abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63243196
Dat ziet er haske zwaar uit MoBlo, die 7 heuvelenloop!! Bikkel!
pi_63243208
Ik doe vandaag een thuisblijfdagje. Voel me niet helemaal jofel. Nadeel is dat ik dan morgen de weekboodschappen moet doen en dús minder keus heb, maar dat is dan niet anders.
pi_63243216
moet m eerst nog uit zien te lopen

en door gezeik met ziek/half ziek heb ik niet/nauwelijks getrained, dus het gaat écht zwaar worden. Ben heel benieuwd

Dan heb ik het nog niet over de organisatie van mn werk waarvan ik nog steeds niet heb gehoord waar en wanneer we verzamelen enzo. Anders gaik gewoon sowieso maar naar dat startvak en zie ik wel hoe of wat
Ja doei.
pi_63243263
tvp... Hek nog wat gemist?

Grrrr.... Ik mag mn voet/been gewoon belasten.... Waarom gáát dat dan niet???
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 15 november 2008 @ 13:59:19 #105
331 Merel
Be here now.
pi_63243271
TVP

dit was de meest vaaaaaaage nacht van m'n leven en nu ga ik even een dutje doen en dan hoop ik dat ik niet meer dronken ben als ik wakker word, tot straks!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63243308
MoBlo: wat is Brandy Bacon Chicken? Klinkt

Conleche, daar heb je ook gelijk in. Wat als je kind depressief wordt en zelfmoordpogingen gaat ondernemen? En vroeger vriendinnetje van mijn zus zit op een gesloten afdeling van een inrichting, na herhaaldelijke pogingen. Haar ouders gaan er echt kapot aan, superlieve mensen, vrij 'simpel' maar absoluut niet tokkie ofzo.
Ik bedoelde meer: veel mannen hebben volgens mij tot aan het einde van de bevalling twijfels, maar ik ken niemand die met zo'n rood schreeuwend hoopje in zjn armen nog dacht: 'nah, wil ik dit eigenlijk wel?'
pi_63243312
Ik ga trouwens wel ff paar kleine boodschapjes doen, maar heb geen zin om met zooi voor de hele week te sjouwen vandaag.

En als ik terugkom ga ik even de twee kookboekenplanken ophangen in de keuken.
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:04:45 #108
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63243356
ik ga zo naar de ikea fietsen denk ik. Kijken of ik daar een sinterklaascadeautje kan scoren.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:05:22 #109
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63243366
one tiramisu down

one apple pie to go
pi_63243383
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:02 schreef ColdFeet het volgende:

Men neme een kip
Men neme 0,7 dl brandy
Men neme een pakje bacon (rauwe)

bak in een klein beetje olie de bacon helemaal uit, zodat die lekker knapperig is en de pan vol met baconvet zit.
Haal de bacon uit de ban en snijd die in kleine stukjes en prop die in de kip

gooi de brand bij het vet en laat het even pruttelen.

Doe de kip in en ovenschaal en gooi de brandy-vetmeuk over de kip heen en zet het geheel 45 minuten in de oven op 220 graden en laat het na die 45 minuten 10 minuten met de oven uit even nagaren

zó lekker! Kan wrsch ook gewoon met kleine kipstukje en die dan omwikkelen met het spek (als je het in repen snijdt ofzo)
Ja doei.
pi_63243388
Ow yummie!!!
pi_63243425
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:02 schreef ColdFeet het volgende:

Conleche, daar heb je ook gelijk in. Wat als je kind depressief wordt en zelfmoordpogingen gaat ondernemen? En vroeger vriendinnetje van mijn zus zit op een gesloten afdeling van een inrichting, na herhaaldelijke pogingen. Haar ouders gaan er echt kapot aan, superlieve mensen, vrij 'simpel' maar absoluut niet tokkie ofzo.
Ik bedoelde meer: veel mannen hebben volgens mij tot aan het einde van de bevalling twijfels, maar ik ken niemand die met zo'n rood schreeuwend hoopje in zjn armen nog dacht: 'nah, wil ik dit eigenlijk wel?'
Daar heb jij helemaal gelijk in hoor! ik doelde ook niet specifiek op jouw post, maar meer in het algemeen. Ik heb dat topic in OUD een beetje bijgehouden en werkelijk iedereen is verliefd op zijn of haar kind en dat begrijp ik volkomen. (als je al ziet hoe idioot veel ik van Koekie hou en ik neem maar aan dat je dat x factor 10 moet doen). Maar het ging mij idd. om de hele verandering in je leven, niet alleen de eerste paar jaar. Het worden daarna wel personen.

En Isegrim: voor iemand die zich niet lekker voelt, doe je nog behoorlijk veel. Ik zou de boodschapjes doen en die planken aan heiden6 overlaten. (waren er 5 heidens voor hem?)
pi_63243475
MoBlo, mijn heupen, wat doe je Mmm, ik geloof dat ik dat recept eens ga proberen met pancetta en halfzoete sherry

Vanavond ku lu yuk hier, de mister kookt Moeten meteen ook even boodschappen doen voor morgen, ik denk dat ik gesudderd kalf wil
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:14:18 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63243521
SHE: dat ziet er lekker uit

Moblo: *slaat recept op*

Conleche:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63243589
is een recept van Nigella ook

Nigella-weekendje, dus slecht al is de linguine niet eens zo heel ongezond

ga zo met twee kratten bier naar de winkel lopen goed voor de vetverbranding!
Net gebeld en er is een hoop mis gegaan met het e-mail verkeer naar mij toe over de zeven heuvelenloop blijkbaar heb gewoon álles gemist. Maargoed, ik start morgen in de loser-start Bypass 3 en ga pas om half 4 over de finish komen ofzo, als ik die ooit haal
Ja doei.
pi_63243609
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:09 schreef conleche het volgende:
En Isegrim: voor iemand die zich niet lekker voelt, doe je nog behoorlijk veel. Ik zou de boodschapjes doen en die planken aan heiden6 overlaten. (waren er 5 heidens voor hem?)
Dat laatste is niet zo'n goede tip als ik mijn muren wil houden. Heiden6 en klussen gaan niet echt samen. Ik doe alles in huis zelf.
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:22:05 #117
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63243645
Oh en de spuit taart van afgelopen week...is stiekem toch een lieve sneeuw taart geworden

zaterdag 15 november 2008 @ 14:22:43 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63243654
Woei, Zevenheuvelenloop! Gaan we allemaal Moblo cheerleaden hiero Stoer!

Ik wil ook Nigella kookboeken
pi_63243672
Ik blok de laatste 2 posts van SHE uit mijn geheugen.

Worteltjes, bloemkolen, radijs, suikervrij droppie desnoods.........
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:26:58 #120
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63243719
Slank de feestdagen in, jeweetzzzzz
pi_63243724
SHE, het is jouw schuld als ik voor altijd dik blijf Ik ga een taart bakken, morgen. Op z'n dudoks, met kruimeltjes. Ik vind die deegreepjes altijd zo'n klote-klus om te maken (en repen snijden van een stuk uitgerold deeg ook ).

Zo naar het zwembad, maar eerst het college van maandag voorbereiden
pi_63243743
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:19 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat laatste is niet zo'n goede tip als ik mijn muren wil houden. Heiden6 en klussen gaan niet echt samen. Ik doe alles in huis zelf.
pi_63243747
Wow She, wat kun jij goed taarten maken, ziet er echt mooi en lekker uit!

Hier ook allemaal lekkere (ongezonde) plannen: Vanavond voor vriendinnen een stoofpotje van kabeljauw en krieltjes maken (= gezond!) als dessert zelfgemaakte chocolademousse (= gelukkigmakend)

Morgen met andere vriendinnen SUSHI maken, oehhh zoooo lekker!!
Even kijken wat we daar allemaal voor moeten kopen.

Gister uiteten geweest bij een Griek hier in het centrum, was er nog nooit geweest maar het was echt goddelijk, heb echt heel lekker gegeten!

Moblo: Wat goed zeg, die 7 heuvelenloop!! Succes! Als het droog is en zelfde temperatuur als nu, heb je denk ik best lekker weer om in te lopen!

Ik heb vanochtend een halfgekookt ei gegeten, hij was nog niet helemaal goed kwam ik tijdens het eten achter :s zou dat erg zijn?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:28:32 #124
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63243752
Jij begon ermee CF!!! Je weet dat ik tweelingsgewijs altijd moet wat een ander moet en uiterst competitief ben ingesteld.

Had jij niet in dat stomme topic over taarten gepost, dan was er niets aan de hand geweest!!!!
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:29:16 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63243770
haha een slank mantra

appel, sperzieboon, sla en druif.... Ooooooohmmmmm.
pi_63243781
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:28 schreef SHE het volgende:
Jij begon ermee CF!!! Je weet dat ik tweelingsgewijs altijd moet wat een ander moet en uiterst competitief ben ingesteld.

Had jij niet in dat stomme topic over taarten gepost, dan was er niets aan de hand geweest!!!!
Ik heb vanmorgen al de laatste blueberry cupcake met geraspte peer door het beslag (isj lekker! minder suiker nodig en lekker zompige cakejes )
Mijn arme heupen, mijn bips
pi_63243782
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:28 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Wat doe JIJ hier? Je bent graatmager.
pi_63243853
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:30 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wat doe JIJ hier? Je bent graatmager.
Ja erg he. Zat in de AT's en zag je naam dus ik MOEST klikken
pi_63243882
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:33 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ja erg he. Zat in de AT's en zag je naam dus ik MOEST klikken
Een stalker.
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:36:16 #130
331 Merel
Be here now.
pi_63243902
Zo, bijgelezen. Knuf voor Greys! En ik ben benieuwd naar hoe de date van Kwak is verlopen...

Ik kan niet slapen (dutten) want m'n hoofd loopt over en geen enkel vriendinnetje neemt de telefoon op dus ik kan m'n ei niet kwijt
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63243929
Ow, ik heb zooooown zin om me helemaal vol te proppen met allerlei slechts, maar aangezien ik geen jota verbrand met dit bankgehang doe ik dat maar niet...
Als mn hechtingen eruit zijn ga ik ii gweer met gewichtjes aan de slag!
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:38:08 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63243937
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:36 schreef Merel het volgende:
Zo, bijgelezen. Knuf voor Greys! En ik ben benieuwd naar hoe de date van Kwak is verlopen...
Ja ik dacht net ook al aan Kwak. Ws ligt ze nu nog heerlijk in z'n armen bij te komen van een wilde nacht .
quote:
Ik kan niet slapen (dutten) want m'n hoofd loopt over en geen enkel vriendinnetje neemt de telefoon op dus ik kan m'n ei niet kwijt
Daar is dit topic voor .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:39:19 #133
331 Merel
Be here now.
pi_63243963
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:38 schreef Viking84 het volgende:

Daar is dit topic voor .
Jullie zijn heel lief hoor, maar niet alles is geschikt voor internet Ik heb IRL mensen nodig en ze lijken allemaal van de aardbodem verdwenen!
pi_63244122
Nu ben ik benieuwd, Merel

Ik ben quesadilla's aan het maken Met chilisaus, denk ik
pi_63244178
Wij zijn in het bezit van een PMbox
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:49:25 #136
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63244183
Hou eens op CF

Nu heb ik zin in kaas

@ Vamp: als je moet herstellen mag je knurften met je eten. En de Sint is er, dus dat is ook een goede reden!
( gaat ie beter of je verbijt je je? )

Merel: spill NU!
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:50:20 #137
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63244198
Pm circle of trust!

hihihi

Die overigens al dagen plat ligt
pi_63244241
Fijne dag iedereen!!

Ik ga lekker naar de film en uit eten en de kroeg in vandaag, dus tot morgen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63244310
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:49 schreef SHE het volgende:
Hou eens op CF

Nu heb ik zin in kaas
Lekker zijn ze. met uien en gedipt in chilisaus
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:58:04 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63244331
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Lekker zijn ze. met uien en gedipt in chilisaus
.

Zullen we de TT maar wijzigen in: Moddervet de feestdagen in? .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:02:28 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63244403
oh ai crai. Ik heb zin in empanadas Gelukkig geen spullen voor en geen tijd! (Want ik lees nu Stuart Hall dankzij Viking )

Merel, hopelijk neemt er snel iemand op! Heel frustrerend als je niemand kan bereiken op zo'n moment dat je echt iets kwijt moet!

Vamp: hoest pootje?
pi_63244424
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Zullen we de TT maar wijzigen in: Moddervet de feestdagen in? .
Nja, ik ben vandaag so far slecht bezig. Cupcake, 3 bonbons, een quesadilla, vanavond ku lu yuk... en dan nog snacken en wijn drinken. Ach, qua kcal is het niet extreem en ik ga nog zwemmen. Het zou wel wat gezonder eten, maar een dagje minder gezond moet ook kunnen, toch? Ik verwacht morgen echt geen drama op de weegschaal.
pi_63244843
Mijn supergezonde lijstje tot nu toe:

O: magere yoghurt met bramen, jus
T: 2 gebakken eieren in olijfolie
T: half uur crosstrainer
L: geroosterde volkoremboterham met pompoensoep

Straks naar verjaardag van een vriendin, dan houd ik me natuurlijk in, met mijn fabelhafte zelfbeheersing als het om eten & drinken gaat
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:29:51 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63244876
Mijn lijstje:

O: Brinta
T: Banaan
L: Twee krentenbollen met halverine (heb nog krentenbollen liggen, die moeten even op) en een glas optimel
D: Macaroni of spaghetti a la mama
Niet meer actief op Fok!
pi_63244928
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:49 schreef SHE het volgende:
Hou eens op CF

Nu heb ik zin in kaas

@ Vamp: als je moet herstellen mag je knurften met je eten. En de Sint is er, dus dat is ook een goede reden!
( gaat ie beter of je verbijt je je? )

Merel: spill NU!
Ghehehe..Ik klooi al de hele tijd een beetje, maar het wordt steeds meer en ik wil straks niet terug bij af zijn!

Ik word er schijtziek van ..Pootje rustig op de bank is absoluut geen pijn, beetje verveledn gevoel af en toe dus vampje denkt even hup van de bank af te springen en dan begint het gelazer!!
Volgens de telefoonmiep van de chirurg mag ik het gewoon belasten... Ik kan dan weer niet hebben dat dat niet gaat...
pi_63245020
Quesadilla's. Oeh, wat waren die in Texas lekker.
pi_63245057
Nu ff mijn kookboekenplanken ophangen. Ik vrees dat daarna een dwangmatige herinrichting der keuken volgt.
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:48:32 #148
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63245180
Wat een schattig taartje, SHE
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 15:52:50 #149
163650 Greys
pi_63245246
MissBliss, check het Boris topic even. Die foto met die scheur open in de ren

SHE, ik heb trek in allerlei zoetig vreetwerk nu
En eigenlijk ook in hartig

Oeh! Ik heb nog zalmwraps met roomkaas van de visboer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63245354
zo, boodschappen doen op zaterdag doe ik ook echt nooit meer
wat een hel!

Heb lekker spullies in huis gehaald, maar morgen geen brandy-bacony kip, maar ga kip madras maken met kipfiletjes en rijst en paprika en champignons daar kreeg ik ineens trek in (ook toen ik bedacht dat 't best wel weer duur was, een kip van 6 euro, bacon van bijna 3, terwijl de rijst al in huis was, evenals de groente en de kipfilet en de kruiden.. dus alleen maar een bekertje creme fraiche gehaald voor morgen!)

Ook twee rolletjes osseworst bij de HEMA en de spullen voor vanavond.
Nu ga ik lekker zo douchen en de tomaatjes in de oven doen. Heb besloten om geen verse pasta te maken en de semi verse van de AH was in de aanbieding, dus heb ik die maar gehaalf, scheelt net even dat beetje tijd.
Oh, en voor erbij stukjes pangasius filet met een 35%korting sticker

Lijstje voor vandaag:

Brunch: 3 knackebrodjes met filet americain
T: 1 knackebrodje filet americain

ga zo maar een mandarijn nemen!
Ja doei.
  zaterdag 15 november 2008 @ 16:07:29 #151
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63245463
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 @ 15:52 schreef Greys het volgende:
MissBliss, check het Boris topic even. Die foto met die scheur open in de ren

SHE, ik heb trek in allerlei zoetig vreetwerk nu
En eigenlijk ook in hartig

Oeh! Ik heb nog zalmwraps met roomkaas van de visboer
*rent naar Boristopic*
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63245771
Kwak is toch aan het verhuizen vandaag? Hoop wel dat ze internet heeft gelijk, dan kan ze ons op de hoogte brengen van hoe het was gister.
pi_63245965
OMG ik ben echt de grootse kneus in de keuken die er bestaat.
Ik wilde chocolade laten smelten, au bain marie, maar dat lukte niet, dus toen deed ik het alsnog in de magnetron met als gevolg dat het aanbrandde En toen moest ik weer nieuwe kopen.

Nog niet helemaal gelukt zoals ik wilde, maar het resultaat is wel lekker: chocomousse, met stukjes chocola(omdat de de slagroom waarschijnlijk niet in de koelkast moest, waardoor de chocola gelijk weer stolde toen ik ze samenvoegde. Anyway, tis nu klaar en de ravage in de keuken is ook weer weg. Er zat echt overal chocola, zelfs in m'n haren en op de bovenste keukenkastjes
pi_63246031
De plank hangt.

En gister had ik al een plank voor de magnetron opgehangen, wegens ruimtegebrek in de keuken:

Ik dacht twee planken nodig te hebben voor mijn kookboeken, maar één plank is ruim voldoende, dus ik heb er eentje over. Ik denk dat ik die boven mijn bureau ga hangen zodat ik er mijn mappen en papieren enzo op kwijt kan, dan wordt mijn bureau niet zo'n zootje.
pi_63246112
planken

leuk en mooi rood!
Ja doei.
pi_63246131
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:35 schreef cyclechick het volgende:
OMG ik ben echt de grootse kneus in de keuken die er bestaat.
Ik wilde chocolade laten smelten, au bain marie, maar dat lukte niet, dus toen deed ik het alsnog in de magnetron met als gevolg dat het aanbrandde En toen moest ik weer nieuwe kopen.

Nog niet helemaal gelukt zoals ik wilde, maar het resultaat is wel lekker: chocomousse, met stukjes chocola(omdat de de slagroom waarschijnlijk niet in de koelkast moest, waardoor de chocola gelijk weer stolde toen ik ze samenvoegde. Anyway, tis nu klaar en de ravage in de keuken is ook weer weg. Er zat echt overal chocola, zelfs in m'n haren en op de bovenste keukenkastjes
*noteert*

niet na proberen au-bain-marie in de magnetron te flikkeren vanavond

heb lekker peer, banaan en appel voor vanavond
Ja doei.
pi_63246274
Staat leuk die plankjes!
Ik zou er eigenlijk ook eentje in de keuken moeten doen, alleen heb ik n heel harde muur, dus moet ik een betonboor hebben. Ach wie weet.. ooit...
pi_63246280
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
planken

leuk en mooi rood!
Het is irl donkerder dan op de foto. Rood en foto's gaat slecht samen.
pi_63246292
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:50 schreef cyclechick het volgende:
Staat leuk die plankjes!
Ik zou er eigenlijk ook eentje in de keuken moeten doen, alleen heb ik n heel harde muur, dus moet ik een betonboor hebben. Ach wie weet.. ooit...
Ik heb een paar maanden geleden een geweldige hamerboor gekocht bij de Lidl. Deze week hadden ze 'm weer. Van Parkside.
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:03:20 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63246510
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:38 schreef Isegrim het volgende:
De plank hangt.

[ afbeelding ]

En gister had ik al een plank voor de magnetron opgehangen, wegens ruimtegebrek in de keuken:

[ afbeelding ]

Ik dacht twee planken nodig te hebben voor mijn kookboeken, maar één plank is ruim voldoende, dus ik heb er eentje over. Ik denk dat ik die boven mijn bureau ga hangen zodat ik er mijn mappen en papieren enzo op kwijt kan, dan wordt mijn bureau niet zo'n zootje.
Leuk .
Zit dat plankje wel stevig genoeg voor de magnetron?
Niet meer actief op Fok!
pi_63246565
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:51 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het is irl donkerder dan op de foto. Rood en foto's gaat slecht samen.
ik weet
iedereen die hier over de vloer komt zegt ook dat 't allemaal heel anders is in 't echt
Ja doei.
pi_63246585
Plankjes . Ik heb mijn vader de verkeerde kleur laten kopen dus nu moet ik wachten tot hij hem geruild heeft, of een pokke-eind naar de praxis fietsen.

Succes morgen Moblo!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63246782
Voor Merel.
Kun je iig kwijt of het een plezierig of onplezierig ei is?

Vast succes voor morgen Moblo!
Ik vind de zevenheuvelenweg met de bus al heel vermoeidend, dus RESPECT.
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:21:12 #164
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63246822
Merel, . Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe kwak haar date is! Ik heb net even gewinkeld voor sinterklaascadeuatjes. Daarvoor niet geslaagd, wel een neiuwe portomonnee voor mezelf gekocht.

En besloten dat ik 90% zeker ben dat ik een MacBook ga kopen...Een rib uit m'n lijf, maar met verjaardagskosten en een verwachte grote belastingteruggave volgend jaar moet het lukken. Wel spannend, zo'n grote uitgave..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63246842
Ik winkel op internet voor mn sinterklaaskadootjes!
Had voor niemand nog wat.
pi_63246864
whehe

hm... net mn tomaatjes uit de oven gehaald, even 2 gesnaaid

zijn nu nog heel even onder de grill en dan zijn ze klaar
Ja doei.
pi_63246919
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Leuk .
Zit dat plankje wel stevig genoeg voor de magnetron?
Dat merken we vanzelf. Nah, het is een muur van keihard beton en ik heb er goede pluggen in zitten. En zo zwaar is die magnetron niet; de boeken zijn zwaarder.
pi_63246931
Ik heb zin in Griek... En bbq... en chinees ( die spekkedingen jammie) chocola en ijs en en en Veel!
pi_63246976
de tomaatjes zijn overigens een variant op de Moonblush Tomatoes van Nigella, want die mogen een hele nacht of dag in de oven nagaren zeg maar

Dus ik heb ze gewoon een half uurtje op 200 gezet en daarna nog even onder de grill dus en staan ze nu na te garen in de oven totdat er is.

Wat ik heb gedaan zijn dus de tomaatjes (cherry heb ik nu, roma kan ook) halveren en in een ovenschaal leggen.
Hier een mengsel van olijfolie, suiker, zout en gedroogde tijm overheen gooien

erg tasty
Ja doei.
pi_63247543
Goedenavond dames!

Ik heb vanavond een personeelsfeest, we gaan lasergame en daarna Amerikaans buffet, al heb ik geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen. Erg gezond zal het wel niet zijn.

Ik wil ook weten hoe kwaks date was!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63247557
Da's min of meer hetzelfde concept als die tomaatjes van DE, toch?
pi_63247725
Bureau is ook klaar.

Opgeruimd staat netjes.
pi_63247734
OMG die lamp lijkt wel een kernexplosie.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 18:02:52 #174
163650 Greys
pi_63247741
Kwak, laat ons nou niet zo lang in spanning!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63247840
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:02 schreef Isegrim het volgende:
OMG die lamp lijkt wel een kernexplosie.
Hahaha
  zaterdag 15 november 2008 @ 18:14:11 #176
331 Merel
Be here now.
pi_63248006
Zo, dutje heeft me goed gedaan, gesprek met vriendinnetje heeft alles weer in het juiste perspectief gezet, en nu ga ik me bedenken wat m'n ontbijt voor vandaag wordt! Ik laat wel iets bezorgen ofzo
pi_63248152
O wat heeft die Merel een spannende nacht gehad. Heeft McSex er mee te maken? Of een nieuweling aan de horizon? I guess dat we het nooit zullen weten, daarom maar een saai lijstje:

O: gekookt eitje
L: 1 wasa cracker met een eitje en 2 met mayo/sambal/komkommer
T: wodka en sashimi van zalm
D in de planning: biologisch karbonaadje met snijboontjes met een klontje boter en nootmuskaat.
  zaterdag 15 november 2008 @ 18:30:34 #178
331 Merel
Be here now.
pi_63248327
Ja ik vind het lullig dat ik erover begonnen ben, want nu is zo van "ik heb een geheimpje en ik zeg lekker niet wat het is " maar zo is het niet bedoeld. Sorry, ik had er gewoon niks over moeten zeggen!

En verder zit ik te twijfelen tussen spareribs en pizza
  zaterdag 15 november 2008 @ 18:34:47 #179
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63248407
Merel: sterkte als je het nodig hebt!
En ontbijtze
Ziggy played guitar
pi_63248461
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:30 schreef Merel het volgende:
Ja ik vind het lullig dat ik erover begonnen ben, want nu is zo van "ik heb een geheimpje en ik zeg lekker niet wat het is " maar zo is het niet bedoeld. Sorry, ik had er gewoon niks over moeten zeggen!

En verder zit ik te twijfelen tussen spareribs en pizza
Ik zat je maar wat te stangen hoor!!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 18:39:48 #181
163650 Greys
pi_63248500
Merel (Ook al ben je een draak dat je niets vertelt ).

Ik heb het koud
Denk dat ik maar even in bad ga. De beestjes liggen toch te ronken en Heer G is weer eens een nachtje doorhalen met de bluesband
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 18:44:36 #182
163650 Greys
pi_63248589
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Zit ik heel nietsvermoedend te zappen (verveling, verveling)... komen die hoerige dominostenen WEER voorbij!

Oh en Co... ik zag net je reactie in dat Nicole topic.
Puur jouw reactie met en ik zat hier gewoon hardop te gieren van het lachen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 15 november 2008 @ 18:44:56 #183
331 Merel
Be here now.
pi_63248599
Zo, de pizza is besteld Komt er nog iets leuks op TV vanavond?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 18:46:27 #184
163650 Greys
pi_63248633
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:44 schreef Merel het volgende:
Zo, de pizza is besteld Komt er nog iets leuks op TV vanavond?
Ik hoop het
Want de nieuwste Greys heb ik ook al gezien gisteren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63248646
Greys! Waar kijk jij naar vanavond? Ik twijfel tussen Dead poet's society en Shaft. Die 1e is heel mooi, maar heb ik dus al gezien, hoewel lang geleden en die 2e spreekt me niet zo aan qua verhaal, maar Samuel Jackson speelt erin mee en dat vind ik wel een fijne acteur. Dilemma! Of ik laat ze allebei links liggen, ga ook in bad en daarna begin ik aan een DVD reeks.
pi_63248677
WHeehehehe iedereen zit zich op hetzelfde moment af te vragen of er nog iets leuks komt

En Greys ik had ook al eerder in dat topic gereageerd, maar ik geloof dat je meer dan 1x mag
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 18:50:05 #187
163650 Greys
pi_63248717
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:46 schreef conleche het volgende:
Greys! Waar kijk jij naar vanavond? Ik twijfel tussen Dead poet's society en Shaft. Die 1e is heel mooi, maar heb ik dus al gezien, hoewel lang geleden en die 2e spreekt me niet zo aan qua verhaal, maar Samuel Jackson speelt erin mee en dat vind ik wel een fijne acteur. Dilemma! Of ik laat ze allebei links liggen, ga ook in bad en daarna begin ik aan een DVD reeks.
Ik zit te denken of ik nog even een wijvenfilm zal downloadentevoorschijn toveren.
Maar welke dan?

Allebei de keuzes die je noemt vind ik niet zó om vanavond te gaan kijken. Die eerste heb ik inderdaad ook al meer dan eens gezien en die tweede daar lijkt me, ondanks S.A.J., weinig aan.
WIJVENFILMS wil ik, romantiek, ellende, drama, bruut gesex en gebek, dat soort dingen. Daar heb ik behoefte aan vanavond.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63248737
Ik heb ook wel zin om iets te bestellen. Hele dag bezig geweest en niets gegeten. Alleen wat yoghurt met muesli vanmorgen. Ik heb nog een bord bloemkoolcurry staan, maar een pizzaatje is verleidelijk...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 18:51:40 #189
163650 Greys
pi_63248760
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:48 schreef conleche het volgende:
WHeehehehe iedereen zit zich op hetzelfde moment af te vragen of er nog iets leuks komt

En Greys ik had ook al eerder in dat topic gereageerd, maar ik geloof dat je meer dan 1x mag
We hebben allemaal geen leven op zaterdagavond vanavond geloof ik

Oh, en over gesproken, ik ga er straks gewoon nóg een tegenaan gooien daar
En dan maar hopen dat ze het leest Zij zit natuurlijk alle media af te speuren naar berichten over zichzelf.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 18:52:52 #190
163650 Greys
pi_63248785
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook wel zin om iets te bestellen. Hele dag bezig geweest en niets gegeten. Alleen wat yoghurt met muesli vanmorgen. Ik heb nog een bord bloemkoolcurry staan, maar een pizzaatje is verleidelijk...
Ik zeg: JE HEBT HET VERDIEND!
Kies wat lekkers en bestel!
Je kunt ook sushi bestellen, lekker en gezond!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63248800
Ik ga voor de pizza! Ik heb 'm zelfs al besteld op thuisbezorgd.nl.
pi_63248827
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zeg: JE HEBT HET VERDIEND!
Kies wat lekkers en bestel!
Je kunt ook sushi bestellen, lekker en gezond!
Ik moet iets vets.

Heb een pizza besteld met rucola, geitenkaas en pijnboompitten. Én 150 ml Ben & Jerry's Cookie Dough.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 18:55:10 #193
163650 Greys
pi_63248837
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga voor de pizza! Ik heb 'm zelfs al besteld op thuisbezorgd.nl.
Enjoy!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63248874
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:51 schreef Greys het volgende:

[..]

We hebben allemaal geen leven op zaterdagavond vanavond geloof ik

Oh, en over gesproken, ik ga er straks gewoon nóg een tegenaan gooien daar
En dan maar hopen dat ze het leest Zij zit natuurlijk alle media af te speuren naar berichten over zichzelf.

Daaraan merk ik echt dat ik ouder word! Als ik heb gewerkt, zoals vandaag en morgen weer moet werken, spreek ik zelden meer af! Vroeger maakte me dat veel minder uit, terwijl ik veel langere dagen maakte! Ik vind het ook niet zo erg hoor moet ik zeggen (sterker nog: ik vind het heerlijk, om zo'n beetje aan te klooien in mijn eentje. we hebben er zelfs een woord voor: møllen. Dat is dus als je een beetje loopt te kneuteren in je eigen huisje met gemakkelijke kleren aan en je doet alleen maar dingetjes ad hoc, zonder planning....)
pi_63248895
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:54 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik moet iets vets.

Heb een pizza besteld met rucola, geitenkaas en pijnboompitten. Én 150 ml Ben & Jerry's Cookie Dough.
Ik voorspel je: als je die 150 ml op hebt, wilde je maar dat je toch de halve literbak had besteld!!
pi_63248907
Geniet ervan, Ise!

Mijn mister is een rondje hardlopen en daarna gaat hij -met mijn instructies- koken. Handig, zo'n grote werk- en eettafel in de open keuken
pi_63248914
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik voorspel je: als je die 150 ml op hebt, wilde je maar dat je toch de halve literbak had besteld!!
Gelukkig heb ik dat niet gedaan. Ik zo'n halve liter zonder problemen ineens op.
pi_63248926
Owwww, je moet Shaft gaan kijken!

Shaft
Who's the black private dick
that's a sex machine to all the chicks?
(Shaft!)
You're damn right
Who is the man
that would risk his neck for his brother man?
(Shaft!)
Can ya dig it?
Who's the cat that won't cop out
when there's danger all about
(Shaft!)
Right on
You see this cat Shaft is a bad mother--
(Shut your mouth)
But I'm talkin' about Shaft
(Then we can dig it)
He's a complicated man
but no one understands him but his woman
(John Shaft)
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:01:26 #199
331 Merel
Be here now.
pi_63248937
Ik heb maandag sollicitatiegesprek, en als ik me tegen die tijd weer een beetje helder weer voelen dan moet ik vanavond rustig aan gaan doen denk ik

Maar er komt inderdaad niks op TV, dus dat wordt een avond oude Greysjes kijken
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 19:02:48 #200
163650 Greys
pi_63248963
Over speciale woorden gesproken, Co... ik noem de poezenkoekjes nu ook 'krakjes'.
Het ging zomaar vanzelf Zelfs Heer G noemt ze nu zo!

Ik zou vanavond meegaan naar een optreden van jeweets, maar dat bedacht ik me vanmiddag pas en toen had ik geen zin meer om te gaan douchen en tutten en fohnen en omkleden (andere volgorde natuurlijk ) en heb ik het maar afgezegd. En daar heb ik nu een beetje spijt van

Dus OF ik gooi er na het badderen een heel seizoen Sex and The City tegenaan, OF ik ga heel de avond jullie zitten vervelen op Fok, OF een combi van die twee, OF ik bedenk me zo nog een leuke wijvenfilm.

Co, op dit soort momenten baal ik extra dat we niet dichter bij elkaar wonen, want dan konden we mooi ff naar de film of wat drinken ofzo. Gewoon in ons joggingbroek uiteraard
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')