitenkaas en pijnboompitten.Én 150 ml Ben & Jerry's Cookie Dough.
Gelukkig heb ik dat niet gedaan. Ik zo'n halve liter zonder problemen ineens op.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik voorspel je: als je die 150 ml op hebt, wilde je maar dat je toch de halve literbak had besteld!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |