Ik heb vanmorgen al de laatste blueberry cupcake met geraspte peer door het beslag (isj lekker! minder suiker nodig en lekker zompige cakejesquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:28 schreef SHE het volgende:
Jij begon ermee CF!!! Je weet dat ik tweelingsgewijs altijd moet wat een ander moet en uiterst competitief ben ingesteld.
Had jij niet in dat stomme topic over taarten gepost, dan was er niets aan de hand geweest!!!!
Ja erg he. Zat in de AT's en zag je naam dus ik MOEST klikkenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat doe JIJ hier?Je bent graatmager.
Een stalker.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja erg he. Zat in de AT's en zag je naam dus ik MOEST klikken
Ja ik dacht net ook al aan Kwak. Ws ligt ze nu nog heerlijk in z'n armen bij te komen van een wilde nachtquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:36 schreef Merel het volgende:
Zo, bijgelezen. Knuf voor Greys! En ik ben benieuwd naar hoe de date van Kwak is verlopen...
Daar is dit topic voorquote:Ik kan niet slapen (dutten) want m'n hoofd loopt over en geen enkel vriendinnetje neemt de telefoon op dus ik kan m'n ei niet kwijt![]()
Jullie zijn heel lief hoor, maar niet alles is geschikt voor internetquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker zijn ze. met uien en gedipt in chilisaus
Nja, ik ben vandaag so far slecht bezig. Cupcake, 3 bonbons, een quesadilla, vanavond ku lu yuk... en dan nog snacken en wijn drinken. Ach, qua kcal is het niet extreem en ik ga nog zwemmen. Het zou wel wat gezonder eten, maar een dagje minder gezond moet ook kunnen, toch? Ik verwacht morgen echt geen drama op de weegschaal.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:58 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zullen we de TT maar wijzigen in: Moddervet de feestdagen in?.
Ghehehe..Ik klooi al de hele tijd een beetje, maar het wordt steeds meer en ik wil straks niet terug bij af zijn!quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:49 schreef SHE het volgende:
Hou eens op CF
Nu heb ik zin in kaas
@ Vamp: als je moet herstellen mag je knurften met je eten. En de Sint is er, dus dat is ook een goede reden!
( gaat ie beter of je verbijt je je? )
Merel: spill NU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |